Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #33381
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı kerimt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki motorun memnun olmadığınız yanlarını belirtirmisiniz ve 60-100km aralığında rahat hızlanıyor mu motor yoksa bayılıyor mu düzde
    Hocam motorda memnun kalmadığım tek bir nokta bile yok. 0-60 iyi hızlanıyor. 60-100 ise 150 cc bi motora göre gayet iyi. Hocam 150 cc ne bekliyorsun? Bayılma falan asla olmaz. Kullanıcı yorumlarını 10 sayfa okusan herkesin memnun olduğunu göreceksin zaten. Önemli olan senin motordan ne istediğin. 60-100 arası çok iyi ivmelenen motor arıyorsan büyük motorlara bakmanı öneririm.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #33382

    Üyelik
    09 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Şu motor da memnun olmayacağın hiç bi' şey yok. Ben Mayıs ayın da aldım, ilk acemiliği bu motor ile atarken insan yanlış şekilde kullanabiliyor, buna rağmen şu ana kadar gık bile demedi.

    Tabi motora iyi bakmak kaydı ile.
    MeliksahMELO ve t.madde bunu beğendiler.

  3. #33383
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    Alıntı kerimt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhaba bu motorun yokuştaki performansı hakkında yorum yapabilirmi kullanıcıları
    Adana-Niğde arasındaki Tekir rampasını;
    80 kg. civarı bir artçı + dolu dolu yan çantalar + sırt çantası + ben (70 kg),
    -toplam 170 kg. civarı yük + motosiklet ağırlığı + tam dolu depo ağırlığı-
    15 ön dişli ile 70 km/h'nin altına düşmedik. 3. vitese kadar düştüm yalnız, orijinal dişli olsa 4. viteste kalabilirdim sanırım.
    t.madde bunu beğendi.

  4. #33384
    xtugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2014
    Şehir
    adana
    Motosikleti
    tvs apache rtr 150
    S.a arkadaşlar motosikletim km si 30.000dayandı daha önce hiç debriyaj balatasını degiştirmedim orjinali üzerinde balatanın ne durumda oldugunu nasıl anlarım ve degiştirmek istesem ne kadara mal olur bana. Ve degiştirecegim zaman orjinal debriyaj balatası nerden alabilirim link varsa buralarda hep çin malı var.

  5. #33385
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Beyler karbüratör ayarı kaçtı bizim.
    Birkaç ustayla da helalşeşemedik. Kendim kurcaladım biraz. Oldu gibi oldu ama, pek beceremedim galiba içime sinmedi.
    Sizlerden şöyle bi rica da bulunsam, motorunun çekişi ve yakıtı optimum olan arkadaşlar, karbüratör hava ayar vidasının tam hizasını, turunu söyleyebilirler mi? Yani mevcut hizasından kendileri tur sayarak sonuna kadar sıksa, ve tur sayısını bize söyleseler.
    Yaparmısın böyle bi iyilik?

  6. #33386
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    arkadaşlar motor bloğunun üst kapağının sol tarafında bulunan yuvarlak kapak ne kapağı bilen var mı benim oradan yağ kaçırmaya başladı değiştireyim diorum yada içinde o ring varsa oringi yenilicem

  7. #33387
    t.madde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    izmir-buca
    Motosikleti
    mondial 151 rs gitti tvs apache rtr 150 geldi =)
    ıyı geceler arkadaslar ne zamandır yorgunluktan gıremıyodum foruma apache sahıbı olan bı arkadasımızın sızlere bı sorusu var motoru her vıteste 12d/d ya cıkıyormus ama 5,vıteste 8d/d kalıyomus bunun sebebı ne olabılır (not dıslısı 14 mus)


    https://www.facebook.com/talha.qaratas facebook hesabı yardımlarınızı beklıyor

  8. #33388
    arizona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Mayıs 2011
    Şehir
    kütahya/tavşanlı
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı APALA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler karbüratör ayarı kaçtı bizim.
    Birkaç ustayla da helalşeşemedik. Kendim kurcaladım biraz. Oldu gibi oldu ama, pek beceremedim galiba içime sinmedi.
    Sizlerden şöyle bi rica da bulunsam, motorunun çekişi ve yakıtı optimum olan arkadaşlar, karbüratör hava ayar vidasının tam hizasını, turunu söyleyebilirler mi? Yani mevcut hizasından kendileri tur sayarak sonuna kadar sıksa, ve tur sayısını bize söyleseler.
    Yaparmısın böyle bi iyilik?


    normalde 3,3,5 turda olması gerektıgı soylenıyor bnm orj ayarı 6,5 turda baktıgım dıger apachelerde 5 ile 6,5 tur arsında ama bnmkı 6,5 turda

  9. #33389

    Üyelik
    18 Temmuz 2014
    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben yaklaşık 4 ay önce bir kazaya karıştım ve ön boruda ve jantta yamukluk oluştu. Ancak servise 3 ay kadar sonra gidebildim.

    100% haklıyım ve sadece tek kusurum geç götürmüş olmam ve bu süreçte motoru kullanmam. Şimdide sorunum ekper ile.

    Eksper diyor ki "ön borular tamam değişsin ama servisin tutturmuş kovanında değişsin diye". Yani takım olarakda satılıyormuş tek başınada sanırım. Borunun eğilmesiyle illada kovanın değiştirilmesi gerekir mi? Yani eksper gerek yok diyor servis iki kovandan 100 TL kar etmek için ısrar ediyor diyor. Eğer kovan durup sadece boru değişirse düzgün olur mu ?

    Diğer bir sorunda jant. Jantın press'e gitmesini istiyor eksper. Düzelir mi ? Randuvmanlı olur mu?

    Teşekkürler.

  10. #33390
    MeliksahMELO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2013
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 Hyosung GT250 Comet (Naked)
    TVS Apache bujisi istiyorum, bana hep tek tırnak veriyorlar, çift tırnak yok. Aldığım buji TVS kutusunda, BOSCH marka tek tırnak. Modeli: M1180030
    Çift tırnak mı almalıyım?

  11. #33391
    omerfari - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2013
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı t.madde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ıyı geceler arkadaslar ne zamandır yorgunluktan gıremıyodum foruma apache sahıbı olan bı arkadasımızın sızlere bı sorusu var motoru her vıteste 12d/d ya cıkıyormus ama 5,vıteste 8d/d kalıyomus bunun sebebı ne olabılır (not dıslısı 14 mus)


    https://www.facebook.com/talha.qaratas facebook hesabı yardımlarınızı beklıyor

    motor yemiyor o devri 13 yapsın ön dişliyi çıkar. benimkide 9 bin devri geçmiyor ön dişli 15 iyi mi

  12. #33392
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motor bloğunun üst kapağının sol tarafında bulunan yuvarlak kapak ne kapağı bilen var mı benim oradan yağ kaçırmaya başladı değiştireyim diorum yada içinde o ring varsa oringi yenilicem
    umarım şemanın faydası olur
    M.balibey bunu beğendi.

  13. #33393
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı 07DFB18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    umarım şemanın faydası olur
    http://i.hizliresim.com/Vv2p6j.png
    41 numara olması gerek ondan o ring var mı yoksa bir şekilde söküp sıvı conta yapıcam

  14. #33394
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    Alıntı MeliksahMELO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TVS Apache bujisi istiyorum, bana hep tek tırnak veriyorlar, çift tırnak yok. Aldığım buji TVS kutusunda, BOSCH marka tek tırnak. Modeli: M1180030
    Çift tırnak mı almalıyım?
    site güvenli bir sitedir rahatlıkla sipariş verebilirsin

    http://www.suratmotor.com/tvs-apache-rtr-buji

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    Alıntı M.balibey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    41 numara olması gerek ondan o ring var mı yoksa bir şekilde söküp sıvı conta yapıcam
    41 M7010910 PLUG CYLINDER HEAD parca acıklaması bu şekilde usta orada oring yok o parcayı cıkarabilmen için üst kapağı sökmen gerecek gibi bilgin olsun bu resim daha detaylı

    http://www.tvsmotor.co.id/parts-onli...277&modelid=53
    M.balibey bunu beğendi.

  15. #33395

    Üyelik
    13 Aralık 2015
    Cevap verenlere teşekkürler neden bilmiyorum ama bu motora bi sempati duyuyorum yakın zamanda alıcam ikinci el. Kuba cr1,bajaj boxer falanda güzel ama ısınamadım o motorlara

  16. #33396
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Uzun süre Apache kullandım dostlar. Sınıfına göre eleştirilebilecek tek sıkıntısı takım olarak lastik bulunamayışıdır. Sanırım hala takım olarak aynı desenli lastik yok piyasada. Ön arka farklı takmak zorunda kalıyorsunuz. Eğer titiz bir sürücüyseniz bu durum tat kaçırabiliyor. Bunun dışında çok yüksek ağırlıklara bile (200kg falan) sorunsuzca dayanan, hiçbir problem çıkarmayan, bence kendi sınıfının en iyi makinasıdır.
    07DFB18 ve nokiaxxx bunu beğendiler.

  17. #33397
    07DFB18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2014
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    GRAND DİNK 150 ,tvs pep,TVS APACHİ 150
    Alıntı Moostapha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben yaklaşık 4 ay önce bir kazaya karıştım ve ön boruda ve jantta yamukluk oluştu. Ancak servise 3 ay kadar sonra gidebildim.

    100% haklıyım ve sadece tek kusurum geç götürmüş olmam ve bu süreçte motoru kullanmam. Şimdide sorunum ekper ile.

    Eksper diyor ki "ön borular tamam değişsin ama servisin tutturmuş kovanında değişsin diye". Yani takım olarakda satılıyormuş tek başınada sanırım. Borunun eğilmesiyle illada kovanın değiştirilmesi gerekir mi? Yani eksper gerek yok diyor servis iki kovandan 100 TL kar etmek için ısrar ediyor diyor. Eğer kovan durup sadece boru değişirse düzgün olur mu ?

    Diğer bir sorunda jant. Jantın press'e gitmesini istiyor eksper. Düzelir mi ? Randuvmanlı olur mu?

    Teşekkürler.
    size sadece tecrübeli olduğum konuda fikir verebirim
    her ne olursa olsun jantın düzeltilmesi için onay verme Türkiye deki kullandığımız makinalar tamamen otomotiv gruplarına göre dizayn edilmiştir bu tür makinalar motorsiklet jantını düzeltmeniz imkansızdır ve sizin jantınız ısıtılarak (düzeltme işleminde kırılmaması için) kaba kuvvet ile düzeltilmeye calışılacaktır.
    bu da demektir ki tamamen düzelmiyecektir.
    yenisi ise 400 lira gibi pahalı bir parca birde jant üreticilerinin bu konu hakkında yazısını alıntı yapayım.
    ALINTI
    ERTRO (Uluslararası Lastik ve Jant Teknik Kurumu) Standardı tavsiyesine göre hasar görmüş jant onarılmaz ve kullanılmaz. Jant üzerinde kaynak, doğrultma, talaş kaldırma, boyama, bijon veya göbek deliğini büyütme ve eksen kaydırma işlemleri yapmayınız.

  18. #33398
    APALA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2012
    Motosikleti
    ARMadillo
    Alıntı arizona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    normalde 3,3,5 turda olması gerektıgı soylenıyor bnm orj ayarı 6,5 turda baktıgım dıger apachelerde 5 ile 6,5 tur arsında ama bnmkı 6,5 turda
    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Umursayan bir siz olmuşsunuz. bende ayarlayayım yarın o halde.

    Tam sıkıp, sonra 5,5 -6,5 tur kadar geri açacağım. Optimum noktayı buluncayı da rölanti ayarı yapacağım.

  19. #33399
    M.balibey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2012
    Şehir
    Bursa
    Alıntı 07DFB18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    site güvenli bir sitedir rahatlıkla sipariş verebilirsin

    http://www.suratmotor.com/tvs-apache-rtr-buji

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------



    41 M7010910 PLUG CYLINDER HEAD parca acıklaması bu şekilde usta orada oring yok o parcayı cıkarabilmen için üst kapağı sökmen gerecek gibi bilgin olsun bu resim daha detaylı

    http://www.tvsmotor.co.id/parts-onli...277&modelid=53
    yandık desene yine iş çıktı bana

    Alıntı APALA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Umursayan bir siz olmuşsunuz. bende ayarlayayım yarın o halde.

    Tam sıkıp, sonra 5,5 -6,5 tur kadar geri açacağım. Optimum noktayı buluncayı da rölanti ayarı yapacağım.
    kardeşim benim karbüratör yeni yedek parça olarak almıştım kutusunu ilk ben açtım ve hava ayar vidası karbüratör gövdesine sıfır olacak şekilde geldi hiç ellemedim bir tek bu kış rölanti ayarı yaptım
    07DFB18 bunu beğendi.

  20. #33400
    poyraz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    mondial z-one s 180
    beyler bu yeni kasaların arka amortisörleri nasıl ? sertlik yumuşaklık ve yol hissi gibi konularda ? motorumun arka amortisörü patladı da apache amortisörü ya da drift amortisörü almayı düşünüyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler