Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
05 Haziran 2007, 02:10
#861
saatciyakup adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bende makinamı 18-05-07 teslim aldım vitesli motor kullanmama rağmen hiç zorlanmadan göztepeden güneşliye geldim inanılmaz keyifli ve güzel sesli bir motor darısı almak isteyenlerin başına diyorum.
hayırlı olsun.
Ben de sadece ehliyet alırken motor kullanmıştım.
Gerçekten çok akıl kârı değil bu durumda DL 650 ama gençlik ateşi ile değil de olgunluk la bunu haledebileceğimi sanıyorum.
Sayın Trader içerenköyde 2. bir DL daha var
Sayın bluewind, Mes, 2 defa yokuş yukarı dönüşde ve ışıkda motoru yatırdım. yaşasın koruma demiri.
Sayın sereye, Öğretmenim, Orta sehpa konusunda bende yardım almak isterim sizden
00.00 da çalışmaya çıkacaktım ama 2,5 saattir forumu okuyorum
Saygılar.
Reklamlar
-
05 Haziran 2007, 12:58
#862
makina ameliyata alındı , vites boşta motortan arada hafif çarpma çatlama sesi nedir bilmiyorum bakıyorlar hadi hayırlısı bakalım
KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:
-
06 Haziran 2007, 13:10
#863
@mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !
başarılı çalışma. tebrikler.
bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.
-
06 Haziran 2007, 13:14
#864
qrar adlı üyeden alıntı
@mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !
başarılı çalışma. tebrikler.
bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.
teşekkürler arkadaşım.Şimdilik herşey iyi gidiyor.İnşallah bir daha yatırma olayı yaşamam
-
06 Haziran 2007, 14:18
#865
qrar adlı üyeden alıntı
@mes 'in taktığı sinyaler kısa gibi. eğer öyleyse birdaha yan tattığında kırılma ihtimalide yok !
başarılı çalışma. tebrikler.
bende kappa49'a stop lambası yaptım. soketli. böylece istediğiniz an çantayı çıkartmak işten değil. orjinali 56 euro, benim maliyetim 3,5 ytl.
selamlar,resim ekleyebilirmisin?
[CENTER][SIZE="3"][B][COLOR="Red"]MOTO-BOT[/COLOR][/B][/SIZE]
[URL="http://www.moto-bot.com"][SIZE="2"][B]www.moto-bot.com[/B][/SIZE][/URL]
[B]Telefondan sipariş ve bilgi almak için: 0533 767 66 34[/B][/CENTER]
-
06 Haziran 2007, 15:01
#866
sereye hocam bana da özelden orta sehpaha ıle ılgılı maılı atabılırsen sevınırım
benım de yaptırmam lazım sımdıden tesekkurler
-
06 Haziran 2007, 15:28
#867
sereye,
üstad bana hala gelmedi şunu siteye topiğe koysan çok makbule geçecek,mail atarsan ben onu you tube a koyup buraya atabilirim sevgiler
Bu arada Vites dişlileri dağılmış ameliyat devam ediyor...
KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:
-
07 Haziran 2007, 10:29
#868
MotoBot adlı üyeden alıntı
selamlar,resim ekleyebilirmisin?
şu haldeyken fotoğraflamam çok zor. çünkü ledli paneli çanta içine yapıştırdım.yinede bir deneyeceğim.
-
07 Haziran 2007, 13:36
#869
sereye hocam çok teşekkürler.
http://www.turkbul.net/sereye/dl650_orta_ayak.zip
verdiğin link sağlıklı indirdim,ilk iş ayağı yaptırmak olacak sevgiler
KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:
-
07 Haziran 2007, 17:23
#870
sevgili MES arka sinyalleri değiştirdinmi
BULUEWIND senin dl sinyalleri hakkında bilgin varmı 43. sayfada mobilet sinyalini uydurmuş arkalarda değişiyormu yoksa yanıp sönerken sorun çıkıyormu
-
07 Haziran 2007, 19:01
#871
Cok sevdiğim DL em hakkında bişeyler;
Suzuki Avrupa ülkelerinde en ucuz motorlar arasında yer almasına rağmen Türkiyede belli bir fiyat standartı tutturmuş durumda ve servis acısındanda diğer markalara oranla birazdaha ekipsel çalışarak şu an Türkiyede gayet ilgi görüyor, ama yinede suzukinin marka olarak diğer japonlardan biraz daha geride olduğunu bilmek çok hoşuma gitmiyor. Ama şunuda belirtmek isterimki bildiğim kadarıyla Teknolojik acıdan Yağ ve Su soğutma sistemi ile çalışan motorların hem su hem de yağ soğutmak için ayrı radyatörlen bulundurmasını yapan tek firma.
DL 650 ; 2002 yılında piyasada olan DL 1000 modelinden 2 yıl snr 650 lik sınıfındaki eksiklillerini tamamlamak için 2 amaclı enduro olarak piyasa sunulmuş.
Şasesi ve karenajı DL 1000'den, Makinanın kalbi olan motoru ise sv 650 modelinden alınan 67 beygir gücündeki 4-zamanlı, DOHC, 90° V-twin, elektronik yakıt enjeksiyonun sahip olan 2 Silindir 645cm3 motorun yenilenmesiyle 8800 rpm de 67 beygir güç üreten dl 650 motoru olmuştur. Kullandıgımız aracın en güzel tarafı sorunsuz olan bu v-twin motoruyla donatılmıs olması valla ben bu gune kdr motorla ilgili ciddi bir sorun duymadım bu nedenle gönül rahatlığı ile gurur içersinde binmekteyim. Kimi arkadaşlar DL 650 de yükselik irilik sorunu yaşıyorlar ama DL 1000 in yanında hatta sınıfında bu makina en alcak hale gelebilineni. V-strom, 82 cmlik sele yüksekligiyle f650(GS)'ten sonra en alcak seleye sahip.
Bir arkadaşımdan duydugum kadarıyla ;
Almanyadaki testlere göre makinemiz 350.000 km'yi aşmış. Kronik hiçbir problem ile karşılaşılmamış.Henüz motor kapağı dahi açılmamış. Yağ eksiltmiyor.Tıkır tıkır çalışmaya devam ediyormuş. 50-60 bin km'de bir zincir değişimi, 15-20 bin km'de bir de lastik değişimi ve periyodik bakımlarla yoluna devam ediyormuş. 350 bin km yi motor revizyonu istemeden yapabilmiş olması güzel fakat buna objektif olarak gözlemledikten ya da öyle yapan güvenilir bir
yerin onayını aldıktan sonra inanmak daha doğru. Biz bunu 15-20 yıl snr hala dl ye binenler oldugunu gordugumuzde anlıyacaz : )
V-Strom DL650 kullanım acısından olsun, gerek gidon pozisyonu gerek hızı, ivmelenmesi, sürüş pozisyonu, şasisi ve karakteri itibariyle 650 cc sınıfının biraz üzerinde düşünülmesi gereken Enduro'dan çok Sport-Touring bir motorsiklettir. Bu nedenledir ki bence başlangıç motoru olarak düşünülmemeli, yeni başlayacak olanlara tavsiye edilmemelidir. VStrom DL650, performans/fiyat oranı büyük, 650 cc'lik bir enduro'dan daha çok sport-touring olan, denenmiş 1000 cc'lik bir motorun şasisi ile 650 cc'lik denenmiş bir motorun birleşimi olan, kesinlikle başlangıç motoru olamayacak, tecrübeli bir sürücünün uzun yıllar kullanabileceği bir makinadır.
Örnegin bunun sebeblerinden birisi gidonun cok geniş ve ilerde olması; Bu sebepden kollar dirsekten bukulmuyor ve güçsüz kalıyor bu güçsüzlük ise direksiyon hakimiyeti ve direksiyon destekli manevra anlarında sürücüyü zorluyor. İşte bu nedenle yokuş aşağı giderken olsun, yavaş giderken dönüşlerde olsun makina sürücüsünü tedirgin ediyor. Virajlarda yatıldıgında ise kolumuz yine dirsekten cok fazla bükülemiyor oysa kolumuzun direseğinin dizimize kdr yaklasması lazım.
Bugüne kdr v-stromda hiç görmedim , duymadım fakat bazı KTM lerde ve BMW lerde kullanılan gidona takılan bir aparat var, kimi gidonu yukarı çekmek kimi geri çekmek için kullanıyor böyle bir aparatla gidon depoya dogru yaklastırılarak makina daha kullanıslı olabilir.
Dl 650 v-strom garajınızın tek motosikleti olacak şekilde tasarlanmış bu nedenle hiçbir tarzın uç noktalarıyla karşılaştıramayı düşünmeyin.Ne tam bir enduro, ne tam bir racing nede tam bir touring dir. Zaten suzikide makinayı pazarlarken tarzına sport enduro touring diyor. Hızlı kullanıcalar, racingden inip DL ye binenler; amman dikkat bu motorla tanışmak onu tanımak biraz zaman istiyor. Lastik tarzından dolayı görünüşündeki sportiflik biraz dikkat istiyor. Virajlarda, dönüşlerde makina kıçını atıyor, kayıyor, hızlı bir şekilde viraja yattıgınızda sizi her an bisey olabilir diye resmen tehtit ediyor. Islak havalarda ise resmen kayganlasıyor. Tabi bu olaylar lastik seciminizle değişebiliyor. Ornegin makinamın üzerindeki bridgestone lastiklerden kultuldugumdan beri biraz daha rahatım. 1 aydır metzeller tourance lastik lullanmaktayım ve cok cok memnunum. Ama benim makinam hic kaymasın ben motorumu calıstırdıgım andan itibaren beni yola yapıstırsın istiyorsanız. Gidin michelin anake kullanın. Fakat onun dezavantajları ise fazla yumusak olmasından dolayı sıcak iklimli yerlerde cabuk asınıyor olması. Metzelleri 15000 km kullanacagınıza michelini 10000 km kullanırısınız. Neyse bu konu daha cok uzar olaya geri donelim. Dedik ya yolda sürücüyü tehtit ediyor, kumda, cakılda, kaymak gibi asfaltta, taslı asfaltt, betonda ıslakta kuruda, bambaşka durumlar sergiliyor. Bu nedenle hepsinin deneyimini elde etmeden makinaya dikkat edin diyorum. Yada gidin touring lastiği kullanın o zman makina street bir hal alıyor ve o yol tutarsızlıgı ortadan resmen kalkıyor, ama o zaman ben dl ye biniyorum demeyin : ) Bu seferde kötü yollardaki zorluklar başlar. ( Yalnız sunuda belirtmeden gecemiyecegim Arkadaşlar lastiklerimiz raf ömrü olan petrokimyasal bir ürün, bu nedenle ne kdr dişi olursa olsun belirli bir zaman sonux-cunda değiştirilmeli, değiştirmiyorsanız bile eski bir lastiğin dişlerine kesinlikle güvenilmemeli o koca koca dişler yola yapışmaz bir hal davranısı sergiliyebiliyor.)
Makinamız cok boş bir makina, kesinlikle koruma demiri olmadan binilmemeli, ileri zamana atılmamalı. Hatta imkan varsa birer yan çanta demirleri takılarak motosikleti tamamen koruma altına almalı. Bu kesinlikle makinanın olmazsa olmazı, benzin almak kdr önemli. ; ) Koruma demirilerinin ardından Elcik koruma, bir topcase ileri de donatılması gerekli cünki bunlar mutlaka ihtiyac oluyor. Ardından Orta sehba, karter koruma, elcik ısıtma, yan cantalar ile full hale getirildiğinde kusursuz bir DL 650 V-STROM karşınızda.
[B]DL 650 V-STROM[/B] [I]bigDOCTOR[/I] :cat:
-
07 Haziran 2007, 19:23
#872
Arkadaşlar sinyal konusunda kadıköy salıpazarının orda ( itfaiyenin arkası gibi)motorsiklet ve bisiklet tamiri yapan genç bir arkadaş var dukkanın ismini hatırlamıyorum ondan çok uygun fiyata halledebilirsiniz
-
07 Haziran 2007, 22:53
#873
Arkadaşlar;
Uzun ( touring ) cam kullanan arkadaşların tavsiyelerine ihtiyacım var.Kemdimce biraz araştırdım ve fiyat kalite anlamında Kappa nın tur camı ( 57 cm yükseklik) uygun görünüyor.85 € imiş, ancak şu anda İzmir ve İstanbul da bulamadım.
Tur camı kullanan arkadaşlarım tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.
Sevgiler,saygılar
-
08 Haziran 2007, 21:57
#874
dl 650
Arkadaslar ben yurtdisinda yasiyorum ve onumuzdeki ay dl 650 almayi dusunuyorum.Honda Transalp-Bmw f650 ve dl 650 uclusunde birturlu karar veremiyordum,forumdaki yorumlarinizi okuduktan sonra suzuki de karar kildim.
tesekkurler.
-
12 Haziran 2007, 12:06
#875
yakıt kontrol...
Arkadaşlar bugün ilk defa yeni motorumla uzun yol yaptım 511 km ile başlayan gezi 868 km ile bitti yani 357 km yol yapmışım giderken depoyu fulledim (tıkabasa) geldikten sonrada fulledim (tıkabasa) aldığı 43.87 liralık benzin km de yaktığı 122.8 lira bilginize (1000) bakımı yapılmadı ve 170 km hız da vardı.
-
12 Haziran 2007, 16:12
#876
1000 km. bitirmeden yaptığın 170 km. hız çok fazla. 800 km.yi tamamlamadan 5000 deviri, 1600 km. yi tamamlamadan da 7500 deviri geçmemen motorun sağlığı açısından gerekli...
-
12 Haziran 2007, 16:18
#877
Nası oluyodo dl 650 parçası türkiyede olmuyor??
Arkadaşlar 2005 dl 650 ikinci dişli sıyrıldı,
Sonuç parçalar japonyadan uçak kargo ile gelecekmiş
20-30 gün ila bekleme süresi verdiler
Parçalar Bodrumdan Gebzeye gönderildi karar 6 gün sürdü.....
Kendim alıp makinayı tamir ettirmek istiyorum bu parçaları bulabileceğim yer bilen varmıdır,
Arıza yapmak üzereyim....
yokmuş arkadaş nasıl işse bu motor var parçası yok böle bişey görmedim dlyi bozayım demeyin
KENDİNLE BARIŞMAZSAN DÜNYA İLE SAVAŞIRSIN...:cat:
-
12 Haziran 2007, 22:25
#878
Herkese merhabalar....
Aylardır özlemini duyduğum alabilmek için hesaplar kitaplar yaptığım 2007 DL yi bugün gözümü kapatıp aldım.
Daha önce Sym Gts 250 kullanıyordum umarım bu işi kıvırabilirim
Sevinç olduğu kadar heyecanda var serde bakalım
Ha bu arada forumu baştan sona takip ediyorum
inanın tüm forumlar içerisinde en olumlu görüşler bu motorda ve bu forumda
İzmirdeyim ve buralarda olan arkadaşlarla görüşmeyi isterim biraz tecrübe edeyim şehir dışına da açılırız...
Şimdilik sevgiyle kalın
(Not: Yazdıklarımı okudum asker mektubu gibi olmuş ya ...)
-
13 Haziran 2007, 12:55
#879
Ben hiç bir şey hissetmedim 170 km hız inanın ibreye bakınca anladım 170 km hızla gidiyorum diye... Bana hissettirmedi bile bi titreme-bi motor bağırtısı nede bi başka birşey motor zıvanadan çıkacak gibi olsa veya ses verse (bağırsa) zaten gazı keserim.Rodaj önemli mutlaka rodajdan sonra bile bence küçük viteslerde 5000-en fazla 6000 devri geçmemek iyidir diye düşünüyorum (yakıt için) selamlar...
-
14 Haziran 2007, 09:57
#880
Bende bizim motor 120 - 140 arası yakıyor diye iddaa ediyorum birçok kişi inanmıyor Yakup kardesım sağlam bir olcum tesekkurler ...
Bluewind işallah en kısa zamanda aradıklarını bulursun ...
Revolition hayırlı olsun kardesim bende İzmirliyim ve izmir Dikili de oturuyorum yolun duşerse beklerim ... Butun Arkadaslar icin gecerli bu tabiiikiii ...
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler