Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #34301
    gky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2011
    beyler herkese iyi akşamlar.Gösterge ampullerimi kendim değiştirmeye karar verdim 5 ay da bir patlıyor.Para vermekten sıkıldım.O yuxden bildiginiz fotgraflı anlatımlı bi link verebilirmisiniz veya video anlatımlı ben çok araştırdım bulamadım.Gözümü karartıp öğrenmek istiyorum bu işi.Nasıl sokup takacagımıza dair bilgi verirsenizde sevinirim sırası ile çınku grenajlar falanda cıkacak karısık bir ise benziyor teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #34302
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    Alıntı gky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beyler herkese iyi akşamlar.Gösterge ampullerimi kendim değiştirmeye karar verdim 5 ay da bir patlıyor.Para vermekten sıkıldım.O yuxden bildiginiz fotgraflı anlatımlı bi link verebilirmisiniz veya video anlatımlı ben çok araştırdım bulamadım.Gözümü karartıp öğrenmek istiyorum bu işi.Nasıl sokup takacagımıza dair bilgi verirsenizde sevinirim sırası ile çınku grenajlar falanda cıkacak karısık bir ise benziyor teşekkürler.
    Gösterge panelini söküp takmak biraz ince işçilik istiyo hocam. ben şahsen cesaret edemem. orjinali 1000 lira az da değil hani )
    bence sorunun kaynağını bulmak lazım. Nacizhane tavsiyem budur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

    Bu arada herkes gibi bende duro lastiklerden kurtulmaya karar verdim. Yepyeni lastiğin nesini değiştiricem diyodum ama lastiklerin tahta gibi olduğunu anladım sonunda
    Sizlere sormak istediğim Michelin pilot street ile pirelli dura traction arasında kaldım. Michelin'in deseni çok sade geliyor. Pirelliye biraz daha yakınım ama sizden tavsiye almak istiyorum. var mı ikisini de kullanan yada şundan memnunum bundan değilim diyebilcek arkadaş.

  3. #34303
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    prelli den herkez çok memnun benim bacanak ybr yr taktırmış mt 65 ten daha iyi

  4. #34304
    aykan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    HONDA PCX/HONDA NF
    prelli duratraction çok iyi bir lastik sert engebeli zeminlerdede başarılı tavsiyemdir.

  5. #34305
    dockerengin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul - youtube.com/user/dockerengin
    Motosikleti
    YBR125 > CBF150 > CRF250L > XZ250R 4V > ?
    Ben motoru aldığımda üstünde michelin sporty lastikleri vardı. Lastiklerden çok memnundum ama hamuru yumuşak olduğu için çabuk bitiyor. Ben 15.000 km de arka lastikten çok rahatsız olup çabuk bitmesin ve stabilize yollarda biraz daha rahat edeyim diye takım halinde pirelli aldım. şuan yaklaşık 13.000 km oldu ve hala durumları iyi memnunum. Yanlız ben michelin'in yol tutuşunun biraz daha iyi olduğunu düşünüyorum.
    Adem Balkan bunu beğendi.

  6. #34306
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    Tavsiyeleriniz icin cok tesekkur ederim arkadaslar 15000 km yeterli bi mesafe aslinda ama pirellinin de yol tutusu michelinden cok farkli degildir umarimm. Piirelli alacagim sanirim

  7. #34307
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    Michelin aldım arkadaşlar duro'larla gezdiğim günlere lanet ettim
    hunter84 ve Adem Balkan bunu beğendiler.

  8. #34308

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Alıntı tncbzkrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Michelin aldım arkadaşlar duro'larla gezdiğim günlere lanet ettim
    Allah kimseyi duronun eline düşürmesi.

    Ne kadar verdiniz hocam lastiklere?
    braingulp bunu beğendi.

  9. #34309
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    Alıntı gitaryolcusu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah kimseyi duronun eline düşürmesi.

    Ne kadar verdiniz hocam lastiklere?
    210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum ))
    gitaryolcusu ve braingulp bunu beğendiler.

  10. #34310

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Hayırlı olsun
    Alıntı tncbzkrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum ))
    braingulp bunu beğendi.

  11. #34311
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Arkadaşlar bir problemim var, burası en yoğun forum olduğundan bir de buradakı arkadaslara sormak ıstedım. Muhabbetin ortasına daldık ama kusura bakmayın.

    Yanlıs yere gelmişsin diye birde drift forumu linki de vermeyin

    2013 model 4000 km de driftin motor bloğunda çok fazla yağ vardı üst kısmında aşağı doğru akmış gidiyordu. 4000 bakımından sonra olmaya başladı. Bende üst kapak vidalarını yokladığımda baya bir gevşek olduklarını gördüm. 10 numara anahtar ile o vidaları sıktım. Sıkmadan önce motorda herhangi bir problem yoktu. Sabah sınava gittim geldim hatta, yaklasık bir aydır bu haldeydı. Vidaları sıktıktan sonra marşa basınca motor çalışıyor 4-5 bin devirlere kadar çıkıp 30 sanıye bekledıkten sonra stop ediyor. 5 dakıka bekleyınce yıne aynı sekılde oluyor. ama çalıştıktan sonra gazı bırakmazsan stop etmıyor. Bu sıktığım vidaların ben sadece üst kapağı sabitlemek için olduğunu düşünüyordum. Ama acaba onlar başka bir işe mi yarıyordu ?

    Rolanti ayar vidasının etkinliği kalmadı, 10 tur bile çevirsem motorda bir değişikliğe sebep olmuyor. Çalışırken egzostun içinde su kaynıyormuş gibi ses geliyor ve egzostda çok fazla benzin kokusu var. Anormal olan bunlar. Bu vidalar ne işe yarıyordu acaba ?


  12. #34312
    NiGHTMaRe07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    AnTaLYa
    Motosikleti
    2013 honda cbf 150
    Alıntı tncbzkrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    210 lastikler 10 lira işçilik verdim. Ama çok memnunum ))
    Çok iyi vermişsiniz..ben dün sordum 230 tl lastik dediler..lastiğin deseni geçensenekilerden farklımı..?internette 2 çeşit gördümde..
    braingulp bunu beğendi.

  13. #34313
    tncbzkrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i
    Ben bi tane desen biliyorum. Belki senin gordugun pilot sporty'dir. Lastigi aldigim yer tanidikti. Bu gecen seninin fiyatlariyla son lastik baska yerde bu fiyata bulamazsn demisti. Pek inanmamistim ama senin dedigine gore dogru soyluyomus.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir problemim var, burası en yoğun forum olduğundan bir de buradakı arkadaslara sormak ıstedım. Muhabbetin ortasına daldık ama kusura bakmayın.

    Yanlıs yere gelmişsin diye birde drift forumu linki de vermeyin

    2013 model 4000 km de driftin motor bloğunda çok fazla yağ vardı üst kısmında aşağı doğru akmış gidiyordu. 4000 bakımından sonra olmaya başladı. Bende üst kapak vidalarını yokladığımda baya bir gevşek olduklarını gördüm. 10 numara anahtar ile o vidaları sıktım. Sıkmadan önce motorda herhangi bir problem yoktu. Sabah sınava gittim geldim hatta, yaklasık bir aydır bu haldeydı. Vidaları sıktıktan sonra marşa basınca motor çalışıyor 4-5 bin devirlere kadar çıkıp 30 sanıye bekledıkten sonra stop ediyor. 5 dakıka bekleyınce yıne aynı sekılde oluyor. ama çalıştıktan sonra gazı bırakmazsan stop etmıyor. Bu sıktığım vidaların ben sadece üst kapağı sabitlemek için olduğunu düşünüyordum. Ama acaba onlar başka bir işe mi yarıyordu ?

    Rolanti ayar vidasının etkinliği kalmadı, 10 tur bile çevirsem motorda bir değişikliğe sebep olmuyor. Çalışırken egzostun içinde su kaynıyormuş gibi ses geliyor ve egzostda çok fazla benzin kokusu var. Anormal olan bunlar. Bu vidalar ne işe yarıyordu acaba ?

    http://i.hizliresim.com/xRJmjn.png
    Kardes neden bakim yaptirdigin yere goturmek yerine kendin sktn ki. Vidalarin ne ise yaradigini Bilmiyorum ama belki de baska bi ayar vidasini sıktın. Bence soyledigin sorunlar oyle kendi basina halledilcek seyler degil. Servise gotrmeni tavsiye ederim.
    braingulp bunu beğendi.

  14. #34314
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bir problemim var, burası en yoğun forum olduğundan bir de buradakı arkadaslara sormak ıstedım. Muhabbetin ortasına daldık ama kusura bakmayın.

    Yanlıs yere gelmişsin diye birde drift forumu linki de vermeyin

    2013 model 4000 km de driftin motor bloğunda çok fazla yağ vardı üst kısmında aşağı doğru akmış gidiyordu. 4000 bakımından sonra olmaya başladı. Bende üst kapak vidalarını yokladığımda baya bir gevşek olduklarını gördüm. 10 numara anahtar ile o vidaları sıktım. Sıkmadan önce motorda herhangi bir problem yoktu. Sabah sınava gittim geldim hatta, yaklasık bir aydır bu haldeydı. Vidaları sıktıktan sonra marşa basınca motor çalışıyor 4-5 bin devirlere kadar çıkıp 30 sanıye bekledıkten sonra stop ediyor. 5 dakıka bekleyınce yıne aynı sekılde oluyor. ama çalıştıktan sonra gazı bırakmazsan stop etmıyor. Bu sıktığım vidaların ben sadece üst kapağı sabitlemek için olduğunu düşünüyordum. Ama acaba onlar başka bir işe mi yarıyordu ?

    Rolanti ayar vidasının etkinliği kalmadı, 10 tur bile çevirsem motorda bir değişikliğe sebep olmuyor. Çalışırken egzostun içinde su kaynıyormuş gibi ses geliyor ve egzostda çok fazla benzin kokusu var. Anormal olan bunlar. Bu vidalar ne işe yarıyordu acaba ?

    http://i.hizliresim.com/xRJmjn.png
    keşke yetkili servise götürseydin elin anahtar tutabilir fakat sen o somunları sıktın şimdi servise gidip durumu izah etsen sana inanmazlar masraf çıkarsa da cebten verecen mecbur.
    braingulp bunu beğendi.

  15. #34315
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Ben sağlam motoru Mondial servislerine götürünce bozuk getiriyorum. Bir de bozuğu götürsem herhalde omzuma gidonu alır gelirim

    Sıkıntıyı hallettık. Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim. Belki okuyan olur diye problemi de yazayım. O üst kapaktaki vidaları sıkınca subaplar sıkışmış, motor yanmış gazı dışarı atamıyordu muhtememlen. Subap ayarı yapıldıktan sonra düzeldi.
    tncbzkrt ve braingulp bunu beğendiler.

  16. #34316
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    yeni model far koruma demiri görmüştüm sahibindende bi motorun üstünde çok hoşuma gitmişti
    şimdi baktım bulamadım
    sizin bildiginiz bi yer varmı bunu satan
    resimde tarif etmeye çalıştım..
    sadece karalı olan bölgeyi dikkate alın
    braingulp bunu beğendi.

  17. #34317
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.

    ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    Karburatorunde bi problem olabilirmi?

  18. #34318

    Üyelik
    09 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul - Beykoz
    Motosikleti
    CBF 150' idi. İnşallah yenisine az kaldı.
    Alıntı braingulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.

    ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.[COLOR="Silver"]
    O kadar soğuklarda motor kullandım. Çalıştırırken jikle ihtiyacı hiç ama hiç duymadım. Ayrıca benim motorun rolanti devri 1100 civarında olmasına rağmen herhangi bir problemde çıkartmıyor. Haa dersen ki; stop ediyor mu? Ediyor tabiki de. Ama o motor kaynaklı bir şey değil. Bu tip yanma sistemine sahip motorlarda, motor bloğu soğuk olursa; ani gaz vermelerde stop eder.

    Kronik bir problem değil uzun lafın kısası.

    Sizin deneyiminizde ciddi bir talihsizlik olmuş, kötü bir motora denk gelmişsiniz gibi.
    braingulp bunu beğendi.

  19. #34319

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Benimki geçenki kar günlerinde bir ay yattı, sonrasında jikle açık ikinci marşta çalıştı, yaklaşık iki dakika kadar olduğu yerde çalıştımı, sonrasında canavar..
    Alıntı braingulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dun 2. el 2011 model (4300 km de ) bir cbf 150 test ettim, 15 dakika ugrasmama ragmen , motor rolantide durmadi, istop etti.

    ilk 7 dk, jikle tam cekik olarak, 2000-3000 devirde calistirdim, sonra cikleyi indirip calistirdim ama rolantide durmuyordu, istop ediyordu, bu cbf 150 nin kronik hastaligimidir? Baska cbf lere bakmayi dusunmuyorum bu motordan sonra, ama hondanin da bu kadar cabuk problem cikarcagini da zanettemiyorum . Sizin gorusleriniz nelerdir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:00 ----------

    Karburatorunde bi problem olabilirmi?

    Arkadaşta 2013'ü var hır hır boyna stop eder, sanırım onun rolantisi düşük
    braingulp bunu beğendi.

  20. #34320
    NiGHTMaRe07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    AnTaLYa
    Motosikleti
    2013 honda cbf 150
    Alıntı tncbzkrt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben bi tane desen biliyorum. Belki senin gordugun pilot sporty'dir. Lastigi aldigim yer tanidikti. Bu gecen seninin fiyatlariyla son lastik baska yerde bu fiyata bulamazsn demisti. Pek inanmamistim ama senin dedigine gore dogru soyluyomus.
    ewt birisi street diğeri sporty imiş..siz hangi modelini taktırdınız..?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:43 ----------

    bende 2013 nisan çıkışlı cbf 150 var..2 ay çalıştırmadım yattı..sonra 4-5 marşta jickle açık çalıştı..ben her sabah jickle ile çalıştırıyorum 2-3 dk sonra sıkıntı yok devam..o motorun bir yerinde problem olabilir..(teknik bilgim olmadığından nerede olduğunu bilemiyorum..)
    braingulp bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)

Bu Konudaki Etiketler