Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1881
    ugur volkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL/FATİH
    Motosikleti
    600+150=750 CBF
    Alıntı utenmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba. benim motorumla ilgili bir sıkıntım var, motoru ilk aldığımda vitesler takılıyordu bir üst veye alt vitese geçmiyordu. acaba yağdanmı diye şüphelendim ve motoru aldığım arkadaşa gittim sordum ne marka yağ kullanıyordun diye yarım litre duruyomuş verdi bana, mobil super 2000 x1 10-40 yarı sentetik bir yağ fakat motosikletle ilgili bişe yazmıyo üzerinde gittim yamalube yağ koydurdum 10-40 vites geçişleri rahatladı sıkıntı yok artık. fakat 210 kilometre otobandan 120 yeryer 140 km hızla memlekete iki kere gittim geldim farklı tarihlerde 3. yolculuğa çıkmadan bi kontrol edeyim yağını dedim, yağ çubuğunun ucunda yağ vardı yani çizgilerin arasında değildi, biraz yağ ekledim öyle çıktım yola. evde yine kontrol ettim yine yağ çubuğunun ucunda, hava filtresini temizlemek için söktüğümde kutunun içerisi yağlı idi, ustalar motor yağ yakmıyo diyolar, siyah dumanda atmıyo makine, merak ettiğim şu;
    1) 1000 km otoban sürüşünde eğer motor yağ yakmıyorsa 350 ml yağ buharlaşabilirmi?? benim gibi yağ eksiltme problemi yaşayan oldumu, olduysa problem nasıl çözüldü.
    2) içerisindeki yağı castrol power 1 racing 10-50 ile değiştirmek istiyorum, bu yağ bu motora olurmu honda servisi bunu önerdi,bu yağı kullanan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. tekeriniz düz bassın.
    Sevgili arkadaşım öncelikle motorun yağ eksiltmesinden eminmisin?
    Çünkü motor sıcakken,meğilli bir yerdeyken bakıyorsan sonucu yanıltır,üstelik 350 ml yağ az bir oran değil ya motorun yağ yakıyor yada contalardan sızdırıyordur.Bunları dikkate alarak tekrar kontrol etmeni tavsiye ederim.Bu kadar yağın buharlaşmasıda biraz zor gibi,devamlı dip gaz gidersen belki diyeceğim...
    Hava filtresindeki yağ veya başka bir sıvı seni yanıltmasın,tahliyeden gelen yağdır. Arada bir bakıp silmende fayda var...
    Castrol power iyi yağdır mutemelen,ama neden 10-50..?
    Eğer bir motor yağ yakmaya başlamışsa 10-50 kullanabilir,hatta dahada kalınlaştırabiliryada yazın sıcaklarında kullanabilirsin sonuçta yağın incelme oranı kışa göre daha çoktur.Bana kalırsa sorunsuz bir motorda heleki bu zamanda koymanın bir anlamı yok...10-40 tan şaşma derim.
    Bu sıkıntını giderdiğin zaman buraya yazmayıda unutma.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1882

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbf 250
    Alıntı ugur volkan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili arkadaşım öncelikle motorun yağ eksiltmesinden eminmisin?
    Çünkü motor sıcakken,meğilli bir yerdeyken bakıyorsan sonucu yanıltır,üstelik 350 ml yağ az bir oran değil ya motorun yağ yakıyor yada contalardan sızdırıyordur.Bunları dikkate alarak tekrar kontrol etmeni tavsiye ederim.Bu kadar yağın buharlaşmasıda biraz zor gibi,devamlı dip gaz gidersen belki diyeceğim...
    Hava filtresindeki yağ veya başka bir sıvı seni yanıltmasın,tahliyeden gelen yağdır. Arada bir bakıp silmende fayda var...
    Castrol power iyi yağdır mutemelen,ama neden 10-50..?
    Eğer bir motor yağ yakmaya başlamışsa 10-50 kullanabilir,hatta dahada kalınlaştırabiliryada yazın sıcaklarında kullanabilirsin sonuçta yağın incelme oranı kışa göre daha çoktur.Bana kalırsa sorunsuz bir motorda heleki bu zamanda koymanın bir anlamı yok...10-40 tan şaşma derim.
    Bu sıkıntını giderdiğin zaman buraya yazmayıda unutma.
    adasel hocam içindeki eski yağı damlama kesilinceye kadar boşalttım yağ filtresini değiştirdim, yağ eklemeyide aynı yağın elimde kalan yarım litresinden yaptım farklı yağları karıştırmam ne olur ne olmaz diye.

    uğur yağ ölçümünü mümkün olan en düz yerde yaptım hatta birkaç yerde denedim. motorda yağ kaçağına rastlamadım, dipgaz demişsiniz 140 km ve üzeri için uzun süre bastığımda oldu, yağ yakıp yakmadığı için birkaç ustaya gittim elini eksoz çıkışına dayadı temiz bezle denediler eksozu kokladılar bile, yok yakmıyor dediler motor daha 13000 km aşınma olurmu bilmiyorum. hocam bu yağı tercih etmemin sebebi tam sentetik olması ve 12000 bakımı için gittiğim honda servsinin bu yağı önermesi gerçi litresine 35 demişti birez tuzlu geldiydi ben 24 tl ye getirttim . araştırdığım kadarıyla kalın bir yağ değil galiba. osmaniyede bu yağı bulamadım istanbuldan bir tanıdığıma getirttim 10-50 yağı en kısa zamanda deneyeceğim. şu aralar çalışma düzenim ve hava şartları sebebiyle motoruma binemiyorum yağı değiştiremiyorum bile, sonucu burdan bildireceğim.

  3. #1883
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı utenmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba. benim motorumla ilgili bir sıkıntım var, motoru ilk aldığımda vitesler takılıyordu bir üst veye alt vitese geçmiyordu. acaba yağdanmı diye şüphelendim ve motoru aldığım arkadaşa gittim sordum ne marka yağ kullanıyordun diye yarım litre duruyomuş verdi bana, mobil super 2000 x1 10-40 yarı sentetik bir yağ fakat motosikletle ilgili bişe yazmıyo üzerinde gittim yamalube yağ koydurdum 10-40 vites geçişleri rahatladı sıkıntı yok artık. fakat 210 kilometre otobandan 120 yeryer 140 km hızla memlekete iki kere gittim geldim farklı tarihlerde 3. yolculuğa çıkmadan bi kontrol edeyim yağını dedim, yağ çubuğunun ucunda yağ vardı yani çizgilerin arasında değildi, biraz yağ ekledim öyle çıktım yola. evde yine kontrol ettim yine yağ çubuğunun ucunda, hava filtresini temizlemek için söktüğümde kutunun içerisi yağlı idi, ustalar motor yağ yakmıyo diyolar, siyah dumanda atmıyo makine, merak ettiğim şu;
    1) 1000 km otoban sürüşünde eğer motor yağ yakmıyorsa 350 ml yağ buharlaşabilirmi?? benim gibi yağ eksiltme problemi yaşayan oldumu, olduysa problem nasıl çözüldü.
    2) içerisindeki yağı castrol power 1 racing 10-50 ile değiştirmek istiyorum, bu yağ bu motora olurmu honda servisi bunu önerdi,bu yağı kullanan varsa deneyimlerini paylaşırsa sevinirim. tekeriniz düz bassın.
    Merhaba bunda yağ radyatoru oldugu için kafa karışırabiliyor .şöyle söyliyim önce yağı devir daim ettirimesi için bir dakika çalıştır 1 dakika belke düz bir yerde düz konumda yağ cubugunu söküp temizledikten sonra vidalamadan daldır eğer eksik değilse en ust çizgide olması lazım hava filtresinin içi bu motorlarda tahliye bölümü fazla yag koyarsan oraya atıyor egzosun yanında kalın bir hortum var ucunda tapa var onu açıp hava filtre kazanının içini temizliyorsun istersen yıkayabilirsin bile orayı tabi karburatore su kacırmamak gerekiyor :D yağ yaksa anlarsın merak etme yakanı aynı normal yag dumanı atıyor mavi duman bide castrol power 1 kullanıyorum güzel yağ tavsiye ederim vitesler içinde aklıma gelmişken söyliyim balatalar bitmek üzere iken veya bitime yakın çok sertleşiyor durdugu yerde çalışır vaziyette gecmiyor yapışıyorlarmış kolay gelsin...

  4. #1884

    Üyelik
    07 Aralık 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki ninja250r
    merhaba arkadaşlar hepinize selam...

  5. #1885
    adasel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF1000
    sanada merhaba yakuza34.
    Keway SS250 - Honda CBF250 - Honda CBF500 - Honda CBF600SA (Enj) - Honda XL650 Transalp - BMW F800GS - CBF1000

  6. #1886
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı yakuza34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar hepinize selam...
    merhaba, hoş geldiniz

  7. #1887

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Herkese selamlar.1 hafta önce 2004 model 29binde twister almıştım. Aldığım gün 100 km yol yaptıktan sonra motoru stop ettim ve tekrar çalıştırmak istediğimde akünün boşaldığını gördüm. Korna bile çalmıyordu. Satın aldığım arkdaşı aradım motor yatıomuş ondan boşalmış olacağını söyledi. Neyse takviye ile çalıştırdım motoru ve sordum 1,5 yıllıkmış akü ben de gittim 7 amper bi wiwinin turuncu aküsünü taktırdım ve saf gibi önceki aküyü aldığım yere verdim.

    Dün yine kullanırken stop ettikten sonra her stop edişte ve marşa basışta km ve saatin sıfırlandığını görünce hala aküde bi sorun olduğunu anladım ve öyle ki bugün bi tur atıyım bakim ne durumda diyip 10 km yaptıktan sonra stop edip tekrar çalıştırmak isteyince motor çalışmadı tık bile etmedi. Nesesaoslun bi motorcunun yrdımıyla ittirerek çalıştırdık ve eve geldim.Sorun nerde olabilir motor aküyü şarj etmiyor mu yolda acaba ? Veya illa gidip akü için 130 tl mi bayılmak gerekir ? Bu wiwiyi 35 tl ye almıştım tşkler

  8. #1888

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Bu linkteki akü cbx 250 ye olur mu acaba almış olduğum akü bu : http://www.tokerticaret.com/index.ph...product_id=147

  9. #1889
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar.1 hafta önce 2004 model 29binde twister almıştım. Aldığım gün 100 km yol yaptıktan sonra motoru stop ettim ve tekrar çalıştırmak istediğimde akünün boşaldığını gördüm. Korna bile çalmıyordu. Satın aldığım arkdaşı aradım motor yatıomuş ondan boşalmış olacağını söyledi. Neyse takviye ile çalıştırdım motoru ve sordum 1,5 yıllıkmış akü ben de gittim 7 amper bi wiwinin turuncu aküsünü taktırdım ve saf gibi önceki aküyü aldığım yere verdim.

    Dün yine kullanırken stop ettikten sonra her stop edişte ve marşa basışta km ve saatin sıfırlandığını görünce hala aküde bi sorun olduğunu anladım ve öyle ki bugün bi tur atıyım bakim ne durumda diyip 10 km yaptıktan sonra stop edip tekrar çalıştırmak isteyince motor çalışmadı tık bile etmedi. Nesesaoslun bi motorcunun yrdımıyla ittirerek çalıştırdık ve eve geldim.Sorun nerde olabilir motor aküyü şarj etmiyor mu yolda acaba ? Veya illa gidip akü için 130 tl mi bayılmak gerekir ? Bu wiwiyi 35 tl ye almıştım tşkler
    boşu boşuna akü almışsın konjektörün arızalı keşke önce şarzını ölçseydin neyse sağlık olsun xenon falan varsa sök otomobiller için satılan xenon beyinlerini takıyorlar oda genelde konjektörü bozuyor

  10. #1890

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boşu boşuna akü almışsın konjektörün arızalı keşke önce şarzını ölçseydin neyse sağlık olsun xenon falan varsa sök otomobiller için satılan xenon beyinlerini takıyorlar oda genelde konjektörü bozuyor
    Tmm çok saolasın önerin için, xenon yok şuan. Bu arada kendi kendine düzeldi şuan bi sorun yok belki şarj edilmeden aldım aküyü yol gidince şarj etmiş olabilir ama şimdi bi sorum olcak alırken adam 155 i rahat gördüğünü söyledi ama motor 5. viteste 120 den sonra 6 ya atınca hiç gaz yemiyor sadece devir 7 bine iniyor ve çıkmıyor gazı köklesem bile.. 3 aydır garajda yatıyordu motor birde depo yedekteymiş 1 defa sonuna kadar harcadım benzini. Karbüratör pislenmiş olabilir mi veya neden yapıyor böle 6. vites yokmuş gibi hiç gaz yemiyor ? Teşşekürler

  11. #1891
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tmm çok saolasın önerin için, xenon yok şuan. Bu arada kendi kendine düzeldi şuan bi sorun yok belki şarj edilmeden aldım aküyü yol gidince şarj etmiş olabilir ama şimdi bi sorum olcak alırken adam 155 i rahat gördüğünü söyledi ama motor 5. viteste 120 den sonra 6 ya atınca hiç gaz yemiyor sadece devir 7 bine iniyor ve çıkmıyor gazı köklesem bile.. 3 aydır garajda yatıyordu motor birde depo yedekteymiş 1 defa sonuna kadar harcadım benzini. Karbüratör pislenmiş olabilir mi veya neden yapıyor böle 6. vites yokmuş gibi hiç gaz yemiyor ? Teşşekürler
    daha önce bende benzer bi sorun yaşamıştım marşa bastığında hemen marş almıyorsa ve dijital tako sıfırlanıyorsa aküden.ama hiç marş almıyorsa arada bunu yapıyorsa kablolardan olabilir.bilmiyorum sigortayla nekadar alakası olur ama sigortalarınada bak sadece tahmin ettim yanlışım warsa af ola.buarada 5 witese kadar hızlanma iyi 6 da hızda pek bi değişme olmuyorsa bunn sebebi 6. witesin zaten motorun dewirini düşrüp hızı sabit korumak olduğunu düşünüyorum cbf 250 lerde wites oranları çok saçma.yada diğir bi ihtimal debryajın kacırıyordur yada birsürü sebep olabilir.ama bu durum cbf 250 için normal 120 den sonra biraaz tıkanır coğu sabit kalır bazaı cbf lerde 120 yi biraz geçer

  12. #1892

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Alıntı ozgur1087 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daha önce bende benzer bi sorun yaşamıştım marşa bastığında hemen marş almıyorsa ve dijital tako sıfırlanıyorsa aküden.ama hiç marş almıyorsa arada bunu yapıyorsa kablolardan olabilir.bilmiyorum sigortayla nekadar alakası olur ama sigortalarınada bak sadece tahmin ettim yanlışım warsa af ola.buarada 5 witese kadar hızlanma iyi 6 da hızda pek bi değişme olmuyorsa bunn sebebi 6. witesin zaten motorun dewirini düşrüp hızı sabit korumak olduğunu düşünüyorum cbf 250 lerde wites oranları çok saçma.yada diğir bi ihtimal debryajın kacırıyordur yada birsürü sebep olabilir.ama bu durum cbf 250 için normal 120 den sonra biraaz tıkanır coğu sabit kalır bazaı cbf lerde 120 yi biraz geçer

    Teşekkür ederim en başta.Akü sorunu çözüldü şuan sıfırlanmıyor ama nadir de olsa bazen marş hiç basmıor 1 e atıyorum ancak öyle basabiliyorum. Bu arada pardon belirtmeyi unttum cbx 250 twister bende ki bence 6 viteste az da olsa ivmelenmeli veya en azından korumalı max sureti rahat bi şekilde; yani 6. vitesin sadece düşük devirde 130 de gidebilmek için olduğunu sanmıyorum. Bakalım ustaya götürcem gelişmeleri yazarım buraya.

  13. #1893
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim en başta.Akü sorunu çözüldü şuan sıfırlanmıyor ama nadir de olsa bazen marş hiç basmıor 1 e atıyorum ancak öyle basabiliyorum. Bu arada pardon belirtmeyi unttum cbx 250 twister bende ki bence 6 viteste az da olsa ivmelenmeli veya en azından korumalı max sureti rahat bi şekilde; yani 6. vitesin sadece düşük devirde 130 de gidebilmek için olduğunu sanmıyorum. Bakalım ustaya götürcem gelişmeleri yazarım buraya.
    benim motorumda 2004 cbx tw. tabi ustaya götürmende fayda war ama sanırım biraz hız tutkusu war bende olduğugu gibi.ben çok sey denedim arka dişliyi değiştirdim karbratörü ayarlattım temizlettim önünü indrdm :Ddüz yolda çatlasa 130 u geçmedi.ha şöyle tatlı hafif asarı yokuslarda 155 gördüm ama düzde tek kişi iki kişi farketmes max. 130 :D uzun zamandır uğrasmıyorm zaten düşük hızlarda gayet keyifli.we şunu söliim twister wirajda oldukca iyi .bu ara sıra nadiren marş sorunu yasıoasan sol tarafta deponun alt yan tarafından gelen kabloya bak benim koltuk o kabloyu ezdiği içn kontak sorunu yasamıstım

  14. #1894
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı ozgur1087 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorumda 2004 cbx tw. tabi ustaya götürmende fayda war ama sanırım biraz hız tutkusu war bende olduğugu gibi.ben çok sey denedim arka dişliyi değiştirdim karbratörü ayarlattım temizlettim önünü indrdm :Ddüz yolda çatlasa 130 u geçmedi.ha şöyle tatlı hafif asarı yokuslarda 155 gördüm ama düzde tek kişi iki kişi farketmes max. 130 :D uzun zamandır uğrasmıyorm zaten düşük hızlarda gayet keyifli.we şunu söliim twister wirajda oldukca iyi .bu ara sıra nadiren marş sorunu yasıoasan sol tarafta deponun alt yan tarafından gelen kabloya bak benim koltuk o kabloyu ezdiği içn kontak sorunu yasamıstım
    muhtemelen karburatörden yapıyor bunlarda vakumlu karburator var patlamış sertleşmiş olabilir kompresyon ile calısıyor motorun emiş gücü ile devreye giriyor havada alıyor olabilir ayrıca gaz yememesi ayarlarından da yapabilir çok zengin karışım yapılmış yada hava filtresi tıkalı olabilir o zaman da bogulur oldugu yerde test edilebilir siyah duman atar devir yukselemez ayrıca avans ayarı uygun bujide önemli bir sürü etken var belki de akude hala problem var endiksiyon bobini akım ile dolmuyor ama bu saydıklarım içinde bana göre en agır basan karburatördeki diyafram veya hava alıyor

  15. #1895
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen karburatörden yapıyor bunlarda vakumlu karburator var patlamış sertleşmiş olabilir kompresyon ile calısıyor motorun emiş gücü ile devreye giriyor havada alıyor olabilir ayrıca gaz yememesi ayarlarından da yapabilir çok zengin karışım yapılmış yada hava filtresi tıkalı olabilir o zaman da bogulur oldugu yerde test edilebilir siyah duman atar devir yukselemez ayrıca avans ayarı uygun bujide önemli bir sürü etken var belki de akude hala problem var endiksiyon bobini akım ile dolmuyor ama bu saydıklarım içinde bana göre en agır basan karburatördeki diyafram veya hava alıyor
    bu arada aklıma gelmişken sormak istedim benim hawa filtresinn altında hep benzin birikior yada nemli we ıslak herzaman aşırı benzin kokusu war bunun sebebi nedir acaba?

  16. #1896
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı ozgur1087 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada aklıma gelmişken sormak istedim benim hawa filtresinn altında hep benzin birikior yada nemli we ıslak herzaman aşırı benzin kokusu war bunun sebebi nedir acaba?
    evet hava filtresinin altı tahliye yeri fazla yağ koyarsan ve yakamadığı benzini oraya atacaktır senin karburatorde gerçekten problem var ilk aldıgımda temizlemiştim çamurlu yağlı su çıkmıştı yaklaşık 4000 km oldu hiç birşey birikmedi

  17. #1897

    Üyelik
    13 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Kanuni windy 125 s
    Alıntı ozgur1087 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorumda 2004 cbx tw. tabi ustaya götürmende fayda war ama sanırım biraz hız tutkusu war bende olduğugu gibi.ben çok sey denedim arka dişliyi değiştirdim karbratörü ayarlattım temizlettim önünü indrdm :Ddüz yolda çatlasa 130 u geçmedi.ha şöyle tatlı hafif asarı yokuslarda 155 gördüm ama düzde tek kişi iki kişi farketmes max. 130 :D uzun zamandır uğrasmıyorm zaten düşük hızlarda gayet keyifli.we şunu söliim twister wirajda oldukca iyi .bu ara sıra nadiren marş sorunu yasıoasan sol tarafta deponun alt yan tarafından gelen kabloya bak benim koltuk o kabloyu ezdiği içn kontak sorunu yasamıstım
    Ya hız tutkusu deilde sonuçta bu motor o kadar gidebiliyorsa neden ihtiyacım olduğuunda gitmiyeyim dimi Tmm yarın bakarım o kabloya da gerçi 2 gündür marş da düzeldi gibi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:10 ----------

    Alıntı madcenter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    muhtemelen karburatörden yapıyor bunlarda vakumlu karburator var patlamış sertleşmiş olabilir kompresyon ile calısıyor motorun emiş gücü ile devreye giriyor havada alıyor olabilir ayrıca gaz yememesi ayarlarından da yapabilir çok zengin karışım yapılmış yada hava filtresi tıkalı olabilir o zaman da bogulur oldugu yerde test edilebilir siyah duman atar devir yukselemez ayrıca avans ayarı uygun bujide önemli bir sürü etken var belki de akude hala problem var endiksiyon bobini akım ile dolmuyor ama bu saydıklarım içinde bana göre en agır basan karburatördeki diyafram veya hava alıyor
    Değerli bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşşekür ederim. Ayar derken subap ayarından bahsediyorsunuz sanırım. Filtreler filan 1000 km önce değişmiş ve siyah duman atmıyor gayet temiz çalışıyor motor sanırım karbüratör pislenmiş olabilir bence de.

  18. #1898
    madcenter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600F
    Alıntı KAFsinKAF adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya hız tutkusu deilde sonuçta bu motor o kadar gidebiliyorsa neden ihtiyacım olduğuunda gitmiyeyim dimi Tmm yarın bakarım o kabloya da gerçi 2 gündür marş da düzeldi gibi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:10 ----------



    Değerli bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için çok teşşekür ederim. Ayar derken subap ayarından bahsediyorsunuz sanırım. Filtreler filan 1000 km önce değişmiş ve siyah duman atmıyor gayet temiz çalışıyor motor sanırım karbüratör pislenmiş olabilir bence de.
    rica ederim yalnız subap ayarından bahsetmedim karburator uzerinde hava ayarı var onu çok acdıysalar ondan olabilir subapların cok sıkı olup olmadıgını da calısmasından anlarsınız motor kasıntılı çalışır gidona vibrasyon verir son olarak görmeden yönlendirmek istemem ama etkenleri test etmek gerek genede buyuk olasılık karburatör ve onu isterseniz siz temizleyebilirsiniz karburatorun altına bakın bir hortum göreceksiniz ve onun biraz yukarısında duz tornavida agızlı bir vida göreceksiniz onu actıgınız zaman karburatorun dibindeki pislik akar fakat sonradan sıkmayı unutmamak gerek eger içi pisse pislik ordan cıkar artı olarak gene aklıma gelmişken söyliyim yakıttan bile yapabilir adi benzin perforamsı dusurur

  19. #1899
    ozgur1087 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2009
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    freewind(xf 650)
    selam arkadaşlar benim motorumdada sanırım karbratör hawa ayarı sorunu war.motor kalkışlarda gaz yemiyor düşük dewirlerde hep boğuluyor stop edincede cok zor calışıyor boğulduğu için.yaklaşık 1 ay kullanmamıstım motoru yeni ortaya cıktı busorun.bjiyi flan temizledim.amaçekiş kaybıwe sürekli boğulması anormalbidurum?

  20. #1900

    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbf 250


    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:22 ----------




    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:41 ----------



    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:51 ----------


    benim motosikletin birkaç fotoğrafı..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler