TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
aynen benim apache alma sebebim bu sayfadakilerin aktifliği,yardımlaşması ve apachenin kullanıcı yorumlarına göre sorunsuz olmasıydı.Gerçekten sorunsuz bir motosiklet.Kul yapısı tabi sorun yaşayanlar illa ki vardır.Benim görüşüm ver suyunu yağını düş yollara bana mısın demeyecek bir motosiklet.
Aynen eskiden en aktiv sayfa buraydı ben üye olmadan uzun süre takip ettim bu arada bende eski ve hala kullanıcıyım en eski kasayla başlayıp orta kasayla devam ediyorum birde şu 200cc olan gelse görsek
Sadece sorun sıkıntı olduğunda yazılmaması lazım aslında forumlara.. Bizim çok sağlam ekıbımız var yıllardır gezıp tozdugumuz.. hemen hepsı eskı apache sahıbı.. gelıp hal hatır sorup muhabbet etmekte bişeydir diye düşünüyorum, insan kazanmak
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Sanırım birçoğu motor değiştirdi özellikle pulsar geldikten sonra ve tvs yeni modeller getirmediği için ilgi azaldı enes kardeşin dediği gibi muhabbet edilse yeni başlayan gençlere yardım bilgi paylaşımı falan iyi olur ben motor değiştirsem bile tvs apache nin yeri hep ayrı kalacak bende
TVS Apache 150 9Bin Km ..- Gilera Runner 200 33Bin Km ... - Honda Cbr 125r 36Bin Km ... TVS Apache 150 33Bin Km... Pulsar 200NS.. Dominar D400
Motor surerken O AN ORADA olun..Ne o anin onunde, ne ardinda..!
Evet yorumlarınızı sık sık görüyorum bende girer girmez ilk baktığım sayfa burası eskisi gibi aktiv olmaması beni biraz üzüyor tabi doğal olarak
cc büyütmek için satıyorum arkadaşlar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65825604/detay
180cc yapmadan öncesi ve sonrası; (60 km hıza kaç saniyede ulaştığını gösteriyor bu bölüm)
öncesi(before);
sonrası(after);
selam arkadaşlar,
yakıt testi 3(180cc yapıldıktan sonra ve çoğunlukla dip gaz kullanım);
407 kilometrede 13 litre yakıt tüketti.
100 kilometrede 3,19 litre yapıyor.
benzin 5,07 lira ve bu fiyattan kilometrede 16 kuruş yaktı.
100 kilometrede 16,17 lira yaktı.
Söylediğin şartlara göre normal bence karbüratörü değiştirdiniz mi ?
yok sadece silindir piston değişti. yakıt normal sayılır evet, şimdi normal kullanıyorum. 110 ile 80 arası değişken şekilde yolculuk yaparak test ediyorum. yine bir yaklaşık 400 kilometre sonra falan fulleyeceğim bakalım 13 litreden kaş litreye inecek.
tabi şu anda birazcık ekonomik gibi kullanıyorum. gaz kolunu tamamen hiç çevirmiyorum şimdiki yapıyor olduğum denemede.
Selam arkadaşlar,
Keyifler nasıl diyeceğim ama havaların soğuk oluşu motosiklet kullanmayı pek keyifli hale getirmekten uzak sayılır şu aralar
benim gibi mecburiyetten işe gidip gelirken motosiklet kullananlar yada ekmeğini motosikletle kazanan kardeşlerimiz hariç pek öyle zevkine kullanıp gezen yoktur herhalde
Bu arada yine haberlerde can sıkıcı şeyler görmeye başladık yine polisimiz, vatandaşımız ile ilgili şehit haberleri diğer yandan fırat kalkanı operasyonunda kaybolan askerler, çatışmalar derken
Dört bir yandan dahili ve harici düşmanların devreye soktuğu kirli oyun ve hazırladıkları hain planlar işliyor (!)
Allah (c.c.) teröristlerin ve onları maşa olarak kullanan zalimlerin hazırladıkları hain planlara en güzel karşılığı verecek ve oyunlarını bozacaktır.
Hem ülkemiz hem diğer islam beldelerinde kanlı planlar tezgah edenlerin tezgahını bozacaktır biiznillah
Akıbetimiz hayrolur inşaallah (AMİN)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:24 ----------
Arkadaşlar bu arada bir sorum olacak motosikletimin göstergesinde geçen gün farkettim saat kendi kendine 12:00 A.M. ayarına sıfırlanmış
Bende motosikleti olduğu yerde çalıştırıp ısıtırken bir yandan saatini ayarladım
Bu olay cuma günü olmuştu sanırım
Bu sabah yani pazartesi yine aynı şey oldu
Not: Toplam katedilen yol ve A-B Kısmi kilometre yada maximum süraat vs. gibi göstergelerinde her hangi bir sorun yok onlar aynen duruyor sadece saat ayarı sıfırlanıyor 12:00'a dönüyor garip bir durum neden olabilir sizce?
Motorum 1 aydır satışta.Arayanda olmadı.Cillop gibi motor.Acaba tvsnin piyasası mı ölü,yoksa şu aralar tüm motorlar için mi bu durum geçerli?
Merhaba,
Saatin neden kendini resetlediğini bilmiyorum ama aküden olabilir belki diye tahmin ediyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------
Piyasaya eskiye nazaran Tvs kategorisinde bir sürü yeni motosiklet modeli çıktı. Haliyle bir çok insan bu modellere yöneldi. Kış mevsiminin gelmesi, ekonomik sebepler, sigorta fiyatlarının çok aşırı yüksek olması da bence en büyük sebeplerden bazıları. Diğer motorlar içinde durumun çok farklı olduğunu düşünmüyorum. Biraz daha sabredin, illaki bir alıcı çıkacaktır. Şimdiden hayırlı müşteriler.
Başınızı dik tutmak, okumak için eğmenize bağlıdır...
Aynen aküden şüpheleniyorum
Çünkü motosikletimii aldım alalı ilk defa dün başıma şöyle bir olay geldi
Dün tam kar yağışı durdu bende akşam saat 21:00 falan gibiydi sanırım yola çıktım topkapı 10. yıl caddesinden O3 Avrupa yoluna çıkan virajın oraya geldiğimde kar yağışı birden tipi şeklinde başladı ve bir kaç saniyede kaskım bembeyaz oldu en sağdan dikkatlice devam ettim avrupa otoyolunda biraz ilerledikten sonra baktım kar yağışının şiddeti ve rüzgardan tekerler dans ediyor bende emniyet şeridine geçip bekleyeyim o arada motosikleti biraz daha ısıtayım dedim ama.... stop etti ve ayak marşı ile falan da uğraştım normal marş ile de uğraştım 5-6 dk. çalıştıramadım
İşin uyuz yanı ise çalıştırmak için el ile düğmeyi yada ayak marşını kullandığım esnada çalışır gibi olup stop etmesinin dışında göstergede tamamen kapanıp geri açılıyor ve tekrar 5'ten 1'e sayıyor bunu bi 3-5 defa yaptı peş peşe ayak marşını deneyince o da sertleşiyor ayrıca bunları denerken jikle çekiliydi ona rağmen çalıştırmada sıkıntı oldu
Neyse tam çalıştırdım bu defa stop etmesin diye içinden dualar ediyorum hemen yola çıkmadım yaklaşık 10dk. olduğum yerde motoru devirli şekilde gaz vererek ısıttım jikle açıkken bunu yaptım ki karbüratöre benzin akışı da fazla olsun diye
Motor ısındı belki ama benim g*t*m dondu desem yerdir ellerim uyuştu orada 10-15dk. bekleyince
Bismillah deyip yola devam ettim ama o anda telefonumun şarjı yoktu kimseyi de arayamazdım yolda kalırım diye endişelendim açıkçası
Sanırım akü ile ilgili bir sıkıntı olabilir çünkü bu ekranın tamamen kendini kapatması sonrasında yine saat 00:00 oldu o da dikkatimi çekti
Bu durumda ne yapmalıyım
Oto elektrikçide aküyü şarj ettirebilir yada ölçümünü yaptırabilir miyim?
Birde çalışır vaziyetteyken aküye ölçüm yapıldığında olması gereken voltaj değerlerini onlar bilir mi yoksa motosiklette farklı mı oluyor?
Eğer akü yeterince iyi şarj etmiyorsa bu aşırı soğuk havada olduğu yerde 1 gün yattı motor onunla mı alakalıdır yoksa akü arızalı olabilir mi?
KAfamda deli sorular......İlk defa kar yağdığında kullandım o da motosiklete binmeden yağsaydı zaten hiç riske girmezdim binmeden ekipmanları giyerken 5dk. ısıttım motosikleti jikle açıkken ama malesef başıma bu iş geldi
Bir de benim motosiklette ön lambası ilk yarım saat falan pır pır ediyor akü zayıf olduğundan değil mi?
bende de akü marş basmayacak kadar zayıflamıştı ve her marş basmamda ekran gidiyor ve saat geri kalıyordu. yeni akü(7 amper) aldım sorun çözüldü.
benim motoru 3 bin tl ye satmayı düşünüyorum, askerlik yaklaştı. alan olur diye düşünüyorum çünkü yakışıklı motor ve güçlü.
Selamun aleykum arkadaşlar 2012 de apache le yaptığım kazadan sonra uzun zamandır ara vermiştim yeni kasa apache tekrar aranizdayim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)