arkadaşlar silverwingde de kırmızı anahtar olayı var mı? 2. el alırken kırmızı anahtar var mı yok mu diye sormak gerekir mi? bir de kırmızı anahtar varsa km ile kesin oynanmamıştır diyebiliyor muyuz?
arkadaşlar, lastiklerimi yenileyeceğim. diş derinlikleri sanki yeni lastikmiş gibi ama lastiklerimin artık bayatlamış olduğunu düşünüyorum...
eski scooter ında(asya 150 T-1) metzeler kullanmış ve mennun kamıştım.
mevcut scooter ım için(sw-400) fabrikanın önerdiği ve motora takmış olduğu bridgestone lardan almak istiyorum ama belki diğer markaları kullanan ve bridgestone lara göre daha mennun olan varmıdır diye merak ettim?
özetle silverwing 400 de bridgestone dan başka lastik kullanmış olanların, bridgestone lara göre mennuniyet seviyeleri ile ilgili görüşlerini rica edeceğim...
renault sport
internetten okuduğum yorumlar ile adaylarım arasında ilk 3 e kalan lastikler:
1- Metzeler - Feel Free (kullanan herkes mennunmuş, ıslak ve kuruda iyi tutunma performansı varmış)
2- Bridgestone - Hoop Pro (kullanıcı yorumu bulamadım ama honda nın fabrika çıkış lastiği budur, desenleri de çok güzel görünüyor)
3- Michelin - Pilot Sport Scooter (kullananlar mennun ancak aşırı yumuşak hamurdan dolayı çabuk aşındığından az sayıda da olsa şikayet var, ayrıca ben desenlerini hiç beğenmedim, daha çok kuru zemin lastiği gibi)
şeklinde oldu.
Bu lastikleri kullanmış olanların yorumları benim için önemlidir.
renault sport
bizim swing ciler lastik kullanmıyor anlaşılan
renault sport
topic kurudu yine. bişeyler yazayım da tekrar görünür olsun Güveli, arkadaşım değiştirebildin mi lastiklerini? walla ben de silverwing konusunda bilgiye aç biri olarak sık sık bakıyorum ama sayfa ölü. çok ilginç bu silverwingciler. motoru alan gazlıyo anlaşılan. mesela sw600 alan bir arkadaş vardı. rodaj bitince yakıt sarfiyatı hakkında bilgi verecekti.muhtemelen motorun 5000 bakımı gelmiştir ama ses seda yok hala bakalım ben de aldıktan sonra unutacak mıyım bu sayfayı :D şaka bir yana az kaldı artık.temmuz sonu ağustos başı gibi almayı düşünüyorum gümüş kanadımı umarım güzel birşey denk getiririm.
Bu arada fjs 400 ün 2011 modeli yok mu? yoksa var da Türkiyede mi satılmıyor? veya önümüzdeki sene 2012 modelinin Türkiyede satılma durumu var mıdır? Eğer öyle bir şey varsa ve fjs 600 den daha uygun bir fiyata satılacağını varsayarak. sıfırını almayı düşünebilirim. çünkü bu ikinc el piyasası gerçekten can sıkıcı.
malibu79,
lastikleri değiştirdim tercihim bridgestone dan yana oldu...
bu topic malesef biraz suskun
2011 de 400 lük yok. Honda TR, 400 lüğü getirmeyi düşünmüyormuş çünkü 400 cc için vergisel bir durum söz konusuymuş ve fiyatı 600 ile aynı paraya denk geliyormuş. Dolayısıylada ithal etmeyeceklermiş.
Sıkıcıda olsa ikinci ellere bakmaya devam etmelisin...
renault sport
Yeni SW-T600 (2011 model) ile beraber gelen polykarbonat ön cam bana küçük geldiğinden, Givi AF 318 ön camını takmak istiyorum.
Camı takabilmek icn öndeki üçgen plastik parçanın sökülmesi lazım. http://silverwing.org/cgi-bin/image_show.pl?aid=3687
Bu parçanın nasıl sökülmesi gerekyiğini bilen arkadaş varmı...
cevaplar için şimdiden çok teşekkürler
Bozcaada'dan selamlar
BDE-1953
Herkese merhabalar ben biraz motor binmeye ters baslıyanlardanım herkes 150 cc ile baslar ben 600 kawasaki rasing ile başladım zamanla dedim birde
choopper alıyım dedim ve yamaha virogo 535 sahibi oldum ardından Piaggo beverly tourer 250 ve simdide honda silverwing 600 abs aldım.
Bezin olayı gercekten baya fazla piaggodan sonra ama rahatlıgı konusunda bir sorunum yok ancak sanki yolda ufak tefek cıkıntılarda motor dengesını kaybediyor gibi geldi bana belkide beverly 16 inc lastiğe alıstıgımdan da olabilir.
Bu konuda ne diyorsunuz ve honda silverwing 600 hakkında tavsiyesi olan arkdaslar varmı yol su bu ve dikkat etmem gerekenler gibi tşkler...
Merhabalar carismatrax,
aynen senin dediğin gibi, Otomobil, dağ biskleti, KYMCO Agility City 125, Honda CBF 150, Honda Today 50 ve sonra SW_T600 oldu benim için de Silverwing'e uzanan yol.
1953 doğumlu olunca vakit kısa olduğu için çabuk yükselttim CC'leri, aslında daha yavaş olmalıydı, daha çok tecrübe lazım diyen ve haklı olan çoğu arkadaşın tavsiyesine de uyamadım...
Gelelim senin soruna motosikletin hoplayıp zıplaması hakkında başka bir forumda güzel bir yazı bulmuştum... Şöyle diyordu yaklaşık olarak: Amortisör ayarında önemli olan bir tümseği geçtikten sonra amortisörün fazla salınım yapmadan motoru çabucak sakinleştirmesi, buna göre ayar yapmaya çalışmıştım. Senin ağırlığına göre arka amortisörü ayarlarsan ve de lastik havalarını da tam tavsiye edilen değerlerde tutarsan bu hoplama zıplama faslını epeyce azaltabilirsin...
SW-T600 'da amortisörün ön sıkıştırma ayarları var. Satın aldığın zaman 2ci delikte alıyorsun. Ağırlık arttıkça daha yüksek bir ön sıkıştırma ayarına geçebilirsin.
Ben mesela amotisörü 3'cü veya 4cü delikte kullanıyorum ve de önlastik havası 29 arkası için de 34 kullanıyorum, ağırlığım 120 kg.
Amortisör ayarlarını verilen tamir takımı ile sen de değiştirebilirsin... Dikkat, sağlı sollu her iki amortisör de aynı değerde olmalı!
Bu söylediğim ayarlar ile Geyikli-Ezine-Bayramiç-Kızılelma-Kalkım-Edremit-Asos-Ayvacık-Ezine-Geyikli güzergahında (yakl. 350 km, yarışı toprak ve taşlık yol; yanlış yollara sapmalar dahil) iyi sonuçlar elde ettiğime inanıyorum.
Inşallah sorduğun sorunun cevabını anlaşılacak şekilde yazabilmişimdir...
Tekerleğin her zaman kuruya düz bassın arkadaşım...
Aşağıdaki sayfada cam takmak için öndeki üçgen plastik parçanın nasıl çıkarıldığı resimlerle gösterilmiş:
http://hgfler.de/SW-400T.htm
Sarfiyat hakkında bilgi isteyenler çok 100 km de gaza basış şekline bağlı olarak 6-8 litre arasında değişiyor şimdilik (1250 km deyim)...
araba gibi yakıyor, karımın 1.4 litre turbo peugeot 307 hdi si 100 km de 5 litre dizel/mazot yakarken, bu motosikletin bu kadar benzin yakması sarsıcı ...
İyi günlerArkadaşlar, bir iki sorum olacak. Okuyabildiğim kadar okudum cevaplar için ama bulamadıklarımı yazayım:
1- Uzun yolda 150 km sabit hızda 5.5 litre deniyor, şehir içinde 6.5-7 litre. Peki uzun yolda öyle fazla hızlanmadan 80-120 arası gitsek ne kadar yakar? Yakıt tüketiminde 2005 model ile 2008-2009 model arasında fark var mı?
2- Motorun ağırlık açısından (250 kilo gördüm 2011 modelinde) kontrol edilebilirliği nasıl? Bu konuda yorumlarınız nedir?
3- HISS (Honda Ignition Security System) yani Honda ateşleme güvenliği sistemi (hırsızlığa karşı) hangi seneden itibaren var? örnek 2005 FJS600 ABS alsam hiss var mı yoksa onlar sadece SWT600de mi?
4- Arka yolcu için sırtlık konulmasının artçı konforu açısından değerlendirmesi nedir? Sele sonundaki yükselti yeterince konforlu mu?
Yanıtlar için teşekkürler
Düşmeyen motorcu yoktur, henüz düşmemiş motorcu vardır.
Ben düştüm, ozaman sorun yok.:cherry:
arkadaslar oncelikle herkez merhaba.burgman 400 mu satip 600 sw dusunuyorum fakat yakitla ilgili pek hos seyler yok yazan yok gibi.gercekten sehir disi ve sehir ici min max yakiti yazabilcek bir arkadas varsa kendisine minettar olurum.suanda bir sw 600 ile pazarlik halindeyim.saygilar
arkadaşım hondanın hem motorunu hem arabasını kullanan biri olarak size söylüyebileceğim tek şey honda benzine acımıyor...civic fabrika verisi 6-7 litreyken ben 11 lt den aşağıya düşüremedim..haa 80 km ile gidersen yakmazmış..o zaman niye honda alasın ki ?? en küçük motor bile 80 km yapar..kısacası arkadaşlar gerçekçi olalım kendimizi ya da kimseyi kandırmıyalım ...honda hem gider hem yakar.......honda yakar...honda yakar...honda yakar.....honda yakar....honda yakar...honda yakar...max yakıt diye birşey yok bastınmı yakar..basmıyacaksak niye 400cc 600cc motor alalım ki? basacaksakta......evde pehlivan besleyen kapıda koyun saymazmış... ) yesin yiyebildiği kadar...
.....HONDA HAYAT ONDA.....
cevap icin tesekkur ederim fakat bi ortalamsi varmi yokmu onu ogrenmk istemistim
Ben yeni aldım tahminim 6.5-7 lt arası yakıcak karma kullanımda.. Benzini kafasına takıcak, çok yakıyor diye dert edicekler bu motordan pek keyif almazlar gibi geliyor.
Swt 600 de eksik gördüklerim;
-4'lü flaşör
-Bağaja ışık koymuşlar fakat manuel(dügmeyle açıp kapatıyorsunuz) olarak çalışıyor açık unuttunuz mu akü biter.
-Bacaklar rüzgardan etkileniyor çünkü motorun kafa dizaynı burgman gibi geniş olmadığından dizlerinizin altı rüzgar alıyor..
-2012 model motosiklet için dashboard çok sade..
-Bağaj kontak anahtarından açılmıyor, anahtarı kontaktan çıkartıp bağajın yanındakı anahtar deliğinden açıyorsunuz..
Artıları;
-2 silindirin tok sesi ve motorun gaza verdiği hızlı tepki..
-Çok ağır olması dezavantaj gibi görünsede iyi bir dengesi var..
-Konfor benden tam not aldı..
-En önemli artısı tabiki fiyatı
Henüz rodajda olduğu için uzun yol ve yüksek sürattaki tepkilerini bilemiyorum.
Şu anda burgman 400 31bin tl, burgman 650'nin fiyatı 16500euro.
Tabiki swt600 burgman 650 ile kıyaslanmaz ama sürüş konforu olarak ve hızlanma olarak burgman 650 nin çok arkasında kalmaz..
Kaldıki 1 burgman 650 fiyatına 2 swt600 alabilirsiniz..
Teyzesi defterdaarr olan, faytonla damda dolaşırr:P
Bagaj aydınlatması sende sönmüyorsa bi servise göster istersen.
Trip A'yı sıfırla (Trip a'yı sıfırlayınca ortalama tüketim'de sıfırlanıyor) fazla gazlamadan 90-100 civarı min.50km git sonuç 4,5,4,7 arası değişiyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)