Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721
    baris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Güzelyurt / KKTC
    Motosikleti
    Honda Transalp XL650
    Alıntı GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
    Arkadaşlar yukardaki mesaj özelime gelmişti ve herkesin okumasında yarar olacağını düşünerek buraya da taşıdım...


    Ben son derece memnunum... Şikayetim hiç olmadı... Sadece 3 hafta kadar çalıştırmayınca aküsü bitmişti o kadar.

    İki kişi ile arka falan çökmüyor + arkandaki adam çok ağırsa amortisör ayar kolu var 1. , 2. ve 3. kademe ayarı yapılabiliyor...

    135 km. hız yapmıştım ama normal ve güvenli sürati 120 km./saat derim...
    Frenlerde sorun yok...

    Km. de 10 Ykrş ila 11 Ykrş arası yakıyor...

    Servis olarak Mecidiyeköy servisini kullanıyorum ve 4 x 4 lük memnunum..

    Rüzgarınız bol olsun dostlar...

    Fuarda görüşmek dileğiyle...
    bu arkadaşımız sanırım tüm motorlar hakkında kolay yoldan bilgi almayı istiyor. Forumda yeni bir topic açmıyor bu konular konuşuldu. Açılmış olan topic leri okumuyor. Motor sahiplerine soru soruyor. Ben Keeway SL 150 kullanıyorum bu tarz sorular bana da yöneltildi.
    Benim ricam insanlar bu kadar yazıp çiziyorlar motorları hakkında bilgi veriyorlar. Bizlerde biraz zahmete girip okusak.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
    Herşey bir gün gelecek ve geçecek. Zamanın kıymetini bilmek lazım...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722

    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Slm forumun tamamını okudum. Ve anlamadığım bir konu var. 0 km bir motor almışsınız ve bir çok kullanıcı akünün bitmesinden sabahları çalışmadığından iyi ısınmazsa teklediğinden çok yaktığından bujilerin japon bujilerle değiştirilmesinden yine bujilerin ıslandığı için kurutulmasından ,CDI nin aküyü boşalttığından dolayı bağlantısının değiştirilmesinden bahsediyor. Bende şu anda bir motor almak üzereyim ve bu makinanın görünüşünü çok beğeniyorum. Ancak 0 km bir motor almışsam bastığım an çalışmasını isterim servis ve yedek parça peşinde koşmak istemem (en azından 1-2 yıl)Ürünü piyasaya süren firma iyi niyetli iyileştirmeler yapmak istiyor makinada ama bunları piyasaya sürmeden yapmalıydı. Acaba siz mi çok iyimsersiniz ben mi çok titizim ...yanlış mı düşünüyorum??? Yoksa bütün çin malları böyle sürprizlerle mi dolu korktum walla. Bende şu an kastinyo marka (çin galiba) dandik küçücük bir motor var ama marşlıdır ve bastığım anda çalışır farlar açık gezerim bazen 1 ay binmem ama akü hiç boşalmaz. Motorum 7 yıllık ve 1 defa akü değiştirdim hiç yolda kalmadım ve teklediğinide görmedim.
    Kısacası görüntüye aldanıp büyük bi hata yapmıştım tekrarlamak istemiyorum.
    (Görüntüye aldanıp 307 almıştım ve sorunlar sorunlar.....)

  3. #723
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    asterix03; bahsedilen sorunların hemen hepsi çözüldü. forumun tamamını okuduğunuz belirtiyorsunuz. çözümlerin nasıl olduğu da forumda vardı zaten. şu an sadece akü ile ilgili bir muhabbet var. ancak, bazı arkadaşların bu sorunu da yok. bu da standart olarak herkeste aynı sorun vardır anlamına gelmiyor. bu problemlerin olması ile birlikte ben de; acaba diğer marka motorlarda da böyle akü sorunu oluyor mu? diye düşünmekten kendimi alamıyorum.

    bilge@gölge'nin belirttiği cdı ateşlemenin, motor çalışmazken bile elektrik akımı çektiği durumu gayet düşündürücü. bir ürünün geliştirilme süreci ve test sürecinde bu tür sorunların varlığı epey test edilir. ondan sonra piyasaya sürülür. bu konuda, alt tarafı çin.. ne testi diyebiliriz, ancak, bana çok mantıklı gelmiyor. ayrıca anlamadığım bir durum da; marşa basmak için önce cdı düğmesi açılıyor yani ON konumuna geldikten ve elektirik akımı marş düğmesine ulaştıktan sonra marşa basılıyor. bu normal. peki cdı düğmesi açılmadan, yani on konumuna getirilmeden, yani düğme içinde de elektirik transferi + ve - olarak temas etmediği halde.. nasıl oluyor da, burası elektrik harcıyor. bunu anlamadım. şöyle olamaz mı; cdı düğmesi off konumunda değildir. unutuluyor mu.. yada cdı düğmesi off konumuna mı geçmiyor. eğer, gerçekten burası elektrik harcıyor ise, tüm kullanıcıların motorlarınını aküsü biterdi. ancak bu foruma böyle bir sorun şimdiye kadar yazılmadı. bazı kullanıcılar uzun süre motoru kullanmadıklarında akünün bitmiş olduğunu yazdılar. o zaman bu şu anlama mı geliyor, cdı düğmesi ha bire elektrik çektiği için, uzun bir zaman motor kullanılmaz ise, akü biter? böyle mi anlamalıyız?

    bilge'nin yazdığı bu husus için diğer kullanıcı arkadaşlar bir şey yazmadı. ayrıca, servise uğrayanlar bunu sormalılar.. gerçekten böyle bir akım çekimi varmı? bilge bu akımı kestirip, kontak ile bağlantılı hale getirdiğini belirtiyor. eğer böyle olması gerekiyor ise, bu bir üretim hatasıdır ve sarıkayalar tüm motorları servise çağırmalı ve aynı düzeltmeyi yaptırmalıdır. eğer böyle değilse, yetkili bir ağızdan bu konu ile ilgili bir açıklama yapılmalıdır.. yada bizler bunu sorup soruşturup, burada yazmalıyız.

  4. #724

    Üyelik
    02 Mart 2006

    slm

    arkadaslar ben bu motoru ORDUDA ilk alan kişiyim ve yeni aldım 1 haftadır kullanıyorum ben bir sorum olucak

    radyatörün suyunu tamamlamak için akünün yanındaki tanka dolduruyoruz şimdiden tesekkur ederım

  5. #725
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N

    egsoz

    sonunda gittim kestirdim egsozu. resimler burada. ses çok hoş oldu.





    adana tarafında yaptırmak isteyen olursa yardımcı olurum. maliyeti de yaklaşık 75-100 YTL.
    live to ride, ride to live

  6. #726
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    Ertuğrul_Öz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Dışı büyük içi küçük sarı şey
    Güzel olmuş.hayırlı olsun. Ama içerisindeki ufak boruyu da kestirseymişsin daha hoş olurmuş sanki.
    Şu anki haliyle kaç susurucu lokması eksilmiş oldu?
    Bu kesme işlemi tepsi kesiciylemi yapıldı acaba

  7. #727

    Üyelik
    05 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Regal-Raptor
    Aykondan Ali ustayla konuştum. Cdi ünitesinin akım çekmesi ancak anahtar açık konumda unutulursa mümkünmüş. Aksi halde aküden akım çeken hiçbir ünite yok. Motoru yan ayağı açarak stop ettiren arkadaşlar anahtarıda kapalı konuma getirmeliler.
    Acı yoksa kazançta yok.

  8. #728
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    ya bu şekilde daha güsel oldu ya. ne bilim. şu akü sorununu da atlasak çözecez motoru.
    live to ride, ride to live

  9. #729
    buraketli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Motosikleti alamadı ancak 1.8 Passat Turbosu var
    sevgili topuz izmirde karşıyaka-çiğli hattında çiğliye doğru giderken sğda bizim diye büyüüük market var onun yanındada paşa demir var sanırım o fabrikanın tam karşısında sürüsüne bereket 8 10 tane egzostçu var fiyat vermediler ama fazla bişey istemezler sanıyorum.Getir hemen yapalım dediler
    Palayım Amma TEK RAKİBİM ŞAHİN K :) Muhaha

  10. #730
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    petitfalcon, açıklamalar için teşekkürler. bir sorun daha çözüldü galiba diyeceğim ama.. demek ki bilge@gölge; motoru durdurduktan sonra park halinde iken cdı düğmesini açık unutuyormuş ve onun için elektrik akımı çekilerek, akü zayıflıyormuş. bunun böyle olduğunu bilge doğrulayabilir. ancak, bilge'nin de bu konuda uyarılması gerekirdi. şimdi bilge, motora gereksiz bir müdahale mi yapmış oldu?

    buraketli; bu egsozcu dediğimiz kişiler; sadece motosiklet egsozcusu mu yoksa.. araba egsozcuları olup da aynı zamanda motosiklet egsozundan da anlayan kişiler mi oluyorlar?

    nightwatcher; egsozlar güzel olmuş. egsozun içindeki o daha ince boru.. normalde var mı idi.. yoksa sonradan mı takıldı? hem maliyeti 75-100 olarak belirtmişsiniz. yeni egsozların maliyetinin de 117 tl olduğu yazılmıştı üstelik 2 yıl da garantisi var. sizin verdiğiniz fiyat çok fazla değil mi?
    ayrıca ses ne alemde? biraz da ondan bahsederseniz iyi olur. sesi mp3 dosyası olarak internete vermeniz mümkün mü acaba?

  11. #731
    buraketli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    Başkent
    Motosikleti
    Motosikleti alamadı ancak 1.8 Passat Turbosu var
    Egzostu kesik arkadaşlar Sözüm sizlere
    Yıllarca uzaylıyı bir öcü gibi tanıttınız Hor gördünüz
    Uzaylıda olsa İnsan İnsandır.
    Video veya ses kaydı yapıp siteye yerleştirirmisiniz Muhtesem sesten bahsediliyor ama bir türlü dinleyemedik.
    Palayım Amma TEK RAKİBİM ŞAHİN K :) Muhaha

  12. #732
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    egsozların toplam maliyeti 180 YTL ikisini de yeni alırsanız. benim yaptırdıım yer özellikle race ve chopper egsozlarıyla da ugrasıyor. içine yeni susturucu yapıldı. 30 YTL ye kestirebilirsiniz. ama böyle olmadıını sölüyolar.
    live to ride, ride to live

  13. #733
    yanar17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    şimdilik yok.
    çanakkale' den merhaba.
    forma yeni üye oldum sevgiler saygılar
    epeyden beri formu izliyorum. Okuya okuya bitmedi. ocak ayından beri bir DADYW im var onu anca tanıya bildim. şuan memnunum. 500 km deyim
    bayiden aldım servis burda zayıf. Birçok civatası gevşek çıktı ilk sürüşte birkaç somun düştü. Anlıyacağınız iş başa düştü.Herşeyi kendim yaptım. Bu sayede motoru da tanımış oldum. Bujisinden, tekerlek eksen senkronizasyonu kadar herşeyi hallettim. kendime özel birde arka teker bakımı için sehpa imal ettim. çok kullanışlı. Servise garanti kapsamı dışındaki işler için ihtiyacım yok. Kendime küçük bir tamirhane oluşturdum. Teknik araç ve gereçleri tanıyor ve kullanıyorum. Bilgi ve deneyimlerimi diğer arkadaşlarla paylaşabilirim.Motoruma bir çift sis farı ekledim biraz farklı yeri var. yakında resimlerini göndereceğim. Bu arada mesleğim "teknik öğretmen" Bütün arkadaşlara selamlar.Tekrar görüşmek üzere.
    {[ /***\ ]} Milli Benliğini Bilmeyen Milletler, başka Milletlere yem olurlar.(Mustafa Kemal ATATÜRK)
    {[/=W=\]}

  14. #734
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Yanar17 Arkadaşım hoşgeldin.Raptor!un hayırlı olsun.Kazasız ve sorunsuz sürüşler dilerim.Seninde değerli bilgilerine ihtiyacımız olacak kanaatindeyim.Senin motorun serisi ve rengi nedir?Bende sis farı takmak istiyorum.Senin deneyiminden yararlanmak isterim.Sağlıcakla kal.
    Bozkurt
    250E-9
    R&R

  15. #735
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Gülüm'ün yeni resimleri arz ederim[IMG][IMG][/IMG][/IMG]Umarım beğenirsiniz.Sağlıcakla kalın

  16. #736
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Akira merhaba sağolsun motoru aldığım firmanın güzelliği.Ama yanılmıyorsam 25-35 Ytl arası değişiyor.Yanlız benim taktırdığım orta kalite.Daha iyileride var.Araştırmadan takma.Kolay gelsin.Sağlıcakla kal.
    Bozkurt
    250E-9
    R&R

  17. #737
    ertem55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2006
    Şehir
    SAMSUN / MERKEZ
    Motosikleti
    DADYW Regal_Raptor DD250E-9
    Alıntı nightwatcher adlı üyeden alıntı
    abilerim bu hafta adana motor sporları klubü ile gezimiz vardı. Adana-Çamardı-Kadıncık Barajı-Sarıkavak-Tarsus-Adana üzeri rotamızda 200 km den fazla yol aldık. makinanın viraj ve rampadaki performansı mükemmel sürekli düşük viteste ve virajlı yollarda gezdik. ve yakıt 200km=7 LT motorumdan çok memnunum egsozları tamamen açtırdım kükrüyo. frenajı hızlanması çok iyi. adanadan sevgilerimle.

    200 km=7 litre çok güsel ve sürekli düşük vites virajlı yollar harika 89.250 liraya gelir kilometrede senin motor kaç kilometrede nightwatcher eksozlarınasıl açtırıyorsunuz ben daha yeni aldım benim motorum şu anda 120 km de ilgin için şimdiden teşekkürler
    REGAL RAPTOR DADYW 250 DD250E-9 --- 55 SZ 659 KIRMIZI ŞEYTAN

  18. #738
    nightwatcher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ağustos 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    kawasaki ER-6N
    ben 1000 km yi bu hafta gezide geçtim. egsozlarla ilgili iletilerimi 1-2 sayfa geride bulabilirsin. eğer olanagın varsa gönderdiğim resimleri bastır. ayrıca o ince boruyu ben yaptırdım. içinde öyle bişe yok. egsozundan zıngırtı gelen arkadaşların dikkatine egsozun ilk çıkış noktasındaki borularda yani susturucudan önceki bölümde çift kat boru var. oradan geliyo olabilir. minik bir delik açtırıp puntalattım ben.
    live to ride, ride to live

  19. #739
    bozkurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2005
    Şehir
    BALIKESİR
    Motosikleti
    SUZUKİ VZ 800 MARADUER
    Arkadaşlar tekrar merhaba,motorunun arka selesini değiştiren veya değiştirmek isteyen varmı.Çünki çok rahatsız.Bu konudaki düşüncelerinizi alabilirmiyim.Varsa kaça maloldu ve nerede yaptırıdı? Şimdiden teşekkürler.Sağlıcakla kalın
    Bozkurt
    250E-9
    R&R

  20. #740
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    arkadaşlar, motorun lastiklerinin içinde iç lastik (şamyel- tube tip) var mı.. yoksa lastikler dilimize yerleşen ve dubleks denilen "tubeless" türden mi. motorlar ile ilgili diğer araçlarda olduğu gibi egsoz muayenesi var mı? var ise, egsozdan çıkan ses desibeli de ölçülüyor mu? diğer araçlarda egsoz muayenesi yıllık olmak üzere her yıl yaptırılıyor.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler