kırmızı mavi siyah mor sarı yeşil bilmiyorum da şu beklenen parti gelsin artık motorsuzluktan kusacağım ya.
kırmızı mavi siyah mor sarı yeşil bilmiyorum da şu beklenen parti gelsin artık motorsuzluktan kusacağım ya.
maltepe tuna serviste tanıştığım mavi r25 sahibi arkadaşıma selam. bir daha maltepe sahilde falan denk gelirsek benden tavsiye isteyen arkadaşlar adına motoru daha detaylı incelemek isterim.
Bizim burdaki bayide motor var ama ben alamiyom ehliyet olmadigi icin taa temmuzda alacağım malesef
arkadaşlar geçen pazar antakya- adana(yumurtalık) gezisi yaptık. yakıt ortalamam 3.3lt. toplam 345 km yol yaptım. fulleyip çıkmıştım. aynı istasyonda tekrar fulledim. 10.8 lt yakıt aldı. bizim motorun menzili 400 km civarı. genelde gezi modundaydım. max 165 e kadar gazladım. çok rahat bu hızlara çıktığını söyleyebilirim. 2- 3 lambada da 9 motor yan yana gazladık üst devirlerde kopuyo resmen alet inanılmaz gazlıyor. resmen kendini buluyor motor. Üst devirlerde daha mutlu olduğunu hissedebilirsinizşu an 1400km civarında km. tabiki bu km lere kadar üst devirleri test ettiğimi söyleyemem. bu gezide biraz yokladım ve benim beklentilerimi karşıladığını rahatlıkla söyleyebilirim.
fotoları paylaşacağım...
Arkadaşlar bir sorum olacak 1 yıllık x max 250 kullanıcısıyım ancak scooterden bıktım desem yeridir ve r25 e geçme kararı aldım, her gün sabah akşam kadıköy-z.burnu yoğun trafiğe giriyorum supersuport ların yoğun trafikte özellikle yaz aylarında hararetlerinin tavan yaptığını söylüyorlar bu olay R25 içinde geçerlimidir? sonuçta 250cc çift silindirli bu motor, kendi fikrim diğer 4 silindirli aletler gibi olacağını düşünmüyorum, görüşleriniz benim için çok önemli, bu aletle düzenli trafiğe giren varmıdır?
Geçen çarşamba bende r25 ime kavuştum.Şuan 165 km deyim.Sorularınız olursa elimden geldiğince cevaplarım arkadaşlar
Motor ve tüm ekipman, herşey tamam.Ama hala ehliyetim yok Trafiğe giremiyorum o yüzden.
23 Mayıs'daki direksiyon sınavına giremiyorum malesef, aynı gün AÖF sınavları da olduğundan AÖF sınavına girmem gerekiyor.
Ehliyeti almam Temmuz'u bulacak sanırım
Ben yukarıya da yazmıştım özellikle ist trafiğinde kullanan arkadaşların yorumları benim için çok önemli sabah-akşam kadıköy-z.burnu trafiğe giriyorum 4 silindirli aletlerdeki gibi hararet sorunu oluyormu ve şehir içinde çok yoruyormu?
Ozan abiyle yaptığımız gezi çok güzeldi, kendisine burdan tekrar tşk ederim. Ben o gün toplamda 380 km yol yaptım. 7 bin deviri pek gecmedim. Benim yakıt ortalamam 3,6 lt. Motosikletin Fazla yakmaması beni son derece memnun etti, ayriyeten Honda Cg 125 im var onu da kullanıyorum, onda da yakıt ortalamam 3lt. Yani dostlar 0,6 lt farkla 250 cc Çift silindir tadı ve gücü başka. Ben henüz 600 kmdeyim. 1000 km den sonra yakıt tüketimi ozan abinin seviyelerine iner diye umuyorum
arkadaşlar başlıkda açmıştım ama bu konuda bilgi verebilecek olan varmı siz 1000 bakımına ne kadar ödediniz
"arkadaşlar arkadaşımın yamaha r25 aldı fakat 1000 bakımıda kendisinden 175 tl ücret istediler ( 45 tl filtre 70 tl 2 lt yag ve 60 tl işçilik ) kafamızı karştıran hondada 1000 bakımı işçilik ücreti yoktu sadece yag ücreti vardı.bu konuda bilgisi olan varsa cevap verirse sevinirim 1000 bakımı işçilik ücreti ödenıyormu ve bu yamahanın müşteri temsilciliği numarası varmı ??( bu arada başka yerdeki servis işçilik almayacaklarını söyledi ama mesafe git gel 160 km ve zamanımız fazla yok gıt gele + yakıt bir şey fark etmeyecek ama acaba gerçekten böyle ücretsiz ise servis kafasına göre bizden ücretmi alıyo bizim derdimiz o )
ah be kardeşim. Ben lambalarda gazladık dedim yarıştık mı dedim? Herkes gazladı işte... Ben sadece kendi motorumdan bahsettim abartmaya gerek yok demi...
Dostum filtre 40 tl, yag standart 35 tl litresi ben daha iyisini koydurdum litresi 45 tl, işçilik te 50 tl yazılmıştı. Biraz ikram yaptılar. Iscilik aliniyor alinmiyor bir bilgim yok ama ben ödedim.
Bu arada 4-5 sayfa geriye gidersen bununla alakalı bi muhabbet görebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:07 ----------
scooter dan sonra bu tarz bir vitesli motorda gerçekten motosiklet sürdüğünü hissediceksin. Gaz tepkisi, vites değiştirmek vs. Motorla daha bir bütün halindesin. Devirli kullanirsan evet biraz ısınıyor. Cbr250r den daha fazla ısınıyor. En çok sol ayak bilegi tarafından bir sıcaklık geliyor. Ama sakin kullanimda ben henüz öyle bir problem yasamadim.
Başka bir motorla kiyaslamak gerekirse, hayabusaya binmistim sehir icinde yazin ancak akşam vaktiydi. sakin kullanimda olmasina rahmen isiklarda durunca bir an once yesil yansın diye dua ediyordum resmen.
My bike, my world, my rules. . .
henüz 300 km'yi bitirdim. 3 ve 4'de gelen ses bende ciddi derecede azaldı. Motor ısınınca da neredeyse hiç gelmiyor gibi.
Motor tam tadında. Hızı, tepkisi, frenleri, ne çok fazla ne az. Her geçen gün böyle bir motor üzerinde ilk tecrübelerimi yaşadığım için çok daha seviniyorum. Artık ürkekliğimi bayağı attım, çok daha rahat sürdüğümü hissediyorum. Tabi bu rahatlık biraz daha agresifliğe itiyor ama daha temiz ve yerinde vites geçişleri sağlıyor. Yani motor daha kalıbına uygun bir forma giriyor. Takozlar için aydın kardeşleri tercih edeceğim sanırım. Yamaha'nın orjinal takımı 500 tl gibi bir fiyat verdi. Tam takoz gibi değil, farklı bir şey sanırım. Yaz sonu da lastiği değiştirmeyi hedefliyorum.
Yani 4 silindir racing kadar isinicagini sanmıyorum.
My bike, my world, my rules. . .
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)