İrclerle 3. Viteste yan vermenin tadı ayrı ben 28bin kmdir irc kullanıyorum. Zevk alın arkadaşlar
Onun işzevk kaçınılmazsa tad almaya bak işine dönmüş Belirli bir deneyim sonrası ısınan irc ile "idare" edebilirsiniz ama viraj ve ıslak performansında tereddüte düşeceğinize lastiğe güvenip dönersiniz. İmkan varsa alın, bende var bir şey olmadı ile olmaz bu işler.
arkadaşlar r25 icin arka camurluk soranlar olmuştu sıtede dolanırken bır abımızın sattıgı motorda bulundugunu gorudm iletişime geçip nerden aldıgını sorabılırsınız ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...26120663/detay
O lastiklerle yanlamanın tadı başkadır tabii, ama tehlikeli bir durumda aynı tadı verebileceğini sanmıyorum, zira daha değişik tatlar verecektir
Yaklaşık 10 bin km İrc ve neredeyse bir o kadar da üzerinde naylon yazan berbat ötesi lastikle gezdim. Evet izmirin yağlı yollarında 3. vitese kadar yan gitmek çok zevkli fakat sert fren yapmam gereken veya ani manevra yapmam gereken bütün durumlarda büyük tehlike atlattım. Şu an rosso ile geziyorum; evet yanlamak çok daha zor fakat viraj ve fren performansı verdiğim her kuruşa değdiğini hissettiriyor. Herhangi bir yanlamanın şunu yaparken alınan kadar zevk verebileceğini sanmıyorum
İrc nin heyecanı ayrı. Ha şimdi düşeceğim ha şimdi yapmıştım derken yolculuk dolu dolu geçiyor. Ne o öyle rosso takıp güvenli gitmek :D
222366804 nolu sahibinden.com daki ilanda arka çamurluk var. Fiyatı 150tl yazıyor. Bilginize...
Herkesin tekeriz düz bassın bi sorum olacaktı benim R25te far ayarı bozuk aldıgım günden beri ayarlarıyla oynamadım hiç far ayarı fabrikasyon ayarsız olabilirmi yolda sürekli uzun kısa yapıyorlar bende rahatsız oluyorum milleti rahatsız ettigim için farın ayarına baktırmak yaptırmak için nereye gitmek lazım servis bulunduğum yere 1 saat uzak bulunduğum yerdeki büyük cc motorlara bakan ustalara gotursem yada kendim yapabilirmiyim benim gibi bu durumla karşılaşan oldumu
yok kardeş ya motor elektrıkcısıne gotureceksın adam ayarlayacak ıkı dakka 1 veya 2 lıra ya alır ya almaz sen sımdı ampulun patladıgında servistemi degiştireceksin ki garantisiz var diye anlamış degilim ?
Merhaba arkadaşlar çok uzun bir süredir foruma girmiyordum daha doğrusu motosikleti bıraktığımdan bu yana lâkin bilenler biliyor işte motosiklet tutkusu ne sigara alışkanlığına nede kumara benziyor nitekim motosiklete olan duygularım yeniden alevlendi birde yamaha nın R25 ini görünce tetiklenmiş oldu sayfanın hemen hemen yarısını okudum lâkin şunu göremedim bu motosiklete hiç arka lastik 160/60 öne ise 120/60 lastik takan varmı varsa izlenimleriniz nelerdir teşekkür ederim ..
Siyah r25 arayan varsa düzce dadaş motor yamahada 1 adet var. Bilginize...ayrıca motorumun gaz kesme problemi vardı. Sebebini bulduk. Bujilerden bitanesi erimiş. Diğeride erimek üzereymiş. İridyum bujiyle değiştirdim şuan bi sıkıntı yapmadı. Performans olarakta iyi duruma gldi. Bujilerin resmini paylaşmak isterdim görün diye ama nasıl resim koyacam bilmiyorum.
Dostum farların açısı yukarı veya aşşağı ayarlanıyo die biliyorum.sanırım bizim motorlarda kısada tek far yandığı için açısını fazla yapmışlar iyi aydınlatıyo yani.dikkat edersen kısalarda hafif sağ tarafa doğru ışık vuruş açısı bunun sebebide soldan gelenleri rahatsız etmesin die uzunlarıda yakınca sol tarafta aydınlanıyo ama uzunların ileri aydınlatması nerdeyse kısayla aynı.kısalar fazla ileriyi aydınlattığından karşıdan gelenler uzun yanık sanıyo onlar selektör yapınca sende yap anlasınlar ama çok rahatsız oluyosan çok az aşşağı aldırabilirsin ama fazla aldırma.uzun yazdım çok karışmamıştır umarım.takıldığın biyer varsa sorabilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
Motorda güzel gözüküyo ama sadece çamurluğun olduğu fotoğrafta gri gibi duruyo fotoğraftamı öyle çıkmış acaba bilen gören duyan varmı?????
Herkese selamlar. Aranıza yeni katıldım. Klasik rodaj sıkıntısındayım. Rodaj boyunca 5 bin devir ve altı bir kullanım mı ? yoksa ara ara 8-9 bin devirlere çıkılması mı daha sağlıklı ? 2. sorum ise motor daha 70 km.de , 30 km.lik bir kullanım sonrasında durunca hararet 4. seviyeye çıktı. Fan devreye girdi. Bu yaz sıcaklarında bu kadar çobuk ısınması normal midir ?(kullanımda ara ara 7-8 bin devirlere çıktım)
Kardesim oncelikle ilk 1000 km 7 bin deviri gecmeden arada 9 a felan cikican vok nadir butun vitesleri kullanarak sehir icinde hep ayni viteste gitmeden sonra 1000 ile 1600 arasinda 8.4 deviri gecmeden butun vitesleri kullanmalisin ondan sonra zaten motor adete bir cita gibi olacak
teşekkür ederim.hararet göstergesi hakkında da bilgi verirseniz çok sevinirm.şimdiden çok teşkkrler...
Kardesim soyle diyim ben daha r25 i almadim bekliyorum ay sonu alacam o konuda yardimci olmam bilgim yok malesef
Ehvallah.şimdiden hayırlı olsun.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)