Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10641
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Çok rahatsız edici görüntüsü yok ama olmadı söküp kaplamaciya göndericem


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10642
    gursus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    Şehir
    bandırma-izmir
    Motosikleti
    CBR600F
    kostik ten dolayı arkadaşlar maalesef çözümü yok benim motorda da var ben asla oto yıkamada yıkatmam önceki sahibinin işi, arka maşanın egzoz tarafında güzelim alüminyumda solukluklar şeklinde...belli bişey sıkmışlar akarken iz yapmış. 2011 de almıştım motorumu ikinci el 5 yıldır bende hala geçmedi :(

  3. #10643
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Aynen çıkmıyor eloksal kaplama yaptıracağım

  4. #10644
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9488100/detay/

    şu motor nasıldır, burdan birinin mi acaba?
    fiyat olarak nasıldır bi bakabilir misiniz?

  5. #10645
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9488100/detay/

    şu motor nasıldır, burdan birinin mi acaba?
    fiyat olarak nasıldır bi bakabilir misiniz?
    300v biraz soru işareti
    pist yağları bunlar sürekli bunu kullanıp normal bakım km'sinde yağ değişiyorsa pek iyi diyemem...
    hoş boş motul kutusu alıp en dandik yağı koyanlarda var motul koyuyorum diye fotoğraflık boş kutuları kullanan...
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  6. #10646
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı < iLk@yy > adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300v biraz soru işareti
    pist yağları bunlar sürekli bunu kullanıp normal bakım km'sinde yağ değişiyorsa pek iyi diyemem...
    hoş boş motul kutusu alıp en dandik yağı koyanlarda var motul koyuyorum diye fotoğraflık boş kutuları kullanan...
    pist yağı olması kötü olduğu anlamına mı geliyor, orayı anlayamadım?

  7. #10647
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Pist yağı olmasa kötü anlamına gelmez ancak bizim kullanma seklimize uygun değil ömrü kısa yarış motorlarinda tek kullanımlık bir yağ.
    Motora gelince fiyat yüksek 22.500 enfazla ver bence

  8. #10648

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9488100/detay/

    şu motor nasıldır, burdan birinin mi acaba?
    fiyat olarak nasıldır bi bakabilir misiniz?
    FIYATI BIRAZ FAZLA 23 CIVARI ALINABILIR BIR MOTOR PIST YAGSI KULLANDIGI ICIN BIRSEY OLUCAGINI TAHMIN ETMIYORUM ZARAR KONUSUNDA AMA YAG DEGISIMI ORNEK OLARAK 10 BIN DE DEGILDE 5 BINDE DEGISTIRME GEREKIR DAHA ERKENE CEKER DIYE DUSUNUYORUM

  9. #10649
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pist yağı olması kötü olduğu anlamına mı geliyor, orayı anlayamadım?
    pist yağı ortalama ve max 1000km kullanılabilir esasen
    istanbul oark 5.2 km gerçek yarışlarda ortalama 20 tur dönüyorlar sıralama turları vs desen max 150 km yapar buda

    gerçekte her piste girildiğinde yağ pistte işi biten makinada boşaltılır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------

    bu fotoğrafta bu hafta sonunki pist gününden gelsin

    çok fotoğraf çekilemedim ne yazıkki tek gitmenin dez avantajları

  10. #10650
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Hep soru sormak için geliyorum da idare edin artık

    200+ hızlarda belli bir süre ilerledikten sonra 110-120 ye düştüğünüzde hararetiniz nasıl oluyor?
    Benim makine 101-102'lerde takılıyor. 15 dakika 120 civarı gidince 90 dereceye iniyor. Eğer hızı yükseltmezsem hararet 85 civarı hep. Daha önce böyle bir şey başıma gelmemişti bir sorayım dedim.

    Bir de foto atalım


  11. #10651
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    İyi madem bu da benden gelsin

  12. #10652
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı isimbulamadı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hep soru sormak için geliyorum da idare edin artık

    200+ hızlarda belli bir süre ilerledikten sonra 110-120 ye düştüğünüzde hararetiniz nasıl oluyor?
    Benim makine 101-102'lerde takılıyor. 15 dakika 120 civarı gidince 90 dereceye iniyor. Eğer hızı yükseltmezsem hararet 85 civarı hep. Daha önce böyle bir şey başıma gelmemişti bir sorayım dedim.

    Bir de foto atalım
    normaldir yüksek hızlarda içerideki ısı ve basınç inanılmaz fazla hız nedeni ile hararet yükselmiyor pek ama gazı kapatınca radyatördeki sıvı soğusada ve içerideki yanma kısmındaki ısı basınç düşsede bloğu ısıttığın için ısı önce artıp sonra düşüyor

    mesela pistte sürekli tam gaz ve tam frenajda kullandığımdan ısı 103 gördü ve artıyordu ve fanı açmak zorunda kaldım
    fan müşürüm bozuk olduğundan elle açıp kapatıyorum mecburen değiştirmek için radyatörü sökmüştüm ama kaynamış resmen zorlamak istemedim pek zarar vermemek için
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  13. #10653
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Benden önceki sahibi de fan müşürünü iptal edip düğme takmış. Fanı açtığım zaman dahi sıcaklık yükselmeye devam ediyordu, hatta öyle bir hal aldı ki,
    bir ara 127 dereceye kadar çıktı. Hararet ve arıza lambası yanmaya başladı. Sıcaklık göstergesi yanıp sönmeye başladı,

    (Otobandan yeni çıkmıştım, otobanda 140 sabit ilerlerken fan açık halde hararet 106 da sabitti. Servise göstermek için şehir içine girdim ve servise tam geldiğimde hararet tavandı artık.)

    kesin conta yaktım derken servis conta sağlam dedi içim rahatladı. Serviste düğme iptal edilip fan müşürü eklendi,
    radyatör sökülüp şişlendi ve siyaha boyandı. Bundan sonra hararetim 111 i geçmedi. Fakat bu motor biraz harareti seviyor galiba.

    Çok kolay hararetleniyor. R1'de bile bu kadar hızlı sıcaklık artışı olmuyordu. Başka bir 600f kullanma şansım oldu, o da aynısı. Yani benim motora has değil de tüm 600f'ler böyle sanırım.

    Bu arada < iLk@yy > teşekkür ederim, her sorumda cevap veren sen oluyorsun.

  14. #10654
    jesus122 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2012 CBF 150
    Merhabalar. CBF 150 den sonra mart ayında ilk büyük motosikletim olan 600F imi aldım. 28 bin kmden şuan 35500 e geldim. Geçen hafta lastik takımımı ve zincir-dişli takımını değiştirmemle birlikte hemen uzun yol hayalimi gerçekleştirmeye çıktım. Pendik'ten Ayvalık Sarımsaklı'ya gittim. Son sayfada okuduğum hararet olaylarına yorumum olarak Mudanya otobanında sürekli 200+ hızlarda gittim ve motosikletim 85 dereceyi geçmedi. Ama şehiriçinde çok kısa süreçte 110 dereceye dayayıp fan açıyor. Resimleri yüklemeye çalıştım. Merak edenler için yaklaşık 400km yolculuğumda 120 liralık benzin yaktım.




  15. #10655
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı isimbulamadı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benden önceki sahibi de fan müşürünü iptal edip düğme takmış. Fanı açtığım zaman dahi sıcaklık yükselmeye devam ediyordu, hatta öyle bir hal aldı ki,
    bir ara 127 dereceye kadar çıktı. Hararet ve arıza lambası yanmaya başladı. Sıcaklık göstergesi yanıp sönmeye başladı,

    (Otobandan yeni çıkmıştım, otobanda 140 sabit ilerlerken fan açık halde hararet 106 da sabitti. Servise göstermek için şehir içine girdim ve servise tam geldiğimde hararet tavandı artık.)

    kesin conta yaktım derken servis conta sağlam dedi içim rahatladı. Serviste düğme iptal edilip fan müşürü eklendi,
    radyatör sökülüp şişlendi ve siyaha boyandı. Bundan sonra hararetim 111 i geçmedi. Fakat bu motor biraz harareti seviyor galiba.

    Çok kolay hararetleniyor. R1'de bile bu kadar hızlı sıcaklık artışı olmuyordu. Başka bir 600f kullanma şansım oldu, o da aynısı. Yani benim motora has değil de tüm 600f'ler böyle sanırım.

    Bu arada < iLk@yy > teşekkür ederim, her sorumda cevap veren sen oluyorsun.
    radyatör sıvısını değiştirmekte önemli normalde servis vs full antifriz basar buda çok iyi bişe denemez
    ayrıca r1de çift fan var bizim makinalarda tek fan var

    normalde 106 - 109 arası fan açması lazım müşürün ama senin düğmede bozulmuş muhtemelen çok uzun kullanımda düğme yanıyor çünkü plastik kısmı eriyerek

    ben 90 110 arası hızım 95 100 arası oluyor hava çok sıcaksa 120den sonra 90'dan aşağı düşüyor
    zaten genel ısı 85'in altına pek inmiyor hava yeterince soğuksa 80 79 felan görebiliyorsunuz

    ayrıca 75 80 arasıda devirdaim için olan termostat açılıyor veya kapanıyor service manualinde yazar

    Alıntı jesus122 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. CBF 150 den sonra mart ayında ilk büyük motosikletim olan 600F imi aldım. 28 bin kmden şuan 35500 e geldim. Geçen hafta lastik takımımı ve zincir-dişli takımını değiştirmemle birlikte hemen uzun yol hayalimi gerçekleştirmeye çıktım. Pendik'ten Ayvalık Sarımsaklı'ya gittim. Son sayfada okuduğum hararet olaylarına yorumum olarak Mudanya otobanında sürekli 200+ hızlarda gittim ve motosikletim 85 dereceyi geçmedi. Ama şehiriçinde çok kısa süreçte 110 dereceye dayayıp fan açıyor. Resimleri yüklemeye çalıştım. Merak edenler için yaklaşık 400km yolculuğumda 120 liralık benzin yaktım.
    sorun yüksek hızda gitmek değil 120+ gittiğin sürece sorun yok gazı sakin kullanıyorsan birde
    bahsettiğimiz olay 200+ bir süre sıkıştırarak gittikten sonra hızını birden düşürdüğümüzde hararet aniden artıyor sonra yine düşüyor
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  16. #10656
    isimbulamadı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2013
    Şehir
    Girne
    Motosikleti
    600F
    Kontrol ettiğim zaman düğmeyi açınca çalışıyordu fan. 115 derecelere çıktığında yine kontrol ettim çalışmaya devam ediyordu. Keza servise geldiğimde 127 derecede de çalışıyordu. Sanırım hava yaptı soğutma sistemi o yüzden böyle oldu. Yarı yarıya antifriz ve su koydu servis. Ben %30 antifriz koyun dedim fakat yarı yarıya olması daha iyi dendi bende bir şey demedim.

    Başka motorlarda ya dikkatimi çekmedi ya da böyle bir sorun olmuyor demek ki. Neyse biz seviyoruz 600F'i.

    Bu arada şimdi fren balatası siparişi verdim.
    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...57550390/detay

    Orjinal fren balatası nissinmiş. Şu an motorun üstünde ne var bilmiyorum, orjinali değildir diye tahmin ediyorum. Bitmeye yaklaştı balatalar bende goldfren deneyeyim dedim. Aslında brenta alacaktım fakat çoğu kişi olumsuz yorum yazmış o yüzden vazgeçtim. Fiyat olarak uygun geldi bana. Kullanan oldu mu bu balataları?

    Fren demişken aklıma geldi. Frenler ısındığı zaman ön frene sert abanınca abs varmış gibi tak tak vuruyor bir şeyler. Disk yamuldu diyeceğim ama soğukken de yapması lazım o zaman. Balatalardan yapar mı acaba? Ya da amortisörden mi kaynaklı? Yaşlı motor sonuçta amortisör yağını değiştireceğim. Çözüm olarak bunlar geldi aklıma. Başka nereden yapabilir sizce?

  17. #10657

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------






    likewhat bunu beğendi.

  18. #10658
    < iLk@yy > - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '01 CBR600F4i(2011-?) / '07 Burgman400(2018-?)
    Alıntı isimbulamadı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontrol ettiğim zaman düğmeyi açınca çalışıyordu fan. 115 derecelere çıktığında yine kontrol ettim çalışmaya devam ediyordu. Keza servise geldiğimde 127 derecede de çalışıyordu. Sanırım hava yaptı soğutma sistemi o yüzden böyle oldu. Yarı yarıya antifriz ve su koydu servis. Ben %30 antifriz koyun dedim fakat yarı yarıya olması daha iyi dendi bende bir şey demedim.

    Başka motorlarda ya dikkatimi çekmedi ya da böyle bir sorun olmuyor demek ki. Neyse biz seviyoruz 600F'i.

    Bu arada şimdi fren balatası siparişi verdim.
    https://www.sahibinden.com/ilan/yede...57550390/detay

    Orjinal fren balatası nissinmiş. Şu an motorun üstünde ne var bilmiyorum, orjinali değildir diye tahmin ediyorum. Bitmeye yaklaştı balatalar bende goldfren deneyeyim dedim. Aslında brenta alacaktım fakat çoğu kişi olumsuz yorum yazmış o yüzden vazgeçtim. Fiyat olarak uygun geldi bana. Kullanan oldu mu bu balataları?

    Fren demişken aklıma geldi. Frenler ısındığı zaman ön frene sert abanınca abs varmış gibi tak tak vuruyor bir şeyler. Disk yamuldu diyeceğim ama soğukken de yapması lazım o zaman. Balatalardan yapar mı acaba? Ya da amortisörden mi kaynaklı? Yaşlı motor sonuçta amortisör yağını değiştireceğim. Çözüm olarak bunlar geldi aklıma. Başka nereden yapabilir sizce?
    benim önde brenta var ama memnunmuyum hiç değilim bitmiyor ama ısındı mı tutmuyorda
    istanbul parkta yaşadım bu problemi çok iyi bir şekilde

    arka balatam ebc sintered balata ve çok memnunum bastım mı tutuyor önleride bunun ile değişeceğim çelik fren hortumu sipariş edicem gelecek ay beraber değişim yapacağım.

    bu arada %50 %50 veya 2/3 antifirz 1/3 saf su olarak karışım öneriyor kitapçıkta

    Alıntı cemdoga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yanlardaki pedleri nereden aldın cem çok iyi duruyorlar
    Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
    Bunu size kanıtlayabilirim !

  19. #10659

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    https://www.motobakkal.com/siyah-boncuk-yan-pad-3507
    kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.

  20. #10660

    Üyelik
    23 Mart 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda 1000 rr repsol 2016
    teşekkürler aslında hatırlamıyorum ama burdan bulabilirsin
    kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler