Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1441
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    teşekkürler zalim kardeş..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1442
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    arkadaşlar orjinal sürücü peglerini nereden bulabilirim?o kadar araştırmama rağmen bulamadım..bir de bunlar tekli satılıyor mu,yoksa sağ ve sol takım halinde mi satılıyor?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  3. #1443
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    ramazan bayramınız kutlu olsun,saygılar,sevgiler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  4. #1444

    Üyelik
    16 Şubat 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki DL650 vstrom
    Sevgili arkadaslar merhaba,
    Oncelikler hepinizin bayramini tebrik eder nicelerine saglikli,mutlu ve ailelerimiz ve dl lerimizle girmeyi Allah nasip etsin.
    3 gun once sym gts scooterimi arkadasima sattim ve paraya kiyip gidip Ankara Endo motordan kendimi daha naylonlari uzerinde 0 km dl mi aldim,yaklasik 2 senedir kendileriyle platonik bir askimz vardi sonunda parayla gonlunu celdim ve aldim onu.suan ikimizde cok mutluyuz.Ona givi motor koruma,3 lu canta seti Yörük beyin keyless takimini aldim
    Birkac eksigim kaldi karter koruma,elcik koruma ve radyator koruma gibi.
    Sizlere bu radyotor korumayla ilgili sorum olucak hararete sebep olma durumu varmidir yoksa taktirmamalimiyim.
    Tekrardan iyi bayramlar,

  5. #1445
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    tarık bey her ne kadar ben de yeni olsam da aramıza hoşgeldiniz.yeni motorunuz hayırlı ve uğurlu olsun,kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

    bana kalırsa radyatör korumaya ihtiyaç yok..bende olmasına rağmen çok fazla araziye girmeyecekseniz gerek yok diye düşünüyorum..ancak karter koruma ve elcik korumayı almakta fayda var..hatta elcik koruma orjinalini yurt dışından arıyorum.zira ülkemizdeki fiyatı 200 tl nin üzerinde.eğer siz daha uygun bulursanız lütfen haber verin birlikte alalım.ben uygun denk getirirsem linkini paylaşırımm sizinle..katılımcı ve paylaşımcı olmanız dileğiyle.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  6. #1446
    zalim17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2011
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    660 tenere
    motorum satılık ilgilenen arkadaşlara detayı telefonda anlatılır

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9144611/detay/
    xt125r>xt660r>dl650+ybr125>cbf1000>660 tenere

  7. #1447
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hayırdır zalim kardeş sezonu kapatıyorsun tamamen galiba..?
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  8. #1448
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Merhaba arkadaşlar. Vstrom 650'ler ortalama kaç bin km'lerde egsantrik gergisi ve zinciri istiyor bilgisi olan var mı?

    Birde tek bujili abs'siz versiyonlarda(2004-2005-2006) rutin incelemelerin yanı sıra özellikle bakılması gereken yerleri var mı? Ayrıca bu modellerin çift bujili modellere göre(2007 ve sonrası) yakıt tüketimi farkı nedir? Arada kayda deger bir fark var mı?

  9. #1449
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Gökhan bende inceliyorum bu motosikleti
    yakıt ortalama yarım litre farkediyor
    ama daha önemlisi 2 bujili olanlarda ABS yok yakıttan önce düşünülmesi gereken bence bu olmalı.

  10. #1450
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Evet 2007 öncesi en büyük eksiklik abs fakat abs'siz versiyonların fiyatları bile uçmuşken absli versiyonlara el degilmiyor. Aslında önümüzde 2 seçenek var. Ya 2004 sonrası çift bujili f 650 gs alıp 100 km de 3.5 lt yakarak mutlu mesut gidecegiz yada 2004-2006 arası vstrom alıp f 650 e göre daha konforlu ve daha canlı bir şekilde yolların tadını çıkartacagız.

    Bu noktada her iki modelide alırken rahatsız oldugum konular var. Alabilecegim vstromlarda abs olmaması düşündürüyor. F 650 gs'de ise masraflar korkutuyor. 40.000 km gibi marş rublesinin arızası, 50.000 km gibi egsantrik setinin degişmesi gibi agır marflarının olması motordan sogutuyor. Bilmiyorum ne yapacagım....
    ZIPPIRMAN bunu beğendi.

  11. #1451
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Sanırım ben bir nc 700x alıp kafamda konuyu kapatacağım.

  12. #1452
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Pek inceleme fırsatım olmamaıştı. Sayende biraz baktımda o depo yerindeki bagaj olayı güzelmiş. 0 km veya 0 km'ye yakın birşey düşünüyorsan alınabilir evet. Zira 0 km Vstrom'lar uçmuş durumda...

  13. #1453
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Birtanersi 30,000 bakıma geldiğinde durumuna göre haber verilecek alınırmı alınmazmı bakacağız ok denirse aldım sayılır.
    hiç gevelenmeye gerek tok vallahi gökhan 12,000 de yağ değişimi 3,5 lt yakıt abs daha ne olsun sadece bize lastikleri değiştirmek kalır oldu sana enduro.

  14. #1454
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    12.000 km'de yag, 3.5lt yakıt tüketimi ve ABS. Hakkaten iyiymiş...

  15. #1455
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Selamlar nc 700 x 51 beygir oldugunu hatirlatırım....
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  16. #1456
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    Yarışlara girmeyeceğizki
    evet 51 hp ama torklarda şöyle:
    dl650 63.1/7600 rpm.
    nc700x 62/4,750 rpm

    birkez daha düşünmekte fayda yokmu? yeni teknolojinin gözünü seveyim.

  17. #1457
    Gaziantep İl Temsilcisi AYDEMİR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Gaziantep..
    Motosikleti
    O Bir Goldwing 1800 cc Birde Yamaha 250 cc
    Alıntı ZIPPIRMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarışlara girmeyeceğizki
    evet 51 hp ama torklarda şöyle:
    dl650 63.1/7600 rpm.
    nc700x 62/4,750 rpm

    birkez daha düşünmekte fayda yokmu? yeni teknolojinin gözünü seveyim.
    Dogrudur yarişlara girmeyecegiz lakin sevgili Gökhan 1200 cc bandit den inip 51 beygirlik bir makineye binecek yanı at tan inip katira binmek gibi bir şey bu bunları yaşayan biri olarak söylüyorum 4 silindirden inip 2 silindire binınce yaşadım ben bunları halada yaşiyorum desem yeridir..
    HAyat bisikLET GİBidİR PEDal ceVİRmeSSEn düşERSİn....
    O BİR SUZUKİ ( YAKIŞIKLI )

  18. #1458
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    25 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbf150,(bayan isimlerine inat) CaBBaR VT750 Shadow
    o konuda yapılacak birşey yok 2 silindir ile neye binseniz aynı tad yetersizliği olacaktır.
    ama belkide Gökhanda 7 litre yakıttan bıkıp arayışa girmiş olabilir
    eğer öyleyse %50 daha az yakıtla giden nc700x bence doğru seçim olabilir
    tabi bakış 1200 banditten %50 az
    nc700 den bakarsak % 100 fazla yakıyor bandit)

  19. #1459
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Valla makina 1200 cc ama yakıtı uzun yolda 5.3 litreye kadar düşüyordu bu tiketimide 120-130 km gibi hızlarda oluşuyordu.

    Benim sorunum yakıttan çok motorla sahil yolunun dışına çıkamak oldu. İstiyorumki sahil yolunda yine gidiyim ama şehir içine girdigimde veya sahil yolundan çıkıp iç yollara girince hararetiyle beni üzmesiz. Zira 4 silindir makinalar 100 km nin altını pek sevmiyor. Bu nedenle düşük hızlarda beni üzmeyecek arada stabilize yola girebilcegim ve sahil yolunda da 120-150 km arası rahat gidebilecegim torklu bir motosiklet arıyordum.

    Açıkcası 51 hp baya az geldi. Zaten nc 700 alma imkanım yok ama f650 gs mi vstrom karasızlıgını sonuçlandırdım gibi. Sanırım abs'siz vstrom alacagım...

  20. #1460
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı AYDEMİR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar nc 700 x 51 beygir oldugunu hatirlatırım....
    Hondanın resmi açıklması motorun 0-140 kmh arasına yönelik yapıldığı. Ve düşük devirde üretilen tork ile de ara hızlanmalar keyif verici. Elbette 1200 lük bir aleti anımsatamaz. Ama en azından iyi bir sürücü 0-100 ü 5 saniyede yapabiliyor. Etkileyici değil ama bence yeterli. Araç 150 yi geçtikten sonra iyice zorlanmaya başlıyor. Bunları bilerek almak gerek, aksi taktirde 700cc hacmine rağmen hayal kırıklığı yaratabilir. Enteresan bir alet açıkçası. Yakıt tüketimi bence olaya son noktayı koyuyor, şehir içinde 4 litrenin altına rahatlıkla düşebiliyor kullanıcılar... Galiba en saçma sorunu selesinin rahat olmayışı(öyle duydum...)
    #sürenadam


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler