Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Nisan 2012, 20:39
#6421
arkadaşlar herhese merhaba gecen hafta pazar günü yagmura yakalandık kötü bir şekilde o gün bugundür sanki motorun harareti
çabuk yükselıyor trafıkte vaya ıkıncı vıtesde seyır halınde radyotörde ufak tefek kum taneleri var acaba ondan kaynaklanabılırmı çünki motorumu hiç bir zaman tazikli su ıle yakamam onlarda orda kaldı
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
Reklamlar
-
13 Nisan 2012, 02:06
#6422
tazyik su o kadar şart deilki,
musluğa hortumu tak ve hortum ılede o camuru attırabılırsın,
sakaryadan gelırken 78 derecenın üzerine çıkmayan hararet birden 87 oldu,
durup baktıgımda sigara jelatini fan'a takılmış ve 1 TL büyüklüğünde bir yere değiyordu,
onu attım ve hızlandıktan sonra yıne 78 dereceye indi...
anlayacağın o camurunda etkısı var...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
13 Nisan 2012, 14:05
#6423
cemdoga adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herhese merhaba gecen hafta pazar günü yagmura yakalandık kötü bir şekilde o gün bugundür sanki motorun harareti
çabuk yükselıyor trafıkte vaya ıkıncı vıtesde seyır halınde radyotörde ufak tefek kum taneleri var acaba ondan kaynaklanabılırmı çünki motorumu hiç bir zaman tazikli su ıle yakamam onlarda orda kaldı
serkanADH13 adlı üyeden alıntı
tazyik su o kadar şart deilki,
musluğa hortumu tak ve hortum ılede o camuru attırabılırsın,
sakaryadan gelırken 78 derecenın üzerine çıkmayan hararet birden 87 oldu,
durup baktıgımda sigara jelatini fan'a takılmış ve 1 TL büyüklüğünde bir yere değiyordu,
onu attım ve hızlandıktan sonra yıne 78 dereceye indi...
anlayacağın o camurunda etkısı var...
illaki fark ettirir ama havalarda ısındı son bir kaç günde eskisi gibi değil bunu hesaba koymak gerek. sonuç olarak grenajlı bi motosiklet radyatör her yerden hava alamıyor.en servis kitap
radyatörün 1/4ü vs tıkanmışsa çok problem yaratmaz kısaca ısı trafikte max 115 ve üstünde çıkmadığı sürece çok problem yok zaten fan 106 ile 109 arasında toleranslı olarak açıyor müşürden
birde radyatör içerisindeki sıvıyı senede 1 kez değiştirmekte fayda var. servis komple antifiriz koyuyor ben servis kitapçığına göre 3lt antifrize 1lt su koyuyorum
zaten radyatör 3lt rezerv yeride 1 lt sıvı alıyordu hatırladığım.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
13 Nisan 2012, 15:35
#6424
ilkaycım radyatör tam olarak ne kadar sıvı alıyor, bunun ne kadarı su ne kadarı antifriz servis kitabın var sanırım bir yazabilir misin bende değiştirmeyi düşünüyorum daa bu sezonu açamadık hala ah ulem şu servis kitabım niye yok motoru tam bi tanıyamadık bu yüzden hiç aklıma bile gelmedi alırken sormak ee ilk defa bu kadar temiz büyük cc makina ucuza alınca insanda akıl kalmıyor heyecandan
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
13 Nisan 2012, 20:17
#6425
onurcum radyatör 3 lt veya 4 lt su alıyordu sanırım tam hatırlayamıyorum bende şu an
ama eğer 4 lt ise 1 lt saf su 3 ly antifiriz oranı ideal veya direk antifirizde koyabilirsin.
antifiriz su kadar çabuk ısınmaz ve soğumaz aradaki fark bu. su eklersen akışkanlık ve ısı iletimi farkı olur
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
13 Nisan 2012, 20:23
#6426
ok kardesım saol ben bıyerde duymustum sadece antfrız koyan bırının radyatoru delınmıstı ben netten ıyıce bı bakıyım aklımda oyle kalmıstı sankı yanlıs hatırlıyorda olabılırım
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
13 Nisan 2012, 23:16
#6427
ARKADAŞLAR BUGÜN BİRAZ GAZLAMAK İÇİN YOLA ÇIKTIM. KALKIŞLARDA BAZEN ÇOK GAZ VERMEK ZORUNDA KALIYORUM ACABA DEBRİYAJLA İLGİLİMİDİR SORUN.
-
14 Nisan 2012, 00:47
#6428
kardes bıraz kucuk yazsan sıkıntı olur mu senın ıcın bırde sorunu tam acıklayabılır mısın motor stop mu edıyor sonunda ? tıtrıyor mu teklıyor mu bogulma gıbı bır ses var mı bıraz daha yardım etsen yanı ıyı olur
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
14 Nisan 2012, 01:06
#6429
somunsu adlı üyeden alıntı
ARKADAŞLAR BUGÜN BİRAZ GAZLAMAK İÇİN YOLA ÇIKTIM. KALKIŞLARDA BAZEN ÇOK GAZ VERMEK ZORUNDA KALIYORUM ACABA DEBRİYAJLA İLGİLİMİDİR SORUN.
heycan yapmadan sakın sakın yazda anlayalım hocam )
gaz vermedğin takdirde titreme yada stop ediyorsa debriyaj baskı balatasından dır..ama tabi soruyu tekrar guncellersen daha saglıklı olur..birde kacıncı viteste kalkıyorsun ???
...
www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-toyota-sahibinden-2012..23.000-km-full-plusfull-129244893/detay
-
14 Nisan 2012, 02:07
#6430
bence bıraz acemılıkten gıbı motoru yenı aldı ya alısamadı yada debrıyaj ayarı ıyı degıl benzın fıltresıne bısey tıkanmıs hava fıltresı dolmus karburatorunde sıkıntı olabılır yada dedıgınız gıbı baskı balatayı yemıs 1. vıteste yapıyorsa sorunu ben olsam bırde 2 de kalkmayı denerdım 2 de sıkıntı yok ıse 1.vıtes baskı balatası bıtmıstır bırde alternator gelıyor aklıma ama ondan pek emın degılım bır bakmak sart burdan cokta net yardım olmuyor
arkadas burdan bısey yazıyor cewaba bakmadan kacıyor bıkactır anlayamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
arkadaslar 22 nısan pazar gunu hawa ızın verırse bır gazlama merasimi yapalım mı? hem tanısmıs oluruz katılmak ısteyenler teker kaldırsın ben lısteme eklıyım
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
14 Nisan 2012, 03:24
#6431
Arkadaşlar ben IPONE RADIATOR Liquid diye bir sıvı kullandım litresi 20 liradan 3 litre aldım fakat 2,30 lt aldı makine pek bir fark göremedim hararet açısından eskisi gibi Kırmızı renkli organik antifrizler var hem uzun ömürlü hemde radyatörün ömrünü uzatıyor tavsiye ederim özellikle mobilin performans araçları için olanı İstanbul trafiği malum fan açmayan makine yok herkese hararetsiz sürüşler dilerim .
Pazar günü tanışma faslına katılmak isterim hava güzel gözüküyor aksilik olmazsa listeye ekleyebilirsin beni Onur_600f
-
14 Nisan 2012, 11:51
#6432
Blackboy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben IPONE RADIATOR Liquid diye bir sıvı kullandım litresi 20 liradan 3 litre aldım fakat 2,30 lt aldı makine pek bir fark göremedim hararet açısından eskisi gibi Kırmızı renkli organik antifrizler var hem uzun ömürlü hemde radyatörün ömrünü uzatıyor tavsiye ederim özellikle mobilin performans araçları için olanı İstanbul trafiği malum fan açmayan makine yok herkese hararetsiz sürüşler dilerim .
Pazar günü tanışma faslına katılmak isterim hava güzel gözüküyor aksilik olmazsa listeye ekleyebilirsin beni Onur_600f
ok kardesım 1. sıraya yazdım seni
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
14 Nisan 2012, 12:51
#6433
Kırmızı renkli antifirizin mavi yada yeşil renge göre aşındırıcılığı fazla ve sadece kullanma klavuzunda yazılan antifirizin kullanılması gerekiyor. Bu çok önemli çünkü eğer kitapçıkta mavi antifiriz önerilmiş ve siz kırmızı kullanırsanız zaman içinde contaları eritebilir.
Ayrıca antifiriz su ile karıştırıldığında donma noktası düşüyor, kaynama noktası yükseliyor, yani saf olarak antifiriz kullanılmamalı. Sadece ve sadece kitapçık ne diyorsa o şekilde kullanılmalı.
Servis kitapçığında antifiriz rengi değilde etkili maddesi yazar:
Etilen glikol(yeşil ama mavi olanlarıda gördüm)
Propan glikol bazlı olanlar ise kırmızı renk.
Suyun damıtık su olması ve su ile antifiriz karıştırma oranlarınında servis kitapçığına uygun olmasını bir kez daha önemle hatırlatırım.
Motosikletin bakımını ustanıza bırakmak yerine kendiniz servis kitapçığını edinerek neler yapılacağını öğrenin, ve ustayı yönlendirin. Motorun altı üstü 10-15 dikkat edilecek hususu var bunları tam yaptınızmı fazer olsun 600f olsun uzun ömürlü makineler. Hepside servis kitapçığında yazar.
Kapak açılmamış motor deniyor ilk defada kulağa hoş geliyor(sadece kulağa hoş geliyor bilmeyen için tabi) ama km si geldiğinde yapılmayan subap ayarları, egzantirik zinciri ayarları size ileride subap kesmesi olarak geri dönecek, motorunuzda büyük masraflara yol açacaktır.
Bakımlarının doğru düzgün işçilikle kitapçığına uygun olarak yapılması şart.
-
14 Nisan 2012, 13:27
#6434
Onur Kısmet Olursa İnş,
ORADA OLACAĞIMMMM
Ekle Benide,
Ve birde orta biyer kararlaştıralım ve MAPS'tan kroki çizip ekleyelim,
Bilen olur bilmeyen olur...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
-
14 Nisan 2012, 13:52
#6435
1.tahsin
2.serkan
3.?
ewet serkan ıyı fıkır once katılımı bır saglayalım kım gelecek ortak bır nokta buluruz uyar mı ?
senın ısın olmazsa gelırsın bılırım ben
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
14 Nisan 2012, 15:59
#6436
Grado adlı üyeden alıntı
Kırmızı renkli antifirizin mavi yada yeşil renge göre aşındırıcılığı fazla ve sadece kullanma klavuzunda yazılan antifirizin kullanılması gerekiyor. Bu çok önemli çünkü eğer kitapçıkta mavi antifiriz önerilmiş ve siz kırmızı kullanırsanız zaman içinde contaları eritebilir.
Ayrıca antifiriz su ile karıştırıldığında donma noktası düşüyor, kaynama noktası yükseliyor, yani saf olarak antifiriz kullanılmamalı. Sadece ve sadece kitapçık ne diyorsa o şekilde kullanılmalı.
Servis kitapçığında antifiriz rengi değilde etkili maddesi yazar:
Etilen glikol(yeşil ama mavi olanlarıda gördüm)
Propan glikol bazlı olanlar ise kırmızı renk.
Suyun damıtık su olması ve su ile antifiriz karıştırma oranlarınında servis kitapçığına uygun olmasını bir kez daha önemle hatırlatırım.
Motosikletin bakımını ustanıza bırakmak yerine kendiniz servis kitapçığını edinerek neler yapılacağını öğrenin, ve ustayı yönlendirin. Motorun altı üstü 10-15 dikkat edilecek hususu var bunları tam yaptınızmı fazer olsun 600f olsun uzun ömürlü makineler. Hepside servis kitapçığında yazar.
Kapak açılmamış motor deniyor ilk defada kulağa hoş geliyor(sadece kulağa hoş geliyor bilmeyen için tabi) ama km si geldiğinde yapılmayan subap ayarları, egzantirik zinciri ayarları size ileride subap kesmesi olarak geri dönecek, motorunuzda büyük masraflara yol açacaktır.
Bakımlarının doğru düzgün işçilikle kitapçığına uygun olarak yapılması şart.
renk mevzusunu iyi yazmışsın aklımda olsun bilgi olarak
motor açılma konusuna gelince. motoru komple dağıtıp toplamakta mesele değil. yeterki service manualinde yazılan tork değerinde sıkılsın her vida. değişebilecek parçaların hepsi ölçülsün edilsin. bizim türklerin elleri ayakları tork anahtarı olduğundan hep en basidi zamanında kamyonlar o yüzden bicon keserlermiş gırç gırç iyice sonuna kadar sıkmaktan..
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
-
14 Nisan 2012, 20:49
#6437
onur_600f adlı üyeden alıntı
bence bıraz acemılıkten gıbı motoru yenı aldı ya alısamadı yada debrıyaj ayarı ıyı degıl benzın fıltresıne bısey tıkanmıs hava fıltresı dolmus karburatorunde sıkıntı olabılır yada dedıgınız gıbı baskı balatayı yemıs 1. vıteste yapıyorsa sorunu ben olsam bırde 2 de kalkmayı denerdım 2 de sıkıntı yok ıse 1.vıtes baskı balatası bıtmıstır bırde alternator gelıyor aklıma ama ondan pek emın degılım bır bakmak sart burdan cokta net yardım olmuyor
arkadas burdan bısey yazıyor cewaba bakmadan kacıyor bıkactır anlayamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------
arkadaslar 22 nısan pazar gunu hawa ızın verırse bır gazlama merasimi yapalım mı? hem tanısmıs oluruz katılmak ısteyenler teker kaldırsın ben lısteme eklıyım
dostum kusura bakmayın mahrumiyet bölgesinde olduğumuz için devam giremiyorum . bundan sonra küçük yazmaya özen gösteririm kusura bakmayın. birinci vites baskı balatası bitmiş. yardımlarınız için teşekkür ederim
-
15 Nisan 2012, 00:01
#6438
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
15 Nisan 2012, 00:22
#6439
onur bana uyar.... nasipse gelirim hele bi tanışalım bakalım!!!!
-
15 Nisan 2012, 00:22
#6440
onur_600f adlı üyeden alıntı
ok kardesım burda kusura bakmaca yok
amacımız yardımlasma orada usta yok net yok sen gel ıstanbula pek memnun degıl gıbısın oradan pazara bulusmamız var
budaa heşeyyy vaaa kanka
AHHHH AHH KEŞKE GELEBİLSEM. AMA NASİP AZ KALDI GÖREV. FOTOLARI BEKLİYRUM YARIN AKŞAMA))))
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler