Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3701
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Sevgili Regalci kardeşler, ben de konu dağıtmak için alakasız bi şey yazayım.
    Bugün ehliyetimi aldım nihayet. Artık e+A2 ehliyet sahibiyim. Eh kask, dizlik, mont da tamam, sırada motor var, muhtemelen RR olacak, ama bu yazdan ümidi kestim, umarım kış sonunda aranıza motorumla katılırım.
    Herkese güvenli sürüşler.

    (Şunu da unutmayın, elinizde en düzgün görünümlü ve benim izlenimlerime göre en kaliteli Çin malı cruiser var. Değerini bilin, iyi bakın, aşırı sürat yapmadan limitlerinde kullanın, bence bu alet uzun süre sizi idare edecektir. Nedense herkes maddi olarak bunu uygun bulup alıyor, ama kimisi kısa sürede büyük motor almak derdine düşüyor, kimisi de habire modifikasyon peşinde. Biz neden tatminsiziz anlamış değilim. Cep telefonu alır gibi motosiklet değiştirilmez ki abiler. Binin gezin kardeşim, bakın biz alamıyoruz, imreniyoruz, siz de değiştirme derdine, modifikasyon derdine düşmüşsünüz yahu. )
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3702
    REGAL-EMRE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Yanlıs mesaj

  3. #3703
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    dişli konusu bitti sanırım..AYTU sök kardeşim taktığın ne varsa geri..
    dişli dişsiz ne varsa sök...
    gelince kontrol edeceğim bak..raptoru orijinal olarak görecem...
    olm bi dişli dedin topic çorba oldu

    daha önce şöyle bir söylemde bulunmuşum..kendimden alıntı yaptım..
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    bu dişli değişim işleri oldum olası karmaşık bir konudur.
    bence en uygun olan kombinasyon zaten üzerinde mevcut olan ön ve arka dişlidir.
    ön dişliyi farklı çapta bir dişli ile değişmek motorun kalkışını hızını,rampadaki çekişini iyi veya kötü değiştiriyor.
    pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
    izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
    bitermi bu yollar.

  4. #3704
    Yigit'to - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Merhaba Arkadaşlar,
    Aranıza yeni katılıyorum. Öncelikle forum kuralları konusunda(doğru başlık altına mı yazıyorum? ki Dadyw; altına yazabileceğim en uygun başlık diye düşündüm.) pek bi bilgim yok.Bu da ilk mesajım Hoş görmenizi rica ederim. Regal Raptor Dadyw Class'ım var. İstanbul Anadolu yakası, Kadıköy'de ikamet ediyorum.
    Daha önceleri forumda zaman zaman buluşmalar tertiplediğinizi okudum. En kısa zamanda tüm RR kullanıcılarıyla tanışmak isterim.

    Sevgilerimle,
    Yiğit YETKİN

    Cep: 0536 822 00 54
    MSN: yigitytkn@hotmail.com

  5. #3705
    aytu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    2001 yzf r1-Honda beat 2007
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    dişli konusu bitti sanırım..AYTU sök kardeşim taktığın ne varsa geri..
    dişli dişsiz ne varsa sök...
    gelince kontrol edeceğim bak..raptoru orijinal olarak görecem...
    olm bi dişli dedin topic çorba oldu

    daha önce şöyle bir söylemde bulunmuşum..kendimden alıntı yaptım..


    pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
    izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
    bitermi bu yollar.

    Abi senin demene gerek kalmadı zaten zincir koptu allahtan şehir içinde koptu yoksa otobanda falan kopsaydı artık helvamı yiyor olurdunuz...
    yolda gidiyorum caaaar diye bi ses ulan ne oluyo dedim sağa sola bakıyorum sonra bi baktım herkes bana bakıyo zincir fırlamış yerinden 10 metre geride yerde duruyo bide bu sıcakta elde motor doğru sanayi ye kadar taşıdım bi yandan da sövüyorum niye ellersin orasını burasını diye...

    Uğur abi tahminime göre çarşamba akşamı beraberiz o zaman bu arada senin specialler hazır ona göre şimdi hiç bişey yazma gelince konuşuruz bu konuyu geldiğinde görüşmek üzere
    Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez

  6. #3706
    galipo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    sevgili dostlar burdaki yazılar sorunlar ve cozumler inanılmaz faydalı ancak forum formatından kaynaklı bazı seyleri bulmak cok zorlasıyor ve aynı soruları tekrar sormamak için genel sorunlar ve cozumler teknik detaylar topluca bir kaynakta daha kolay okunur ve aranılan bulunabilir bir formatta olabilir mi ? cunku ben bu forumu takipte baya zorlanıyorum :D eger boyle bir calısma mevcutsa link verirseniz cok sevinirim sorum cok cahilceysede ozur dilerim

  7. #3707
    freeman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2006
    Motosikleti
    yok
    arkadaşlar arada sırada yazdığım için forumu takip etmediğimi düşünmeyin lütfen.
    mühendis abi egsoz olayında bi şey söylemek istiyorum.
    eski tip egsozları kestirmek yerine içindeki susturucuları eriterek çıkartabiliyosunuz.toplam 30 ile 60 dk arasında ve 20 ytl ye halloyor.
    ve gerçekten güzel ses çıkartıyor özellikle düşük süratlerde ve düşük hızda.
    malum yüksek devirde ve süratte motorun sesi egsozunkini geçiyor.

  8. #3708
    atavratbraveheart - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2006
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Grand Eagle 250
    Alıntı Ertuğrul_Öz adlı üyeden alıntı
    250 liklerden masai grand eagle ye bakabilirsin
    150 lik olsun dersen keeway superlight ve yine regalin 125 liği çıkmış o da fena durmuyordu
    Ertuğrul kardeş masai forumdan takip edip web sayfasından incelediğim kadaıyla (deyim yerindeyse) kolpa bi motor.Keeway' superlight benim tarzım değil.Yardımların için teşekkürler.Başka bir önerisi olan arkadaş warsa amarillo.rojo@hotmail.com adresine mail atarlarsa sewinirim...

  9. #3709
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    Alıntı fevkalbesher adlı üyeden alıntı
    Dostum,Sana yapılan saldırı olayını okudum şimdi. Yazdıklarımı siliyorum, zira teknik olarak zaten aynı şeyleri konuşuyoruz. Geri kalan da dialoğu daha fazla polemikten öteye götürmez. Böyle şeylerle can sıkmaya değmez, zira hayatımız pamuk ipliğinde şu memlekette.Bir an evvel iyileşmen dileğiyle.Sevgiler,AA.
    Yazılarımda kabalık gözüküyorsa çok özür dilerim ama inanın internet ortamı olduğu ve yazılardan ibaret olduğu için öyle gözüküyor. Bildiklerimi araştırdıklarımı paylaşmak uğruna coşabiliyorum bazen. Yani sert gözüksem bile amacım kesinlikle EZMEK değil, amacım tam olarak PAYLAŞMAKtır.
    Bana yapılan saldırı çok kötü gerçekten ama tabi yazdıklarını silmene gerek yoktu yani saldırı ile buradaki dişli konuşmalarımız çok alakalı değil. Ama yinede arada dişli ve son hız meselesi açıklığa kavuştu gibi, yani ortak amacımıza ulaştık sanırım.
    Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum diyorum ama sanırım yanlış anlaşılmak için uğraşıyorum bir yandan. Biraz daha dikkatli yazsam kimseyi kırmadan aynı sonuca ulaşabilirim sanıyorum. Yani genel konuştuğum halde bazen alıntılar vs ile sanki tek bir kişiye yükleniyormuşum gibi oluyor ki buda benim hatam.

  10. #3710
    fevkalbesher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW 250E-9
    Alıntı memin1857 adlı üyeden alıntı
    Yazılarımda kabalık gözüküyorsa çok özür dilerim ama inanın internet ortamı olduğu ve yazılardan ibaret olduğu için öyle gözüküyor. Bildiklerimi araştırdıklarımı paylaşmak uğruna coşabiliyorum bazen. Yani sert gözüksem bile amacım kesinlikle EZMEK değil, amacım tam olarak PAYLAŞMAKtır.
    Bana yapılan saldırı çok kötü gerçekten ama tabi yazdıklarını silmene gerek yoktu yani saldırı ile buradaki dişli konuşmalarımız çok alakalı değil. Ama yinede arada dişli ve son hız meselesi açıklığa kavuştu gibi, yani ortak amacımıza ulaştık sanırım.
    Yanlış anlaşılmaktan korkuyorum diyorum ama sanırım yanlış anlaşılmak için uğraşıyorum bir yandan. Biraz daha dikkatli yazsamda kimseyi kırmadan aynı sonuca ulaşabilirim sanıyorum.
    Dostum yanlış her zaman düzeltilir ama kalp kırıklıkları kolay düzelmez. Hele ki sen böyle nazik bir durumun içindeyken zaten hiç sevmediğim polemiklerle kimsenin canını sıkmayı istemedim.

    Sevgiler,
    AA.
    34 GS xxxx, may the force be with you...
    MoER, MoMMO

  11. #3711
    Gencadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW DD250E-9

    Eksoz Sesi Şahane Oldu

    Arkadaşlar, birkaç sayfadır süren dişli konusuna uzak bir mesaj olacak ama, eksoz sesinde değişiklik yapmak isteyen arkadaşlar var forumda. Ben de bunlardan biriydim. Eski eksozlarımı söktürdüm ve yerine yeni eksoz yaptırdım. Sesi tarif edemem. Rölantide ve gaz verildiğinde inanılmaz bir ses çıkartıyor. Ben inanamadım duyunca. Örnek için 2 resim ekliyorum. Sesini çekip yükleyemedim, onu da yapmaya çalışacağım.





    Eksozları nerede ve kaça yaptırdığıma gelince:

    Topkapı'da Teknik Oto Sanayii Sitesi'nde 4.blokta Ferik Eksoz var (Ayvalık Tostu yapan dükkanın karşı sokağı). Buradaki arkadaşlar sağolsunlar çok iyiler ve işçilikleri mükemmel. Tam 4,5 saat uğraştılar. Çay ve karpuz da ikram ettiler, o 4,5 saat nasıl geçti farkedemedim bile. Eksozun maliyeti 270 YTL oldu. Ama değdi doğrusu.

    Sanayiye gitmek isteyenlere şöyle tarif edebilirim. Mecidiyeköy'den çevre yoluna çıktım. Havaalanı istikametine doğru giderken, sağda Cevizlibağ, Davutpaşa sapağından girdim ve Saadet Partisi binasını geçip Yeşil Kundura'nın hemen öncesinde sağa sapan yola girdim. Teknik Oto Sanayii Sitesi'ni kime sorsanız gösterirler orada. Motordaki deri püskülleri de Ferit eksozun karşısındaki oto döşemecisinde yaptırdım. Sağolsun eksozcu arkadaşlar deri çantalarımın montajını da yaptı. Hepsinin eline sağlık diyorum ve teşekkür ediyorum kendilerine tekrardan.
    [COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]

  12. #3712

    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9
    Gençadam ,
    selam , gercekten görüntü güzel olmuş. Sesi de benimki gibi ise süper...

    Ne o ercan fazla fiyat verdi herhalde..

    Bu aradda daha evvel bahsettiğim 200 km de yedek depoya geciş sorunum cozuldu. Debriyajım sıyırmış (valla Ali usta oyle dedi) bir parça değişti (garanti dışı) .hemen depoyu fulledim , 270 de yedeğe geçtim (bildiğiniz gibi egsozdan %10 -15 farkettiğini varsayarsak bana normal gözüktü).Ve bu değer devamlı sehir içi ve sıkısık trafikde cogunlukla..)

    Mühendis bey , Kaldera, bugun sibop ve karburatör ayarına gidecektiniz ayar gerektirdimi neler oldu ve etkileri maliyeti biraz bilgi lütfennn......
    R&R
    34 TJ 5870

  13. #3713
    cbrhalil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul/çamlıca/yenibosna
    Motosikleti
    Regal Raptor siyah inci 34 AZ 6983
    Bugün Müslüm abi,aydın abi ve ben sibop ve karburatör ayarlarını yaptırdık daha sonradan fedosta geldi ve kaldera abiyle buluşup çay içtik güzel bir tanışmaydı, işin teknik kısmı için müslüm abi bol bol fotograf çekti topiğe ekleyecektir ama şunu söyliyim ben ustaları beğendim profesyonel çalışıyorlar, ayrıca motorda farklılıklar oldu daha dinç ve atak sesler kesildi, sibop ayarlarımız hepimizinki sıkı çıktı ayarsız anlayacağın, ayrıntılı olarak müslüm abim yazacak zaten
    YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+

  14. #3714

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Arkadaşlar KALDERA nın söylediği ALTAN motora Cumartesi günü gittik, sabah saat 06.45de merterde Mehmet Aksuyla buluşup yola çıktık,bir gün önce Halil kardeşimizle de haberleştik o da bizi Paralı yol gişelerinde bekledi, onunlada saat 07.20 de buluşup 3 regal peş peşe Kartal sanayideki ALTAN MOTOR u bulduk saat 07.45 de oradaydık ama in cin top oynuyordu, site çaycısında kahvaltı yaptık, muhabbet ettik, saat 08.30 da geldiler, motorlarımızın soğumasını bekledik,soğuduktan sonra ustalar motorları içeri alıp tamir liftinde sökmeye başladılar, işlerinin ehli oldukları belliydi, hiç tereddüt etmeden herşeyi söktüler, sorularımızla belki onları bunalttık ama kafamıza her takılana hiç bıkmadan cevap verdiler,aşağıda resimleri bastım,

    3 motorada aynı anda bakıldı bu benim motor, depoyu ve koltukları söktüler,





    Bu halil kardeşimizin motoru





    Üst kapağı sökülmüş motoruma sibop ayarı yapılıyır, çok enteresan 3 motorun da sibopları çok sıkı çıktı, usta ilk 500-1000Km de mutlaka sibop ayarı yapılmalıydı dedi, bundan sonra her 2-3 binde mutlaka sibop ayarı yaptırmalıymışız.



    Buda Mehmet Aksu nun motoru daha 500 KM de ama sibopları ayarsızlıktan yer yapmış motor çalışırken patırtı yapıyor,usta sibop ayarından sonra alışır patırdamayı daha sonra keser dedi,





    ALTAN motor babadan motorcu duvardakiler şu ana kadar aldıkları marka ustalık belgeleri ve başarı belgeleri.



    İşte bu cihaz da senkronizasyon ayarı yapılan cihaz 4 silindirli motorlara göre yapılmış, bizim motorlar 2 silindirli olduğundan sadece 2 saat kullanılıyor, karbüratörden pistonlara giden benzinin düzenli akıp akmadığını kontrol ediyor, ve usta buna bakarak ayar yapıyor.









    Bu hesap makinası gibi olan cihazda motor devrini ölçüyor, bizim motora son gaz verdik 8500 Devir falan yaptı en son.



    Fedos Kardeşimiz sağolsun bizi yalnız bırakmadı o da geldi ALTAN motora bize rehberlik yaptı.
    İşimiz bitti ve sahile doğru yola çıkacağız Kalderayı beklmek için .

    Sahile güzel bir çay bahçesine gittik orada 1 saat kadar kalderayı bekledik, bu arada FEDOS kardeşim benim akrabam çıktı kendiside GAZİANTEP-NİZİP-AKÇAKENT köyünden miş, telefonla babasını aradı onunla konuştum tanıştık şaşırıp kaldım meğer biz akrabaymışız neredn nereye.

    Daha sonra KALDERA geldi, tanıştık uzun uzun konuştuk (TABİİ KAVGA ETMEDEN) kendisi aynen tahmin ettiğim gibi birisi, yedek parçacı olduğundan motor konusuna çok hakim, bu işi biliyor, kendisine çok teşekkür ederim bizimle ilgilendi, yoksa biz Yalova ya Ünal ustaya gidecektik, hem 100 YTL motor başına masrafımız olacaktı hemde bütün günümüz orada geçecekti, Ünal usta da yapılacak herşeyi ALTAN motor da yaptırdık, ALTAN motor bizden 50YTL aldı Onlarada teşekkür ederim.

    Eğer gitmek istiyen olursa mutlaka telefonla önceden randevu alsın, ayrıca motorun 2-3 saat soğumasını beklemek zorundasınız,bunları göz önüne alın.

    Ayrıca ALTAN motora sormadan aldıkları fiyatı yazdım ama kusura bakmasınlar çünkü yapılan işlemler 75YTL lik, bize özel indirim yaptılar, tahmin ediyorum regalcilerden de aynı parayı alacaklar.

    ŞİMDİ GELELİM HERKESİN MERAK ETTİĞİ KONULARA:

    BAKIMDAN SONRA MOTORUMDAKİ DEĞİŞİKLİKLER ŞÖYLE

    1- Motorun kesinlikle sesi değişti şimdi daha yumuşak çalışıyor,
    2- Yolda yağ gibi kayıyor
    3- 120 KM de başlıyan vibratör çok azaldı, dönüşte 140 KM süraat denemesi yaptım, hem bu hıza çok rahat ulaştı hemde vibrasyon artmadı, bir müddet böyle gittim, hararet hiç yükselmedi, sonra 120 KM süraate düştüm, bu arada Halil peşimi hiç bırakmadı demekki onun motoru da aynen benimki gibi, ama Mehmetin motoru daha 500 KM de olduğundan sanıyorum birz zorlandı bu süraatte.
    4- Benim motorda hararet saati olduğundan tespit edebildim, sibop ayarlarından sonra hararetim 15 derece düştü, eskiden 120 KM süraatte gittiğim zaman hararet 90 derece gösteriyordu şimdi 80 dereceye zor çıkıyor, meğer benim motor hararetli çalışıyormuş, zaten en zor soğuyan benim motor oldu,
    5- Motorumu fulledim 100 Km yapıp yeniden fulledim aşağı yukarı hep 100-120 Km arası süraat yaptım depom 3 litre benzin aldı yani Km başına 100KRŞ gibi bir yakıt harcadı, 100Km süraati geçmesem dahada düşecekti sanıyorum, yani yakıt sarfiyatı düştü.eskiden 3.7 litre falan yakıyordu.

    MOTORLA İLGİLİ ÖĞRENDİĞİMİZ ŞEYLER.

    1- Yağ filitresi yok, karter tapasında mıknatıs var, yağ değiştirirken bakacağım.

    2- Usta motoru çok beğeniyor, Çinlinin yaptığı en kaliteli motor dedi, ama bizim şansızlığımız garanti yüzünden yetkili servise gitmek zorunda olmamız, siz dedi motorlarınızı işini bilen ustalara götürmediğinizden sorun yaşıyorsunuz dedi.

    3- Dişli meselesini unutuyoruz, bu motorların ancak arka dişlisine müdehale yapılabiliyor, bununda gereği yok, bunu KALDERA ile konuşup karar verdik.

    4- Ekzos susturucularını sökersek mutlaka sibop ayarı yapılması gerekiyor, tekrar takarsan yine yaptıracaksın, çünkü sıkıştırma değişiyor, buda motorun randımanını düşürüyor, yeni tip ekzoslar çok dandik, eskiler daha iyi.


    ALTAN MOTORDA YAPILAN İŞLEMLER

    1- Depo ve koltuklar sökülüp motorun üst kapağı söküldü,
    2- Sibop yapıldı.
    3- Senkronizasyon ayarı kontrol edilip karbüratörden ayarlar yapıldı,
    4- Bujiler sökülüp temizlendi,
    5- Hava filitresi sökülüp havayla temizlendi,
    6- Fren ayarları yapıldı,
    7- Gaz ve debriyaj telleri yağlandı,
    8- Zincir ayarları yapıldı,
    9- Elektrik tesisatı lambalar şarj marş kontrol edildi,

  15. #3715
    AKREPAHMET - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Hocam Bu Motorun Fiyati Ne Kadar Bir Bilginiz Varmi?
    [I][B][COLOR="Blue"]Ahmet KÖSE[/COLOR][/B][/I]
    [I][B][COLOR="Blue"]05544016341[/COLOR][/B][/I]
    ::tutkuy::

  16. #3716
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    pazartesi günü yola çıkıyorum arkadaşlar
    izmit-adapazarı-yalova-bursa-balıkesir-manisa-izmir-kuşadası-aydın-muğla-marmaris-denizli-antalya-alanya-isparta-afyon-eskişehir-bilecik-adapazarı-istanbul
    selam
    ben Murat marmaristen ,benimde Regalim var...motosiklet netten bu taraflara geleceğinizi o kudum...marmarise geldiğinizde uğrarsanız sevinirim...adres...marmarise girdikten sonra ilk ışıklar sola dön...2. petrolofisi ni geçince(sağda)50 m sağdayım...zaten büyük olasılıkla motoru görürsünüz ...(kırmızı RR)

  17. #3717
    Gencadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2005
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW DD250E-9
    Alıntı batista123 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gençadam ,
    selam , gercekten görüntü güzel olmuş. Sesi de benimki gibi ise süper...

    Ne o ercan fazla fiyat verdi herhalde..
    batista123 merhaba. Kartal'a gidecektim. Ama o gün Aykon'dayken bir arkadaş geldi ve eksozu onda gördüm. Kendisi sağolsun beni oto sanayiye kadar götürdü ve gösterdi dükkanı. Açıkçası biraz işime geldi hazır yere gitmek yoksa Kartal'daki arkadaş 250 YTL demişti eksoz için. Sesi hemen hemen aynı seninkiyle.
    [COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]

  18. #3718

    Üyelik
    17 Haziran 2006
    Arkadaşlar,

    Formu en başından beri okudum. Aslında Ekim gibi sınava girip almayı düşünüyordum bu motoru ama gördüm ki motor ile ilgili sürekli bir takım problemler var. Herkes motorunu övüyor fakat bakıyorum, herkes muhakkak motoruyla bir sorun yaşamış ve forma yazmış.Hatta bu sorunlar motorun henüz ilk 100 km'sini doldurmadan ortaya çıkmaya başlamış.

    Aslında benim motor tercihim chopper veya Süper Sport (racing). Ama aklım çok karışık.

    Honda firmasına gittim ve Süper Sport kategorisindeki Honda CBR 125'i beğendim ama aklım hala Regal Raptor'da. En son sizin fikrinizi tekrar almak istiyorum. Hiç motor tecrübesi olmayan ve Regal Raptor 250 ile Honda CBR 125 'den birini almayı düşünen bu kardeşinize hangisini tavsiye edersiniz ? Regal Raptorun çıkaracağı problemler ve çıkarabileceği problemlersürekli düşünme tedirginliği beni motor sürme zevkinden uzaklaştırır mı ? Lütfen yardımcı olun. Birde diğer markaların modelleri ile ilgili formlarıda okuyorum ve gördüm ki burdaki samimiyet, ilgi, alaka ve arkadaşlık hiç birinde yok. Motoru ile ilgili birisi bir sorun söylediğinde tüm rrciler ellerinden geldiği kadarıyla destek ve yardımcı oluyorlar.

    Hepinize vereceğiniz cevaplar için şimdiden Teşekkürler.....

  19. #3719
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Bu cumartesi kartal altan motor organizasyonu benim açımdan çok faydalı geçti.Biz Regalciler, yakın zaman içinde yeni ve ÖNEMLİ bir servis noktasına daha kavuşmak üzereyiz. Tabii resmi ağızlardan bu bilgi gelene kadar beklemek durumundayız.Özellikle anadolu yakasında oturan ve bu motoru almış olan kişiler, deyim yerindeyse Klas bir servis noktasına sahip olacaklar: yeter ki yedek parça tedariki konusunda, ithalatçı firma sözünde dursun.
    Sevgili Müslüm abi ,aksu ve halil kardeşlerle tanıştığıma bende çok memnun oldum.Umarım bu buluşmalarımız daim olur.
    Bu arada kaldera (uğur abi ) sana da iyi yolculuklar.
    güzel bakan , güzel görür.

  20. #3720
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok enteresan 3 motorun da sibopları çok sıkı çıktı, usta ilk 500-1000Km de mutlaka sibop ayarı yapılmalıydı dedi, bundan sonra her 2-3 binde mutlaka sibop ayarı yaptırmalıymışız.
    sizin motorlarda süpaplar sıkı çıkmış ise muhtemelen diğer motorlarda da durum
    böyle olabilir..
    ama bu şekil süpapları ayarlayıp bırakmak sanırım üretici firmanın standart olarak yaptığı bir ayar ölçüsüdür..çünkü süpap ayarı ülkelerin iklim koşullarında
    değişkenlik gösterir...
    yalnız şunuda belirteyim..
    bu konuda bilgisi olmayanlar için ön bilgi adına..
    bizim motordaki süpap ayar mekanizması sade bir yapıya sahip..bu tip sistemler
    aslında daha dayanıklıdır..şöyleki.
    bu sistemde çok sayıda parça bulunmadığı için mevcut parçalarında ısıya bağlı genleşmeleride çok daha azdır. bu sebepten dolayı üstten egzantrik motorda
    süpap boşluğu daha az bırakılabilir.buda komple sistemin performansını yükseltir.yüksek devirlerde süpapların açılıp kapanması daha düzenli olur ve
    daha sessiz,sakin bir çalışma gerçekleşir.
    gerçektende bu süpap ayarı önemlidir..

    bende çıkacağım iş seyahatini bitirip dönünce altan motora gidip bir kontrol ettireyim..

    NMURATAYDIN:
    iki aydır marmarisi pas geçiyordum.ama bu sefer gelmek zorundayım..bir kaç müşterim var sanayide .
    ayrıca sitenin modlarından barış da orada..geldiğim zaman uğrar bi çayınızı içerim..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler