Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS City Blade
24. sayfa BirinciBirinci ... 142223242526 ... SonuncuSonuncu

Kuba RX9 50cc Nostaljik CafeRacer Motosiklet

    Mondial E-xtreme Max 150
    Trendy 50
    Motosiklet Online
  1. #461
    bozgun09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2017
    Şehir
    SÖKE ve MENGEN
    Motosikleti
    Kuba RX9
    Arkadaşlar karbüratör ölçüsü nereye göre alınıyor bilmiyorum , ölçüsünü bilen var mı acaba , değiştiren ve tavsiyesi olan var mı acaba yardımcı olur iseniz sevinirim


    MotoAVM Motosiklet Aksesuarları Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #462

    Üyelik
    15 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul - Bayrampaşa
    Motosikleti
    Kuba RX9
    dün ve bugün havanın çok güzel olmasından, ve bidaha ilkbahara kadar böyle hava olmayacağını düşündüğümden ötürü artık mahalleden bi çıkayım dedim.

    80 km kadar ara ara mahallemde kullandım motoru. elimi ayağımı vitese, frene, direksiyona alıştırdım.

    2 günde 50 km yol yaptım. acayip hoşuma gitti bu motor işi lakin korkuyorum, ya beni farketmezlerse, ya manyağın biri pat diye yola girmeye çalışırsa, ya araçlardan biri bakmadan kapıyı açarsa, ya trafikte birden yaya çıkarsa karşıma vs. vs. çok fazla çekindiğim noktalar var.

    dizliğim, eldivenim ve kaskım var. montta almam lazım fakat sıcak havalarda mont nasıl olur bilmiyorum.
    kilitde almadım henüz. motoru görebileceğim mekanlara geçiyorum oturacağım zaman. bazen mekanın içine soktuğumda oluyor :D


    boş ve düz yolda hız denemesi yapayım dedim, 50 nin üstüne çıkamadım sanırım. gazı versemde hız artmıyor ama motor zorlanıyordu.
    hızlanmak istemiyorum zaten ama millet 70-80 leri görürken ben neden 50 i geçemiyorum anlamadım.

    şuan tek sıkıntım kaçıncı viteste olduğum :D bazen unutuyorum ulan ben kaçtaydım diye. ufak bi gösterge yapıverselermiş iyiymiş.

    motor için buji, karbürator değişimi önerilmiş. şimdi tanıdığım hiç bi motorcu yok. mahallede bi motorcu buldum, lastik patlayınca orada yaptırmıştım. oraya götürsem, adam beni öpse anlamam, piyasayı bilmiyorum.

    parçaları uygun fiyata ben alıp, adama tak desem, yapar mı onu bilmiyorum.

    bu aşama da nasıl bi yol izlemeliyim, ne gibi fiyatlarla karşılaşırım öğrenmek istiyorum.

    ayrıca motorla dışarı çıkınca aklım motorda kalmasın istiyorum, nasıl bi kilit alıp nereden kilitlemeliyim ? kilit harici ekstra birşeye ihtiyacım olur mu ? normalde sitenin garajına bırakıyorum, evdeyken içim rahat.

  3. #463
    matrax33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2016
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    ktm 400 sxc
    Alıntı whaki adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ve bugün havanın çok güzel olmasından, ve bidaha ilkbahara kadar böyle hava olmayacağını düşündüğümden ötürü artık mahalleden bi çıkayım dedim.

    80 km kadar ara ara mahallemde kullandım motoru. elimi ayağımı vitese, frene, direksiyona alıştırdım.

    2 günde 50 km yol yaptım. acayip hoşuma gitti bu motor işi lakin korkuyorum, ya beni farketmezlerse, ya manyağın biri pat diye yola girmeye çalışırsa, ya araçlardan biri bakmadan kapıyı açarsa, ya trafikte birden yaya çıkarsa karşıma vs. vs. çok fazla çekindiğim noktalar var.

    dizliğim, eldivenim ve kaskım var. montta almam lazım fakat sıcak havalarda mont nasıl olur bilmiyorum.
    kilitde almadım henüz. motoru görebileceğim mekanlara geçiyorum oturacağım zaman. bazen mekanın içine soktuğumda oluyor :D


    boş ve düz yolda hız denemesi yapayım dedim, 50 nin üstüne çıkamadım sanırım. gazı versemde hız artmıyor ama motor zorlanıyordu.
    hızlanmak istemiyorum zaten ama millet 70-80 leri görürken ben neden 50 i geçemiyorum anlamadım.

    şuan tek sıkıntım kaçıncı viteste olduğum :D bazen unutuyorum ulan ben kaçtaydım diye. ufak bi gösterge yapıverselermiş iyiymiş.

    motor için buji, karbürator değişimi önerilmiş. şimdi tanıdığım hiç bi motorcu yok. mahallede bi motorcu buldum, lastik patlayınca orada yaptırmıştım. oraya götürsem, adam beni öpse anlamam, piyasayı bilmiyorum.

    parçaları uygun fiyata ben alıp, adama tak desem, yapar mı onu bilmiyorum.

    bu aşama da nasıl bi yol izlemeliyim, ne gibi fiyatlarla karşılaşırım öğrenmek istiyorum.

    ayrıca motorla dışarı çıkınca aklım motorda kalmasın istiyorum, nasıl bi kilit alıp nereden kilitlemeliyim ? kilit harici ekstra birşeye ihtiyacım olur mu ? normalde sitenin garajına bırakıyorum, evdeyken içim rahat.
    Çekincelerini kaybetme. Seni hayatta tutar.

    Karbüratör buji falan gereksiz değiştirme. Kitapçığında ki rutin bakımlarına uy sadece.

  4. #464

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    hocam o 70-80 gorenler motorda ufak tefek degisiklikler yapiyorlar sanirim bende rx9 yok ama yorumlarda okudum bende , once hiz sinirlayici var cdi mi ne onu ya degistiriyorlar yada iptal ediyorlar, sonra ince. karburator ayari yapiyorlar ve acik hava filtresi takiyorlar ve bujileri degistiriyorlar diye biliyorum ben, bu sayede 70-80 km lere zorlanmadan cikiyor diye okumustum, tabi kullanan kisiler daha net bir bilgi verecektir. Birde rodaj konusu var rodaji bitmeden tam verim alamazsin motordan , eger rodaj asamasindaysan bunlari rodaji tamamladiktan sonra yapman daha sagliklidir.

  5. #465

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Arka tekeri değiştirmek istiyorum aynı zamanda kalınlaştırılabilirmi bilgisi olan varmı acaba arka tel jant yamuldu ayrıca istanbul içi akort verdirebilecek biyer öneren birisi olursa memnun olurum hız konusuna gelirsek hava filtresi takmak yeterli oluyor 60 70 hızlar için karbüratörden çıkan siyah şeyi söküp bi süre gidin farkı anlayacaksınız sonra geri yerine takın ama hava filtresiz sağlıklı olmayacaktır

  6. #466
    bozgun09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2017
    Şehir
    SÖKE ve MENGEN
    Motosikleti
    Kuba RX9
    Lastik için oldukça araştırma yaptım kullanan herkes bu plastikten memnun 2.75*17 WINTERGRİP DIŞ LASTİK ANLAŞ Küba ve anlaş ile iletişime geçtim ikiside kullanabilirsiniz dedi aldım ancak daha takmak nasip olmadı.Kalınlığı çok güzel geldi bana ,dişleri ve desenide iyi duruyor

  7. #467

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Alıntı bozgun09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik için oldukça araştırma yaptım kullanan herkes bu plastikten memnun 2.75*17 WINTERGRİP DIŞ LASTİK ANLAŞ Küba ve anlaş ile iletişime geçtim ikiside kullanabilirsiniz dedi aldım ancak daha takmak nasip olmadı.Kalınlığı çok güzel geldi bana ,dişleri ve desenide iyi duruyor
    Lastikleri Takinca bir resim Atip yol tutusu hakkindada bilgi verirseniz seviniriz hocam

  8. #468
    bozgun09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2017
    Şehir
    SÖKE ve MENGEN
    Motosikleti
    Kuba RX9
    Takınca dönüş yaparım hocam ��

  9. #469

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Hocam fiyat nedir acaba ve eski yeni olarak bi resim alırsak kısa zamanda iyi olur hocam ayrıca tubeless yapmak için bi şansımız varmıdır bu lastiği

  10. #470

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Alıntı CloudyFa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fiyat nedir acaba ve eski yeni olarak bi resim alırsak kısa zamanda iyi olur hocam ayrıca tubeless yapmak için bi şansımız varmıdır bu lastiği
    tubeleas icin benim bildigim uyumlu jant olmasi lazim yoksa saglikli olmaz diye dusunuyorum. Tel jantlar cokmu dayaniksiz acaba ? jant gerekiyormu motora bazi yerlerdede tellerin lastigi patlattigini duydum, acaba patlamalara karsi satilan su sivilardan konulsa faydasi olurmu?

  11. #471
    bozgun09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2017
    Şehir
    SÖKE ve MENGEN
    Motosikleti
    Kuba RX9
    Alıntı CloudyFa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fiyat nedir acaba ve eski yeni olarak bi resim alırsak kısa zamanda iyi olur hocam ayrıca tubeless yapmak için bi şansımız varmıdır bu lastiği
    https://urun.n11.com/lastik/anlas-25...tip-P154315019 ön
    https://urun.n11.com/lastik/27517-wi...las-P216275048 arka

    Dubleks yapmak için ya jant değişicek yada tellerin giriş yerlerine izolazyon yapılıp , sibop yuvaları genişletilip çelik sipob takılması gerekiyor ancak önerilmiyor pek.
    Tellerin iç lastiği patlatma ihtimali var aşırı yük ve darbede ancak lastikçiye gidersen şambriyele benzer bir malzeme koyuyor yada benim gibi 5-6 kat elektrik bandı geçebilirsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------

    Alıntı CloudyFa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam fiyat nedir acaba ve eski yeni olarak bi resim alırsak kısa zamanda iyi olur hocam ayrıca tubeless yapmak için bi şansımız varmıdır bu lastiği
    Şuan şehir dışındayım dönünce değiştirip fotoğraflar atarım yani en geç 1.5-2 haftaya atarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------

    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tubeleas icin benim bildigim uyumlu jant olmasi lazim yoksa saglikli olmaz diye dusunuyorum. Tel jantlar cokmu dayaniksiz acaba ? jant gerekiyormu motora bazi yerlerdede tellerin lastigi patlattigini duydum, acaba patlamalara karsi satilan su sivilardan konulsa faydasi olurmu?
    Dubleks yapmak için ya jant değişicek yada tellerin giriş yerlerine izolazyon yapılıp , sibop yuvaları genişletilip çelik sipob takılması gerekiyor ancak önerilmiyor pek.
    Tellerin iç lastiği patlatma ihtimali var aşırı yük ve darbede ancak lastikçiye gidersen şambriyele benzer bir malzeme koyuyor yada benim gibi 5-6 kat elektrik bandı geçebilirsin. Benim düşüncem o kadar dayanıksız değil zaten 72 tel olduğu için daha rahat dayanabilir yüke ve darbeye. Bu arada paylaştığım arka lastik dubleks ancak ben anlas ile iletişime geçtim gerekli bilgiyi verdim ve iç lastiklede kullanabilirsiniz dedi
    oe1905 bunu beğendi.

  12. #472

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Alıntı bozgun09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://urun.n11.com/lastik/anlas-25...tip-P154315019 ön
    https://urun.n11.com/lastik/27517-wi...las-P216275048 arka

    Dubleks yapmak için ya jant değişicek yada tellerin giriş yerlerine izolazyon yapılıp , sibop yuvaları genişletilip çelik sipob takılması gerekiyor ancak önerilmiyor pek.
    Tellerin iç lastiği patlatma ihtimali var aşırı yük ve darbede ancak lastikçiye gidersen şambriyele benzer bir malzeme koyuyor yada benim gibi 5-6 kat elektrik bandı geçebilirsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------



    Şuan şehir dışındayım dönünce değiştirip fotoğraflar atarım yani en geç 1.5-2 haftaya atarım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:22 ----------



    Dubleks yapmak için ya jant değişicek yada tellerin giriş yerlerine izolazyon yapılıp , sibop yuvaları genişletilip çelik sipob takılması gerekiyor ancak önerilmiyor pek.
    Tellerin iç lastiği patlatma ihtimali var aşırı yük ve darbede ancak lastikçiye gidersen şambriyele benzer bir malzeme koyuyor yada benim gibi 5-6 kat elektrik bandı geçebilirsin. Benim düşüncem o kadar dayanıksız değil zaten 72 tel olduğu için daha rahat dayanabilir yüke ve darbeye. Bu arada paylaştığım arka lastik dubleks ancak ben anlas ile iletişime geçtim gerekli bilgiyi verdim ve iç lastiklede kullanabilirsiniz dedi
    o samliyere benzer dedigin sey sanirim, ic lastik seridi onlar pek saglikli olmuyor diyorlar hocam yanlari sarmadigi icin , birde o seridin kendi yan taraflari zamanla lastigi kesip patlatabiliyormus, en mantiklisi senin dedigin gibi elektrik bandini yada enine kalin naylon bir koli bandini 3-4 kat sarmak ise yarar gibi duruyor.

  13. #473

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Parçalanıyor o içerideki şerit teller iki kere arka lastiği patlattı en son kalın bant geçtik bizde şuan arka jantımda ufak bi yamukluk var servis dedi biz yapamayız bisikletçiye baktırın bi 😀

  14. #474

    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Alıntı CloudyFa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parçalanıyor o içerideki şerit teller iki kere arka lastiği patlattı en son kalın bant geçtik bizde şuan arka jantımda ufak bi yamukluk var servis dedi biz yapamayız bisikletçiye baktırın bi 😀
    Klasik servis anlayisi , ona bakma buna bakma eee isin ne ozaman senin kardesim...

  15. #475

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Alıntı MotoLed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Klasik servis anlayisi , ona bakma buna bakma eee isin ne ozaman senin kardesim...

    Geçenlerde uzunlar yanıyo kısalar yanmıyodu oda girmedi garantiye bişeyler değiştiler 20 tl sapladılar ordanda 😀 Her yerden çakıyolar yani ama sorsan garantisi var

  16. #476

    Üyelik
    09 Aralık 2017
    Alıntı matrax33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çekincelerini kaybetme. Seni hayatta tutar.

    Karbüratör buji falan gereksiz değiştirme. Kitapçığında ki rutin bakımlarına uy sadece.
    kubaya mail attım kullanım klavuzu ve rutin bakımlar hakkında bilgi almak için , klavuzun olmadığını bayideki ustanın bilgi vereceğini söylediler , bayideki ustaya soruyorum , motor sıkı diyor , 50 yi geçme diyor, hangi rutinde hangi değişimler yapılacak herhangi bir bilgi verilmiyor , cok amator bi firma , bir motorun kullanım klavuzunu türkçeye çevirtecek bütçen yoksa neden motor ithal edersin diye sorası geliyor insanın , onun dışında motor 50cc motor işte bu aralar durduk yere bosa atmaya basladı sanırım soguktan , onun dısında 50cc motorların içinde epey güçlü , tipi güzel , bu motoru alıp 80-90 yapmayın motor bunun için üretilmemiş aerodinamiği müsait değil 70 in üstünde arka lastik atıyor yalpalıyor motor saçmalıyor , altımda motor olsun sağa sola gideyim motoru tam olarak , benim işimi fazlasıyla görüyor hergün işe gidip geliyorum bana yetiyor , ancak akan bi trafikte 60-70 hızlarda kalmak biraz insanın canını sıkıyor
    merak edenler için söyleyeyim 800 kmdeyim suana kadar lastiğim patlamadı ama bu lastikler emanet gibi zaten ıslak zeminde affı yok
    3. viteste 60 yapabiliyorum , 4. viteste 70 düz yolda 70 i geçirtemedim belki 1.5k dan sonra geçer (motorun herşeyi orijinal)
    motorda garip bi huy var gazı 4/3 açarsanız motor gel git yapıyor böyle tekliyor gibi garip bi his ancak 4/4 açarsanız akıyor gidiyor garip çözemedim
    motor son derece dik bir yokusu 40 la cıkmayı basardı antalyalılar için söyleyeyim beackparktan konyaaltı caddesine çıkan virajlı yokusu rahat rahat 3. viteste çıkıyor , daha uzun süre çıkabilir mi onu bilemiyorum ama

  17. #477
    ALEXANDER 1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2011
    Malum sitede nedense daha 50 -100 kilometre yapıp satmaya çalışanlar var.Sebep nedir ki,güç ve hız olsa zaten 50 cc olduğunu bile bile alınmış.

  18. #478

    Üyelik
    12 Aralık 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba RX9 50
    Yaklaşık 26 km'lik kullanım süremde karşılaştığım problemlerden birisi arka frene bastığımızda fren pedalını geri kaldırması için konulmuş yay yerinden çıktığı için basılı kalmıştı ve arka frene bastığımızda stop lambasının yanmasını sağlayan ışıkta aynı yere farklı telle bağlı olduğu için oda çalışmıyordu. Bunları kendi imkanlarım ile hallettim yayları iyice sıkıştırarak ve biraz şekil değişikliği ile çıkmayacak hale getirmeyi başardım. Motor 50 cc sizi çekmez yok yokuş çıkmaz tarzında konuşanlar gerçekten yanılıyorlar. 176 boyum ve 94 kilom ile beni gayet rahat bir şekilde yüksek eğimli yollardan fazla zorlanmadan çıkarıyor. Yakıt konusunda daha bir şey diyemeyeceğim çünkü bayiden teslim alırken 20 TL tutarında benzin aldım ve motoru teslim eden usta 80 90 km gider ve rodajı tamamlanana kadar yakıt tüketimi yavaş yavaş azalır diye ekledi. 26 km'lik deneyimime dayanarak söylüyorum motoru teslim alırken yapılan(!) fren ayarlarına güvenmeyin. Ben eğimli bir yokuştan inerken frenin tam olarak tutmamasından kaynaklı olarak bir güvensizlik yaşadım ve garajımda kendime göre fren ayarlarını yaparak daha güvenli hale getirdim. Motoru teslim aldığımda gaz telinde boşluk bulunmaktaydı. Bunu da gaz telinin gaz ile buluştuğu en üst noktada (ön fren tesisatının gidonda ki kısmı) bulunan gaz ayarlama yerinden ayarladım. Bunun dışında motorun kaynak yerleri gerçekten kalitesiz görünüyor. Sağlamlığı konusunda bir fikrim şu an için yok fakat estetik durmuyor kaynak yerleri. Aynı şekilde motoru ilk aldığımda debriyajı tam sıkmama rağmen 1. vitese geçirdiğim zaman motor çok hafif ileri atılıyordu. Bu sorunu da debriyaj teli ayarını yaparak düzelttim ve şuan motoru kullanırken olabilecek maksimum seviyede güvenli hissediyorum. Sanırım tekerleri değiştirdiğimde güvenim artacaktır. Motorun yeni bir kullanıcısı olarak sorularınızı ve önerilerinizi bekliyorum.

  19. #479

    Üyelik
    29 Haziran 2016
    Bugün Ankara vento motorda bakmaya gittim. Motoru çok beğendim. Resimler de sinek gibi duruyor ama gerçekte daha şık. Kredi kartına taksit oluyormuş. Nasipse yakın zamanda alacağım. Ellerinde 6 tane var.

  20. #480

    Üyelik
    28 Kasım 2017
    Alıntı amygdalinas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaklaşık 26 km'lik kullanım süremde karşılaştığım problemlerden birisi arka frene bastığımızda fren pedalını geri kaldırması için konulmuş yay yerinden çıktığı için basılı kalmıştı ve arka frene bastığımızda stop lambasının yanmasını sağlayan ışıkta aynı yere farklı telle bağlı olduğu için oda çalışmıyordu. Bunları kendi imkanlarım ile hallettim yayları iyice sıkıştırarak ve biraz şekil değişikliği ile çıkmayacak hale getirmeyi başardım. Motor 50 cc sizi çekmez yok yokuş çıkmaz tarzında konuşanlar gerçekten yanılıyorlar. 176 boyum ve 94 kilom ile beni gayet rahat bir şekilde yüksek eğimli yollardan fazla zorlanmadan çıkarıyor. Yakıt konusunda daha bir şey diyemeyeceğim çünkü bayiden teslim alırken 20 TL tutarında benzin aldım ve motoru teslim eden usta 80 90 km gider ve rodajı tamamlanana kadar yakıt tüketimi yavaş yavaş azalır diye ekledi. 26 km'lik deneyimime dayanarak söylüyorum motoru teslim alırken yapılan(!) fren ayarlarına güvenmeyin. Ben eğimli bir yokuştan inerken frenin tam olarak tutmamasından kaynaklı olarak bir güvensizlik yaşadım ve garajımda kendime göre fren ayarlarını yaparak daha güvenli hale getirdim. Motoru teslim aldığımda gaz telinde boşluk bulunmaktaydı. Bunu da gaz telinin gaz ile buluştuğu en üst noktada (ön fren tesisatının gidonda ki kısmı) bulunan gaz ayarlama yerinden ayarladım. Bunun dışında motorun kaynak yerleri gerçekten kalitesiz görünüyor. Sağlamlığı konusunda bir fikrim şu an için yok fakat estetik durmuyor kaynak yerleri. Aynı şekilde motoru ilk aldığımda debriyajı tam sıkmama rağmen 1. vitese geçirdiğim zaman motor çok hafif ileri atılıyordu. Bu sorunu da debriyaj teli ayarını yaparak düzelttim ve şuan motoru kullanırken olabilecek maksimum seviyede güvenli hissediyorum. Sanırım tekerleri değiştirdiğimde güvenim artacaktır. Motorun yeni bir kullanıcısı olarak sorularınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
    İleri atma için nasıl bi ayar çektiniz debriyaja


    Bajaj Dominar 400
    Benelli BN-251 Reklam Filmi
24. sayfa BirinciBirinci ... 142223242526 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler