Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Moto Guzzi Norge 1200

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    21 Ekim 2005












    Teknik Özellikleri Türkçe olarak bulamadım. Çevirmek istemedim. Çünkü hatalarım olabilir...

    ,NORGE 1200 ;



    Motor.............................2 silindir 90º V-Twin 4 zamanlı

    Silindir hacmi ...................1.151 cc

    Silindir çapı ......................95 mm

    Silindir kursu ....................81,2 mm

    Max. güç KW - HP .............90 hp - 7.500 Dev/Dak.

    Max. tork .........................95 Nm 6.800 Dev/Dak.

    Yakıt besleme ....................Weber - Marelli ektronik enjeksiyon

    Yakıt türü ..........................Kurşunsuz benzin 95 oktan min.

    Dağıtım ..............................Üstten 2 sübap ve iticiler ile

    Ateşleme ............................Elektronik, değişken avanslı

    Çalıştırma ............................Elektrik, otomatik jigle ile

    Yağlama ..............................Islak karter, pompa ile

    Soğutma ..............................Hava ile

    Debriyaj ................................Kuru tip tek disk ile

    Vites .....................................6 vites

    Şasi ......................................Yüksek dayanımlı tüp şasi

    Ön süspansiyon ........................Hidrolik teleskopik fork Ø45 mm, ayarlı 120 mm kurs

    Arka süspansiyon ......................Tek sal›ncak, ayarlı gazlı amortisör 140 mm kurs

    Ön fren ....................................2 pistonlu 2 kaliperli çift disk, 320 mm ABS

    Arka fren...................................2 pistonlu kaliper ile 282 mm disk

    Jant ölçüleri ...............................Ön: 3,5x17” Arka: 5,5x17”

    Ön lastik ....................................120/70-17”

    Arka lastik ..................................180/55-17”

    Uzunluk ......................................2.195 mm

    Genişlik (en geniş yer) ...................870 mm

    Aks aralığı ...................................1.125 mm

    Sele yüksekliği ..............................800 mm

    Kuru ağırlık ...................................246 kg

    Yakıt deposu .................................23 lt 4 lt yedek içinde

    En yüksek hız ................................200 km/ h

    Egzost çıkışı ..................................Euro 3 normlarında








    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    nickjack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2006
    Şehir
    motordan inilmeyen inilirse tekrar binilemeyen bi yerden
    hondanın dewuleve mı ne var ona çok benziyo

  3. #3
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    volkan sadece resim yetmez...teknik bilgilerini internet adresini ve fiyatınıda ekle
    yada ben bunu resimlere taşıyim ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  4. #4

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Fiyat konusunda kesin bir rakam yok.
    Türkiye'ye henüz gelmemiş.Tabi ne zaman - nasıl gelir bilinmiyor!

  5. #5

    Üyelik
    19 Şubat 2006
    viper_1
    Fiyat konusunda kesin bir rakam yok.
    Türkiye'ye henüz gelmemiş.Tabi ne zaman - nasıl gelir bilinmiyor!
    Moto Guzzi
    Norge 1200

    Liste Fiyatı 35.290
    Kampanya Fiyatı 29.400
    sahibinden com da da fiyatı 25.750ytl vermiş motovizyon

    Turing bir makine için çok iyi bir fiyat hemde sıfır km

  6. #6
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Evet sahibinden de fiyatı 25 750 .. böle bir markanın böle bir modeli için bencede süper bir rakam bu fiyata naked motorlar olduğunu düşünürsek tam sefa motoru .. yokmu acep kullanan bir üyemiz bizle deneyimlerini paylaşacak bu aletin ...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #7
    ARI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Moto Guzzi Norge 1200
    Arkadaşlar Merhaba,

    Foruma yeni katıldım. 2 senedir Norge 1200 kullanıyorum. Norge hakkında baya bir bilgi sahibi oldum.

    İsterseniz sizlere detaylı bilgi verebilirim.

    Hatta güzel ve uzun bir yazı hazırlayıp buradan paylaşıyorum en kısa zamanda...

  8. #8
    arnold - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2008
    Şehir
    Çengelköy/İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF 600
    moto guzzi çok beğendiğim bir markadır ve modelleri de bana dudak ısırttırır. bir dönem griso 1100 kullanma şansı yakalamış ve hayran kalmıştım. 2009 gibi norge 1200'de çok dikkatimi çekmişti ama son sahibi olmaktan çekindiğim için yanaşamamıştım. ola ki bir yazı yazarsanız bende keyifle okurum
    CBF 150-->CBF 250-->CBF 500-->CBF 600-->...?

  9. #9
    ARI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Moto Guzzi Norge 1200
    Arkadaşlar herkese merhaba,

    Daha yeni Eskişehir'den döndük 2 motor hazır sıcak sıca yazayım dedim.

    Norge 1200 Sport Touring bir motor ama benim görüşümde sport touring de kendi içinde 2 ye ayrılıyor. (Sport'a daha yakın olanlar - Touring'e daha yakın olanlar) Bu yüzden ben motoru karşılaştırabileceğimiz motorları söyle sıralıyorum ( Triumph Trophy 1200 - Bmw 1200 RT - Yamaha FJR 1400 - ....) şu anda aklıma hepsi gelmemiş olabilir.

    Touring'e daha yakın demek bana göre 'oturuş pozisyonu daha dik olması' diye ayrım yaptım taktir sizlere kalmış.

    Şimdi gelelim bu motorun güzel yanlarını anlatmaya Norge tam anlamıyla 246 kiloluk bir canavar. Çoğu motora göre büyük duruyor. bu arada belirtmeden geçmeyeyim; Rakiplerinin yanında da kesinlikle yavrusu gibi duruyor Ama bu canavarın yol tutuşu ve viraj kabiliyeti gerçekten inanılmaz. Bu gün geçtiğimiz dağ yollarında o kadar konforlu ve oturaklı gidiyor anlatamam. Uzaktan bakınca bu motorun virajı zordur gibi imaj çiziyor ama virajda tepkilerinize orantılı cevap verme konusunda üstüne motor görmedim. zaten çoğu sitede motoru anlatırken aynı ağızdan 'Nice handling' diyorlar İlk baştaki alışma süresini atlatırsanız gerçekten virajlı yollarda inanılmaz keyifli. Norge 1200'ün Torku yüksek olduğundan 2 kişi son derece rahat seyahat edebiliyorsunuz. Tek başıma İstanbul'a giderken nasıl kullandıysam 2 kişi de aynı hız, rahatlık, ve virajlayarak gittim. Rüzgar koruması konusunda rakiplerine göre biraz geride kalsa da benim görüşüme göre başarılı 200 Km/h hızda oturuş pozisyonunuzu değiştirmeden konforunuz bozulmadan gidebiliyorsunuz.Bu arada belirtmek isterim Lastik aralığı diğer rakiplerine göre az olduğundan şehir içi kullanımı da son derece rahat. Selesinin rahatlığı dillere destan. Garanti veririm yaptığın gezi sırasında diğerleri 2 yoruluyorsa siz 1 yoruluyorsunuz.

    Gelelim bizim canavarın eksik yanlarına Norge ile hızlı seyahatler hayal ediyorsanız unutun... 200 Km/h'a kadar sıkıntısız 200 ün üstünü kendi de sevmiyor gideni de sevmiyor MAX: 220 gördüm ama ben pek rahat değildim açıkçası. Rakiplerine göre düşük bg'li bir motor 600 cc'lik herhangi bir motor etrafınızda daireler çizebilir Ama inanın madara olmazsınız... Yeni başlayan biri için uygun bir motor değil daha önceden söylemiştim sanıyorsam ama biraz sabır ve tecrübe ile gerçekten sürüşten çok keyif almanız mümkün. Servisi çok sıkıntı bu canavarın. Ben Ankara'da oturuyorum. Ferco Motor'un Ankara'da distribütörü RIDER ama ne bilgisayarları var ne de Ustaları o yüzden ya çok iyi bir ustanız olacak beraber motorun tamirini öğreneceksiniz ya da İstanbul'da oturup Merkez Motor APO ustaya gideceksiniz. Tabi bazı bakımlarda bilgisayara girmesi gerekiyor bu yüzden İstanbul'a gitmek durumunda kalıyorum. Çalışan biri için gerçekten can sıkıcı olabiliyor (Cumartesi sabahtan gidip bırakıyorsunuz, Başka bir cumartesi tekrar gelip alıyorsunuz) Şimdi söyleyeceğim özelliği buraya yazıyorum çünkü genel kanı öyle düşünüyor Moto Guzziler inanılmaz titreşimli motorlardır. 170 Km/h den sonra aynaları unutun. Mikro vibrasyonlar alışana kadar elinizde uyuşmalar yapar. Ama ben alıştım ve ayrıca belirtmek isterim bu vibrasyonlar sürüşünüzü kesinlikle etkilemiyor. Pek sıcağı sevmiyoruz dur kalkları yoruyor çalışmasında düzensizlikler oluşturabiliyor.

    Biraz teknik detay vermek istiyorum Eskişehir den Ankara ya Nallıhan üzerinden döndük inanılmaz bir rota herkese tavsiye ederim. 100Km'de 7lt benzin tüketti. (Bu arada üstünde GPR Eksoz, K&N Hava filtresi mevcut. Çok güzel sesi var... duymanız lazım) Eksoz olmasa tüketim 6 lt olur diye tahmin ediyorum. Koruma barı çok taktırmak istedim ne yazık ki yer bulamadım henüz. Değişik durumları da var motorun. Yag seviyesine bakmak isterseniz sol karenajı sökmeniz lazım. Başka yerden bakamıyorsunuz. Cam vb birşey yok tasarım hatası diye tahmin ediyorum. Benim Norge 2007 model olduğu için Motoru 4 Valf yenileri 8 Valf +15 Bg ve + 10 Nm daha güçlü sanıyorsam daha etkileyici bir performans sunuyordur. Ayrıca 2007 modellerde Ön cam manual ayarlanıyor 4 vida tutuyor ön camı. En tepedeki vidalar ellere çevrilebilir ama aşağıdakilere anahtar gerekiyor hangi akla hizmet onu yapmışlar anlamadım.

    Özetle hafta sonu kaçamaklarını seviyorsanız, motorda rahat olmak istiyorsanız ama bir o kadar da spor kullanmayı seven bir karakter yapınız var ise sizin motorunuz Norge 1200. Şu anda bir kişi satıyor 2007 model 18.500 TL fiyat istiyor. 0 fiyatı 55.000 TL bence o paraya bu motor son derece makul ama şunu unutmayın. Ya Anneniz Babanız kadar iyi tanıdığınız bir ustanız olsun yada İstanbul'da oturun. Yoksa gerçekten madara olmanız işten bile değil.

    Sormak istediğiniz herhangi bir soru, veya başka bir şey olursa seve seve cevap veririm.

    Yazım hatalarım ve devrik cümlelerim için şimdiden sizlerden af diliyorum Tekrardan Hoş bulduk diyorum ve hepimize kazasız belasız sürüşler diliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    [IMG]20130921_182024[/IMG]
    arnold bunu beğendi.

  10. #10

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    sahibinden com üzerinde gezinirken bu motosiklete rastladım
    https://www.sahibinden.com/motosikle...zzi-norge-1200

    uzun süredir ilanda ve 6.3.2019 tarihi itibari ile 25.000 TL satış fiyatı var olup, bana göre son derece güzel yakışıklı bir motor.

    Acaba yedek parçası Türkiye'de bulunabilir mi diye bakayım dedim Motopit denilen bir sitede parçaları satılıyor
    https://www.motopit.com.tr/kategori/..._debriyaj_7779

    örnek olması,fikir vermesi açısından yedek parça fiyatlarına bir bakayım dedim mesela debriyaj balatası filan değişebilecek olan bir parça yani ileride lazım olabilir yada alırsın aldıktan kısa bir süre sonra debriyaj balatası değişimi gerekebilir sonuçta 2.el
    debriyaj balatası 558 TL
    debriyaj alt plate baskı 2.378 TL
    tabi bu fiyatlara birde işçilik ve KDV eklenecek

    bunlarda şaseye bağlı parçalar
    https://www.motopit.com.tr/kategori/paneller_7782
    mesela oldu ki düştün
    kafa grenajı 3.035 TL
    ön sağ panel 4.769 TL
    sinyaller kısmen ucuz 125 TL
    panel takozu krom 220 TL
    sağ yan çanta defolu haliyle 750 TL
    tabi bunlara işçilik ve KDV de eklenecek

    yedek parça fiyatları 06.03.2019 tarihi ile böyle gözükmekte kaldı ki 31 martta seçimler olacak sonrasında doların 11 TL'lere çıkacağı söylenmekte yani o zaman bu parçaların fiyatı ne olur siz düşünün
    bana bu motoru Türkiye'de almak mantıklı gelmiyor fakat avrupa coğrafyasında heleki kendi üretildiği memlekette alıp binmek mantıklı olabilir
    yada paran vardır bilmem kaç milyar yada trilyon alıp garajına koyabilirsin.
    şahsen benim gibi günlük kullanımı pek kaldırmaz


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler