Çok rahatsız edici görüntüsü yok ama olmadı söküp kaplamaciya göndericem
Çok rahatsız edici görüntüsü yok ama olmadı söküp kaplamaciya göndericem
kostik ten dolayı arkadaşlar maalesef çözümü yok benim motorda da var ben asla oto yıkamada yıkatmam önceki sahibinin işi, arka maşanın egzoz tarafında güzelim alüminyumda solukluklar şeklinde...belli bişey sıkmışlar akarken iz yapmış. 2011 de almıştım motorumu ikinci el 5 yıldır bende hala geçmedi :(
Aynen çıkmıyor eloksal kaplama yaptıracağım
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...9488100/detay/
şu motor nasıldır, burdan birinin mi acaba?
fiyat olarak nasıldır bi bakabilir misiniz?
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Pist yağı olmasa kötü anlamına gelmez ancak bizim kullanma seklimize uygun değil ömrü kısa yarış motorlarinda tek kullanımlık bir yağ.
Motora gelince fiyat yüksek 22.500 enfazla ver bence
pist yağı ortalama ve max 1000km kullanılabilir esasen
istanbul oark 5.2 km gerçek yarışlarda ortalama 20 tur dönüyorlar sıralama turları vs desen max 150 km yapar buda
gerçekte her piste girildiğinde yağ pistte işi biten makinada boşaltılır
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
bu fotoğrafta bu hafta sonunki pist gününden gelsin
çok fotoğraf çekilemedim ne yazıkki tek gitmenin dez avantajları
Hep soru sormak için geliyorum da idare edin artık
200+ hızlarda belli bir süre ilerledikten sonra 110-120 ye düştüğünüzde hararetiniz nasıl oluyor?
Benim makine 101-102'lerde takılıyor. 15 dakika 120 civarı gidince 90 dereceye iniyor. Eğer hızı yükseltmezsem hararet 85 civarı hep. Daha önce böyle bir şey başıma gelmemişti bir sorayım dedim.
Bir de foto atalım
normaldir yüksek hızlarda içerideki ısı ve basınç inanılmaz fazla hız nedeni ile hararet yükselmiyor pek ama gazı kapatınca radyatördeki sıvı soğusada ve içerideki yanma kısmındaki ısı basınç düşsede bloğu ısıttığın için ısı önce artıp sonra düşüyor
mesela pistte sürekli tam gaz ve tam frenajda kullandığımdan ısı 103 gördü ve artıyordu ve fanı açmak zorunda kaldım
fan müşürüm bozuk olduğundan elle açıp kapatıyorum mecburen değiştirmek için radyatörü sökmüştüm ama kaynamış resmen zorlamak istemedim pek zarar vermemek için
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Benden önceki sahibi de fan müşürünü iptal edip düğme takmış. Fanı açtığım zaman dahi sıcaklık yükselmeye devam ediyordu, hatta öyle bir hal aldı ki,
bir ara 127 dereceye kadar çıktı. Hararet ve arıza lambası yanmaya başladı. Sıcaklık göstergesi yanıp sönmeye başladı,
(Otobandan yeni çıkmıştım, otobanda 140 sabit ilerlerken fan açık halde hararet 106 da sabitti. Servise göstermek için şehir içine girdim ve servise tam geldiğimde hararet tavandı artık.)
kesin conta yaktım derken servis conta sağlam dedi içim rahatladı. Serviste düğme iptal edilip fan müşürü eklendi,
radyatör sökülüp şişlendi ve siyaha boyandı. Bundan sonra hararetim 111 i geçmedi. Fakat bu motor biraz harareti seviyor galiba.
Çok kolay hararetleniyor. R1'de bile bu kadar hızlı sıcaklık artışı olmuyordu. Başka bir 600f kullanma şansım oldu, o da aynısı. Yani benim motora has değil de tüm 600f'ler böyle sanırım.
Bu arada < iLk@yy > teşekkür ederim, her sorumda cevap veren sen oluyorsun.
Merhabalar. CBF 150 den sonra mart ayında ilk büyük motosikletim olan 600F imi aldım. 28 bin kmden şuan 35500 e geldim. Geçen hafta lastik takımımı ve zincir-dişli takımını değiştirmemle birlikte hemen uzun yol hayalimi gerçekleştirmeye çıktım. Pendik'ten Ayvalık Sarımsaklı'ya gittim. Son sayfada okuduğum hararet olaylarına yorumum olarak Mudanya otobanında sürekli 200+ hızlarda gittim ve motosikletim 85 dereceyi geçmedi. Ama şehiriçinde çok kısa süreçte 110 dereceye dayayıp fan açıyor. Resimleri yüklemeye çalıştım. Merak edenler için yaklaşık 400km yolculuğumda 120 liralık benzin yaktım.
radyatör sıvısını değiştirmekte önemli normalde servis vs full antifriz basar buda çok iyi bişe denemez
ayrıca r1de çift fan var bizim makinalarda tek fan var
normalde 106 - 109 arası fan açması lazım müşürün ama senin düğmede bozulmuş muhtemelen çok uzun kullanımda düğme yanıyor çünkü plastik kısmı eriyerek
ben 90 110 arası hızım 95 100 arası oluyor hava çok sıcaksa 120den sonra 90'dan aşağı düşüyor
zaten genel ısı 85'in altına pek inmiyor hava yeterince soğuksa 80 79 felan görebiliyorsunuz
ayrıca 75 80 arasıda devirdaim için olan termostat açılıyor veya kapanıyor service manualinde yazar
sorun yüksek hızda gitmek değil 120+ gittiğin sürece sorun yok gazı sakin kullanıyorsan birde
bahsettiğimiz olay 200+ bir süre sıkıştırarak gittikten sonra hızını birden düşürdüğümüzde hararet aniden artıyor sonra yine düşüyor
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Kontrol ettiğim zaman düğmeyi açınca çalışıyordu fan. 115 derecelere çıktığında yine kontrol ettim çalışmaya devam ediyordu. Keza servise geldiğimde 127 derecede de çalışıyordu. Sanırım hava yaptı soğutma sistemi o yüzden böyle oldu. Yarı yarıya antifriz ve su koydu servis. Ben %30 antifriz koyun dedim fakat yarı yarıya olması daha iyi dendi bende bir şey demedim.
Başka motorlarda ya dikkatimi çekmedi ya da böyle bir sorun olmuyor demek ki. Neyse biz seviyoruz 600F'i.
Bu arada şimdi fren balatası siparişi verdim.
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...57550390/detay
Orjinal fren balatası nissinmiş. Şu an motorun üstünde ne var bilmiyorum, orjinali değildir diye tahmin ediyorum. Bitmeye yaklaştı balatalar bende goldfren deneyeyim dedim. Aslında brenta alacaktım fakat çoğu kişi olumsuz yorum yazmış o yüzden vazgeçtim. Fiyat olarak uygun geldi bana. Kullanan oldu mu bu balataları?
Fren demişken aklıma geldi. Frenler ısındığı zaman ön frene sert abanınca abs varmış gibi tak tak vuruyor bir şeyler. Disk yamuldu diyeceğim ama soğukken de yapması lazım o zaman. Balatalardan yapar mı acaba? Ya da amortisörden mi kaynaklı? Yaşlı motor sonuçta amortisör yağını değiştireceğim. Çözüm olarak bunlar geldi aklıma. Başka nereden yapabilir sizce?
benim önde brenta var ama memnunmuyum hiç değilim bitmiyor ama ısındı mı tutmuyorda
istanbul parkta yaşadım bu problemi çok iyi bir şekilde
arka balatam ebc sintered balata ve çok memnunum bastım mı tutuyor önleride bunun ile değişeceğim çelik fren hortumu sipariş edicem gelecek ay beraber değişim yapacağım.
bu arada %50 %50 veya 2/3 antifirz 1/3 saf su olarak karışım öneriyor kitapçıkta
bu yanlardaki pedleri nereden aldın cem çok iyi duruyorlar
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
https://www.motobakkal.com/siyah-boncuk-yan-pad-3507
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
teşekkürler aslında hatırlamıyorum ama burdan bulabilirsin
kıyıyı kaybetmeyi göze alamayanlar yeni okyanuslar keşvedemez.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)