Honda CBR 500R Kullanıcıları/Bılgı Paylasım Baslıgı
-
Reklamlar
-
walla 183 boyda bende var. Etimede dolgunum CB500F, Dominar'a masal okur üstüne kendini yola vurur benim gözümde
Bende öyle patır patır gazlayan adam değilim ama Avcılar Metrobüs önünde bazen gaz açmak zorunda kalıyorum sabahları. Çünkü ileride yol daralıyor. Hemen kendimi en sağa sallamam gerekebiliyor.
-
CB500F'in ideal performaslı kullanım devri 6.800. Orası da yaklaşık 145km/s'e tekabül ediyor; bu hıza ne olduğunu anlamadan haşırt diye çıkarsın, sonrasında azalan bir ivmelenme var. Son hız 180 (tabi göstergede, reelde değil...)
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
NC'de ise 120 gezinti hızı. Ah be ah, çalanın Allah bin kere belasını versin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Bendeki mantık kullandığım motorun konfor alanından çıkmamak. Zorladığımı hissettiğim yer benim sınırım, orayı geçmem.
-
Ah dominar ah. Kazulet gibi motordu ama full teknolojik idi. Titremese gene alırdım muhtemelen. Birazda değişiklik olsun die yöneldim Yamaha'ya. Lakin Honda'da kendi kendini bitirdi. 500'lük motora 700'lük fiyatı çekip, piyasada kalmaya çalışıyor. Cb500f ile MT-07 fiyatları aynı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------
Cyan adlı üyeden alıntı
Bendeki mantık kullandığım motorun konfor alanından çıkmamak. Zorladığımı hissettiğim yer benim sınırım, orayı geçmem.
Canım basmak istiyorsa affetmem
-
Gelecek sezon konuşuruz bu konuyu Kafanı duvara vuracaksın neden MT-07 almadım diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
Anormal olan fiyat MT-07'ninki, CB500F'inki değil.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Gelecek sezon konuşuruz bu konuyu
Kafanı duvara vuracaksın neden MT-07 almadım diye.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------
Anormal olan fiyat MT-07'ninki, CB500F'inki değil.
Walla aga ben MT-25'i verdiğimde takasa alırlar die düşünüyorum. MT-07'yi kalkıp git gel için kullanarak rezil etmek istemedim, birde çok para. 2tane MT-25 geliyor o paraya :(
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
Walla aga ben MT-25'i verdiğimde takasa alırlar die düşünüyorum. MT-07'yi kalkıp git gel için kullanarak rezil etmek istemedim, birde çok para. 2tane MT-25 geliyor o paraya :(
36hp x2 =72hp ulan yine mt07 çikmadi..
250cc x2 =500cc Yok aga yine olmadi..
Neyse ben bir kahve doldurayim kendime..
-
Şöyle bir durum da var CB500F'in ABD liste fiyatı USD 6.400 (35.850TL), MT-07'ninki USD 7.600 (42.560TL). Yani MT-07 şu anda ABD fiyatının bile altında gidiyor.
-
Mt-07’nin zamlanması muhtemel. Ben senin yerinde olsam; bayiye gidip takas teklif ederim. Sonuçta Japon motoru vereceksin takasa. Kabul ederler.
-
Seviyorum ben CB500F'imi. İşimi çok güzel görüyor. MT-07 fiyatını görünce bir an hallendim, aslında CB500F daha bir kere bana "ulem şimdi altımda bir MT-07 olaydı ne güzel olurdu" dedirtmedi. Bunu değişirsem naked değil adventure bir şeyle değişirim artık... (DL650XT mesela, off suyundan da koy.)
-
14 Kasım 2018, 23:59
#651
Arkadaşlar bir problemim var.
Motor ilk çalıştığında soğukken sıkıntı yok ama bir süre kullandıktan sonra debriyaj daha yukarıda kavramaya başlıyor, bu normal mi ?
biraz aşağıda kavramasını istiyorum, soğukken debriyaja ayar çektiğimde bu sefer motor sıcakken boş vitesi bulamıyorum, sıcakken ayar çekiyorum motoru ilk çalıştırdığımda vites geçişleri küt küt ediyor, boş vitesi yine bulamıyorum, böyle saçma sapan bir durum söz konusu.
-
15 Kasım 2018, 00:19
#652
Şimdiye kadar kullandığım her iki vitesli de (ikisi de Honda) sıcak soğuk farketmez aynı yerde kavrıyordu. Bir problem olduğu kesin de ne olduğunu hayal edemedim.
-
15 Kasım 2018, 10:26
#653
OkNisT adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir problemim var.
Motor ilk çalıştığında soğukken sıkıntı yok ama bir süre kullandıktan sonra debriyaj daha yukarıda kavramaya başlıyor, bu normal mi ?
biraz aşağıda kavramasını istiyorum, soğukken debriyaja ayar çektiğimde bu sefer motor sıcakken boş vitesi bulamıyorum, sıcakken ayar çekiyorum motoru ilk çalıştırdığımda vites geçişleri küt küt ediyor, boş vitesi yine bulamıyorum, böyle saçma sapan bir durum söz konusu.
Debriyaj telinde bir sıkıntı olmasın?Eski motorumda da aynı sıkıntı vardı teli değiştirince çözüldü.Sıcakta soğukta pek hatırlamıyorum performansını ama kat küt diye geçiyordu boşa da geçmesi acayip zordu.
-
15 Kasım 2018, 11:19
#654
Teli kontrol ettirip yağlatın veya değiştirin RoofRoof'un dediği gibi telde sorun olabilir ama sıcaklıkla ilgisini kuramadım; bence daha içeride problem var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Not: Tel ayarında ideal çok az boşluk olmasıdır, eller küçük diye aşağıda ayarlıyorsanız en iyisi ayarlanabilir manet kullanmak olacaktır. Aksi takdirde vites değişiklerinde boşluktan ötürü senkronu kaçırma ve boşu boşuna şanzımanı yıpratma sorunu yapabilir. (Benim boşluk manet ucunda yarım santim bile değil neredeyse...)
-
15 Kasım 2018, 20:02
#655
OkNisT adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bir problemim var.
Motor ilk çalıştığında soğukken sıkıntı yok ama bir süre kullandıktan sonra debriyaj daha yukarıda kavramaya başlıyor, bu normal mi ?
biraz aşağıda kavramasını istiyorum, soğukken debriyaja ayar çektiğimde bu sefer motor sıcakken boş vitesi bulamıyorum, sıcakken ayar çekiyorum motoru ilk çalıştırdığımda vites geçişleri küt küt ediyor, boş vitesi yine bulamıyorum, böyle saçma sapan bir durum söz konusu.
Arkadaşlar debriyaj teli demiş de motor sogukken yada sıcakken telde herhangibir değişiklik olmaz ki.. benim motorda sogukken nasıl geçiyorsa sıcakkende öyle geçiyor vitesler. Bence komple teli ve yolunu bi kontrol edin herhangibir civata felan aralarda gevşekmi bakın eğer hiçbişey yoksa debriyaj tasının olduğu yerin kontrol edilmesi gerekir diye tahmin ediyorum. servisde bunu yapar sanırsam. garantisi varsa bi gidip gösterin
-
16 Kasım 2018, 10:26
#656
RoofRoof adlı üyeden alıntı
Debriyaj telinde bir sıkıntı olmasın?Eski motorumda da aynı sıkıntı vardı teli değiştirince çözüldü.Sıcakta soğukta pek hatırlamıyorum performansını ama kat küt diye geçiyordu boşa da geçmesi acayip zordu.
Cyan adlı üyeden alıntı
Teli kontrol ettirip yağlatın veya değiştirin RoofRoof'un dediği gibi telde sorun olabilir ama sıcaklıkla ilgisini kuramadım; bence daha içeride problem var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
Not: Tel ayarında ideal çok az boşluk olmasıdır, eller küçük diye aşağıda ayarlıyorsanız en iyisi ayarlanabilir manet kullanmak olacaktır. Aksi takdirde vites değişiklerinde boşluktan ötürü senkronu kaçırma ve boşu boşuna şanzımanı yıpratma sorunu yapabilir. (Benim boşluk manet ucunda yarım santim bile değil neredeyse...)
emrys adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar debriyaj teli demiş de motor sogukken yada sıcakken telde herhangibir değişiklik olmaz ki.. benim motorda sogukken nasıl geçiyorsa sıcakkende öyle geçiyor vitesler. Bence komple teli ve yolunu bi kontrol edin herhangibir civata felan aralarda gevşekmi bakın eğer hiçbişey yoksa debriyaj tasının olduğu yerin kontrol edilmesi gerekir diye tahmin ediyorum. servisde bunu yapar sanırsam. garantisi varsa bi gidip gösterin
Motor 2015 model bütün bakımları serviste yapıldı garantisi var mı bilemiyorum bazısı 4 yıl diyor bazısı 2 yıl, ama 4 yılsa garanti muhabbeti vardır.
manet ve debriyaj telini motoru her yıkadığımda wd40 ile yağlıyorum manet kısmından ve diğer uçdan, spor manet var ayarlı ondan yapabilir mi acaba, ayar seviyesi 3 deyken boşa almakta sıkıntı yok ama 2 deyken boşa geçmiyor, sürüş sırasında ise 2 deyken daha rahat istediğim seviyede kavrıyor.
Sinir etti beni, yüksek hızlarda vites değiştirirken o arada istemsizce gaz veriyorum motor boşta devirliyken elimi gazdan çekmeden vites atıyormuşum gibi oluyor, ya ben ayarlayamıyorum yada bir sıkıntı var belki başına gelen olmuştur diye sormak istedim.
-
16 Kasım 2018, 12:10
#657
Ayarlı manetin ayarı teli etkilememeli, (manet ayarı ayrı tel ayrı) etkiliyorsa o manette bir sorun vardır. Spor manet standart değil, sonradan takma aksesuar, ondaki sorun garantiye girmez.
-
16 Kasım 2018, 13:49
#658
Cyan adlı üyeden alıntı
Ayarlı manetin ayarı teli etkilememeli, (manet ayarı ayrı tel ayrı) etkiliyorsa o manette bir sorun vardır. Spor manet standart değil, sonradan takma aksesuar, ondaki sorun garantiye girmez.
Garanti için götüreceksem orjinal manetleri takıp mı götüreyim yani ?
-
16 Kasım 2018, 15:03
#659
Belki de orijinalleri taktığınızda sorun çözülecek?
-
12 Aralık 2018, 17:54
#660
cbr250'im var, 2012 model.
takas etmek isteyen varsa görüşebiliriz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)