Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3661

    Üyelik
    29 Mayıs 2006
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    bazı arkadaşların kartaldaki altan motor ile yada yalovadaki ünal usta ile bakım işi olacaktı ..herhangibir kararınız oluştumu.hafta sonu yaklaşıyor..bende istanbulda olursam en azından kartaldaki tamer ustanın orada yanınızda olmak isterim..hem nolacak bu memleketin hali diye laflarız biraz
    Arkadaşım yardımların için teşekkür ederim. Biz iki RR sabah erkenden Kartal daki Altan motor da olacağız saat 9 gibi motorlar da soğumuş olur herhalde 11 gibi işimiz biter. o saat aralığı görüşme imkanımız olur tanışırız memnun olurum şahsen.Görüşmek üzere hoşçakalın


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3662
    karınca ezmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    bakırköy
    Motosikleti
    regal raptor250
    nasıl ama arkadaslar

  3. #3663
    aytu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    2001 yzf r1-Honda beat 2007
    Alıntı karınca ezmez adlı üyeden alıntı
    nasıl ama arkadaslar
    kardeşim olay budur işte dişliyide değiştirince kilometre iptal oluyor bende fotograf çekmek isterdim ama benim km saati çalışmadığı için çekemiyorum şimdi senin motora bi de dişli taktık mı bak bakalım kaç km hıza çıkıyor
    bu arada kıskananlar çatlasın
    Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez

  4. #3664
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı Aksu adlı üyeden alıntı
    Arkadaşım yardımların için teşekkür ederim. Biz iki RR sabah erkenden Kartal daki Altan motor da olacağız saat 9 gibi motorlar da soğumuş olur herhalde 11 gibi işimiz biter. o saat aralığı görüşme imkanımız olur tanışırız memnun olurum şahsen.Görüşmek üzere hoşçakalın
    arkadaşım eğer cuma sabahı için yani yarın sabah için gelecekseniz görüşmemiz olanaksız..işyerim ümraniyede çünkü..ve ben bugunden başladım seyahat hazırlığıma..amacım pazartesi veya salı günü yola çıkmak..en azından hafta sonunu istanbulda geçiririm bakalım..

  5. #3665

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı aytu adlı üyeden alıntı
    sayfa 244 sizin yorumunuzun altında tlf numaraları ve msn adresi




    Bana bir daha sakın bu üslupla yazı yazmayın şu ana kadar herkese olan saygımı ve sınırlarımı biliyorum sizinle hiç görüşmemiş olmamıza rağmen topic deki diğer arkadaşlarda faydalansın diye bilgilerimi paylaştım ayrıca yazmış olduğum tlf numarasından ve msn adresinden çoğu arkadaşın sorusunu yanıtladım motorunuzun farını değiştirdiniz yolunuz aydınlandı ama gözlerinizi bi kontrol ettirin bir daha söylüyorum üslubunuza dikkat edin ve bu konuda sizinle muhattab olmak zorunda değilim bunu da aklınızdan çıkarmayın
    Bak kardeşim, eğer gerçekten büyük bir dişliyi yerine sığdırabildiysen, SENDEN ÖZÜR DİLERİM, ama teknik bazı konuları bildiğim için, bizimle dalga geçmene dayanamadım, belki 180-170 KM süraatleri abartmış olabilirsin, onu anladım ama çapı yarım santim büyüse bile bu dişli yerine sığmıyor bunu nasıl yaptığını sana ben ve başkaları defalarca sordu ama cevap veremedin, birde km saatlerinin yapısı itibariyle 140 KM olan son süraati geçse bile km saatlerine birşey olmaz, yani kopmaz,kırılmaz, senin anlattıklarına bazı insanlar inanabilir ama ben inanmadım,sorularıma da cevap vermeyip, birde dalga geçer gibi karbüratörle oynayıp 180 Km süraat yaptım dersen bende böyle bir tepki veririm.

    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    hepimizin bildiği gibi forumlarda büyük harfle yazmak bağırıp çağırmak ile eş anlamlıdır...ama sizin burdaki yazınız yine amacını aştı..bırakın bağırmayı yanınızda olsa bu arkadaş nerdeyse boğacaksınız .artık ayıp oluyor, sürekli bu şekilde olan yazılarınız..
    forumlarda herkez istediğini yazabilir ama kuralları ölçüsünde..ister inanırsınız ister inanmazsınız aytu 180 km yaptım diyor. olabilirde olmayabilirde....kafa yaptığına inanıyorsanız bu kardeşimizin sizde ciddiye almayın olsun bitsin..yada bekleyin sonucunu,belki tam emin olmadığı bazı şeyler var..REGAL-EMRE bize 17 diş verecekti.. araştıralım emin olalım dedi...ne yapalım şimdi olmaz kardeşim bize vereceğiz dedin isterük diye kazanmı kaldıralım hep beraber....REGAL-EMRE den gelecek olan dişli için siz demedinizmi arkadaşlar acele etmeyin ben bir deneyeyim gelişmeleri yazarım burdan diye..eee aynı şey işte bırakın AYTU deniyor işte bırakalım istediği gibi uğraşsın denesin..bizde hazıra konarız.. halbuki motorun hızı ile ben hiçmi hiç ilgilenmiyorum.isteyen istediği hızı yapsın.istanbulda sanki 120 yi görecek yol var.200 km hız yapsa nolur gaz açamadıktan sonra.
    AYTU..gerekli iletişim numarasınıda hemen yazmış oysaki...

    iyiki forumlarda avatar taşlama yok..yani bir kenarda bonus taşlarınız olur.kızdığınız üyeyi taşlar durursunuz.taki avatarı hasar görüp foruma giremez hale gelene kadar.avatarın altında da yazacak bu üye falanca tarafından taşlanıp yok edildi diye mesaj sayısına göre taşlarınızın boyutu da farklı olacak..mesela 500 den sonra taşlar şöyle kaya gibi olacak.mesaj sayısı az olan tek taşta iptal.
    Uğur kardeşim bari sen yapma yaaa, teknik konuları sende en az benim kadar biliyorsun, aytu nun resmen bizimle kafa yaptığını sende biliyorsun,AYDIN a gittiğinde sende gözünle göreceksin, zaten aytu senle görüşmiyecek bile, çünkü anlattığı şeyler doğru değil, bu tarzdaki dişili değişimleri ve uyumlarının birçok hesaplamadan sonra yapıldığını biliyorsun, diferansiyel dişlilerinin sayılarını değiştirerek seri hale getirebiliyoruz, veya frizdrek ve karşılığını değiştirerek de aynı şeyleri yapabiliyoruz, ama bu motorda zincir dişlisini değiştirmek çok zor,çünkü yerine sığmıyor, AYTU nun motorunda belki ustası frizdrek dişlisini değiştirmiştir, o yüzden ben ustasının telefonunu istedim,belki aytu bize anlatamıyor.

  6. #3666
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    NOS takmıştır belki ne biliyonuz o zaman 200 km ye bile çıkar

  7. #3667

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    arkadaşım eğer cuma sabahı için yani yarın sabah için gelecekseniz görüşmemiz olanaksız..işyerim ümraniyede çünkü..ve ben bugunden başladım seyahat hazırlığıma..amacım pazartesi veya salı günü yola çıkmak..en azından hafta sonunu istanbulda geçiririm bakalım..
    Uğur kardeşim Mehmet Aksuyla bende geleceğim kartala eğer görüşebilirsek senle konuşacak çok şey olduğuna inanıyorum, arkadaşlarda çok bilgilenebilir,dişli konusunda, merak etme yanımda taş falan getirmiyeceğim

    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    NOS takmıştır belki ne biliyonuz o zaman 200 km ye bile çıkar
    Yahu inan bana NOS takmak için araştırma yapan bile var.Allah allah.

    Bu gaziantepten gelen usta aslında bu dişli meselesini süraat yapın diye söylemedi, adam dediki motor kasaya güçlü geliyor,hız yapmak için boşuna fazla devirde gittiğinden motor vibrasyon yapıyor, bunu önlemek için bir büyük dişli takın dedi, belkide regal e hiç takmamıştı tahminen söyledi, çünkü biz eskiden javalara bunu yapardık.

  8. #3668
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı


    Uğur kardeşim bari sen yapma yaaa, teknik konuları sende en az benim kadar biliyorsun, aytu nun resmen bizimle kafa yaptığını sende biliyorsun,AYDIN a gittiğinde sende gözünle göreceksin, zaten aytu senle görüşmiyecek bile, çünkü anlattığı şeyler doğru değil, bu tarzdaki dişili değişimleri ve uyumlarının birçok hesaplamadan sonra yapıldığını biliyorsun, diferansiyel dişlilerinin sayılarını değiştirerek seri hale getirebiliyoruz, veya frizdrek ve karşılığını değiştirerek de aynı şeyleri yapabiliyoruz, ama bu motorda zincir dişlisini değiştirmek çok zor,çünkü yerine sığmıyor, AYTU nun motorunda belki ustası frizdrek dişlisini değiştirmiştir, o yüzden ben ustasının telefonunu istedim,belki aytu bize anlatamıyor.
    bu arkadaş bişilerle uğraşıyo yaptım diyo olacak dio..sonunda zaten genel açıklama yapacaktır..yada olmuyo sorunlu işmiş deyip bizleri engelleyecektir.
    yani buna bu kadar tepki verecek bişi yok.. dediğim gibi nos takmıştır...belki kimbilir.
    20 saniye süre ile 180 km ye çıkmıştır.ama sonunda bu sürati görmüştür. yemin etse başı ağrımaz..yaptımı ? yaptı.. zaten nos sürekli kullanılmaz..bir tüp
    15 veya 20 sefer kullanım hakkı var..belki bunu yaptı...
    bekleyelim görelim derim ben....

    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    Uğur kardeşim Mehmet Aksuyla bende geleceğim kartala eğer görüşebilirsek senle konuşacak çok şey olduğuna inanıyorum, arkadaşlarda çok bilgilenebilir,dişli konusunda, merak etme yanımda taş falan getirmiyeceğim
    tamamda eğer cuma sabahı yani yarın gelecekseniz imkansız tamamen ters bir yerdeyim.yok cumartesi sabah ise .büyük ihtimal buralarda olacam...yani seyahate çıkmamak için su yapıyorum burda..hafta sonu burda olmaya çalışacam..

  9. #3669
    aytu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    2001 yzf r1-Honda beat 2007
    Uğur kardeşim bari sen yapma yaaa, teknik konuları sende en az benim kadar biliyorsun, aytu nun resmen bizimle kafa yaptığını sende biliyorsun,AYDIN a gittiğinde sende gözünle göreceksin, zaten aytu senle görüşmiyecek bile, çünkü anlattığı şeyler doğru değil, bu tarzdaki dişili değişimleri ve uyumlarının birçok hesaplamadan sonra yapıldığını biliyorsun, diferansiyel dişlilerinin sayılarını değiştirerek seri hale getirebiliyoruz, veya frizdrek ve karşılığını değiştirerek de aynı şeyleri yapabiliyoruz, ama bu motorda zincir dişlisini değiştirmek çok zor,çünkü yerine sığmıyor, AYTU nun motorunda belki ustası frizdrek dişlisini değiştirmiştir, o yüzden ben ustasının telefonunu istedim,belki aytu bize anlatamıyor.[/QUOTE]


    ararsanız ben size izah ederim ne yapıldı nasıl yapıldı diye...
    Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez

  10. #3670

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    İZMİR - TAM 35 GÖZTEPE
    Motosikleti
    DADYW DD250 E-9 CLASS
    Arkadaşlar Hepinize Merhabalar.sizlere Nacizhane Bir Sorum Olacak.benim Regal 20 Ytl Ile Ancak 150-160 Km Yol Yapabiliyor.yani Km De Yaklaşik 13 Kuruş Yakiyor.bir Raptorcu Arkadaş Bana Km De 8 Kuruş Yaktiğini Söyledi.20 Ytl Ile Ile 240 Km Gidiyormuş.acayiplik Bende Mi Yoksa Eleman Salliyor Mu? Bir De Seyir Halinde Motordan çok Cizirti Geliyor (tarrrrrr.....diye) Acep Nedendir....saygilar

  11. #3671

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı aytu adlı üyeden alıntı
    hala aynı yerdesiniz benim adıma konuşmayın ben uğur abiyle sadece motor için mi görüşüyorum sanıyorsunuz bizim dostluğumuz farklı...ama siz malesef bunu anlayamazsınız hala ısrarla yazmadı etmedi diye yorum yapıyorsunuz diğer arkadaşlar kadar medeni cesaretiniz olsa ararsanız ben size izah ederim ne yapıldı nasıl yapıldı diye...
    Medeni cesaretimi toplayıp AYTU yu aradım bana çok ilginç şeyler anlattı, motoruna yaptığı şeylerin randıman verip vermiyeceğini bilmediğini o yüzden buraya yazmadığını söyledi, kendisi ilerde anlatacak yaptıklarını, ama sadece şunu söyliyeyim yapılan müdahale yalnız ön dişliyle kalmamış.

    Alıntı GÖZTEPELİ RAPTOR adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar Hepinize Merhabalar.sizlere Nacizhane Bir Sorum Olacak.benim Regal 20 Ytl Ile Ancak 150-160 Km Yol Yapabiliyor.yani Km De Yaklaşik 13 Kuruş Yakiyor.bir Raptorcu Arkadaş Bana Km De 8 Kuruş Yaktiğini Söyledi.20 Ytl Ile Ile 240 Km Gidiyormuş.acayiplik Bende Mi Yoksa Eleman Salliyor Mu? Bir De Seyir Halinde Motordan çok Cizirti Geliyor (tarrrrrr.....diye) Acep Nedendir....saygilar
    Benim motorum,12 Kuruş yakıyor, senin motor normal kardeşim bakımlarda biraz daha düşer merak etme seninki normal, motorun hakkında biraz bilgi versen cevaplıyayım ama? mesela kaç km de ekzoslar yeni tipmi, yapacağın şeyleri yinede sana anlatayım.

    1- Derhal eline anahtar takımını al ne kadar civata varsa kontrol et, motor soğukken yap.
    2- Ekzosların yeni tip ise yani ucu kesikse susturucuları çıkartıp bi dene ses kesilecekmi, eğer kesilirse, susturucular ekzos içinde ses yapabiliyor, susturucuları çıkart öyle kullan, bende oldu susturucuları çıkartınca bütün zırıltılar kesildi, tabiki bu normal değil ama ne yapalım bu motorların ekzoslarında sorun var.
    3- Ön farınıda kontrol et gevşiyen bişey olmasın.

  12. #3672
    fevkalbesher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal Raptor DADYW 250E-9
    Mamafih, yine tekrarlıyorum, motorun son süratinin motorun gücüyle bir alakası yoktur. ve yine hatırlatıyorum; GÜÇ = TORK x DEVİR dir.

    Sürat dediğiniz şey motorun devir sayısıyla ilgilidir. motor ne kadar çok devir dönerse o kadar hızlı gider, düşük torklu makinelere, örneğin iki zamanlı jet-skiler ya da motorsikletler, yüksek devir koyarsın, fakat yere iletilecek itme kuvvetini azaltmamak için de tahvil oranını arttırırsın.

    Yüksek torklu motorlarda ise, örneğin dizel motorlu kamyonlar, gemiler, düşük devir koyarsın ki motor ömrü uzun olsun, yürüyen aksam da da tahvil oranını azaltırsın. Zaten yeterli tork vardır, araca hız kazandırırsın.

    O yüzden 19 dişli 14 dişli arasında 1,357 kat fark vardır. Motoun sürati 14 dişlide 120 km/h ise 19 dişlide lineer bağıntıyla 162.85km /h'i bulacaktır. Araçlardaki "standart" %10 gösterge hatası da göz önünde bulundurulursa sürat olur 179 km/h.

    Elbette ki bu kadar lineer değil aracın son süratinin belirlenmesi. motor güç-tork eğrilerinin dengeli olması gerekir; yer-lastik sürtünmesi hız arttıkça lastiğin elastikliği değiştiğinden (sıcaklık, basınç vs.) ivmelenme için gerekecek itme kuvveti sürekli artacaktır; yürüyen aksamdaki hızlar arttıkça sürtünen malzemeler daha birim zamanda fazla sürtüneceğinden çok daha fazla ısınacaklardır, genleşeceklerdir, deforme olacaklardır, dolayısıyla sürtünme katsayıları artacaktır, e haliyle bu sürtünme kuvvetini yenmek için motor TORKundan feragat edecektir. hele bir de, sürat arttıkça hız göstergesindeki hata da artacaktır, ve bu tüm motorlu kara taşıtları için geçerlidir. Özellikle yapılır, psikolojik kandırmadır, sürücü 100 km/h hızla gittiğini zannederken aslında 90 km/h ile gidiyordur, ama 100 km/h hızla gittiği hazzıyla gidiyordur.

    Fakat böyle bir motorda bu kadar sürate gerek var mı bilemiyorum. Ben motorda 110 km/h hızı aştığımda aşırı rahatsız oluyorum, titreşimler artıyor, kafamı çevirip aynaya bakmağa zorlanıyorum, ki o da vuran rüzgarddan ayna dönmediyse

    Yalnız tek anlamadığım husus, son dişliyi değiştirdiğinde neden kalkıştaki ivlemenmen düşsün, sen 5. viteste mi kaldırıyorsun motoru

    Öküz altında buzağı aramaya gerek yok. Teorik olarak 180-190 km/h hızlara çıkmak mümkün. Mühendislik de bir konu için olmaz deyip kestirip atmamayı gerektirir, her daim süphecilik şarttır ama önyargılı yaklaşım doğru değildir. Yapabilen yapar, ilerler, biz de tüketim toplumu olarak son 300 senedir yaptığımız gibi önce reddeder, sonra da parası neyse verir alırız.

    Sevgiler,
    AA.

    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    Medeni cesaretimi toplayıp AYTU yu aradım bana çok ilginç şeyler anlattı, motoruna yaptığı şeylerin randıman verip vermiyeceğini bilmediğini o yüzden buraya yazmadığını söyledi, kendisi ilerde anlatacak yaptıklarını, ama sadece şunu söyliyeyim yapılan müdahale yalnız ön dişliyle kalmamış.



    Benim motorum,12 Kuruş yakıyor, senin motor normal kardeşim bakımlarda biraz daha düşer merak etme seninki normal, motorun hakkında biraz bilgi versen cevaplıyayım ama? mesela kaç km de ekzoslar yeni tipmi, yapacağın şeyleri yinede sana anlatayım.

    1- Derhal eline anahtar takımını al ne kadar civata varsa kontrol et, motor soğukken yap.
    2- Ekzosların yeni tip ise yani ucu kesikse susturucuları çıkartıp bi dene ses kesilecekmi, eğer kesilirse, susturucular ekzos içinde ses yapabiliyor, susturucuları çıkart öyle kullan, bende oldu susturucuları çıkartınca bütün zırıltılar kesildi, tabiki bu normal değil ama ne yapalım bu motorların ekzoslarında sorun var.
    3- Ön farınıda kontrol et gevşiyen bişey olmasın.
    Büyüklük, ağaybeylik bunu gerektirir. Tebrikler. Yapılan değişiklikleri ve elde edilen sonuçları dört gözle bekliyoruz...

    Bu tarrr sesiyle ilgili zinciri de bir kontrol etmek lazım, eğer yeterince sıkı değilse, ivmelenme sırasında korumasına çarpıp ses yapabiliyor.

    sevgiler,
    AA.
    34 GS xxxx, may the force be with you...
    MoER, MoMMO

  13. #3673

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı fevkalbesher adlı üyeden alıntı
    Mamafih, yine tekrarlıyorum, motorun son süratinin motorun gücüyle bir alakası yoktur. ve yine hatırlatıyorum; GÜÇ = TORK x DEVİR dir.

    Sürat dediğiniz şey motorun devir sayısıyla ilgilidir. motor ne kadar çok devir dönerse o kadar hızlı gider, düşük torklu makinelere, örneğin iki zamanlı jet-skiler ya da motorsikletler, yüksek devir koyarsın, fakat yere iletilecek itme kuvvetini azaltmamak için de tahvil oranını arttırırsın.

    Yüksek torklu motorlarda ise, örneğin dizel motorlu kamyonlar, gemiler, düşük devir koyarsın ki motor ömrü uzun olsun, yürüyen aksam da da tahvil oranını azaltırsın. Zaten yeterli tork vardır, araca hız kazandırırsın.

    O yüzden 19 dişli 14 dişli arasında 1,357 kat fark vardır. Motoun sürati 14 dişlide 120 km/h ise 19 dişlide lineer bağıntıyla 162.85km /h'i bulacaktır. Araçlardaki "standart" %10 gösterge hatası da göz önünde bulundurulursa sürat olur 179 km/h.

    Elbette ki bu kadar lineer değil aracın son süratinin belirlenmesi. motor güç-tork eğrilerinin dengeli olması gerekir; yer-lastik sürtünmesi hız arttıkça lastiğin elastikliği değiştiğinden (sıcaklık, basınç vs.) ivmelenme için gerekecek itme kuvveti sürekli artacaktır; yürüyen aksamdaki hızlar arttıkça sürtünen malzemeler daha birim zamanda fazla sürtüneceğinden çok daha fazla ısınacaklardır, genleşeceklerdir, deforme olacaklardır, dolayısıyla sürtünme katsayıları artacaktır, e haliyle bu sürtünme kuvvetini yenmek için motor TORKundan feragat edecektir. hele bir de, sürat arttıkça hız göstergesindeki hata da artacaktır, ve bu tüm motorlu kara taşıtları için geçerlidir. Özellikle yapılır, psikolojik kandırmadır, sürücü 100 km/h hızla gittiğini zannederken aslında 90 km/h ile gidiyordur, ama 100 km/h hızla gittiği hazzıyla gidiyordur.

    Fakat böyle bir motorda bu kadar sürate gerek var mı bilemiyorum. Ben motorda 110 km/h hızı aştığımda aşırı rahatsız oluyorum, titreşimler artıyor, kafamı çevirip aynaya bakmağa zorlanıyorum, ki o da vuran rüzgarddan ayna dönmediyse

    Yalnız tek anlamadığım husus, son dişliyi değiştirdiğinde neden kalkıştaki ivlemenmen düşsün, sen 5. viteste mi kaldırıyorsun motoru

    ,
    AA.
    Çok güzel açıklamışsın kardeşim, bende ön cam olmasına rağmen 120 den sonra rahatsız oluyorum, aynam falan dönüyor.

  14. #3674
    aytu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    2001 yzf r1-Honda beat 2007
    valla bende ki aynalar bırak dönmeyi bişey gözükmüyoki sallantıdan bu gidişle bende sökecem dişliyi falan uğraşılmıyo valla motorun güzü acayip şekilde düştü dişli yüzünden ilk kalkıştaki serilik falan kalmadı sanki 2, 3, viteste kalkıyomuş gibi oluyorum bide zincir meselesi var ya o hızda koparsa ne halt ederim sonra zaten şimdi baktım iyice gevşemiş
    iyice tırstım yani ama yinede durum hakkında bilgilendireceğim sizleri herkese iyi akşamlar...
    Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez

  15. #3675
    ofcabuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9 34TH9055
    Alıntı GÖZTEPELİ RAPTOR adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar Hepinize Merhabalar.sizlere Nacizhane Bir Sorum Olacak.benim Regal 20 Ytl Ile Ancak 150-160 Km Yol Yapabiliyor.yani Km De Yaklaşik 13 Kuruş Yakiyor.bir Raptorcu Arkadaş Bana Km De 8 Kuruş Yaktiğini Söyledi.20 Ytl Ile Ile 240 Km Gidiyormuş.acayiplik Bende Mi Yoksa Eleman Salliyor Mu? Bir De Seyir Halinde Motordan çok Cizirti Geliyor (tarrrrrr.....diye) Acep Nedendir....saygilar
    Ben de yakit konusunda biraz sıkıntılıyım. Su ana kadar depoyu fulledikten sonra rezerve kadar 240 km den fazla gidemedim. Hatta son depo benzinim 188. km de bitti ve rezerve gectim. ilk zamanlar 29 ytl ye fullerden depoyu su anda 34-35 ytl ki bu da en son depoda km de 0,18 ytl yaktigimi gosteriyor :(

    (motor 3000 kmde bu arada bakimlar falan eksiksiz yapildi. sabahlari isittigim dusunurse biraz fazla yakmasi normal dicem ama bu biraz anormale kaciyor gibi geliyor. *-)
    motor 2500 km ye kadar cok sikistirmadan kullandigim taktirde 1 depo ile 230-240 km gidiyordu. 2500 de eksozlari degistirdik yine orjinal kesik eksozlar taklildi oncekilerle ayni yani [uzerine asit akmisti sebep] iste ondan sonra 200 un uzerine cikamamaya basladim. belki eksozlar kurumlanmadi ondanmidir acaba...)
    bu arada benm ayni dedigim yeni - eski eksozlar arasinda 2 eksozu birbirine baglayan motorun altina denk gelen bi boru eksik. yani fark var aslinda??

    (

  16. #3676
    icetoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    YALOVA
    Motosikleti
    DADYW DD250-9 ve HONDA CIVIC 1.4

    Regalimi satıyorum arkadaşlar...........ne yazıkki!...

    0 532 467 5840 numaram ne yazıkki diyorum msj atın msnden görüşelim isterseniz.4000 YTL. aksesuar olarak;eksozlar komple değişti-daha üstüne 1 kere takdığım (denemek için oda)özel branda regale göre yapıldı-yedek eksozlar-elcik püsküllü deri-kaskım-artı regal için getirttiğim şık ilginç ve hoş dikiz aynalarımı(yapım aşamasında sanayide vida ters açılıyo) veriyorum.



    herkese kim olursa olsun güvenip yüklü miktarda borç vermeyin geri GELMİYO............

  17. #3677
    De-Javu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ofcabuk adlı üyeden alıntı
    Ben de yakit konusunda biraz sıkıntılıyım. Su ana kadar depoyu fulledikten sonra rezerve kadar 240 km den fazla gidemedim. Hatta son depo benzinim 188. km de bitti ve rezerve gectim. ilk zamanlar 29 ytl ye fullerden depoyu su anda 34-35 ytl ki bu da en son depoda km de 0,18 ytl yaktigimi gosteriyor :(

    (motor 3000 kmde bu arada bakimlar falan eksiksiz yapildi. sabahlari isittigim dusunurse biraz fazla yakmasi normal dicem ama bu biraz anormale kaciyor gibi geliyor. *-)
    motor 2500 km ye kadar cok sikistirmadan kullandigim taktirde 1 depo ile 230-240 km gidiyordu. 2500 de eksozlari degistirdik yine orjinal kesik eksozlar taklildi oncekilerle ayni yani [uzerine asit akmisti sebep] iste ondan sonra 200 un uzerine cikamamaya basladim. belki eksozlar kurumlanmadi ondanmidir acaba...)
    bu arada benm ayni dedigim yeni - eski eksozlar arasinda 2 eksozu birbirine baglayan motorun altina denk gelen bi boru eksik. yani fark var aslinda??

    (
    Bir anormallik olduğu kesin. Susturucuları çıkarmadan önce 2 kez depoyu fulledim ikisinde de 300 km de yedeğe geçtim. Çıkardıktan sonrada değişim farketmedim yine 300 km de bitiyor.

    1400 km ye yaklaştım şuanda. 7000 km ye gelmiş olan, 340 km de yedeğe geçtiğini söyleyen bir arkadaşı da hatırlıyorum. 240 km de deponun bitmesi hiç normal gelmedi bana servisin bu konu hakkındaki yorumunu çok merak ediyorum.
    [B][COLOR="Red"]Release Yourself !!! [/COLOR][/B]

  18. #3678
    hunluata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İSTANBUL/BEŞİKTAŞ
    Motosikleti
    RR DADYW250 /Mondial 151RS
    Alıntı karınca ezmez adlı üyeden alıntı
    arkadaslar kac gundur takıp edıyorum yok 18 dıslı 20 dıslı 180 yapıyor falan fılan ya gorende drag yarıslarına falan katılacagınızı sanacak ne guzel 3000 4000 ytl ye cın sayesınde motor keyfını yasıyoruz bırakın hızı suratı bu motorlar gezı motoru zevk motoru bence hızı bırakında motoru guzellestırecek aksesuar pesınde kosalım degısık fıkırlerı paylasalım toplanalım gezelım tozalım gıdıcegımız yere yarım saat gec gıdelım ama zevklı gıdelım degılmı saygılar...
    kafamın adamısın vesselam.

  19. #3679
    ofcabuk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2005
    Şehir
    ISTANBUL
    Motosikleti
    DADYW DD250E-9 34TH9055
    Alıntı De-Javu adlı üyeden alıntı
    Bir anormallik olduğu kesin. Susturucuları çıkarmadan önce 2 kez depoyu fulledim ikisinde de 300 km de yedeğe geçtim. Çıkardıktan sonrada değişim farketmedim yine 300 km de bitiyor. 340 km de yedeğe geçtiğini söyleyen bir arkadaşı da hatırlıyorum. 240 km de deponun bitmesi hiç normal gelmedi bana servisin bu konu hakkındaki yorumunu çok merak ediyorum.
    walla uzun yol dene diyolar ama zaten 240 lar dayken uzundu hep yol yada uzun denebilecekhizlar ve sabit gazla gittigim yollardi.
    kisa mesafede ve sehir icinde olan bu iste 190 - 200.
    km gostergemle falan ilgili bi sorun mu var diyecegim geliyor...

  20. #3680
    De-Javu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı ofcabuk adlı üyeden alıntı
    walla uzun yol dene diyolar ama zaten 240 lar dayken uzundu hep yol yada uzun denebilecekhizlar ve sabit gazla gittigim yollardi.
    kiza mesafede ve sehir icinde olan bu iste 190 - 200.
    km gostergemle falan ilgili bi sorun mu var diyecegim geliyor...
    Km göstergende bir problem olup olmadığını test etmek kolay ama eğer öyle değilse 3000 km ye kadar 240 km de bitmesi regaller arasındaki ortalamanın çok altında. Problemin tespiti için öneride bulunabilecek arkadaşlar olacaktır eminim.

    Bu arada bakımlarını hangi servise yaptırıyorsun acaba? Bu konu hakkında nasıl bir yorum yaptılar?
    [B][COLOR="Red"]Release Yourself !!! [/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler