Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Piaggio Medley 150

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Kullanım kitapçığı yayınlanmış: BURADA

    Kitapçıkta yazan bilgilere göre:

    - 0w-30 sentetik motor yağı öneriliyor. Motorun yağ kapasitesi 1230ml. Yağ değişimi her 10.000km'de bir (Her 5.000'de bir seviye kontrolü)
    - Dişli yağı 80w-90 GL-4 (325ml)
    - 138kg kuru ağırlık değeriymiş. Üstüne sıvılar da dahil olunca toplamda 147kg civarı olur sanırım.
    - Motorun kompresyon oranı 12.5:1
    - Buji NGK LMAR8EI-7
    - Batarya 12v 6AH
    - 7 litre benzin deposu var (1,5 litre rezerv dahil)

    Rodaj için:
    İLK 1.000 KM’DE ARACI MAKSİMUM HIZININ %80’İ ÜZERİNDEKİ BİR HIZDA SÜRMEYİN. GAZ KOLUNU TAMAMEN ÇEVİRMEKTEN YA DA UZUN BİR SÜRE BOYUNCA SABİT BİR HIZDA TUTMAKTAN KAÇININ. İLK 1.000 KM.’DEN SONRA HIZI, MAKSİMUM PERFORMANSI ELDE EDENE KADAR DERECELİ OLARAK ARTIRIN.
    şeklinde yazmışlar.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    MavimantalitE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    ZONGULDAK
    Motosikleti
    YAMAHA X-CİTY
    Bugün yaklaşık 100 km ye yakın yol yaptım medley ile..
    Viraj performansı bu kadar güzel bir scooter daha olamaz bence, mükemmel diyebilirim.
    Ayrıca uzun yolda medley direksyon sanki sertleşiyor, yoldan çıkmam diyor adeta.
    115+70 toplamda 185 kg ile gidişi gayet güzel 100 km sürat çok rahat gidiliyor. 115-120 de gördüğüm oldu ara ara..
    Ben aldığıma çok memnunum.. pek fazla yorum yok medley ile ilgili forum sitelerinde, medley hakkında bilgi edinmek isteyenler
    soru sorabilirler,
    Saygılar,
    jumping jack, ebayusuff ve babatorik bunu beğendiler.

  3. #23

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    "yaklaşık 100 km ye yakın yol yaptım medley ile"
    kıskandım (yaklaşık mı yakın mı medleye mi)

  4. #24

    Üyelik
    01 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı MavimantalitE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün yaklaşık 100 km ye yakın yol yaptım medley ile..
    Viraj performansı bu kadar güzel bir scooter daha olamaz bence, mükemmel diyebilirim.
    Ayrıca uzun yolda medley direksyon sanki sertleşiyor, yoldan çıkmam diyor adeta.
    115+70 toplamda 185 kg ile gidişi gayet güzel 100 km sürat çok rahat gidiliyor. 115-120 de gördüğüm oldu ara ara..
    Ben aldığıma çok memnunum.. pek fazla yorum yok medley ile ilgili forum sitelerinde, medley hakkında bilgi edinmek isteyenler
    soru sorabilirler,
    Saygılar,
    Hayırlı olsun.
    Sizden fotoğraf destekli inceleme yazısı isteriz. medleyi tanıtmak biraz da siz kullanıcılarına düşüyor.
    Mesela italyan scooterlerin yoğun trafikte kalkışlarda, varyatörden böğürme gelir. bu ses medleyde de varmı ?

  5. #25

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    12.5:1 sıkıştırma oranı çoğu yarış motorunda bile yok. Bu bile motorun teknolojisi hakkında fikir veriyor. Hem iyi gidecektir, hem az yakacaktır. Çok güzel bir motor, hayırlı olsun.

  6. #26
    jumping jack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Tekirdag
    Alıntı MavimantalitE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün yaklaşık 100 km ye yakın yol yaptım medley ile..
    Viraj performansı bu kadar güzel bir scooter daha olamaz bence, mükemmel diyebilirim.
    Ayrıca uzun yolda medley direksyon sanki sertleşiyor, yoldan çıkmam diyor adeta.
    115+70 toplamda 185 kg ile gidişi gayet güzel 100 km sürat çok rahat gidiliyor. 115-120 de gördüğüm oldu ara ara..
    Ben aldığıma çok memnunum.. pek fazla yorum yok medley ile ilgili forum sitelerinde, medley hakkında bilgi edinmek isteyenler
    soru sorabilirler,
    Saygılar,
    Yeni motosikletiniz hayırlı olsun allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.
    Dün itibariyle piaggio fly125 scooterimi satmış bulunmaktayım ve tabii yeni bir scooter arayışına girmişken aklımda ilk canlanan yine bir italyan.
    Uzun zamandır medley gelsinde canlı canlı görelim diye bekliyorduk, Motorla ilgili paylaşımınız merak edenler için harika oldu. Merak ettiğim şeylerden biri medleyin top speed'i.
    120 gibi bir hızla sürekli devam etmek mümkün mü? Rüzgara karşı bu sürat nerelere düşüyor, performans kaybı olmasına rağmen 100 km hız üzeri gidilebiliyor ise tadından yenmez

  7. #27

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    evet arkadslar bende piaggio ailesine yeni katilmis bulunmaktayim.Daha once Yamaha cynus L ile baslayip pcx 150 ile devam edip xmax momo desing de kullandiktan sonra simdi medley 150 sahibi biriyim :D butun motorlari yeterince kullandim pcx guzel motor parcasi cok dandik bu bir gercek ben bodrumda yasamaktayim yollar kotu biraz servise gittigimde ic kisimdan birkac tirnak kirilmis oluyordu ki o kadar temiz kullanirim motorumu kimselerede vermem.sonra yeni kasa xmax e asik olup momo desing modelini aldim 1 seneye yakin kullandim gidip canakkaleden alip getirdim motorumu malum bulmak braz zor :D xmax gercekten cok ama cok guzel ve dikkat ceken motor arkadslar ama gel gelelim ulkemizin bu guzel yollarinda o motor cok sert kaldi.en ufak cukurlarda bile of diyorduk esimle o derece cok sert bir amatisorleri var motora lafimiz yok ama :D cok severek bindim xmax e satarkende uzuldum acikcasi ama olmuyordu konfor sifir motorda. ve en sonunda bir gun internette dolasirken medley i gordum cok dikkatimi cekti hep bir on yargim vardi italyan motorlara ama ne olduysa bir seytan girdi icime.arastirdim biraz pcx e gore ozellikleri cok ama cok iyi. acikcasi ben yine nmax veya pcx tarzi dusunuyordum ama nmax kullananlar cok sikayetci yine konfor konusunda o yuzden sogudum.pcx desen parca cok dandik arti frenler kampana felan kask desen 1 tane aliyor esimin kaski elimizde kaliyordu.medley e karar verdim gittim aldim.simdi 2 gundur biniyorum motor cok guzel tek sikintim direksiyona alismam lazim :D pcx ve xmax dreksiyonlari icten donmeydi birde oturus pozisyonu biraz daha rahatti medleyde direksyon dik oturusta dik ama motora dicek birsey yok.umarim sikmamisimdir sizi sorulari olan arkadaslar sorabilir.benim hosuma gri rengi cok gitti onu aldim koltuklar deri kahve felan kaliteyi hissettiriyor :D
    ebayusuff bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    ARKADASLAR VIDEO CEKIP PAYLASTIM YOUTUBE DE YARDIMCI OLMUSUMDUR UMARIM
    https://www.youtube.com/watch?v=cOSmszBv4W0

  9. #29

    Üyelik
    18 Haziran 2012
    hayırlı olsun

  10. #30

    Üyelik
    16 Nisan 2007
    bu motoru daha önce hiç duymamışken, yurt dışında kiralama imkanım oldu. abs'si olduğu için tercih ettim, yalnız 150 değil 125 cc idi. scooter tecrübem oldukça sınırlı, f650 gs kullanıyorum.
    motoru oldukça beğendim, tabure pozisyonuna rağmen motosiklete yakın bir sürüş deneyimi var, hiç zorluk çekmedim diyebilirim, frenler de oldukça başarılı. motor rahat ve sessiz biçimde 90km süratlere çıkabiliyor, öyle ki kendi motorumun bütün o gürültüsüne, titreşimine ne gerek var dedirtti. süspansiyonlar oldukça konforlu. alt bagajına iki tane kapalı kask koyduk, işçiliği, malzeme kalitesi çok güzel. biraz hafif olduğu için doğal olarak rüzgardan etkileniyor, bir de tek şeritli şehirler arası yoğun trafikte, motor hacminden dolayı kaçma imkanı sınırlı, 150 cc versiyonu tabii ki daha iyi olacaktır. 160 km'de yaklaşık 4 litre benzin harcadı. kaliteli ve pratik bir scooter arayanlara tavsiye ederim. 200-250cclik bir versiyonu olsaydı, herhalde kafamı karıştırırdı alanlara, alacaklara hayırlı olsun..
    ebayusuff bunu beğendi.

  11. #31
    jumping jack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Tekirdag
    Evet arkadaşlar bugün itibariyle medley ile aramızdaki duygusal bağı resmileştirmiş bulunmaktayız. Fercoda kalan son beyaz rengi mecidiyeköy mottobike aracılığıyla geçen hafta kaporasını vererek ayırtmıştım. Satışıda yine mecidiyeköy mottobike'den yaptım, işletmecisinden satış sorumlusuna, yardımcı çalışanına kadar mağazadaki arkadaşların ilgi, alaka, samimiyetlerinden çok memnum kaldım. Eski bir piaggio kullanıcısı olarak medleyden'de memnun kalacağıma hiç şüphem yok.
    İstanbuldan Kırklareliye gayet keyifli bir yolculuk oldu. Hatırı kalır ilk izlenimlerim; sürüş oldukça konforlu, motorun süspansiyonu gerçekten harika, özellikle ön amortisörün yoldaki bozuk zemin, çukur, tümsekle başa çıkışı çok iyi. Bu yumuşak süspansiyona rağmen viraj performansı ağırlık merkezinin aşağıda konumlandırılmasıyla bir scootera göre oldukça başarılı. Gösterge ekranı, fonksiyonel torpido gözü, usb girişi, iki fullface kask alabilen büyük bagajı ve gövdenin şık tasarımı kalitenin italyan imzalı kısmı. İlk aldığım akaryakıt fişi verilerine görede 6.36lt benzin ile toplamda 225km (benzin ışığı yandı).
    İlk bin km bakımına kadar gözlemlemeye devam..
    ebayusuff bunu beğendi.

  12. #32
    toomuchcc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2006
    Motopit sitesi Medley yedek parçalarını eklemiş: link. Rutin bakım ürünlerinin fiyatı normal gibi; yağ, hava filtresi, kayış falan nispeten ucuz. Öte yandan bazı komponentler dudak uçuklatan cinsten. ECU/beyin en pahalı parça ve fiyatı 3100TL (link). Yazarken yanlışlık yapılmıştır belki bilmiyorum. Karşılaştırma yapabilmek için Google'da araştırınca yabancı bir sitede daha parça satışı olduğunu gördüm: EasyParts.nl Medley 150 parts. O sitede aynı parça için 550euro fiyat verilmiş ((link) 16 numaralı parça)). Aynı parçanın 125cc'lik Medley için olan versiyonu ise 220 euro bu arada (link) (16 no yine). 25cc için elektronik bir parçada bu kadar fark olması mantıksız biraz. Bu sitedeki fiyatlarda da hata vardır belki. Örneğin piston setleri her iki versiyon için de 53 euro olarak yazılmış. 150'lik versiyonun pistonu daha büyük olduğundan biraz daha pahalı olması lazım normalde?! Bu arada piston fiyatı cidden ucuzmuş yani eğer gerçekten doğruysa o fiyat. Motopitte de 220 TL yazıyor aynı parça için.

  13. #33

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    bodrum
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    Oncelikle hayirli olsun hocam vala ben full depo ile en fazla 215 km gordum benzin bitti siz 225 kmde benzin isigi yandi demissiniz kafam karisti

  14. #34
    bulut59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    yamaha x-city
    bu motor cok guzel uleeen genşler resim koyun biraz nazar değdirelim

  15. #35

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Hocam kafam karıştı yaa. Pcx 150 alacaktım ben temiz temiz. Kafa gitti bakın şimdi beğendiniz mi yaptığınızı.

    Aklımdaki motosiklete çok yakın. Bunu incelemem gerek en kısa zamanda...

    Uzun yolda oturuş pozisyonu ve selesi pcx'e oranla acaba daha fazla yorar mı? Performansı pcx150 ye göre nasıldır? Kullanıcıları yardımcı olabilir mi?

  16. #36

    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    teknik açıklamaları çok anlamasam da motordan iyi anladığınız aşikar. sizin gibi kişilerin incelemelerine rastlamak zor sitelerde. faydalı oldu. teşekkürler. bu arada kırmızı rengi tr ye getimeyecekmiş ferco bey. böyle kıllıklar yapmasalar olmaz zaten. 12 bin lira az değil. fly 100 (sıfır) SYM Symphony ST 200, Kymco Super 8, Yamaha Nmax 125 gibi pek çok motor uzerinde düşünüp bunlar arasında kalmış olsam da, medley 150 ağır bastı bugun. 1 aydır düşünüp araştırıyorum. Galiba parayı bayılıp medley 150 alacağım. Ama gerçekten şu distributorlerden iğreniyorum. markaların güzel motorları var dışarıda. Getirmezler. Alt teknolojileri getirirler. Tüm renkleri getirmezler. Medley 150 nin de piyasa da maviden başka rengi yok. Zaten motor yok. İşte kırmızı zaten getirmiyorlarmış. Beyaz nadir bulunuyormuş. Kırmızı dan sonra bence en güzel renk beyaz. Mavi bedava verirlerse anca alırım. Beyaz bulamaz da motoru almaya kesin niyet edersem gri alabilirim. Teşekkür inceleme için. Bu arada motor üzerinde konsolda mode butonu var. Bu neyin modu acep?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:39 ----------

    Alıntı toomuchcc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motor ilgimi çekti bayağı bir ve önizleme tarzında yorumda bulunmak istiyorum. (konu sadece kullanıcı yorumları için açıldıysa mesajım silinebilir sorun değil)

    Üretim yeri Vietnam ve aynı zamanda orada satışta. Böyle olması büyük bir şans çünkü uzakdoğulu kullanıcılar motoru en ince ayrıntısına kadar didik didik inceleyecektir. Gördüklerini beğenmeleri durumunda büyük bir fan kitlesi oluşabilir ve PCX'e benzer şekilde gırla modifiye seçeneği ortaya çıkabilir. Umarım gerçekleşir.

    Beğendiklerim:
    -Güzel görünmek adına işlevsellikten taviz verilmemiş. Kullanıcı dostu pek çok özellik mevcut motorda.
    -Radyatör aynı PCX'de olduğu gibi motor bloğunun yanında. Bu sayede gereksiz devir daim hortumları yok ve bu da başka şeyler için yer açılmasını sağlamış.
    -Selenin tuşla açılması harika. Motoru stop edeyim de seleyi açayım derdi yok.
    -Bagaj çok büyük. Benzin deposunun ayak zemininde olması ile arkadaki 14" teker birleşince bagaj kocaman gerçekten. Bir tane fullface kask yanına bir de openface kask alabilecek gibi duruyor. Hiç topcase falan takmaya gerek kalmayabilir. Bagaj tabanında yanlış görmüyorsam su tahliye deliği de var ön tarafta. Öyleyse eğer o detayın es geçilmemiş olması da ayrı güzel olmuş.
    http://s30.postimg.org/ynqg2nfzh/nh_..._Medley_26.jpg
    -Yan ayak var
    -Sele önünde altta motor havalandırma delikleri mevcut. O detay motor sıcaklığı açısından önemli fark yaratabiliyor, ayrıca kışın bacakların sıcak kalmasını da sağlıyor.
    -Sepet askısı sele ucu yerine gidon tarafında. Böyle olması daha kullanışlı oluyor bence.
    -Göstergeler Beverley'deki gibi; çok şık duruyor. Hararet göstergesinde derece bilgisi olması güzel bir detay.
    -Frenler sanırım birbirinden bağımsız çalışıyor. Kombine fren yok.
    -ŞURADAKİ videoya göre ABS'si güzel çalışıyor gibi duruyor. Bir de söylenenleri anlayabilsek güzel olacaktı.
    -Scarabeo'nun 16" arka jantındaki disk çapı 220mm iken Medley'deki 14" jant üzerinde 240mm disk var (bu satırları yazarken ağlayasım geldi). Kaliperin sol yerine sağ tarafta olması da frenleme anında arka teker üzerinde oluşan etkilerin daha dengeli olmasını sağlayacaktır. Doğru kaliper konumu bu bence. Arka freni yoğun kullanan biriyim. Bu detaylar çok hoşuma gitti.
    -Euro4 emisyon kriterlerine uyum. Motor sessiz sakin çalışıyor. Titreşim de gayet az gibi duruyor.

    138 kilo ağırlık değerine tüm sıvılar dahilse onu da bu listeye ekleyebilirim. Kuru ağırlıksa eğer o da fena değil elbet ama öteki türlü harika olurdu yani.

    https://www.youtube.com/watch?v=JDZjSve5u-0

    Yukarıdaki tarzda videolar asıl önem verdiğim şey benim. Orada gördüklerime göre:

    -Şase sağlam duruyor. Şasedeki bağlantı detayları ve geçişler ayrı hoşuma gitti. Frenleme anında gidonda esneme oluşmaması adına ön tarafa yanlardan biraz daha uzun destek yapılabilirmiş belki, bi tek o.
    -ABS modülatörünün motorun ön kısmında olması güzel (erişim ve modifiye açısından :p)
    -Motor askı düzeneği Scarabeo'ya kıyasla bence daha başarılı duruyor. Şase üzerindeki pivot noktası hem motor bloğuna daha yakın, hem de mil boydan boya geçiyor sanırım (manifolddan ötürü kesinti de yok gibi). Videoyu biraz da motorun altından çekseler çok güzel olacakmış. En çok merak ettiğim bölge orasıydı.
    -Hiçbir grenaj falan çıkartmaya gerek kalmadan manifold motor altından eğilip sökülebiliyor sanırım. Eğer öyle ise çok başarılı olmuştur. Egzoz çıkışına giren conta da Agility'imde olduğu gibi manifold üzerindeki çentiğe geçirilip takılabiliyorsa tadından yenmez. Scarabeo'da o conta sürekli kayıp yere düşüyordu manifoldu takarken.
    -Arka teker üzerindeki çamurluk Scarabeo'dakinden daha iyi dizayn edilmiş. Tekeri Yamaha Delight'ta olduğu gibi iyice kapatsalar daha da güzel olurmuş elbet. Bu hali de çok fena değil tabi. Şurada çamurluğu test etmişler sanırım. PCX ile NMAX'deki arka tekerin üstünün komple açık olduğu düşünüldüğünde her türlü başarılı diyebiliriz.

    http://s7.postimg.org/7xmqp0fp3/engine_1.jpghttp://s7.postimg.org/lor7r84mv/M_Pi...lvole_1_ok.jpghttp://s7.postimg.org/re7gbjat3/M_Pi...lvole_2_ok.jpg

    Motor kısmıyla ilgili yukarıdaki fotolara göre de:

    -Varyatör tasarımı Scarabeo'ya kıyasla çok daha başarılı. Sabit pulley üstündeki havalandırma bıçakları geniş ve uzun tutulmuş. Varyatörün dış kısmında sonradan açılmış/delinmiş yerler/düzeltmeler yok, iyi düşünüp güzel tasarlamışlar. Hava sirkülasyonu güzelse kullanıcılar ısınma kaynaklı garip debriyaj seslerine maruz kalmayacaktır. Kayış da performans kayışlarını andırıyor ayrıca.
    -Hava filtresi, throttle body'ye giden kısmı komple kapatıyor. Agility'imde de öyleydi. Scarabeo'da filtrenin kutu içinde örtmediği bir kısım açıkta kalıyor ve o kısımdan birşey girmesini engelleyen tek şey dış kapak ve onun üzerindeki yalıtımdı. Bu dizayn yanlış geliyordu bana. Medley'de sanırım olması gerektiği şekilde yapılmış.
    -Throttle body sade duruyor. Üzerinde ECU/beyin yok gibi. Hem müdahalede bulunmak daha kolay olacaktır hem de bir şeyin bozulması durumunda daha ucuza halledilebilecektir.
    -PCV sistemi için arada tek yönlü valf var sanırım. Scarabeo'da valf yoktu.
    -Statör sanırım 11 veya 12 kutup başlı. Daha büyük bir tane takabilirlermiş sanki. Tabi belki sargıları yoğundur ve yeterli miktarda elektrik üretebiliyordur.
    -Motor bloğu üzerindeki parçaların birbiriyle olan bağlantıları hem sade hem de kolay erişilebilir duruyor. Motor üzerinde çalışması kolay olacaktır.

    Beğenmediklerim:
    -Esas olarak ayak zemininde bulunan depo kesintisi haliyle. Düz ve kesintisiz bir ayak zemini, scooter denen şeyin kimliği bence; ama bu model o şekilde üretilmemiş. Bundan ötürü o bölgede su şişesi tarzı şeyler taşınması güç olacaktır. Tabi böyle yaparak farklı kazanımlar elde etmişler ki kullanım yerine göre bu şekilde olması daha iyi olmuş olabilir pekala.
    -Motor bloğunun alt tarafı biraz yere yakın gibi duruyor. Arka teker de öne kıyasla küçük olduğundan kaldırıma falan çıkılacağı zaman motor normalden daha kolay şekilde yere sürtebilir. Sürekli yapılan bir şey olmayacağı için bu da çok mühim bir şey değil tabi.
    -Seledeki bel desteği. Bu hacimdeki bir motorda bel desteğine lüzum yok bence. Bunlar kısa mesafe taşıtları nihayetinde. Bel ağrımaya başlamadan sürüş zaten bitmiş olacak. Bu şekilde olduğu zaman özellikle benim gibi uzun boylu kullanıcılar kendilerini geriye doğru alamıyor. Daha farklı yapılabilirmiş. Yeni Liberty'nin selesi bu konuda daha başarılı bence.
    -Jantlar bana biraz narin göründü.

    Bunlar haricinde gözüme çarpan başka bir garip durum yok. Alıp kullanmadan nesi iyi nesi kötü net olarak bilemeyiz tabi.

    Detaylar üzerinde kafa patlatılmış. Açıkça görülebiliyor bu. 2016 yılına yakışan bir scooter olmuş bence. Videolardan izlediğim kadarıyla benim oldukça hoşuma gitti. Kırmızı rengi de var ki o başlı başına çok tatlı bir olay zaten. Özellikle yazlık bölgelerde çok satacağını düşünüyorum. Scarabeo almamış olsaydım ben de isterdim bir tanesine sahip olmak. Bakalım.. Lotodan falan 3590 euro çıkar belki.. :]

    Sorunsuz sürüşler dilerim kullanıcılarına
    teknik açıklamaları çok anlamasam da motordan iyi anladığınız aşikar. sizin gibi kişilerin incelemelerine rastlamak zor sitelerde. faydalı oldu. teşekkürler. bu arada kırmızı rengi tr ye getimeyecekmiş ferco bey. böyle kıllıklar yapmasalar olmaz zaten. 12 bin lira az değil. fly 100 (sıfır) SYM Symphony ST 200, Kymco Super 8, Yamaha Nmax 125 gibi pek çok motor uzerinde düşünüp bunlar arasında kalmış olsam da, medley 150 ağır bastı bugun. 1 aydır düşünüp araştırıyorum. Galiba parayı bayılıp medley 150 alacağım. Ama gerçekten şu distributorlerden iğreniyorum. markaların güzel motorları var dışarıda. Getirmezler. Alt teknolojileri getirirler. Tüm renkleri getirmezler. Medley 150 nin de piyasa da maviden başka rengi yok. Zaten motor yok. İşte kırmızı zaten getirmiyorlarmış. Beyaz nadir bulunuyormuş. Kırmızı dan sonra bence en güzel renk beyaz. Mavi bedava verirlerse anca alırım. Beyaz bulamaz da motoru almaya kesin niyet edersem gri alabilirim. Teşekkür inceleme için. Bu arada motor üzerinde konsolda mode butonu var. Bu neyin modu acep?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------

    Alıntı ctoros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle yazınız mükemmel olmuş çok teşekkür ederim. Ben ilk scooterımı alacağım. Medley'i alabilecek bütçeye sahibim. Yaşım 44. Bir şirkette yöneteciyim. Scooterı işe gidip gelmek ve birazda şehir içi gezmek için istiyorum. Trafikten bıktım usandım artık. Günlük en fazla 10 km yol yaparım diye tahmin ediyorum. Ancak benim için bagaj önemli. 36 lt bagaj bu sınıfta gerçekten iyi duruyor. Aslında nmax'e bakıyordum. Ancak, 125 cc ve daha düşük beygir. Bir de sizler uzmanısınız, malzeme kalitesi Piaggio'da çok daha iyi sanırım. Özetle benim durumumda bu motor alınır mı? Nmax'i unutmalımıyım? Bu aradaki fiyat farkını biliyorum ama bu önemli değil.
    ben de bu ikilemdeyim. yorumlara açığım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:43 ----------

    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün Kadıköy bayisinde 3-4 adet gördüm. Biraz inceledim. Lastikleri ince ve gidon alçak geldi bana ama pcx yerine tercih edilebilir gibi. Kendi motorumu değiştirmek istedim fakat sırf koltuk altı bagajı için sorunsuz makinayı değiştirmek mantıklı gelmedi şu an için.
    boy 180 kilo 95 (kalıplıyım şişko değilim liberty ye oturdum. çocuk scooturu gibi. gidon dizlere değiyor. acaba medley nasıl?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

    Alıntı fıratnazik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadslar bende piaggio ailesine yeni katilmis bulunmaktayim.Daha once Yamaha cynus L ile baslayip pcx 150 ile devam edip xmax momo desing de kullandiktan sonra simdi medley 150 sahibi biriyim :D butun motorlari yeterince kullandim pcx guzel motor parcasi cok dandik bu bir gercek ben bodrumda yasamaktayim yollar kotu biraz servise gittigimde ic kisimdan birkac tirnak kirilmis oluyordu ki o kadar temiz kullanirim motorumu kimselerede vermem.sonra yeni kasa xmax e asik olup momo desing modelini aldim 1 seneye yakin kullandim gidip canakkaleden alip getirdim motorumu malum bulmak braz zor :D xmax gercekten cok ama cok guzel ve dikkat ceken motor arkadslar ama gel gelelim ulkemizin bu guzel yollarinda o motor cok sert kaldi.en ufak cukurlarda bile of diyorduk esimle o derece cok sert bir amatisorleri var motora lafimiz yok ama :D cok severek bindim xmax e satarkende uzuldum acikcasi ama olmuyordu konfor sifir motorda. ve en sonunda bir gun internette dolasirken medley i gordum cok dikkatimi cekti hep bir on yargim vardi italyan motorlara ama ne olduysa bir seytan girdi icime.arastirdim biraz pcx e gore ozellikleri cok ama cok iyi. acikcasi ben yine nmax veya pcx tarzi dusunuyordum ama nmax kullananlar cok sikayetci yine konfor konusunda o yuzden sogudum.pcx desen parca cok dandik arti frenler kampana felan kask desen 1 tane aliyor esimin kaski elimizde kaliyordu.medley e karar verdim gittim aldim.simdi 2 gundur biniyorum motor cok guzel tek sikintim direksiyona alismam lazim :D pcx ve xmax dreksiyonlari icten donmeydi birde oturus pozisyonu biraz daha rahatti medleyde direksyon dik oturusta dik ama motora dicek birsey yok.umarim sikmamisimdir sizi sorulari olan arkadaslar sorabilir.benim hosuma gri rengi cok gitti onu aldim koltuklar deri kahve felan kaliteyi hissettiriyor :D
    Fırat bey. youtube inceleme videonuzu da dinledim. zaten belirttiğiniz gibi belki fiyatından ve tabii ki yeni bir motor odluğundan hakkında bilgi ve inceleme yok denecek kadar az. Şu an piyasa da pek yok bu motor. mavisi var. mavi sevmedim. kırmızı bey efendiler huylanıyormuş tr ye getirmiyorlar. beyaz nadir bulunuyormuş ki düşünün motorun hiç bir rengi zaten yok denecek kadar az şu ara. gri olabilir belki. ama bulabilirsem beyaz bulmak için 1 ay kadar bekleyeceğim. zaten tatile gidiyorum. Şunun için yazdım. Motoru kullandıkça artıları eksilerini paylaşırsanız düşünce ve fikirlerinizi memnun olurum buradan. Bu arada youtube da da sormuştum: mode düğmesi ne işe yarıyor? Ayrıca ben 180 boyundayım. Liberty nin gidon dizlere çarpıyor dönerken. Bu nasıl? Umarım böyle bir sorun yoktur. Tekerler büyük çünkü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:54 ----------

    Alıntı jumping jack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar bugün itibariyle medley ile aramızdaki duygusal bağı resmileştirmiş bulunmaktayız. Fercoda kalan son beyaz rengi mecidiyeköy mottobike aracılığıyla geçen hafta kaporasını vererek ayırtmıştım. Satışıda yine mecidiyeköy mottobike'den yaptım, işletmecisinden satış sorumlusuna, yardımcı çalışanına kadar mağazadaki arkadaşların ilgi, alaka, samimiyetlerinden çok memnum kaldım. Eski bir piaggio kullanıcısı olarak medleyden'de memnun kalacağıma hiç şüphem yok.
    İstanbuldan Kırklareliye gayet keyifli bir yolculuk oldu. Hatırı kalır ilk izlenimlerim; sürüş oldukça konforlu, motorun süspansiyonu gerçekten harika, özellikle ön amortisörün yoldaki bozuk zemin, çukur, tümsekle başa çıkışı çok iyi. Bu yumuşak süspansiyona rağmen viraj performansı ağırlık merkezinin aşağıda konumlandırılmasıyla bir scootera göre oldukça başarılı. Gösterge ekranı, fonksiyonel torpido gözü, usb girişi, iki fullface kask alabilen büyük bagajı ve gövdenin şık tasarımı kalitenin italyan imzalı kısmı. İlk aldığım akaryakıt fişi verilerine görede 6.36lt benzin ile toplamda 225km (benzin ışığı yandı).
    İlk bin km bakımına kadar gözlemlemeye devam..
    Hayırlı olsun. Kazasız kullanın inş. Deneyim, gözlem ve düşünce paylaşımlarınızı motorun daha fazla artı ve eksilerini bekliyoruz. Bu arada boyum 180 gidonun dizlere temas etmesi gibi bir durum söz konusu olur mu acaba dönüşlerde?

  17. #37

    Üyelik
    14 Mart 2016
    Motosikleti
    Honda Activa 100 (2004)
    Buraya cevap zor yazılıyor. İlla alıp test edicem milletin sorularını yanıtlayacağım.

  18. #38

    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    Alıntı Mustaphalanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Buraya cevap zor yazılıyor. İlla alıp test edicem milletin sorularını yanıtlayacağım.
    beklemedeyiz.

  19. #39
    jumping jack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Tekirdag
    Teşekkür ederim, sizede medleyiniz ile keyifli sürüşler dilerim. İlk sürüşte şehirler arası 225 km yol geldim, benzin ışığım yanmış ve muhtemelen benzin bitmek üzereydi..
    İkinci depo fullememden sonra tamamı şehir içi toplam 176km anca görebildim. (Benzin ışıgım yandıktan sonra 8-10km daha gezerek ibrenin dibe yaslandığını görünce yeniden dolum yaptım)
    Şehir içi ve şehir dışı oldukça farklı sonuçlar elde etmiş olduk. Belki rodaj sonu bu değerler bir miktar daha düşecektir ama açıkçası düşmese bile çok önemli değil. Neticede 150cc bir scooter ne kadar yakıt yakabilir, aldığımız keyfe fazlasıyla değer.

  20. #40
    jumping jack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2016
    Şehir
    Tekirdag
    Alıntı fıratnazik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle hayirli olsun hocam vala ben full depo ile en fazla 215 km gordum benzin bitti siz 225 kmde benzin isigi yandi demissiniz kafam karisti
    Teşekkür ederim, sizede medleyiniz ile keyifli sürüşler dilerim. İlk sürüşte şehirler arası 225 km yol geldim, benzin ışığım yanmış ve muhtemelen benzin bitmek üzereydi..
    İkinci depo fullememden sonra tamamı şehir içi toplam 176km anca görebildim. (Benzin ışıgım yandıktan sonra 8-10km daha gezerek ibrenin dibe yaslandığını görünce yeniden dolum yaptım)
    Şehir içi ve şehir dışı oldukça farklı sonuçlar elde etmiş olduk. Belki rodaj sonu bu değerler bir miktar daha düşecektir ama açıkçası düşmese bile çok önemli değil. Neticede 150cc bir scooter ne kadar yakıt yakabilir, aldığımız keyfe fazlasıyla değer

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

    Alıntı Mustaphalanx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam kafam karıştı yaa. Pcx 150 alacaktım ben temiz temiz. Kafa gitti bakın şimdi beğendiniz mi yaptığınızı.

    Aklımdaki motosiklete çok yakın. Bunu incelemem gerek en kısa zamanda...

    Uzun yolda oturuş pozisyonu ve selesi pcx'e oranla acaba daha fazla yorar mı? Performansı pcx150 ye göre nasıldır? Kullanıcıları yardımcı olabilir mi?
    Medley ile henüz uzun yol tecrübem olmadı. Alırken benimde en merak ettiğim soruydu oturuş pozisyonu gereği ayak uzatamamanın rahatsızlığı??
    Şimdiye kadar herhangi bir rahatsızlık hissetmedim. Uzun yolda daha iyi hissedilir. Performans olarak ne desem yalan olur kıyaslama yapmadan belli olmaz. Kalite dersen piaggio kullanan pcx in yüzüne kolay kolay bakmaz.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)