Kesin bir bilgim yok ama bu sorunların aküden kaynaklanabileceğini en azından bizim motorlar için hiç duymadım. Akü marş motoruna ilk elektriği verir ve sonrasında şarj dinamosu tarafından beslenerek görevini yerine getirir bildiğim kadarıyla, bujilerin ateşlemesine bir etkisi olacağını sanmıyorum. Tabi yanlış biliyor da olabilirim, düşününce bana mantıklı gelen bu şu an için.
Bilgiler için teşekkürler bu arada.
Buji konusundaki soruna gelince, benim bildiğim kadarıyla ikisi de gerçek iridium buji ve IMR9A-9H sonradan çıkan model. Bu nedenle ikisi de tavsiye ediliyor zaten bizim makina için.
Yİne de tüm sorularını telefonda NGK Türkiye satış müdürüne sorabilirsin, ben kendisiyle bir keresinde görüşmüştüm, son derece ilgili ve bilgi vermeye aç bir insan.
NGK Spark Plug Europe GmbH
Tel. (0212) 325 88 28
Ah bana denk gelmezki ekleyeyim koleksiyona.
Şaka bir yana, kazasız belasız Emir, tekrar hayırlı olsun.
Olabilir ama motor kaç km'de ki senin
Rica ederim.
Bir ara arıza ışığı yanıyordu ben giderken, o nedenmiş?
Elinize sağlık Kemal, 10 numara iş.
Moderatör arkadaşlarla konuşayım da ana sayfadaki ilk mesaja eklesinler bu linki, böylece daha kolay ulaşır arayan herkes.