Sym Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Temmuz 2006, 12:05
#461
Yaa bu debriyaj problemi bende de var galiba Mert,
Motoru çalıştırdığım andan itibaren 5-10 dakika hiç sorun yok sonra bir ara motoru çok yavaşlattığımda (örneğin hız kesicilerden geçerken) hızlanma sürecinde yani ilk gazı verdiğimde debriyaj kaçırıyor gibi sarsıntı ve titreme yapıyor. Kayıştan şüpheleniyordum ama galiba debriyaj balatalarından problem. Henüz servise gitmedim ama işin ilginç tarafı bir süre sonra sorun kendiliğinden kayboluyor. Sorun çok rahatsız edici değil ama önceden yoktu bu olay. Neden motorumda kafamı takacağım bir sorun olsun kii?
Haydi bakalım kim çıkacak bu işin içinden??
Arsel Özgürdal / RC PIPER PILOT / SAMSUN
Reklamlar
-
03 Temmuz 2006, 12:19
#462
PIPER adlı üyeden alıntı
Yaa bu debriyaj problemi bende de var galiba Mert,
Motoru çalıştırdığım andan itibaren 5-10 dakika hiç sorun yok sonra bir ara motoru çok yavaşlattığımda (örneğin hız kesicilerden geçerken) hızlanma sürecinde yani ilk gazı verdiğimde debriyaj kaçırıyor gibi sarsıntı ve titreme yapıyor. Kayıştan şüpheleniyordum ama galiba debriyaj balatalarından problem. Henüz servise gitmedim ama işin ilginç tarafı bir süre sonra sorun kendiliğinden kayboluyor. Sorun çok rahatsız edici değil ama önceden yoktu bu olay. Neden motorumda kafamı takacağım bir sorun olsun kii?
Haydi bakalım kim çıkacak bu işin içinden??
çok basit...kalkışta yapmayıp gaz kestiğinde yapıyorsa debriyaın üzerinde 3 tane yay var onlardan yapar, yaylar sertliklerini kaybetmiş olabilir,servise göster hallederler...birde belirli sürelerde yapıyorsa ısınmadan dolayı balatalar kaçırıyor olabilir..balataları ince zımpara ile zımparalat....geçmesse servisle konuşursun,gereğini yaparlar sanırım......söktüğünde kayışada bak..bak bişi olacağını sanmıyorum ama yıpranmışsa değiştir....
-
03 Temmuz 2006, 15:38
#463
[QUOTE=mertdg]
yeliz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar şehir dışındaydım, bugün döndüm. Motosiklet festivali sebebi ile Eskişehir'deydim. Tatlı bir yorgunluk var üzerimde.. Forumu kaldığım yerden okudum, Mert yazdığına çok güldüm ve hiç dikkatimi çekmemişti
cidden komik olmuş
QUOTE]
ehhehehhe komik ama yaaa gerçekten ben geçenlerde burgman sepete ekledim sepete sığmadı....bu arada kargoyla mı yolluosunuz ehhehehe
sema plakayı elinde napıcan motora tak daha iyi olur
Plaka motora takılmayacakmı yoksa ben öööle biliomm
Uzay H
A RH (+)
Honda SW 400
-
03 Temmuz 2006, 15:58
#464
-
03 Temmuz 2006, 16:06
#465
zuhtupasa adlı üyeden alıntı
bazen takılmıo..bazı arkadaşlar saklıolar..
kirlenmesin filen die..
S&S
Yook ben bir iilke imza atıp gözüken bir yere monte etmeyi düsünüorum pasam
Uzay H
A RH (+)
Honda SW 400
-
03 Temmuz 2006, 18:09
#466
Plaka dediğin nedir ki? aslında hepiniz birer plaka değilmiyiz.......(der ve çıkar)
-
03 Temmuz 2006, 20:43
#467
sym mio nun yakıt sarfiyatını bilen war mı
-
03 Temmuz 2006, 20:46
#468
mertdg adlı üyeden alıntı
Plaka dediğin nedir ki? aslında hepiniz birer plaka değilmiyiz.......(der ve çıkar)
Ölemmmiiiyisssss ( Sasırır )
Uzay H
A RH (+)
Honda SW 400
-
04 Temmuz 2006, 03:03
#469
Forumdan Uzaklaştırıldı
melik17 adlı üyeden alıntı
sym mio nun yakıt sarfiyatını bilen war mı
100 km'de 2 - 2,5 litre civarı olması gerekiyor melikciğim.
Edit:Fabrika verisi 2,7 litre
-
04 Temmuz 2006, 11:17
#470
Selam Arkadaşlar
Geçen servise gittiğimde tamer bir mio ile uğraşıyordu,sahibiyle biraz muhabbet ettikde 100km 3 litre yakıyomuş yaww.Benin joyride da cüzsesine göre iyi yakıyor yanii 100km 3.9Lt
Bu arada 8 temmuzda sınava girecek olan arkadaşlar varsa biyerde buluşup gidelim yaww (Pendik Rauf Denktaş Lisesi)
Görüşmek üzereeeee
-
05 Temmuz 2006, 11:15
#471
Eveeeet, bugün ayın 5 i. GTS yolu gözleyen arkadaşım, umarım o gün bugündür. E hadi bekliyoruz artık.
-
05 Temmuz 2006, 12:03
#472
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=17212
kahvaltıyı unutmayın
zia abi nerelerdesin çakarlar oldumu
-
05 Temmuz 2006, 12:15
#473
Forumdan Uzaklaştırıldı
zia nın durumu agır..kalkamaz o bugün öle kolay kolay..
S&S
-
05 Temmuz 2006, 13:04
#474
abi dün ikinizde hastaymışsınız ne işler cevirdiniz merak ettim
-
05 Temmuz 2006, 13:05
#475
Forumdan Uzaklaştırıldı
sıcaklardan herhalde..yorgunluk vs.
S&S
-
05 Temmuz 2006, 14:45
#476
zuhtupasa adlı üyeden alıntı
sıcaklardan herhalde..yorgunluk vs.
S&S
abi ne sıcagı ruslar soguk olur yaw
-
05 Temmuz 2006, 15:04
#477
Forumdan Uzaklaştırıldı
tansiyon 18-10 ne dioon serkaan..
S&S
-
05 Temmuz 2006, 15:32
#478
Hello to all the GTS 250 riders in Turkey!!
I have put a review of my GTS 250 on reviewcentre.com under its Australian name of Bolwell Firenze.
I have also been experimenting with heavier bar-end weights as I feel that the steering is too light at speed, above 100kmh. The standard bar-end weights on my 250 are 150gm each side but I added another 250gm to each side (using a length of plumbers solder wrapped around the existing end weight to test how it works) and found it much more stable with less vibration at speed.
You can buy heavier bar-end weights from Manic Salamander, HVMP or even fit a Throttlemeister.
The option I have taken is to fit universal bar-end mirrors which happen to weight around 400gm each. This improves the handling at speed and also gives better vision directly behind you.
Bruce
Melbourne, Australia
-
05 Temmuz 2006, 15:34
#479
aBİ bu herif ecnebice konuşuyo yaw küfürmü etti daş yohmu
-
06 Temmuz 2006, 12:27
#480
ScootaGeek adlı üyeden alıntı
Hello to all the GTS 250 riders in Turkey!!
I have put a review of my GTS 250 on reviewcentre.com under its Australian name of
Bolwell Firenze.
I have also been experimenting with heavier bar-end weights as I feel that the steering is too light at speed, above 100kmh. The standard bar-end weights on my 250 are 150gm each side but I added another 250gm to each side (using a length of plumbers solder wrapped around the existing end weight to test how it works) and found it much more stable with less vibration at speed.
You can buy heavier bar-end weights from
Manic Salamander,
HVMP or even fit a
Throttlemeister.
The option I have taken is to fit universal bar-end mirrors which happen to weight around 400gm each. This improves the handling at speed and also gives better vision directly behind you.
Bruce
Melbourne, Australia
HI SCOOTAGEEK,
THANKS FOR THE INFORMATION YOU GAVE. HOPE YOU WILL ENJOY YOUR BIKE MORE AFTER THE MODIFICATION YOU MADE. LIGHTNESS OF STEERING WHILE DRIVING AT HIGH SPEEDS IS REALLY BIG PROBLEM FOR A MOTORBIKE. IF THE HEAVIER BAR-END WEIGHTS CAN SOLVE THIS PROBLEM IT WILL BE EASIER AND MORE SAFETY DRIVING AT HIGH SPEEDS.
WHAT IS THE TOTAL KM OF YOUR BIKE AT THAT MOMENT ? ARE YOU COMPLETELY SATISFIED WITH THE QUALITY & PERFORMANCE OF SYM ?
HOPE TO SEE YOU IN OUR FORUM MORE OFTEN AND SHARE YOUR EXPERIENCE WITH US REFERRING MOTORBIKES AND YOUR DRIVING.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler