Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4261
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı doğan motor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım onu alacağına ybr al belki inanmayacaksınız ama ybr ile cbf kağıştırdık ybr geçti boşuna fark verip cbf almayın bence
    olur ben 135 km hıza çıkan cbf mi satıp alıyım bi ybr
    98 Beygir.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4262

    Üyelik
    10 Kasım 2007
    Şehir
    beykoz
    Motosikleti
    cbf 150
    Alıntı BİROL 78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sende 38'lik dişli tak 135 km hızı gör arkadaşım.
    biz keyfimizden bir hafta bolu dağı, bir hafta uludağ,bir hafta edirne gezerken sen sorunlardan bahsediyorsun.
    6650 km deyim tek kuruş masraf yok.
    abıcım bunu nasıl yaparız kac lıraya gelır bıze bı acıklayabılırmısın

  3. #4263

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    sende 38'lik dişli tak 135 km hızı gör arkadaşım.
    biz keyfimizden bir hafta bolu dağı, bir hafta uludağ,bir hafta edirne gezerken sen sorunlardan bahsediyorsun.
    6650 km deyim tek kuruş masraf yok.
    Kardeş senin motor özel yapım sanırım. Ben dişli konusunu zaten bitirdim. Şu an bendeki dişli 40 diş. Orijinalinde 42 var. Zaten, 42 dişten 40 düşünce teorik olarak en az 5-10 km artması düşünülür. Ama buna rağmen hala 42 dişli iken yaptığı sürati görüyor. Dişli değiştirmek isteyen arkadaşa da pek heveslenmemesini tavsiye ederim. Bu motorda aşılması gereken tek sorun, ateşleme zamanlamasını sağlayan transistörün değiştirilmesi. Ben işin teknik detaylarını bilmemekle birlikte, sorunun motor devrini sınırlandıran kesiciden kaynaklandığına kaniyim. Motor boşta çalışırken yavaş yavaş gaz verin. Bir noktaya geldiğinde motorun artık gaz yemediğini göreceksiniz. Bu nokta kesicinin devreye girdiği, başka bir ifade ile, ateşlemede sınırlamanın başladığı noktadır. İşte bu nokta, çok erken başlıyor. Motorda devir saati yok, ama ben tahminen kesicinin yaklaşık 9000 RPM de devreye girdiğini düşünüyorum. Yamaha YBR de biraz daha yüksek devirlerde kesici devreye giriyor. Bundan dolayı hız olarak cbf yi geçiyor.(gücü yettiği zaman)Sonuç:chip-tuningci tanıdığı olan yok mu arkadaşlar, bu transistörün kesicisi olmayanını yapabilecek birisi?
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]

  4. #4264

    Üyelik
    08 Ağustos 2007
    Alıntı djelals adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaşlar, Honda'nın yüzkarası şu cbf 150 den ben de kullanıyorum altı yedi aydır. Beni resmen strese soktu. Bakıyorum da, sizler halinizden gayet memnunsunuz. Koskocaman 150 cc'lik motoruyla hız yapmıyo namussuz. Ben maksimum hızım olan 110 km/h de giderken, 125 cc lik ybr nin yanımdan öyle bir geçişi var ki, her seferinde bu cbf 150 denen kağnıyı aldığım günden dolayı kendimi suçlamadan, hatta bazen kendi kendime sövmeden edemiyorum. Yok mu bunun bir çaresi. Satim kurtuliim diyorum, ama verdiğim paraya acıyorum. İşin ucunda zarar etmek var. Satmiim diyorum. Bu sefer içime sinmiyor. İki arada bir derede kaldım.
    9000 RPM de motor kesiciye giriyor.Chip tuningciler bunun ateşleme beynini okuyup bir yenisini yapamıyorlar mı? Bir kaç tane motorun beynini denedik ama ateşleme zamanlaması uymadı. Tanıdığınız tuningciler varsa bir sorsanız, sunun kesici sorununu çözecek bir babayiğit yokmuymuş diye. Selamlar, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim

    arkadaşım , cbf 150 cc motosikletimi 5500 km de sattım , satmamın sebebi sadece ve sadece bu motosikletin cc olarak beni memnun etmediğidir,5500 km de sadece ve sadece periyodik bakımlar hariç 9,5 ytl o da yanan ön far lambası için harcadım motosikletim den çok ama çok memnun dum düz yol da çok rahat 120 km / saat hızları anlık , istikrarlı olarak ta 110 km / saat hızları gördüm rahatlık ve konforuna ise diyecek kelime bulamıyorum .
    benim açımdan bu motosikletin tek eksileri lastikleri ve aynaları hususu dur bu da kullanıcın dikkatti ve tecrübesi ile rahatlıkla kapanan eksi leridr .
    hali hazır da bir arkadaşım da 6200 km de olan cbf ini her gün tabiri caiz e katır gibi kullanmakta dır ve diş li değişimi yaptığı için hafif meyil de 135 km /saat hızı görebilmektedir ve bu arkadaşım yaklaşık 100 kğ civarı bir agırlığa sahip ve o da servis periyodik bakım hariç tek kuruş harcamadı .
    Kusura bakma ama ben sattığım halde bu motosikletin bu derece kötülenmesine itiraz etmekle beraber bu topik her kesin fikrine tabii ki açıktır her kesin fikir ve düşüncelerine de saygım var dır bu motosikleti bu derece kötülemeden önce dönüp kendi kullanım tarzına rodaj ına servis bakımlarına motosikletin limitlerini zorlayıp zorlamadığa dikkat edersen kanımca daha iyi olur
    çünkü aramızda bu motosikleti satın alma aşamasın daki ve hali hazır da kullanıcı arkadaşlarımızın aklını karıştırmaya kimsenin de haklı yok tur , zaten 100 motosiklet te 1 ve ya 2 arıza bu motosikleti HONDA nın yüz karası asla yapmaz zaten HONDA nın da kimsenin o nu övmesine ve ya yer mesine de ihtiyacı yoktur ,ürün kalite servis dünya ca kabul edilmiştir.
    benim sana tavsiyem bu motosikleti kullanacaksan altında 150 cc lik bir makine olduğu asla ve asla hız için yapılmadığı konfor emniyet tork için imal edildiğini unutmaman ve ona göre kullanman yok ben sokakların hakimiyim yol u buldum mu gaz açarım diyorsan da en az bir 500 cc lik makine alman ve bu motosikleti daha fazla üzmeden , yormadan teknik özellikleri ile oynayıp daha da hurda etmeden bu motosikletin kıymetini bilecek bir arkadaşımıza 3, 5 e bakmadan satmandır .
    HONDA , HAYAT ONDA .
    selamlar...........................
    EY VATAN ; senin için,bir ÖLÜR bin DOGARIZ.

  5. #4265

    Üyelik
    09 Ağustos 2007
    Motosikleti
    ???
    kesin bilmemekle birlikte cbf150 150'lik olmasına rağmen ybr125'ten daha az yakıyor diye biliyorum tabi ikiside aynı şekilde kullanılırsa. çünkü cbf150 max. güç ve torkunu ybr125 e göre daha düşük devirlerde üretiyor.
    bu motosiklet şu hıza nasıl çıkardan öte, aslında almadan önce araştırma yapmak lazım bu motosiklet bana uyarmı diye. satın alırken motosikletin sadece cc ne bakmak yanlış. üreticinin hangi konuya öncelik veriiğine bakmak lazım, bu motosiklette öne çıkan tork mu?, ekonomi mi?, güç mü?, sağlamlık mı? ona göre almak lazım bence. ve bence cbf150 şehiriçi kullanım için üretilmiş oldukça ekonomik ve sağlam bir motosiklet.

  6. #4266
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım benim motorum 10650 km ve şimdiye kadar tek bir sorun çıkarmadı,
    ama şimdi burda çok özel bir soru var:
    sen kaç kilosun.???
    72 kiloyum...

  7. #4267
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    72 kiloyum...
    o zaman senin cbf 150 de teknik sorun var en kısa zaman da servrise durumu anlat,yoksa ileride daha büyük sorun yaşayabilirsin,sonra da kabul etmezler.
    98 Beygir.....

  8. #4268
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  9. #4269
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR
    ya arkadaşlar konuyu bölmüş olacam ama acil bi sorunum var.Alarm sorunu...servis takarız diyo ama garanti dışına çıkar motor diyo.kavga ettik nasıl oluo hem takıonuz hm garanti dışı oluyo diye.hiç alarm taktıran varmı ve ya bi tandığınız falan benim illa taktırmam lazım bu alarmı ya...
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."

  10. #4270

    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    Hatay/Reyhanlı
    Motosikleti
    Honda, 2008, CBF 150/ Karaböcük Namı diğer KAĞNI
    Alıntı huma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım , cbf 150 cc motosikletimi 5500 km de sattım , satmamın sebebi sadece ve sadece bu motosikletin cc olarak beni memnun etmediğidir,5500 km de sadece ve sadece periyodik bakımlar hariç 9,5 ytl o da yanan ön far lambası için harcadım motosikletim den çok ama çok memnun dum düz yol da çok rahat 120 km / saat hızları anlık , istikrarlı olarak ta 110 km / saat hızları gördüm rahatlık ve konforuna ise diyecek kelime bulamıyorum .
    benim açımdan bu motosikletin tek eksileri lastikleri ve aynaları hususu dur bu da kullanıcın dikkatti ve tecrübesi ile rahatlıkla kapanan eksi leridr .
    hali hazır da bir arkadaşım da 6200 km de olan cbf ini her gün tabiri caiz e katır gibi kullanmakta dır ve diş li değişimi yaptığı için hafif meyil de 135 km /saat hızı görebilmektedir ve bu arkadaşım yaklaşık 100 kğ civarı bir agırlığa sahip ve o da servis periyodik bakım hariç tek kuruş harcamadı .
    Kusura bakma ama ben sattığım halde bu motosikletin bu derece kötülenmesine itiraz etmekle beraber bu topik her kesin fikrine tabii ki açıktır her kesin fikir ve düşüncelerine de saygım var dır bu motosikleti bu derece kötülemeden önce dönüp kendi kullanım tarzına rodaj ına servis bakımlarına motosikletin limitlerini zorlayıp zorlamadığa dikkat edersen kanımca daha iyi olur
    çünkü aramızda bu motosikleti satın alma aşamasın daki ve hali hazır da kullanıcı arkadaşlarımızın aklını karıştırmaya kimsenin de haklı yok tur , zaten 100 motosiklet te 1 ve ya 2 arıza bu motosikleti HONDA nın yüz karası asla yapmaz zaten HONDA nın da kimsenin o nu övmesine ve ya yer mesine de ihtiyacı yoktur ,ürün kalite servis dünya ca kabul edilmiştir.
    benim sana tavsiyem bu motosikleti kullanacaksan altında 150 cc lik bir makine olduğu asla ve asla hız için yapılmadığı konfor emniyet tork için imal edildiğini unutmaman ve ona göre kullanman yok ben sokakların hakimiyim yol u buldum mu gaz açarım diyorsan da en az bir 500 cc lik makine alman ve bu motosikleti daha fazla üzmeden , yormadan teknik özellikleri ile oynayıp daha da hurda etmeden bu motosikletin kıymetini bilecek bir arkadaşımıza 3, 5 e bakmadan satmandır .
    HONDA , HAYAT ONDA .
    selamlar...........................
    Huma kardeş, öyle bir mesaj yazmışsın ki, Honda sanki sana vekalet vermiş, kendilerini savunman için.
    Karşında, dünkü çömez biri yok. Yaş 45, bu güne kadar sayısız motor kullandım. Rodajın da ne olduğunu biliyorum. Hız tutkunu değilim. Sağda solda karşı cinse hava atmaya çalışacak ne yaştayım, ne de mevkideyim. Belli bir kariyerim ve saygınlığım var. Seviyeli, motorları ve motorlarlar vasıtasıyla yaşanan sohbeti ve muhabbeti seven bir kaç değerli arkadaşla tanışırım ümidiyle takılıyorum. (ki, zaten bu özelliklerini saydığım arkadaşlara da sahibim)
    Bir ürün yenilenirken ya da yeni bir ürün çıkarılırken, ekonomiyle birlikte ekstra kazanımlar da gözetilir sanıyorum. Sürüş konforu, birim zaman ve mesafedeki yakıt tüketimi ile birlikte, az yakıt, çok performans ters orantısı her zaman gözetilmesi lazım. Aksi halde yeni model arayışlarının bir mantığı olmaz.
    Az önce belirttiğim gibi, hız tutkunu değilim. Şurda burda amaçsızca dolaşıp duran birisi de değilim. Motoru bir hobi olarak kullanıyorum. Öyle zamanlar oluyor ki, "ah biraz daha hızlı olsa da şu arkamdaki şerefsizden kaçabilsem" diye düşünüyoruz. Arkasından gitsen, seni bilerek ya da bilmeyerek gıcık ediyor. Önüne geçsen, gurur meselesi yapıyor, ya ön tamponunu değdirecek kadar arkandan geliyor, ya da seni olmadık yerde sollamaya kalkıp bankete atıyor.
    Bir keresinde, ferdi olarak çıktığım bir tur dönüşü, hemen yanımda beliren iki tane sokak köpeğinin tacizine uğradım. Onların altındaki motor hacmi de benimkiyle aynı cc de idi. Önümde çok yavaş giden eski bir araba var, onu geçmem lazım. Onlar da benim solumdalar, benimle yarışmaya çalışıyorlar, benimle it dalaşı yapmak istiyorlar, geçmeme müsaade etmiyorlar. Önümde duvar görevi yapan bir araba, solumda ise sokak köpekleri, ancak onların müsaade ettikleri kadar gidebiliyorum. Oysa benim yarışla bir ilgim yok, tek istediğim, sakin sakin motorumla bir gezinti yapmak, doğayla başbaşa kalmaktı. Ama gel de sen ol benim yerimde, ne yapacaksın?
    Halbuki , motorum biraz daha hızlı olabilseydi, bu tür ayılardan, kendileri bana yaklaşamadan biraz uzaklaşır, ileride sakin sakin yoluma devam ederdim. Prensibim şudur: kullandığım araç hızlı olsun, ama ben yine normal hızımda gideyim. Gerektiğinde kullanabileceğim kadar hızlı olsaydı bu motor fena mı olurdu? Bilirsin, motorları almadan önce deneme sürüşü yapamıyorsun. Testerların da test sonuçlarında da bu motorun maksimum hızıyla ilgili bir veriye rastlamadım.
    [COLOR="Blue"][FONT="Verdana"][SIZE="1"][I]Delikanlılığın kitabını yazdım ama basacak matbaacıyı bulamadım:wiinkk: [/I][/SIZE][/FONT][/COLOR]
    [SIZE="1"][FONT="Tahoma"][COLOR="Blue"][I]C.SÜĞÜRTİN__[/I][/COLOR][/FONT][/SIZE]

  11. #4271
    CİHAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 fazer ve ybr 125
    Alıntı caberli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya arkadaşlar konuyu bölmüş olacam ama acil bi sorunum var.Alarm sorunu...servis takarız diyo ama garanti dışına çıkar motor diyo.kavga ettik nasıl oluo hem takıonuz hm garanti dışı oluyo diye.hiç alarm taktıran varmı ve ya bi tandığınız falan benim illa taktırmam lazım bu alarmı ya...
    alacaksın iyi bir alarm sonra gideceksin bir elektrikciye,kabloları kesmeden,yanı kabloların uclarına baglantı yaparak baglatacaksın alarm,
    sonra da güle güle kullanacaksın, he servis mi boşver servisi motoru servise götürünce sen bu alarmı niye mi takdın,garanti dışı bırakıyoruz mu diycek hayır,çünkü ben motoruma o kadar elektrik le ilgili malzemeler bagladımmı,sormuyor bile soramaz çünkü.
    hee sonra elektrik aksamında bir sonrunmu oldu sök alarmın kablolarını,çıkar sonra götür bu böyle oldu de,senin alarmı baglayan elektrikci de kabloları kesmedigi için oynanmış oldugunu bilmeyecek böylelikle de garantiye girmiş olacak.
    ben cbf 150 motoruma dörtlü, iki adet çakar lamba,stop lambası, beyaz ampul, iki adet seger korna,arka dişliyi ufaltma,zinciri degiştirmek, bunların hepsini yaptım motorum gene garantide daha geçen gün servisteydim,öylesine ugramıştım.
    sen de yapacaksın çünkü motoru sen kullanıyorsun motor senin servisin degil.
    kolay gelsin sana..
    98 Beygir.....

  12. #4272
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı djelals adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaşlar, Honda'nın yüzkarası şu cbf 150 den ben de kullanıyorum altı yedi aydır. Beni resmen strese soktu. Bakıyorum da, sizler halinizden gayet memnunsunuz. Koskocaman 150 cc'lik motoruyla hız yapmıyo namussuz. Ben maksimum hızım olan 110 km/h de giderken, 125 cc lik ybr nin yanımdan öyle bir geçişi var ki, her seferinde bu cbf 150 denen kağnıyı aldığım günden dolayı kendimi suçlamadan, hatta bazen kendi kendime sövmeden edemiyorum. Yok mu bunun bir çaresi. Satim kurtuliim diyorum, ama verdiğim paraya acıyorum. İşin ucunda zarar etmek var. Satmiim diyorum. Bu sefer içime sinmiyor. İki arada bir derede kaldım.
    9000 RPM de motor kesiciye giriyor.Chip tuningciler bunun ateşleme beynini okuyup bir yenisini yapamıyorlar mı? Bir kaç tane motorun beynini denedik ama ateşleme zamanlaması uymadı. Tanıdığınız tuningciler varsa bir sorsanız, sunun kesici sorununu çözecek bir babayiğit yokmuymuş diye. Selamlar, yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim
    sen bi kere eskidende olsa cbf kullanıyosun.cbf lerin dikkat ettiysen cc büyük olur ama beygir canavarları değildir aşırı hız yapmazlar.sen cbr600rr ile cbf1000arasındaki hız konusunu kıyaslaya bilirmisinki bana...sonuçta o da 1000 makina.bunu biliyosun sende. okudum yazdıklarını,bende cc göre hızlı motor demiyorum hızınıda beğenmiyorum ama bu naparsan yap cbf işte..gelelim ybr le cbf arasına 110 giderken ybr öyle bi gidişi vardı demek he
    ybr taş çatlasa düz de görüceği hız o 110.bence bana göre ybr cbf aynı hızı yapıyo diyebiliriz.
    biz memnunuz ucuz fiyata honda marka bi cbf var..buradaki çoğu kişide mutlu acaba niye buna bakmak gerek bence....
    Mustafa Kemal Atatürk

  13. #4273
    Luxor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İstanbul/Göztepe
    Motosikleti
    2007 Honda CBF150
    Alıntı djelals adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Huma kardeş, öyle bir mesaj yazmışsın ki, Honda sanki sana vekalet vermiş, kendilerini savunman için.
    Karşında, dünkü çömez biri yok. Yaş 45, bu güne kadar sayısız motor kullandım. Rodajın da ne olduğunu biliyorum. Hız tutkunu değilim. Sağda solda karşı cinse hava atmaya çalışacak ne yaştayım, ne de mevkideyim. Belli bir kariyerim ve saygınlığım var. Seviyeli, motorları ve motorlarlar vasıtasıyla yaşanan sohbeti ve muhabbeti seven bir kaç değerli arkadaşla tanışırım ümidiyle takılıyorum. (ki, zaten bu özelliklerini saydığım arkadaşlara da sahibim)
    Bir ürün yenilenirken ya da yeni bir ürün çıkarılırken, ekonomiyle birlikte ekstra kazanımlar da gözetilir sanıyorum. Sürüş konforu, birim zaman ve mesafedeki yakıt tüketimi ile birlikte, az yakıt, çok performans ters orantısı her zaman gözetilmesi lazım. Aksi halde yeni model arayışlarının bir mantığı olmaz.
    Az önce belirttiğim gibi, hız tutkunu değilim. Şurda burda amaçsızca dolaşıp duran birisi de değilim. Motoru bir hobi olarak kullanıyorum. Öyle zamanlar oluyor ki, "ah biraz daha hızlı olsa da şu arkamdaki şerefsizden kaçabilsem" diye düşünüyoruz. Arkasından gitsen, seni bilerek ya da bilmeyerek gıcık ediyor. Önüne geçsen, gurur meselesi yapıyor, ya ön tamponunu değdirecek kadar arkandan geliyor, ya da seni olmadık yerde sollamaya kalkıp bankete atıyor.
    Bir keresinde, ferdi olarak çıktığım bir tur dönüşü, hemen yanımda beliren iki tane sokak köpeğinin tacizine uğradım. Onların altındaki motor hacmi de benimkiyle aynı cc de idi. Önümde çok yavaş giden eski bir araba var, onu geçmem lazım. Onlar da benim solumdalar, benimle yarışmaya çalışıyorlar, benimle it dalaşı yapmak istiyorlar, geçmeme müsaade etmiyorlar. Önümde duvar görevi yapan bir araba, solumda ise sokak köpekleri, ancak onların müsaade ettikleri kadar gidebiliyorum. Oysa benim yarışla bir ilgim yok, tek istediğim, sakin sakin motorumla bir gezinti yapmak, doğayla başbaşa kalmaktı. Ama gel de sen ol benim yerimde, ne yapacaksın?
    Halbuki , motorum biraz daha hızlı olabilseydi, bu tür ayılardan, kendileri bana yaklaşamadan biraz uzaklaşır, ileride sakin sakin yoluma devam ederdim. Prensibim şudur: kullandığım araç hızlı olsun, ama ben yine normal hızımda gideyim. Gerektiğinde kullanabileceğim kadar hızlı olsaydı bu motor fena mı olurdu? Bilirsin, motorları almadan önce deneme sürüşü yapamıyorsun. Testerların da test sonuçlarında da bu motorun maksimum hızıyla ilgili bir veriye rastlamadım.
    sen cc yükselttiğinde bu sefer o günkü cc ne denk gelen ayılar olmayacak mı sanıyorsun arkadaşım.senin mantığının yürümesi için dünyanın en hızlı motoruna sahip olman gerekir...
    testlerde bu motorun maksimum hızı ile ilgili bir bilgiye rastlamadıysan eğer iyi araştırma yapmamışsın derim sana motorunu alırken.
    en basiti eralpt'nin cbf henüz son kullanıcıya sunulmadan önce 22/08/2006 tarihinde honda fabrikasında yaptığı testte bile motorun normal haliyle en az 115 km/s hıza çıktığını belirtmiş eralpt(ki kendisi camiada oldukça saygı duyulan birisidir ve bir çok motosikletin testini yapmıştır).
    http://www.cbf150.net/bb/viewtopic.php?t=53

    ybr ile ilgili hız kıyaslamana gelince, ybr ilk yukarı meyilde arkanda kalan bir motosiklettir tork farkı yüzünden.senin bahsettiğin geçme olayı ancak tam düz yolda olur, o da ybr bile zorlanarak seni geçebilir.tabii ki hepimiz biliyoruz ki gittiğimiz yollar tamamen pist gibi dümdüz değildir...
    Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...

  14. #4274
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR

    alarm

    Alıntı CİHAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    alacaksın iyi bir alarm sonra gideceksin bir elektrikciye,kabloları kesmeden,yanı kabloların uclarına baglantı yaparak baglatacaksın alarm,
    sonra da güle güle kullanacaksın, he servis mi boşver servisi motoru servise götürünce sen bu alarmı niye mi takdın,garanti dışı bırakıyoruz mu diycek hayır,çünkü ben motoruma o kadar elektrik le ilgili malzemeler bagladımmı,sormuyor bile soramaz çünkü.
    hee sonra elektrik aksamında bir sonrunmu oldu sök alarmın kablolarını,çıkar sonra götür bu böyle oldu de,senin alarmı baglayan elektrikci de kabloları kesmedigi için oynanmış oldugunu bilmeyecek böylelikle de garantiye girmiş olacak.
    ben cbf 150 motoruma dörtlü, iki adet çakar lamba,stop lambası, beyaz ampul, iki adet seger korna,arka dişliyi ufaltma,zinciri degiştirmek, bunların hepsini yaptım motorum gene garantide daha geçen gün servisteydim,öylesine ugramıştım.
    sen de yapacaksın çünkü motoru sen kullanıyorsun motor senin servisin degil.
    kolay gelsin sana..
    sağol abi içimi rahatlattın ama servis alamadan bu işi yapabilirmiyim yaptıktan sonra servise gideceğim zamanlar sökebileceğim kolay bir alar olması lazım...sadece bizim bodrum katından bana sesisini duyurabilecek bir alarm istiyorum yaw.aküye bağlanmayan pilli falan araştırıyorum bi yandanda..saol yardımların için.yanlız takan varmıydı bizim motora onu biliyomusunuz?
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."

  15. #4275
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF

    cbf 150 masum değil!

    beyler tartışmanızı bölmek istemem ama benimde bu ara motorla ilgili baya bi şikayetim var (hep vardı zaten demeyin)motorun 1 kez eksantrik zincir gergisi değişti ses kesilmedi motor ısınınca catırdayarak sesli çalışıyor şu an 9800 de .silindirden yağ akıtıyordu şimdi kapak açıldı sorun çözüldü şimdi yan kapak açılacak tekrar cünki debriyajın bulundugu mekanizmadan yağ atıyor yani 10000 e gelene kadar motor 2 defa açılmış olacak buda cok sinir bozucu bir durum olan şeyler bununlada sınırlı değil ön frenden çat diye bi ses geliyor ilk basışta ve bir türlü çözülemedi bu sorun şimdi yeni türeyen bişey motor 2 inci 3 üncü vitese geçerken hızlanma sırasında motorda cok garip bi ses oluşuyor ısınınca geçiyor ama normal değil sanki süpap sesi gibi bu sorunlar serviste çözülmedi bende satmaya karar verdim ama motorun gerçekten kullanım olarajk rahat ve sessiz bunu göz önüne alıyorum fakat bu km de bukadar sorun normal karşılanamaz!önceleri hadi olur ufak tefek şeyler dedim ama gerçekten beni çok kızdırdı.

  16. #4276
    chatkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2007
    Şehir
    ksk/İzmir
    Motosikleti
    X-Max 250 ABS
    eksantrik zincir gergisi benimde değişmişti...dostum ben çok problem yaşıyorum motorla ilgili ama seviyorum keratayı...verdim servise dün şanzımanı açıcaklar benimde bi yerlerden ses geliyor...çıkınca eşek gibi binicem çok üzerine düşüyoruz ondan geliyor başımıza

  17. #4277
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    benim düldülde geçen Pazartesi gümledi...pazar günü evden çıkayım dedim...marş düğmesi baktım basmıyor..korna uzun far çalışmıyor...elektrikle alakalı sorun vardı...motor bloğunda sorun yoktu ama içim rahat etmedi...pazartesi verdim akşamı aldım halledildi...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  18. #4278
    aspuzu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2007
    Şehir
    E5&TEM sol şerit...
    Motosikleti
    cbf 250
    Alıntı chatkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya benim motor uzun süre 90-100 gittiğimde yada daha fazla zorladığımda stop ediyo bi dahada iflah olmuyo ondan sonra durmadan stop ediyo 1-2 kmde bir...hız kesiciyemi giriyoda iflah olmuyo acaba başka bişeymi var yoksa anlamadım...bide başıma yeni gelen bir arıza var ön dişlinin oralardan ses geliyo zincir takımını değiştirdiler kesilmedi şimdi şanzımandan şüpheleniyolar şanzımanda iğnelermi ne varmış ordan geliyo olabilirmiş...garantiden motor zincir takımı ıvır zıvır bir sürü şey değiştirdim bide bu şanzıman falan değişirse bi çok parça değişmiş olacak...kaza sebebiyle ön amortisörler ve fren diski falanda değişmişti yakında lastikleride değiştircem motor 10 binde ama sadece şasi 10 bin gerisi hep farklı
    şaka maka sorana memnunuz diyorumda çokta memnun değilim açıkçası yakında honda maaşa bağlıcak beni hergün servisteyim
    aynı sorun bendede vardı servise götürdüm en az 5- 6 kez her tarafını söktüler anlamdılar en son götürdüümde yeter artık dedim bune yaa meğer SURUNU:: BENZİN DEPOSUNUN HAVALANDIRMA HORTUMU TIKANMIŞ .......

  19. #4279
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    beyler aslında sorun bu tür piyasaya yeni çıkan araçların çocukluk hastalıkları illaki oluyor bişeyler ancak servislere belirtilen sorunların halledilememesi önemle üzerinde durulması gereken bir konu honda bunu cgl modeliylede yapıp insanları çileden cıkartmıştı sundironun sayfasına girip cbf 150 yi halen üretilmekte olup ülkemize artık gelmeyen cgl nin yanında görmek beni çok üzdü eksantrik dişlisi ve zinciri + gergisi bence fabrika hatalı bi parça ön fren merkezide öğle makinada üst viteslerde ugultu var ! herkes kabul etsin acaba bendemi var diye burda motoruna binmediğim denemediğim arkadaşım kalmadı !!!!şu ara en çok canımı sıkan 2 den 3 e geçerken avans sesine benzeyen vuruntu sesi böyle bi problemi olan varmı???

  20. #4280

    Üyelik
    27 Mayıs 2007
    sat kurtul kardesım onlamı ugrascam evrakmı ulastırıcam benım ıcın zaman onemlı her yolda kalısım bı gunluk yövmiye demek ki bende bu 4 defa oldu allahın ıznı ıle bıdaha olmıyacak cunku satalı 2 ayı gectı


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler