Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #721
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    teşekkürler delicoban08 bakınca güzel alet bu ER 5 ler
    geçe hafta sonu yalova festivaline gitmiştik,dedik bi bursa ordan da meşhur çınar ağacının gölgesinde çay içmek biraz yukardan Bursa'yı seyretmek için Uludağ'a dogru tırmandık.eve döndüğümde km saatim 351 di ,60 TL yakıt aldım.egzoz'dan mıdır motordan mıdır sakin süresi gelmiyor insanın.genelde 140 ve üzeri kullandım ortalama yakıtım 171 krş bana göre O şürüşte normal ama uzun yolda böyle peki şehir içi ağresif sürüşte bu rakamlar 190 krş ve üzerine çıkıyor malesef.

    birde benim motorda değiştirmeden önce arkada Dunlop vardı ıslakta çok kayıyordu sport demon taktım arkaya şu an ıslakta'da iyi yumuşak lastik ama michelin pilot activ de yumuşak lastik.
    ön lastiğim 1 hafta beklemeden sonra metzeller aldım tam anlamıyla harika lastik diyebilirim önemli olan ön fren ve frenajı çok iyi tavsiye ederim arkadaşım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #722
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sport demon taktım arkaya şu an ıslakta'da iyi yumuşak lastik ama michelin pilot activ de yumuşak lastik.
    ön lastiğim 1 hafta beklemeden sonra metzeller aldım tam anlamıyla harika lastik diyebilirim önemli olan ön fren ve frenajı çok iyi tavsiye ederim arkadaşım.
    Lastikleri nereden ve kaça aldınız acaba ? Gerçi benim lastiklerim 4000 km önce takılmış henüz ihtiyacım yok ama bilgimiz olsun.

  3. #723

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Arkadaşlar ;
    Sizlere biraz içimi dökmek istedim,
    Malumunuz , bizim kullanmakta olduğumuz er-5 'lere motosiklet camiasında "katır" gözüyle bakılmakta,
    Neden er-5 tercih edilmez şeklinde sorduğunuzda da ;
    arka freni tambur ıhhhhhh,,,,,
    durmaz ....hedi len ,,,
    ben 3 yıldır kullanıyorum ...
    durmadığına şahit olmadığım daha....
    on farı yuvarlak ıhhhhh,,,, eee cbf nin de ön farı yuvarlak napçaz....???
    ama o honda ..... yerseniz ....
    Çok yakıyor ,,,
    benzinin 3.85 olduğu ülkede 150 cc lik motor bin ama oda uymaz elektrikli bisiklete e bin ..
    gereksiz adam .....
    neyse arka lastik incey miş !!!!,arka amartisörleri neden iki tane imiş ....
    ulen sen elin çekik gözlü japon mühendisinden daha mı iyi bilecen "ukala adam"
    lkaç tane mühendislik diploman var atıp tutuyorsun !!!!!
    efendim,motor sıralı 2 silindirmiş .... olurmuymuşşşş.....
    sıralı iki silindir honda da var ....
    eee o honda !!!
    ondan kawasaki sıralı iki silindir i 12 sen üretti ,3 tip motosikletinde kullandı ....
    er-5 tip siz miş -honda yakışıklıymış...
    eee bide hava soğutmalı suzuki 500 ü yeğ tutanlar var ya ...
    sorsan ,,,
    o 2 sıralı hava soğutmalı motor çok teknonolojikmiş he bide arka frenleri disk miş....
    HA ...bide sahibinden .com da 2004-2005-2006 model er-5 lere 4500-5000 tl teklif eden çakallar da mevcut.....
    Motosikletine 6500-7000 tl değer biçenlere "AÇ" Şeklinde hitap eden bir takım zihniyet sahibi insanlar var ..
    Onlara edeceğim hitap şeklini dile germek için klavyedeki harf takımı malesef ihtiyacıma cevap veremiyor ...
    İki gözümüz gibi bakacaz motosikletimize heee..
    size de yok pahasına verecez haaa ...nahhhhhhhhhhhhhh..........
    sizi gidi mezar soyguncuları sizi ...sizi çakallar siziiii..

  4. #724
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı delicoban08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastikleri nereden ve kaça aldınız acaba ? Gerçi benim lastiklerim 4000 km önce takılmış henüz ihtiyacım yok ama bilgimiz olsun.
    metzelleri buz motordan aldım 90 euro.sport demonları anes motordan aldım 140 euro.+ takma ücreti ve balans 40 tl

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:30 ----------

    Alıntı nankör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ;
    Sizlere biraz içimi dökmek istedim,
    Malumunuz , bizim kullanmakta olduğumuz er-5 'lere motosiklet camiasında "katır" gözüyle bakılmakta,
    Neden er-5 tercih edilmez şeklinde sorduğunuzda da ;
    arka freni tambur ıhhhhhh,,,,,
    durmaz ....hedi len ,,,
    ben 3 yıldır kullanıyorum ...
    durmadığına şahit olmadığım daha....
    on farı yuvarlak ıhhhhh,,,, eee cbf nin de ön farı yuvarlak napçaz....???
    ama o honda ..... yerseniz ....
    Çok yakıyor ,,,
    benzinin 3.85 olduğu ülkede 150 cc lik motor bin ama oda uymaz elektrikli bisiklete e bin ..
    gereksiz adam .....
    neyse arka lastik incey miş !!!!,arka amartisörleri neden iki tane imiş ....
    ulen sen elin çekik gözlü japon mühendisinden daha mı iyi bilecen "ukala adam"
    lkaç tane mühendislik diploman var atıp tutuyorsun !!!!!
    efendim,motor sıralı 2 silindirmiş .... olurmuymuşşşş.....
    sıralı iki silindir honda da var ....
    eee o honda !!!
    ondan kawasaki sıralı iki silindir i 12 sen üretti ,3 tip motosikletinde kullandı ....
    er-5 tip siz miş -honda yakışıklıymış...
    eee bide hava soğutmalı suzuki 500 ü yeğ tutanlar var ya ...
    sorsan ,,,
    o 2 sıralı hava soğutmalı motor çok teknonolojikmiş he bide arka frenleri disk miş....
    HA ...bide sahibinden .com da 2004-2005-2006 model er-5 lere 4500-5000 tl teklif eden çakallar da mevcut.....
    Motosikletine 6500-7000 tl değer biçenlere "AÇ" Şeklinde hitap eden bir takım zihniyet sahibi insanlar var ..
    Onlara edeceğim hitap şeklini dile germek için klavyedeki harf takımı malesef ihtiyacıma cevap veremiyor ...
    İki gözümüz gibi bakacaz motosikletimize heee..
    size de yok pahasına verecez haaa ...nahhhhhhhhhhhhhh..........
    sizi gidi mezar soyguncuları sizi ...sizi çakallar siziiii..
    ah be arkadaşım boşuna takmışsın kafana boş konuşmalar bunlar,ben hiç bir zaman kaale almam böyle sözleri.
    bende fanatiklik boyutunda suzuki hastasıyımdır ama aksi nedenlerden dolayı Kawasaki ER 5 aldım şimdi diyorum iyiki suzuki yerine kawasaki almışım.bende yazayım suzukinin genelde çıkarttıgı sorunları
    keçelerden klasik yağ kaçırma sorunu
    amörtisör keçe arızası
    arka amörtisör arızası
    yakıt göstergesinin olmaması (aç deponun kapagını salla dur ne kadar benzin var )
    yüksek model piyasada fazla olmaması
    su sogutmalı olmadıgından agresif kullanıcılar yüzünden erken km de motor arızası vermesi
    yedek parçada Kawasakiyi aratmaması (yan kapak contası dahil acentesinde yok malesef japonya'dan geliyor parçalar )

    fazla yazmıyayım ayıp olmasın.
    motor motordun o iyi bu kötü diye kıyaslama yaparken aynı ülkenin ürünü 2 kendisini kanıtlamış motosikleti kıyaslama yapmamalı,sonuçta 2 side saf kan Japon
    benim Kawa 2005 model 2007 çıkışlı şu anda 26.000 km de oldu 7.750 nin altına kimse alamaz benden.neden çünkü yağ değişiminden yağ değişimine servise gidiyor,başka kronik sorunları malesef yok üzülerek söylüyorum
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  5. #725
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    motoru düz zeminde sehpaya almadan motor sıcakken yagına baktım.orta seviyenin üzerindeydi.fazla yağ boşaltma tapasından fazla yağı almak istedim 1 çay bardağı yağ geldi başkada gelmadi.şu an göstergenin ortasını baz alırsak çok az bir fazlalıgı var gibi.yağ değişiminde merak ediyorum ne kadar yağ çıkacak çünkü motora konan yağ 3.2 lt.eğer eksik çıkarsa benim motorda yağ eksiltiyor o zaman görünmez yağ eksiltme olayını da ilk defa duydum ve görmüş olurumda yağ eksilttiğinin farkına vardığım gün er 5'e elveda dediğim gündür istemesemde şu ana.
    birde er 5 lerde kronik rahatsızlık varmı acaba hiç yazılarda denk gelmedim ama başından geçen arkadaş illaki vardır,yoksa yokmu O kadar sorunsuz bir motormu almışız

    dün akşam karşıdan geliyordum Avrupa yakası,boğaziçi köprü üzerinde 150 kmile girdim motor bir zıplıyor 120 ye kadar düştüm ve şerit değiştirerek gittim zıplamayı kesti.sonra kızıltoprak istikametine dogru rapma aşagı biraz gaz açayım dedim 6.vites 8000 devirde 180 km ye çıktım sırt çantam yine engel teşkil etmeye başladı daha yukarı çıkamadım
    şu bir gerçek spor egzoz varsa ve şehir içinde ağresif kullanıyorsanız 100 km de 5.5 lt yakıt harcıyor benimki böyle malesef.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  6. #726
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru düz zeminde sehpaya almadan motor sıcakken yagına baktım.orta seviyenin üzerindeydi.fazla yağ boşaltma tapasından fazla yağı almak istedim 1 çay bardağı yağ geldi başkada gelmadi.şu an göstergenin ortasını baz alırsak çok az bir fazlalıgı var gibi.yağ değişiminde merak ediyorum ne kadar yağ çıkacak çünkü motora konan yağ 3.2 lt.eğer eksik çıkarsa benim motorda yağ eksiltiyor o zaman görünmez yağ eksiltme olayını da ilk defa duydum ve görmüş olurumda yağ eksilttiğinin farkına vardığım gün er 5'e elveda dediğim gündür istemesemde şu ana.
    birde er 5 lerde kronik rahatsızlık varmı acaba hiç yazılarda denk gelmedim ama başından geçen arkadaş illaki vardır,yoksa yokmu O kadar sorunsuz bir motormu almışız

    dün akşam karşıdan geliyordum Avrupa yakası,boğaziçi köprü üzerinde 150 kmile girdim motor bir zıplıyor 120 ye kadar düştüm ve şerit değiştirerek gittim zıplamayı kesti.sonra kızıltoprak istikametine dogru rapma aşagı biraz gaz açayım dedim 6.vites 8000 devirde 180 km ye çıktım sırt çantam yine engel teşkil etmeye başladı daha yukarı çıkamadım
    şu bir gerçek spor egzoz varsa ve şehir içinde ağresif kullanıyorsanız 100 km de 5.5 lt yakıt harcıyor benimki böyle malesef.
    Benim motor tekerlekler üstünde düz durduğunda yağ göstergesinde hiç boşluk olmuyor tepeye kadar yağ gösteriyor. Normalmi acaba?
    Bide katalokta 2.8 litre filtre değişmediğinde
    3.0 litre filtre değiştiğinde yazıyor fakat bugün dikkat ettim motor bloğunda kabartma 3.4litre yazıyor.

    Bu arada senin çanta demiri imalatı ne alemde?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:37 ----------

    Alıntı nankör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ;
    Sizlere biraz içimi dökmek istedim,
    Malumunuz , bizim kullanmakta olduğumuz er-5 'lere motosiklet camiasında "katır" gözüyle bakılmakta,
    Neden er-5 tercih edilmez şeklinde sorduğunuzda da ;
    arka freni tambur ıhhhhhh,,,,,
    durmaz ....hedi len ,,,
    ben 3 yıldır kullanıyorum ...
    durmadığına şahit olmadığım daha....
    on farı yuvarlak ıhhhhh,,,, eee cbf nin de ön farı yuvarlak napçaz....???
    ama o honda ..... yerseniz ....
    Çok yakıyor ,,,
    benzinin 3.85 olduğu ülkede 150 cc lik motor bin ama oda uymaz elektrikli bisiklete e bin ..
    gereksiz adam .....
    neyse arka lastik incey miş !!!!,arka amartisörleri neden iki tane imiş ....
    ulen sen elin çekik gözlü japon mühendisinden daha mı iyi bilecen "ukala adam"
    lkaç tane mühendislik diploman var atıp tutuyorsun !!!!!
    efendim,motor sıralı 2 silindirmiş .... olurmuymuşşşş.....
    sıralı iki silindir honda da var ....
    eee o honda !!!
    ondan kawasaki sıralı iki silindir i 12 sen üretti ,3 tip motosikletinde kullandı ....
    er-5 tip siz miş -honda yakışıklıymış...
    eee bide hava soğutmalı suzuki 500 ü yeğ tutanlar var ya ...
    sorsan ,,,
    o 2 sıralı hava soğutmalı motor çok teknonolojikmiş he bide arka frenleri disk miş....
    HA ...bide sahibinden .com da 2004-2005-2006 model er-5 lere 4500-5000 tl teklif eden çakallar da mevcut.....
    Motosikletine 6500-7000 tl değer biçenlere "AÇ" Şeklinde hitap eden bir takım zihniyet sahibi insanlar var ..
    Onlara edeceğim hitap şeklini dile germek için klavyedeki harf takımı malesef ihtiyacıma cevap veremiyor ...
    İki gözümüz gibi bakacaz motosikletimize heee..
    size de yok pahasına verecez haaa ...nahhhhhhhhhhhhhh..........
    sizi gidi mezar soyguncuları sizi ...sizi çakallar siziiii..
    Bence de boşuna dert etmişsin. motoruna bin keyfine bak aynı eleştirileri bende duydum yok çift amortisör jawa da kaldı yok bu devirde kampana fren olur mu? Bende bunu söyleyenlere şu cevabı verdim.
    "7000 TL ye alabileceğim en kaliteli motosikleti aldığımı düşünüyorum"

  7. #727
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    Alıntı nankör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ;
    Sizlere biraz içimi dökmek istedim,
    Malumunuz , bizim kullanmakta olduğumuz er-5 'lere motosiklet camiasında "katır" gözüyle bakılmakta,
    Neden er-5 tercih edilmez şeklinde sorduğunuzda da ;
    arka freni tambur ıhhhhhh,,,,,
    durmaz ....hedi len ,,,
    ben 3 yıldır kullanıyorum ...
    durmadığına şahit olmadığım daha....
    on farı yuvarlak ıhhhhh,,,, eee cbf nin de ön farı yuvarlak napçaz....???
    ama o honda ..... yerseniz ....
    Çok yakıyor ,,,
    benzinin 3.85 olduğu ülkede 150 cc lik motor bin ama oda uymaz elektrikli bisiklete e bin ..
    gereksiz adam .....
    neyse arka lastik incey miş !!!!,arka amartisörleri neden iki tane imiş ....
    ulen sen elin çekik gözlü japon mühendisinden daha mı iyi bilecen "ukala adam"
    lkaç tane mühendislik diploman var atıp tutuyorsun !!!!!
    efendim,motor sıralı 2 silindirmiş .... olurmuymuşşşş.....
    sıralı iki silindir honda da var ....
    eee o honda !!!
    ondan kawasaki sıralı iki silindir i 12 sen üretti ,3 tip motosikletinde kullandı ....
    er-5 tip siz miş -honda yakışıklıymış...
    eee bide hava soğutmalı suzuki 500 ü yeğ tutanlar var ya ...
    sorsan ,,,
    o 2 sıralı hava soğutmalı motor çok teknonolojikmiş he bide arka frenleri disk miş....
    HA ...bide sahibinden .com da 2004-2005-2006 model er-5 lere 4500-5000 tl teklif eden çakallar da mevcut.....
    Motosikletine 6500-7000 tl değer biçenlere "AÇ" Şeklinde hitap eden bir takım zihniyet sahibi insanlar var ..
    Onlara edeceğim hitap şeklini dile germek için klavyedeki harf takımı malesef ihtiyacıma cevap veremiyor ...
    İki gözümüz gibi bakacaz motosikletimize heee..
    size de yok pahasına verecez haaa ...nahhhhhhhhhhhhhh..........
    sizi gidi mezar soyguncuları sizi ...sizi çakallar siziiii..
    ya nardebir apaçi var 4500 tl teklif ediyor bende paranın önemi yok butipe vermem motoru diyorum anlamıyorlar nedemek istediğimi

  8. #728
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    [QUOTE=delicoban08;2163685]Benim motor tekerlekler üstünde düz durduğunda yağ göstergesinde hiç boşluk olmuyor tepeye kadar yağ gösteriyor. Normalmi acaba?
    Bide katalokta 2.8 litre filtre değişmediğinde
    3.0 litre filtre değiştiğinde yazıyor fakat bugün dikkat ettim motor bloğunda kabartma 3.4litre yazıyor.

    Bu arada senin çanta demiri imalatı ne alemde?[COLOR="Silver"]

    bu hafta çanta demirini yaptıracagım bakalım nasıl olacak demirler hazır,değişik portatif ve sağlam bir şey yapmayı düşünüyorum.istediğim zaman kolayca çıkartabilmeliyim.

    senin yağda benim yağ gibi fazla konmuş belli.zaten blok üzerindeki yazı insanı şaşırtıyor.motorda hiç yağ yokkanki ölçüyü yazmışlar kitapçık açıklaması öyle.kitabına göre filtre değiştiği zaman 3 lt yağ konmalıymış.
    bir sonraki yağ değşiminde özellikle kaç lt yağ çıktıgına bakacağım ve kaç lt yağ aldıgına.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  9. #729
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    bu hafta çanta demirini yaptıracagım bakalım nasıl olacak demirler hazır,değişik portatif ve sağlam bir şey yapmayı düşünüyorum.istediğim zaman kolayca çıkartabilmeliyim.

    senin yağda benim yağ gibi fazla konmuş belli.zaten blok üzerindeki yazı insanı şaşırtıyor.motorda hiç yağ yokkanki ölçüyü yazmışlar kitapçık açıklaması öyle.kitabına göre filtre değiştiği zaman 3 lt yağ konmalıymış.
    bir sonraki yağ değşiminde özellikle kaç lt yağ çıktıgına bakacağım ve kaç lt yağ aldıgına.
    Aman çanta demirinin yapım aşamasında resimlerini çekmeyi unutma özellikle ER 5 yazısının altından bağlantı yaparsanız orayı nasıl yapacaksınız onu merak ediyorum.
    Bu arada benim yağ 4500 km oldu değiştirme vakti geldi diyelim buna. bi ölçeyim bakalım kaç litre yağ çıkacak motordan.

  10. #730
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı delicoban08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aman çanta demirinin yapım aşamasında resimlerini çekmeyi unutma özellikle ER 5 yazısının altından bağlantı yaparsanız orayı nasıl yapacaksınız onu merak ediyorum.
    Bu arada benim yağ 4500 km oldu değiştirme vakti geldi diyelim buna. bi ölçeyim bakalım kaç litre yağ çıkacak motordan.
    bu gün topcase demirlerinin sağ ve sol parçalarını yaptırdım gayet güzel oldu.yarın kısmetse alt tabyanın bağlantı demirini yaptıracağım.sağ-sol demirler aynı zamanda kuyruk grenajlarını'da korumakta .alt tabya kolay bir şekilde çıkabilir olsun diye değişik bir aparat yaptırdım.resimleri tamamı bitince ekleyecegim güzel olacak gibi.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  11. #731
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Alıntı Arjantinli69 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu gün topcase demirlerinin sağ ve sol parçalarını yaptırdım gayet güzel oldu.yarın kısmetse alt tabyanın bağlantı demirini yaptıracağım.sağ-sol demirler aynı zamanda kuyruk grenajlarını'da korumakta .alt tabya kolay bir şekilde çıkabilir olsun diye değişik bir aparat yaptırdım.resimleri tamamı bitince ekleyecegim güzel olacak gibi.
    Hadi bakalım sabirsızlıkla bekliyorum...

  12. #732

    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    kle500
    iki sene boyunca 2000 model kaza da olmak üzere başına biçok badire gelmiş bir er-5 im vardı. birde eksoz sesi vardıki o sesin ondan nasıl çıktığını hala anlamayanlar vardı ve herkes sesine hayrandı ki bende sırf sesinden tak almıştım. bide gidiyodu namussuz grup halindeki seyahatlerimizde üstü cc motorcu arkadaşlar buna ne koyuyosunda böyle gidiyor tarzında şaş kalıyolardı. ilk büyük göz ağrımdır çok severim er-5 i tipine fazla gelen kalıbını aşan performansı vardır. enduroya geçtim yine aynı mtora sahip olan kle 500 ü aldım. iyide etmişim hayat endurodaymış. herkese tavsiye ederim...

  13. #733
    mamt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2008
    Şehir
    İST-çapa
    Motosikleti
    KAWASAKİ ER-5
    arjantinli69 keşke beraber yapa bilsek bana da çok lazım

  14. #734
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı mamt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arjantinli69 keşke beraber yapa bilsek bana da çok lazım
    bu gün idarelik basit bir parça ile topcase'i monte ettim.eğer fazla yük koymayacaksan gayet basit.ama yok benim gibi topcase'i doldururum diyorsan resimler sana biraz örnek olabilir.denk gelirsek yakından da görürsün.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  15. #735
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    idarelik topcase'i monte ettim bu halde bile baya sağlam oldu.





    buda üzerindeki duruşu


    sonradan alttan 2 tane sağdan ve soldan destek için boru yaptım.yarın atarım fotoları.
    1 haftadır netten parça fiyatlarını araştırıyorum ürün kodu ve parça fiyatı sizlerle paylaşayım belki lazım olabilir bilgi açısından,birde daha ucuzları var bu parçaların diyen arkadaş olursa adres verirse güzel olur.kazıklanmamış oluruz.

    disc 100 sterlin baya pahalı maşallah

    debriyaj teli 13 sterlin

    debriyaj balatası komple set 85 sterlin,fiyatı uygun gibi

    radyatör baya pahalı 158 sterlin

    termostat 27 sterlin

    radyatör fan switch 42 sterlin

    aküler ortalama 40-60 sterlin arası

    arka fren lamba switch 7 sterlin,ama tamir olasılıgı yüksek,yan sanayide bulmak mümkün

    debriyaj anahtarı 16 sterlin

    ateşleme bobini tanesi 34 sterlin

    regülatör 57 sterlin

    iridyum buji tavsiye etmeselerde 9.7 sterlin

    marş rolesi 35 sterlin bununda tamiri mümkün

    orjinal hava filtrei fiyatı uygun 14 sterlin

    K&N performans yıkanabilir hava filtresi 38 sterlin .kendim almayı düşünüyorum bir tane.

    en ucuz parçalardan biri yağ filtresi 6 sterlin.burda daha ucuza bulmak mümkün mazda yağ filtresi 5 tl

    karbüratör motor giriş bogazları 28 sterlin

    sağ-sol kollar 13 sterlin

    ön sinyal komple 1 tanesi 17 sterlin

    arka sinyal komple 1 tanesi 27,5 sterlin

    debriyaj balatası seti 37 sterlin

    topcase aparatı

    amörtisörler 70-120 sterlin arası takımı

    arka lastik darbe takozu 40 sterlin

    ön dişli 1038 sterlin

    arka dişli 17.3 sterlin

    ön lastik bridgestone bt45 79 sterlin- arka lastik 86 sterlin


    şimdilik bulduklarım bunlar arkadaşlar.bir kaç parça siparişi verdim bakalım hayırlısı.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  16. #736

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    SN;Muhatap,
    çanta aparatlarını demir cide yaptırdınız tahminimce ,
    kulladığınız saçların kalınlığı kaç mm idi ,bir de kullandıpınız civata ve somunlar
    kaç numara idi *
    bir de kaç tl ye mal oldu acaba ...
    resimleri kullanıp ben de aynısını yaptırmak istiyorum
    ayrıca çok hoş ve pratik bir çözüm olmuş.
    tebrik ederim .

  17. #737
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Resimler ve parça fiyatları için teşekkürler. Parçaları ebayda mı buldun?
    Bi de tiger egzosun sesi nasıl? eminim sesi güzeldir de şehir içi kullanımda çok gürültü yapıyor mu?

    Belki biliyorsunuzdur ama

    http://www.sahibinden.com/search.php?c2=89097&b[special_type]=&b[promo_hpva]=&b[promo_fdva]=&b[promo_chva]=&b[promo_hpsa]=&b[promo_spva]=&b[all]=&b[search_text]=er+5&c=89097&search_result_page_limit=20&b[detay_8391]=&b[detay_8392]=&b[detay_8393]=&b[detay_8394]=&b[detay_8398]=&b[product_condition]=&b[country_id]=1&b[city_id]=0&b[lrt]=1&b[location_data]=&b[region_id]=0&b[uncompleted]=0&b[minprice]=&b[maxprice]=&b[pricecurr]=1&b[ilantarih]=&b[date_type]=&dpage=

    burda da bi çok parça var

  18. #738
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    Alıntı nankör adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SN;Muhatap,
    çanta aparatlarını demir cide yaptırdınız tahminimce ,
    kulladığınız saçların kalınlığı kaç mm idi ,bir de kullandıpınız civata ve somunlar
    kaç numara idi *
    bir de kaç tl ye mal oldu acaba ...
    resimleri kullanıp ben de aynısını yaptırmak istiyorum
    ayrıca çok hoş ve pratik bir çözüm olmuş.
    tebrik ederim .
    çanta aparatı çok basit oldu ve baya bir kullanışlı.kendim iş yerinde yaptım.
    resimde görünen parça kablo kanallarını tutturmak için kullanılan T şeklinde parça.T nin alt bacağını kestim geri kalan parça delikli oldugu için tam işimi görecek türden idi.artçı tutamacına gelen kavisli V şeklinde uygun yere göre ufak avuç içi taşlamayla sağından solundan ufalttım ve sırta gelen kısmından L şeklinde büktüm.parça resmi altta olan.topcase'i bağladığım civatalar 6 mm lik boyu 3 cm.4 tane kullandım.artçı tutamacına gelen kısmındaki civata 10 mm boyu 2.5 cm.alt destek boruları için kullandığım civatalar 6 mm boyu 2 cm,somunlar!da civatalara göre aralarında boyutlara göre pul kullandım.civata,somun,pullar 5 tl tuttu.T parça elimde oldugu için para vermedim ama nalburdan 5 tl ye alınabilir.



    bu destek ayakları dış çapı 1.5 cm iç çapı 1 cm demir boru.bunların uç kısımları ezik ve delikli idi(delik çapı 6 mm ).bu boruları hurdacıdan 1 tl ye aldım.sonra arka grenaja ve stop farına göre mengenede bükerek kavis verdim.alt bağlantı arka sinyal bağlantı borusuna göre deliği büyüttüm ( 10 mm ) ve sinyal borusu bu destek borusunun içine geçti.üst topcase'e gelen kısmını boyu uzun oldugu için kesip tekrar ucunu ezdim ve gerekli yerden delerek(matkap ucu 6 mm) aparata bağladım. sonra oto boyası ile boyadım.gerçi ideralik yaptım ama baya bir sağlam oldu.bu da şimdilik son hali






    aslında yapmak istediğim topcase aparatı arka yan grenajları koruması için 2 mm içi boş kavisli dikdörtgen profilden yaptık oto kaportacı arkadaşla.
    Topcase alt tabyasını söktüğüm zaman yan koruma olarak kalacak,yani demonte bi nevi. parçalar güzel ve estetik olması lazım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:09 ----------

    [QUOTE=delicoban08;2168878]Resimler ve parça fiyatları için teşekkürler. Parçaları ebayda mı buldun?
    Bi de tiger egzosun sesi nasıl? eminim sesi güzeldir de şehir içi kullanımda çok gürültü yapıyor mu?

    parça fiyatları ingiliz sitesinden buldum O yüzden fiyatlar sterlin.Kawasaki'nin genelde parçaları Amerika'da ,ingiltere'de ,almanya'da bolca mevcut ve fiyatlar uygun.Amerika'da 2. el bir er 5 in fiyatı 500-800 dolar arası.arkadaşım var ama motosikletten anlamıyor yoksa aldırıp bir tane parçalatıp yollamasını istiyeceğim ama sen bana parça isimlerini ve adreslerini ver ben senin için alıp kargo ile yollarım diyor.bakalım gerekli parçaları denkleştirmekteyim.burdakinin 3/1 fiyatına gelmiyor nerdeyse.
    Tiger egzoz sesi baya bir tok aklıma gelmişken yarın bir sesini kaydedim yüklerim fikir sahibi olmuş olursunuz.ben egzoz'u ezikliğinden dolayı yoshi ile değiştirmeyi düşünüyorum sigortadan parasını aldığım zaman.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER

  19. #739
    delicoban08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    KLX 250
    Emeğinize sağlık fena görünmüyor...

  20. #740
    Arjantinli69 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    İstanbul-Kadıköy TAMER
    Motosikleti
    SUZUKİ GSF 600 S BANDİT
    dün akşam topcase'i düna akşam taktım gayet güzel ve sağlam olmuş geçici yaptıysamda.tavsiye ederim.
    Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler