Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1441

    Üyelik
    23 Ağustos 2010
    Alıntı MZ781 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    affola ama şanzıman vidalarında bu problemin olmaması gerekir(yağın içindeler çünkü) bahse konu olan sol kapak mı acaba?
    Ateşleme sistemindeki vidalar şanzumanı acarken


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Anlaşıldı.Bildik yöntemlerle açmaya çalış.Olmazsa yapılacak son iş matkapla başlarını oymaktır.Bu işi daha önce yapmış birilerinin yapmasını tavsiye ederim.Kolay gelsin...

  3. #1443

    Üyelik
    28 Kasım 2009
    Alıntı sinan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birşey değil ne demek
    vermiş olduğum link http://www.mz-baghira.de/index1.htm bu sitenin forum kısmı eğer bu linkten bakarsan başka bölümleride görebilirsin. bu arada sen deki baghira kaç model ne kadar zamandır kullanıyorsun? Aslında ben de bir baghira sahibi olmak istiyorum ama Türkiye ye az sayıda geldi diye biliyorum temiz ve orjinal bulabilmek de çok zor olur diye düşünüyorum.
    yani böyle olsun istiyorum ama nerdeee, geç kaldık anlayacağın
    Link için tekrar teşekkürler. Orada bazılarının grenajlarını sattığını görüyorum, ki bana tam olarak lazım olan şeylerden biri

    Bendeki Baghira yaklaşık Ağustosun başından beri bende, bazı sorunlardan dolayı ayın 12sinde üzerime alabildim. Makinamın biraz masrafı var, ufak tefek şeyler, bunları bilerek aldım, hem yaparım hem kullanırım hesabı. Ama dediğim gibi, selefi XTZ 660ları bu fiyatlara alamazsınız. Ki sahibinden.com'da XTX660 modelinin en düşük fiyatı 8milyardan başlıyo. MZ Baghira ile XT 660Xi yanyana görürsen Yamaha'ya çocuk motoru diyebilirsin hatta, küçük kalıyor yanında performans olarak Baghira'nın küçük üstünlüğünü görmezsen, hemen hemen aynılar, Baghira'nın bazı parça sıkıntıları var, grenajlarını bulamamak gibi, ama bunları bilerek aldım, kaç yılda bir grenaj değiştirecem ki

    Son zamanlarda Yamaha Türkiye'nin yaygın motorlar için bile parça tedarik etmede sorun yaşadığını okuyorum internetten. Benim motor için parça bulmak ise en fazla bir haftalık süreyi kapsıyor. İnternette bir çok sitede istediğiniz bir çok parçayı bulabiliyorsunuz, yani almamak için hiçbir problem kalmıyor bence Fren müşürlerim çalışmıyor şu an benim, ama araştırdığım kadarıyla Kanuni'nin bi modelinin fren müşürleri uyum sağlıyormuş, motoru için zaten Yamaha ile görüşmek gerekir, geriye bi sorun kalmıyor

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29419663/detay
    Bu modelin üzerinde oynama yapılmış biraz, tam olarak orjinal değil ama ama yazıldığı gibi temiz bir motor, tabi fiyatı sana kalmış, onun dışında pek yok gibi bu motordan ortalıkta, ama emin ol, bir yerden geçtiğinde tüm dikkatleri üzerine toplayabiliyorsun
    Dikkatleri bırak, CBF 250den sonra sürüş sırasındaki rahatlığım arttı, motora olan güvenim ayrı bir boyuta ulaştı. Sakin kullanımda çok fazla yakmıyor hatta, öle bir gidişi var, ben öldüm yani, ne kadar övsem de bitiremicem bu motoru

    Saygılar

  4. #1444
    n61l - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2008
    Şehir
    Fiyordlar
    Motosikleti
    jawa 638
    Alıntı sinan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyat olarak pahalı bence



    http://motoron.com.tr/1196-mz-yasiyor!.aspx
    gece klubu olduğu dediğin fabrika uzun zamandır kapalı zaten malezyalı şirketten sonra Zschopau -Hohndorf ta üretim yapmaya başladı. Kişisel fikrim MZ artık son kozlarını oynuyor..
    motosilet degil de elektrikli scooter gibi bir sey uretiyorlar galiba Zschopau'daki fabrikanin 2008'de kapanmis olmasi lazim, neyse mz'in artik uretilmeyen ama bence etz'ler harici cok kral motorlar olan bir-iki modelini ekliyim

    Saxon country TR'de iki zamanli etz motoru takili olarak satilan FUN modelinin 500cc'lik 4 zamanliyla donatilmis bir benzeri



    Skorpion Traveller, 660cc lik yamaha XTZ motoru kullanilmis tek silindir full ruzgar korumali bir uzun yol motoru



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

    bir de duzeltme yapayim 660cclik MZ'lerde kullanilan motorla 2000'lerden sonra cikan XT-XTZ'lerin hacim benzerligi disinda bir ortak noktalari yoktur, MZ'lerden kullanilan 5 valfli karburatorlu orjinal yamaha uretimi bir motordur, 2000 sonrasi XT-XTZ'lerde ise italyan minarelli uretimi 4 valfli enjeksiyonlu motorlar vardir. MZ'lerdeki XTZ motoru en son 97 tenerelerde kullanilmistir. ikisi arasinda bir tercih yapmak gerekirse ben eski XTZ motorunu tercih ederdim.

  5. #1445
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    Alıntı Nesim_84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Link için tekrar teşekkürler. Orada bazılarının grenajlarını sattığını görüyorum, ki bana tam olarak lazım olan şeylerden biri

    Bendeki Baghira yaklaşık Ağustosun başından beri bende, bazı sorunlardan dolayı ayın 12sinde üzerime alabildim. Makinamın biraz masrafı var, ufak tefek şeyler, bunları bilerek aldım, hem yaparım hem kullanırım hesabı. Ama dediğim gibi, selefi XTZ 660ları bu fiyatlara alamazsınız. Ki sahibinden.com'da XTX660 modelinin en düşük fiyatı 8milyardan başlıyo. MZ Baghira ile XT 660Xi yanyana görürsen Yamaha'ya çocuk motoru diyebilirsin hatta, küçük kalıyor yanında performans olarak Baghira'nın küçük üstünlüğünü görmezsen, hemen hemen aynılar, Baghira'nın bazı parça sıkıntıları var, grenajlarını bulamamak gibi, ama bunları bilerek aldım, kaç yılda bir grenaj değiştirecem ki

    Son zamanlarda Yamaha Türkiye'nin yaygın motorlar için bile parça tedarik etmede sorun yaşadığını okuyorum internetten. Benim motor için parça bulmak ise en fazla bir haftalık süreyi kapsıyor. İnternette bir çok sitede istediğiniz bir çok parçayı bulabiliyorsunuz, yani almamak için hiçbir problem kalmıyor bence Fren müşürlerim çalışmıyor şu an benim, ama araştırdığım kadarıyla Kanuni'nin bi modelinin fren müşürleri uyum sağlıyormuş, motoru için zaten Yamaha ile görüşmek gerekir, geriye bi sorun kalmıyor

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...29419663/detay
    Bu modelin üzerinde oynama yapılmış biraz, tam olarak orjinal değil ama ama yazıldığı gibi temiz bir motor, tabi fiyatı sana kalmış, onun dışında pek yok gibi bu motordan ortalıkta, ama emin ol, bir yerden geçtiğinde tüm dikkatleri üzerine toplayabiliyorsun
    Dikkatleri bırak, CBF 250den sonra sürüş sırasındaki rahatlığım arttı, motora olan güvenim ayrı bir boyuta ulaştı. Sakin kullanımda çok fazla yakmıyor hatta, öle bir gidişi var, ben öldüm yani, ne kadar övsem de bitiremicem bu motoru

    Saygılar
    güle güle kullan Allah kaza bela vermesin. ben zaten olayın parça kısmını düşünmüyorum benim 1964 MZ var parçaları Türkiye de zaten yok Almanya daki firmalardan ebaydan işimi hallediyorum ve elime geçme süresi en fazla 3 hafta sürmüştür o da PTT nin ne kadar hızlı çalıştığındandır

    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosilet degil de elektrikli scooter gibi bir sey uretiyorlar galiba Zschopau'daki fabrikanin 2008'de kapanmis olmasi lazim, neyse mz'in artik uretilmeyen ama bence etz'ler harici cok kral motorlar olan biri-iki modelini ekliyim
    evet şu an sadece elektrikli charly isimli motoru üretiyorlar birde yedek parça kısmını devreye sokmuşlar ayrıca Moto2 için bir makine hazırlamışlar orada mücadele ediyorlar. pilotlarıda Anthony West





    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:03 ----------

    ayrıca bu linkte baghira için elektrik bağlantı şeması vs. var
    http://www.mz-baghira.de/seiten/werk...tatt_frame.htm

  6. #1446

    Üyelik
    28 Kasım 2009
    PTT çilesi bitmiyor tabiki

    Kaliteli bir markanın piyasadan silinmesi üzücü olur hakikaten. Belki yarışlarda boy gösterip tekrar isimlerini duyurabilirler

    EK: Son link için tekrardan teşekkürler. Ben bütün parçalarını gösteren ve elektrik diagramını da açıklayan pdf'leri bulmuştum çoktan. Şöle bir el atayım da kabloları yenileyim diordum

  7. #1447

    Üyelik
    23 Ağustos 2010
    Bırakın Yeni modelleri Mz in eski motorları gibi yok fabrikası kapanmasaydı keşke :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------

    Alıntı MZ781 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlaşıldı.Bildik yöntemlerle açmaya çalış.Olmazsa yapılacak son iş matkapla başlarını oymaktır.Bu işi daha önce yapmış birilerinin yapmasını tavsiye ederim.Kolay gelsin...
    Matkapla Nasıl oluyor anlatırmısın belki yapabilirim

  8. #1448

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    Alıntı Mzetz251 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bırakın Yeni modelleri Mz in eski motorları gibi yok fabrikası kapanmasaydı keşke :D

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 ----------



    Matkapla Nasıl oluyor anlatırmısın belki yapabilirim
    eğer mahzuru yoksa ben cevaplıyabilirmiyim
    . bu işlem için vida çapını bilmen gerekiyor .eğer cıvata m6 ise (bilmiyorum tahminimce söyledim)ilk önce 3 mm lik matkap ile cıvatanın tam ortasından(tornavidanın takıldığı yer)vıda başı kadar deliyorsun. yanlız bu ön delik çok önemli eğer sağa veya sola kaçırırsan ikinci deleceğin matkap ta o yöne kaçıyor. çok dikkatlice ve sabırla hareket edersen tam ekseninde delebilirsin.daha sonra 6mm lik matkabı takarsın ve delmeye başlarsın vida çapı 6 mm olduğu için matkap ucu vida başı kalınlığı bitince boşa çıkacaktır. ve böylece cıvata sanki bir başı olmayan saplama gibi kalacak ve böylece kapağı rahatlıkla cıkartırsın .. her zaman baş vurduğum bir cıvata tamir işlemidir.....

  9. #1449

    Üyelik
    23 Ağustos 2010
    Alıntı concorde787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğer mahzuru yoksa ben cevaplıyabilirmiyim
    . bu işlem için vida çapını bilmen gerekiyor .eğer cıvata m6 ise (bilmiyorum tahminimce söyledim)ilk önce 3 mm lik matkap ile cıvatanın tam ortasından(tornavidanın takıldığı yer)vıda başı kadar deliyorsun. yanlız bu ön delik çok önemli eğer sağa veya sola kaçırırsan ikinci deleceğin matkap ta o yöne kaçıyor. çok dikkatlice ve sabırla hareket edersen tam ekseninde delebilirsin.daha sonra 6mm lik matkabı takarsın ve delmeye başlarsın vida çapı 6 mm olduğu için matkap ucu vida başı kalınlığı bitince boşa çıkacaktır. ve böylece cıvata sanki bir başı olmayan saplama gibi kalacak ve böylece kapağı rahatlıkla cıkartırsın .. her zaman baş vurduğum bir cıvata tamir işlemidir.....
    Saol yardım ettiğin için cok ta zor görünmüo dikkatli olursam :D 5 tane vida cıkardım bazıları cıkmadı tornavida dan hep kacıor matkapla yapıcaz onları da saol

  10. #1450
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    küçük bir ilavede bulunayım:Civata başını tam bitirme ama iyicede incelsin böylece tornavida ile çıkarabilirsin ayrıca şanzuman ve motorun alüminyum gövdesinede matkap kaçmamış olur zira matkap ucu çok seviyor alüminyumu anında yer.Birde matkap çok devirli olmasın concorde 787 nin dediği gibi sabırlı ve yavaş çalış...

  11. #1451

    Üyelik
    25 Ağustos 2010
    Şehir
    Finike/ANTALYA
    Motosikleti
    Mz-1993 Honda-2006
    Arkadaşlar benim 1993 MZ e orjinal yan sepet arıyorum,

  12. #1452
    mz_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2009
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    MZ ETZ 150, MZ ETZ 251, MR 150 Vulture
    Slm mzci arkadaşlar 1993 model MZ motoruma eksoz arıyorum nereden tedarik edebilirim?

  13. #1453

    Üyelik
    22 Haziran 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mz 251 1997 siyah
    arkadaşlar askerlik nedeniyle mz 251 1997 model motorumu satıyorum
    1997 tarihinden itibaren 2. rektefiyesidir. son rektefiye yapalı daha 1 ay oldu 400 km yolu 60 tl benzinle gidiyor(bir depo) her evrağı tam hiç bir harcı borcu yoktur fennisi 2011 ekim de son satışı hemen verilecektir. 2250 tl fiyat düşünüyorum az pazarlık payı vardır ilgilenen arkadaşlar bana 539 956 5961 nolu tl den ulaşabilirler. sahibinden.com a da koydum fakat daha yayınlanmadı yayınlanınca ilan nosunuda koyarım. motorun bir kaç fotoğrafını profilimden görebilirsiniz.

  14. #1454
    söztürk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2009
    Alıntı n61l adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motosilet degil de elektrikli scooter gibi bir sey uretiyorlar galiba Zschopau'daki fabrikanin 2008'de kapanmis olmasi lazim, neyse mz'in artik uretilmeyen ama bence etz'ler harici cok kral motorlar olan bir-iki modelini ekliyim

    Saxon country TR'de iki zamanli etz motoru takili olarak satilan FUN modelinin 500cc'lik 4 zamanliyla donatilmis bir benzeri



    Skorpion Traveller, 660cc lik yamaha XTZ motoru kullanilmis tek silindir full ruzgar korumali bir uzun yol motoru



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:37 ----------

    bir de duzeltme yapayim 660cclik MZ'lerde kullanilan motorla 2000'lerden sonra cikan XT-XTZ'lerin hacim benzerligi disinda bir ortak noktalari yoktur, MZ'lerden kullanilan 5 valfli karburatorlu orjinal yamaha uretimi bir motordur, 2000 sonrasi XT-XTZ'lerde ise italyan minarelli uretimi 4 valfli enjeksiyonlu motorlar vardir. MZ'lerdeki XTZ motoru en son 97 tenerelerde kullanilmistir. ikisi arasinda bir tercih yapmak gerekirse ben eski XTZ motorunu tercih ederdim.
    ilk resimdeki etz 500 süper

  15. #1455

    Üyelik
    12 Temmuz 2010
    Şehir
    KOCAELİ-Gölcük
    Motosikleti
    2015 HONDA CBF 150
    motorda herhangı bır modıfıye varmı ve km sınıde soylersen daha acıklayıcı olurdu

  16. #1456
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Tüm MZ cilerin ,motosiklet camiasının velhasıl İslam Aleminin Ramazan Bayramları Mübarek olsun . Allah (c.c.) nice bayramlara erdirsin sıhhat selametle...

  17. #1457

    Üyelik
    28 Kasım 2009
    Alıntı MZ781 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm MZ cilerin ,motosiklet camiasının velhasıl İslam Aleminin Ramazan Bayramları Mübarek olsun . Allah (c.c.) nice bayramlara erdirsin sıhhat selametle...
    Senin de güzel kardeşim. Bayrama bir gün kaldı, umarım yarını da görürüz

  18. #1458
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    bayramınız kutlu olsun

  19. #1459

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    97 mz251,2005 jinlun 150,2003 seyhan 251
    bütün mz'ci ve motorcu kardeşlerimin bayramını en içten dileklerimle kutlarım.hayırlı,kazasız belasız bayramlar..
    unutma herşey 1 saniye içinde olur.

  20. #1460

    Üyelik
    22 Haziran 2010
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    mz 251 1997 siyah
    Alıntı mz 301 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorda herhangı bır modıfıye varmı ve km sınıde soylersen daha acıklayıcı olurdu
    haklısın kardeşim motorda hiç bir modifikasyon yoktur fabrika çıkışıdır resimde nasıl görülüyorsa o haldedir üzerinde ses tesisatı ve cd çalar vardı onu söktüm ve fiyatı 1950 tl ye düşürdüm teyp ve ses tesisatı için 2250 demiştim km ise 37.000 dedir. aldığımda 22.000 de idi fazla sürmedim evden işe işten eve kapalı garaj motorudur.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler