Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Motovento
    REKLAM ALANI
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı john coffee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam herkese bende aranıza yeni katıldım..... gürhan
    evet arkadaşlar gürhan kardeşimizde aramıza katılıyor..cok yakında gts 250 alıoruz kendisine...
    S&S

REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
    uzzy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2005
    Şehir
    216 Göztepe
    Motosikleti
    Honda SW 400
    Alıntı zuhtupasa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet arkadaşlar gürhan kardeşimizde aramıza katılıyor..cok yakında gts 250 alıoruz kendisine...
    S&S
    Hayatının en dogru seylerinden birini yapıooon gürhan SYM ailesi olarak tebrik eder kazasız belasız günlerde kullanmanı temenni ederis
    Aramıza HOSGELDİN
    Uzay H
    A RH (+)
    Honda SW 400

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Bu arada bu hafta sonu Thai ile izmir e dooru gitme procemiz var..İlgilenenlere duyrulur..
    S&S

Üyelik
    20 Haziran 2006
    G'day to all the GTS 250 riders in Turkey! I wish I could find an easy way to translate your posts but the best I have found so far is a Turkish to English dictionary but this only works one word at a time.

I have had my GTS 250 (Firenze in Australia) for 3 months now. I have just over 2500 kms on the bike and am still really enjoying it. Still no mechanical or other problems so far!

I took it for a 600km ride yesterday on the highway north of Melbourne, mostly cruising at around 120kph according to the speedo. It felt stable at this speed. The only issue I had was a sore backside after a few hours so I am investigating a wood bead seat cover to try and improve this.

I took my GPS with me and found that the speedo on the GTS 250 reads about 7kph over when it shows 100, 110 and 120kph. My GPS confirmed that I was doing 113kph when the speedo was showing 120kph with a similar error when showing 100 and 110kph. The speed limit on the highway was 110kph so I kept the speedo at just under or on 120kph and this seemed correct based on the speed of other traffic.

I now think that the screen on the GTS 250 is fine and what I thought was buffeting coming over the top of the screen is actually coming from around the screen. I wore earplugs and this dramatically reduced the wind noise which allowed me to concentrate on where the buffeting was coming from. I have tried a temporary screen extension of around 100mm but this did not make a noticeable difference which is what lead me to suspect that it was more wind noise than buffeting that was causing my discomfort.

So instead of looking for a larger screen or laminar lip I am now investigating a quieter helmet as the difference with and without earplugs is very significant. I have a M2R flip-face helmet and I suspect that the flip hinge causes a lot of wind noise near my ear.

The fuel consumption was not as good as I had expected at around 5.5l/100km (around 42-43mpg imperial). This is the same as I get doing short start-stop commutes to and from work. My guess is that sitting on 120kph on the speedo (around 6,700-7,000 rpm) is not the best for fuel consumption. I have noticed much better figures for rides that would average more like 90kph. I have been using 95 octane petrol since getting the bike. I will see if 98 octane makes a difference.

I have a 1300km ride planned for November and I will give another update after that ride.

Bruce (ScootaGeek)
    Melbourne, Australia

VOYAGER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SYM GTS 250 , HONDA BEAT , HONDA TODAY
    Bu arada bu hafta sonu Thai ile izmir e dooru gitme procemiz var..İlgilenenlere duyrulur..
    S&S
    IZMIR'E HOŞGELDINIZ SEFALAR GETIRDINIZ ,

Paşam seninle ve THAI ıle tanışıp görüşmeyi çok isterim. Her ne kadar cumartesi günü YENİ ŞAKRAN taraflarında olmak üzere önceden yapılmış bir programım olsada genede bana programınız konusunda bılgı verırısenız sevınırım ve mumkun olursa bır fırsat yaratıp sızlerle tanısmayı arzu ederım.

Iyı de MERT arkadaşım niye gelmiyor ?
    Motorlarla mı geleceksiniz ?

GORUSMEK DILEGIYLE...

Alıntı ScootaGeek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    G'day to all the GTS 250 riders in Turkey! I wish I could find an easy way to translate your posts but the best I have found so far is a Turkish to English dictionary but this only works one word at a time.

I have had my GTS 250 (Firenze in Australia) for 3 months now. I have just over 2500 kms on the bike and am still really enjoying it. Still no mechanical or other problems so far!

I took it for a 600km ride yesterday on the highway north of Melbourne, mostly cruising at around 120kph according to the speedo. It felt stable at this speed. The only issue I had was a sore backside after a few hours so I am investigating a wood bead seat cover to try and improve this.

I took my GPS with me and found that the speedo on the GTS 250 reads about 7kph over when it shows 100, 110 and 120kph. My GPS confirmed that I was doing 113kph when the speedo was showing 120kph with a similar error when showing 100 and 110kph. The speed limit on the highway was 110kph so I kept the speedo at just under or on 120kph and this seemed correct based on the speed of other traffic.

I now think that the screen on the GTS 250 is fine and what I thought was buffeting coming over the top of the screen is actually coming from around the screen. I wore earplugs and this dramatically reduced the wind noise which allowed me to concentrate on where the buffeting was coming from. I have tried a temporary screen extension of around 100mm but this did not make a noticeable difference which is what lead me to suspect that it was more wind noise than buffeting that was causing my discomfort.

So instead of looking for a larger screen or laminar lip I am now investigating a quieter helmet as the difference with and without earplugs is very significant. I have a M2R flip-face helmet and I suspect that the flip hinge causes a lot of wind noise near my ear.

The fuel consumption was not as good as I had expected at around 5.5l/100km (around 42-43mpg imperial). This is the same as I get doing short start-stop commutes to and from work. My guess is that sitting on 120kph on the speedo (around 6,700-7,000 rpm) is not the best for fuel consumption. I have noticed much better figures for rides that would average more like 90kph. I have been using 95 octane petrol since getting the bike. I will see if 98 octane makes a difference.

I have a 1300km ride planned for November and I will give another update after that ride.

Bruce (ScootaGeek)
    Melbourne, Australia
    HI BRUCE ,
    Nice to hear from you after a long time. We also thank you for your kind sharing your important experience referring riding GTS 250 on hıghway.

AWAITING YOUR FURTHER EXPERIMENTS IN NEAR FUTURE.

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı VOYAGER adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    IZMIR'E HOŞGELDINIZ SEFALAR GETIRDINIZ ,

Paşam seninle ve THAI ıle tanışıp görüşmeyi çok isterim. Her ne kadar cumartesi günü YENİ ŞAKRAN taraflarında olmak üzere önceden yapılmış bir programım olsada genede bana programınız konusunda bılgı verırısenız sevınırım ve mumkun olursa bır fırsat yaratıp sızlerle tanısmayı arzu ederım.

Iyı de MERT arkadaşım niye gelmiyor ?
    Motorlarla mı geleceksiniz ?

GORUSMEK DILEGIYLE...
    Su an tasarı asamsında.. Kısmet olursa tabiki detayları önceden paylaşırız..Bizlerde sizlerle birlikte olmaktan şeref duyarız..
    Mert gelemez..korkar o o kadar yoldan..bide motoru gitmez zaten onun..
    S&S

ünsal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2006
    Şehir
    çanakkale/ Şuan istanbul
    Motosikleti
    SYM Gts 250
    artçı olarak kabul ediyorsanız ben gelirim (ünsal)

Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    Su an tasarı asamsında.. Kısmet olursa tabiki detayları önceden paylaşırız..Bizlerde sizlerle birlikte olmaktan şeref duyarız..
    Mert gelemez..korkar o o kadar yoldan..bide motoru gitmez zaten onun..
    S&S
    MERT ARTIK SES VER....
    BEN SENIN YERINDE OLSAM INA T ICIN ISI GUCU BIRAKIR TRENLE BILE OLSA IZMIR'E GELIRIM...

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı ünsal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    artçı olarak kabul ediyorsanız ben gelirim (ünsal)
    Ünsal kardesim o kadar yol zor valla..istiosan sende gel ama motorunla..
    S&S

Forumdan Uzaklaştırıldı john coffee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2006
    Şehir
    İSTANBUL-Çekmeköy
    Motosikleti
    KYMCO XCİTİNG 250
    herkese çok teşekkürler... sizlerle olmak sanırım ayrıcalık daha iyi anlıyorum.. parayı denkleştirip bide gts 250 alırsamm amannnn deymeyin keyfime artık herkese kolay gelsinn... iii çalışmalar....

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı john coffee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese çok teşekkürler... sizlerle olmak sanırım ayrıcalık daha iyi anlıyorum.. parayı denkleştirip bide gts 250 alırsamm amannnn deymeyin keyfime artık herkese kolay gelsinn... iii çalışmalar....
    acele etme ben sana sölemiştim..bütçeni ayarla sana uygun fiyatlı gts hazır..
    S&S

Üyelik
    24 Nisan 2006
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti

üç Kafadarin Seyahatİ

Kim böyle bir gezide yer almak istemezki.....
    Hepimizin hayali değil mi ?
    Darısı herkesin başına...

YOLLARI AÇIK OLSUN

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21546

(forumada yazdım ama gözünüzden kaçabilir diye sizleri ayrıca bilgilendirmek istedim.)

yasin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    üsküdar, zeynepkamil
    Motosikleti
    peugeot satelıs 250
    slm arkadaşlar sym joyride için en iyi alarm,ve en kaliteli,tavsiye ettiğiniz yer varmı ? adres telefon? nerde taktırabilirim? serviste taktırmak zorundamıyım garanti dışına çıkar mı motor? teşekkürler...

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı yasin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaşlar sym joyride için en iyi alarm,ve en kaliteli,tavsiye ettiğiniz yer varmı ? adres telefon? nerde taktırabilirim? serviste taktırmak zorundamıyım garanti dışına çıkar mı motor? teşekkürler...
    www.altanmotor.com die die dilimizde tüy bitti yaw.. bide üsküdardaymışsın.. nis gibi e5 den yavas yavaş doooru tamer ustaya gidiosun gereğini yapıosun..
    S&S

yasin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    üsküdar, zeynepkamil
    Motosikleti
    peugeot satelıs 250
    www.altanmotor.com die die dilimizde tüy bitti yaw.. bide üsküdardaymışsın.. nis gibi e5 den yavas yavaş doooru tamer ustaya gidiosun gereğini yapıosun..
    S&S
    sağol paşam

Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Ne demek lafı olmaz.. Sen gittiğinde zaten ne kadar haklı oldugumuzu göreceksin..
    S&S

melik17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    yaw arkadaşlar foruma fotograf nasıl ekleniyor eksozun fotolarını koyacagımda

mertdg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SYM GTS
    Arkadaşlar çoookk yoğunum..... yazamıyorum.. yakında gene yazmaya başlayacağımmmmm...

bu arada yokluğumdan istifade edip bana taş atanları şiddetle kınıyorummmmmm....
    [B]Md[/B]

melik17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    bu forum ölmüş yaw soru soruyoruz cwp weren bi yardımcı olacak insan yok bu mu yani paylaşım forumu

uzzy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2005
    Şehir
    216 Göztepe
    Motosikleti
    Honda SW 400
    Alıntı mertdg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar çoookk yoğunum..... yazamıyorum.. yakında gene yazmaya başlayacağımmmmm...

bu arada yokluğumdan istifade edip bana taş atanları şiddetle kınıyorummmmmm....
    Kesinlikle katılıorum bugün Mecidiyeköy den gecerken canım arkadasımı bir göreim dedim hem kısa bir sohbet hemde sıcak bir cay icin önce arayıp müsait olup olmadıgını sordum onay cıkıncada hemen zıpladım Gercektende kafasını kasımaya vakti yook ama iii oldu 10 dakikada olsa seni görmek mertg

Bu arada İzmir Fatihleri Thai ve Zühtüpasa mızdanda İzmir maceralarını yol serüvenlerini dinlemek isteris dimii

Alıntı melik17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu forum ölmüş yaw soru soruyoruz cwp weren bi yardımcı olacak insan yok bu mu yani paylaşım forumu
    Ben yardımcı olmak isterdim melik17 ama inan bende bilmiorum mutlaka sööleyen olacak hem nasıl laf o öyle ''ölmüş'' diee duymamıs olalım
    Uzay H
    A RH (+)
    Honda SW 400

REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler