Kesişmeye başladık diyince 'hayırlı olsun' luk bişey henüz yokmuş gibi göründü. Ama hayırlısı tabi
Bak başka motor beğenmezsin sonra, bizden söylemesi.
Ne renkti kesiştiğin 600F?
Kesişmeye başladık diyince 'hayırlı olsun' luk bişey henüz yokmuş gibi göründü. Ama hayırlısı tabi
Bak başka motor beğenmezsin sonra, bizden söylemesi.
Ne renkti kesiştiğin 600F?
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
sağolun arkadaşlar, pazarlık bitti sayılır, önce takas görüşmeleri yaptık olmadı nakite döndük karıştı marıştı ama çözdük hayırlısıyla..
kestiğim motor kırmızı-siyah. herhalde 600f lerde tutulan bi renk bu. gerçi gümüşe ayrı bayılıyorum ama asfalt üstünde yeterince görünür olmamasından da korkmuşumdur hep (motosiklet olsun otomobil olsun) .
artık ikinci elde renk seçme şansı yok zaten temiz problemsiz bulmak önemli malum.
benim ilk kez artçı olarak bindiğim büyük motordu 600f. o yüzden belki de hep istemişimdir sahip olmayı. kısmetse yapıyoruz bi çılgınlık alıyoruz bakalım, içimde ukte kalmasın dedim.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
ben satıyorum ilgilenirsen buda linki
http://www.sahibinden.com/sahibinden...XQQdisplayitem
satma sebebim 1000rr a geçmek.
egsozdan geçersen buraya yazarsan çok sevinirim bnimde tek kafama takılan bu.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Hayırlısı inşallah, şimdiden hoşgeldin "Efsane 600F" ailesine.
******
Arkadaşlar ben de 11 Nisan 2009 tarihinde Pendik'deki TüvTürk muayene istasyonunda yaptırdım muayenemi.
Bir gün öncesinde randevu almadan gitmiştim ve 4 saatlik bekleyişten sonra numaramın gelmesine hala 20 araç olduğu ve akşama misafirimiz olduğu için, iptal ettirip geri dönmüştüm.
Aynı akşam telefonla Tüvtürk'ü arayıp, ertesi gün için (Cumartesi) istediğim istasyon ve saate göre randevumu aldım.
Randevu saatimden 15 dk. önce istasyonda oldum ve dokunmatik ekranlı numaratörden plaka bilgilerimi girip numaramı alıp beklemeye başladım. 10 dk. içinde çağrılarak veznede 63,5 TL ücreti ödeyip, ruhsat ve trafik sigortamı verip kaydımı yaptırdıktan sonra aracımın başına gittim.
5 dk. sonra dışarıdaki büyük ekranda numaram göründü ve motorumla beraber muayene tüneline girdim.
Burada yapılanlar sırasıyla:
- İstasyonun arka tarafındaki alanda ön ve arka frenleme yaptıktan sonra aracı tekrar tünele soktuk.
- Motor ve şase numarası kontrol edildi.
- Sinyallere bakıldı.
- Stop ve fren lambalarının çalışıp çalışılmadığına bakıldı.
- Uzun ve kısa farların yanıp yanmadığına bakıldı.
- Son olarak da bir makine ile farların yükseklik-sapma ayarlarına bakıldı.
Yapılmayanlar:
- Lastik diş derinliği.
- Amortisör kontrolü.
- Kontak kilidi.
- Performans egsoza birşey denmedi.
Muayene bitiminde imzam alındı ve 10 dk. sonra ruhsatım işlenmiş olarak teslim edilip, plakama bandrol yapıştırıldı. sadece uzun fardaki ufak sapmadan dolayı hafif kusurlu olarak geçtim muayeneden.
Sanırım belli başlı şeyler haricinde, istasyona ya da muayeneyi yapan elemana göre değişiklik gösterebiliyor yapılanlar.
Ne olursa olsun eski sisteme göre çok daha modern ve medeni bir sistem olmuş.
Aşağıdaki başlığı incelemenizi tavsiye ederim.
http://www.motosiklet.net/forum/fayd...-tuv-turk.html
Ankara'da İstanbul yolu üzerindeki muayene istasyonunda motosikletlere öncelik veriyorlar. Hiç sıra beklemeden motorunuzu park edip numara alıp muayene ücreti yatırma sırasını bekliyorsunuz. Ardından ben elimdeki numarayla dışarı çıkıp teknik muayene için çağırmalarını bekliyordum. Bir yandan gözüm bankodaydı ve 286'lardaydı sıra. Benim numaram 310 idi. Eyvah dedim işimiz var. Çünkü arabaların muayenesi çok daha uzun sürüyor. Fakat yaklaşık 5 dakikalık bi bekleyişin ardından beni çağırdılar. Hayabusa'nın şasi numarasına bakamadılar. Onun dışında dreamdark'ın saydığı kontrollerin çoğu yapıldı. Fren konusunda daha önce de dediğim gibi frenlere ayrı ayrı bakmadılar ve egzoz sorun olmamıştı.
Konya yolu üzerinde bulunan (Gölbaşını geçtikten baya sonra) muayene istasyonuna gitmiştim burada yaptırmadan önce. Motosikletlere öncelik tanımıyorlardı. Sıranın en sonuna geçmemi istemişlerdi. Demek ki istasyondan istasyona değişiyor bu.
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
kankalar ben sabah gümüşü çalıştırdım 10 km yol gittim ışıklarda durdum. Debraj dan bir ses geldiğini fark ettim Debraja basınca ses gidiyor, Debrajı dırakınca Bir ses geliyor sanki biryere birşey deyiyor gibi. sizdede o ses varmı? yoksa benim debraj damı sorun oluştu?
hocam balatadan olmasada debraj bilyasından gelebilir o ses benim motorda değilde arabada var aynı ses debraj bilyasından yapıyormuş ama motosiklette aynıdır diye düşünüyorum
::tutkuy::
600F ile ilgili tüm sorularınızın cevabı bu videoda
http://www.izlesene.com/video/spor-b...eRelatedThumbi
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
bu hız konusu benim için geçerli degilçünkü bulundugum yerde dogru düzgün yol yok motora acıdıgımdam basamıyorum.
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Bu arada arkadaşlar 1 depo benzinle 220km yaptım yedek depo hariç benimde acemi oldugum göz önüne alınırsa bu km normal mi sizce?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)