Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Boxer 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3241

    Üyelik
    27 Nisan 2005
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    150 T
    Bayrak ticaret gerçekten takdir edilmesi gereken bir firma
    Düzceye yolu düşen mutlaka uğrasın, iş nasıl yapılırmış görsün


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3242

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı serkan6767 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar ben de dün bajaj boxer sahibi oldum boxer ımı düzce bayrak ticaretten aldım öncelikle bayinin ilgisi güleryüzlülüğü müşteriye saygısı gerçekten on numara çok memnun kaldım kendilerine teşekkür ediyorum gelelim boxerıma ben geçen sene 100 lük bir kap almıştım ilk motorumdu bir buçuk sene onu kullandım benzin deposu 3.5 lt olduğu için şehirdışı gezilerinde sık sık benzin doldurmam gerekiyordu rampalarda vites düşmek zorunda kalıyordum oturma yeri sert olduğu için uzun gezilerde rahatsız ediyordu boxeri kullanıcı yorumlarını takip ederek aldım dün 84 km yol yaptım benim için harika gerçekten burada yorum yapanların hepsi bu motoru neden bu kadar çok övdüklerini kullandıkça daha da iyi anladım benim istediğim herşey bu motorda var
    Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Kullandıkça daha çok seveceksiniz. Paylaşımlarınızı ve resimlerinizi bekleriz.

  3. #3243

    Üyelik
    28 Mayıs 2015
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı serkan6767 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar ben de dün bajaj boxer sahibi oldum boxer ımı düzce bayrak ticaretten aldım öncelikle bayinin ilgisi güleryüzlülüğü müşteriye saygısı gerçekten on numara çok memnun kaldım kendilerine teşekkür ediyorum gelelim boxerıma ben geçen sene 100 lük bir kap almıştım ilk motorumdu bir buçuk sene onu kullandım benzin deposu 3.5 lt olduğu için şehirdışı gezilerinde sık sık benzin doldurmam gerekiyordu rampalarda vites düşmek zorunda kalıyordum oturma yeri sert olduğu için uzun gezilerde rahatsız ediyordu boxeri kullanıcı yorumlarını takip ederek aldım dün 84 km yol yaptım benim için harika gerçekten burada yorum yapanların hepsi bu motoru neden bu kadar çok övdüklerini kullandıkça daha da iyi anladım benim istediğim herşey bu motorda var
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin çok iyi bi seçim olmuş, bende birkaç güne alıcam inşaallah benimde ilk motorum olucak o yüzden baya sabırsızım.

  4. #3244

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    Safranbolu-KARABÜK
    Motosikleti
    jw-(haojin) hj 125 t 2G - 2012+boxer bm 150 2014
    dün boxerimin zincirini yağladım.
    bunun için önce mazot ve boya fırçası satın aldım.
    zincir korumalarını söktüm.
    ön dişliyi ortaya çıkarmak için öndeki parçayı da söktüm
    motoru ana sehpadan indirdim
    kat kat gazete kağıtları serdim motorun altına
    motoru ana sehpasına aldım
    motorun tekerleği serbestçe dönebilsin diye arka bagajın altından destekleme yaptım
    bir kaba mazot koydum, fırçayı fasılalarla mazota batırarak zinciri fırça hareketleriyle temizledim.
    temizleme işinden emin olduktan sonra, epeyce kağıt havlu harcıyarak, ve arka tekeri döndürerek zinciri iyice kurulamaya çalıştım.
    kurulama işinden sonra, buralara yakın motorcudan satın aldığım würth marka spreyle zinciri iyice yağladım.
    sonra korumaları tekrar monte ettim ve yağlama işini bitirmiş oldum.
    zinciri mazotla temizlerken arka tekerleğe mazot sıçramakta.
    bu yüzden sonraki zincir yağlamalarımda arka tekerleğin dönmesine engel olmayacak şekilde arka lastiğe uygun karton ayarlamayı
    düşünüyorum. sıçrayan yağ lastiğin kayganlaşmasına sebep olarak dönüşlerde tehlike yaratabilmekte.
    1000 kilometre bakıma gittiğimde zincirin yağının iyi olduğunu söylemişlerdi.
    zincir korumaya güvenerek ilk zincir yağlamamı 2330 kilometrede yaptım.
    yağlamanın 500 kilometrede bir yapılması gerektiğini söylemekteler ise de, bizim zincir korumalı olduğundan yağlama yapmadan
    uzun süre kullanabilme imkanına sahibiz diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------

    dün mondial 250 mct gördüm.
    çamur içindeydi arka tekerleği
    zincir de çamur içindeydi
    böyle zincir korumasız bir motorun zincirinin her çamura bulamasından sonra temizlenmesi ve yağlanması gerekebilir diye düşünüyorum.
    korumanın ne denli önemli olduğunu çamura bulanmış zinciri görünce daha iyi anlıyor insan.

  5. #3245
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı HARSELL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün boxerimin zincirini yağladım.
    bunun için önce mazot ve boya fırçası satın aldım.
    zincir korumalarını söktüm.
    ön dişliyi ortaya çıkarmak için öndeki parçayı da söktüm
    motoru ana sehpadan indirdim
    kat kat gazete kağıtları serdim motorun altına
    motoru ana sehpasına aldım
    motorun tekerleği serbestçe dönebilsin diye arka bagajın altından destekleme yaptım
    bir kaba mazot koydum, fırçayı fasılalarla mazota batırarak zinciri fırça hareketleriyle temizledim.
    temizleme işinden emin olduktan sonra, epeyce kağıt havlu harcıyarak, ve arka tekeri döndürerek zinciri iyice kurulamaya çalıştım.
    kurulama işinden sonra, buralara yakın motorcudan satın aldığım würth marka spreyle zinciri iyice yağladım.
    sonra korumaları tekrar monte ettim ve yağlama işini bitirmiş oldum.
    zinciri mazotla temizlerken arka tekerleğe mazot sıçramakta.
    bu yüzden sonraki zincir yağlamalarımda arka tekerleğin dönmesine engel olmayacak şekilde arka lastiğe uygun karton ayarlamayı
    düşünüyorum. sıçrayan yağ lastiğin kayganlaşmasına sebep olarak dönüşlerde tehlike yaratabilmekte.
    1000 kilometre bakıma gittiğimde zincirin yağının iyi olduğunu söylemişlerdi.
    zincir korumaya güvenerek ilk zincir yağlamamı 2330 kilometrede yaptım.
    yağlamanın 500 kilometrede bir yapılması gerektiğini söylemekteler ise de, bizim zincir korumalı olduğundan yağlama yapmadan
    uzun süre kullanabilme imkanına sahibiz diye düşünüyorum.
    Gerek yok o kadar emeğe, 20 liralık zinciri var. 10 günde bir yağdanlıkla biraz kullanılmış yağ sürersiniz zincire tamamdır.

  6. #3246

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    Safranbolu-KARABÜK
    Motosikleti
    jw-(haojin) hj 125 t 2G - 2012+boxer bm 150 2014
    bir de benelli tnt 250 gelmiş karabükte bir bayie.
    bir göz gezdirdim.
    ikinci bir motor olarak en az 250'lik bir motor düşünüyorum
    bu yüzden inceleme arzusu duydum.
    benelli tnt 250 kullanan arkadaşlar var mıdır acep?
    bu motorla ilgili görüşlerini paylaşmalarını istiyorum
    aynı motor hacimli honda, yamaha vesaire marka motosikletlerle olan farkını anlatırlarsa sevineceğim...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:34 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gerek yok o kadar emeğe, 20 liralık zinciri var. 10 günde bir yağdanlıkla biraz kullanılmış yağ sürersiniz zincire tamamdır.
    boxer için zincir var mı yok mu buradaki serviste, fiyatı nedir diye sormadım açıkcası.
    öyle ucuz birşey ise, yağlama için o kadar emek harcamaya değmez dediğin gibi.
    yine de ön ve arka dişlilerin bakımını da ihmal etmemek gerek...

  7. #3247
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Yağlama önemli ama temizlik için zaman kaybedilmez motoru yıkarken zincire biraz basınçlı su tutarsınız tamamdır. Bunu da 3 ayda bir yapsanız yeter. Dişlilere kolay kolay bişey olmaz benim çinlinin arka dişlisi 16500km'de hala yeni gibi, çok bakımlı kullandığım söylenemez.

  8. #3248
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    http://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx

    Buradan yedek parçalara, fiyatlarına bakabilir hatta sipariş verebilirsiniz. Zira servisler 3.5 liralık yağ filtresini 10-15 TL'den sayabiliyorlar. Yazık günah. Böyle belirli parçalardan (filtreler, balatalar falan) bir kaç tane alıp kenara koymak lazım çünkü ne alırsanız alın kargo ücreti çıkıyor.

  9. #3249
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Servis parçaya fazla fazla yazar kimse itiraz etmesin, garanti istiyorsanız bakım parası verin yani. Zaten Bajaj'ın garanti sistemi çinlilere göre daha iyi işlemesine rağmen bakım aralıkları daha uzun.

  10. #3250

    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    Safranbolu-KARABÜK
    Motosikleti
    jw-(haojin) hj 125 t 2G - 2012+boxer bm 150 2014
    Alıntı AurorAbeam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://satis.kuralkan.com.tr/ypproduct.aspx

    Buradan yedek parçalara, fiyatlarına bakabilir hatta sipariş verebilirsiniz. Zira servisler 3.5 liralık yağ filtresini 10-15 TL'den sayabiliyorlar. Yazık günah. Böyle belirli parçalardan (filtreler, balatalar falan) bir kaç tane alıp kenara koymak lazım çünkü ne alırsanız alın kargo ücreti çıkıyor.

    siteye baktım
    zincir fiyatını öğrenmek istemiştim ama
    karşıma çıkan zincir fiyatları değil şunlar oldu:
    Zincir muhafazası
    Zincir muhafaza lastiği
    Zincir kilidi
    Zincir sürtme lastiği
    umarım bir yerlerde vardır zincirle ilgili bilgi.

  11. #3251
    AurorAbeam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2013
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Kalmadı :(
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis parçaya fazla fazla yazar kimse itiraz etmesin, garanti istiyorsanız bakım parası verin yani. Zaten Bajaj'ın garanti sistemi çinlilere göre daha iyi işlemesine rağmen bakım aralıkları daha uzun.
    En azından parçamızla gidip sadece işçilik ödeyip kaçabiliriz diye düşündüm. Mesela Altın elbiseli adam her yağ değişiminde yaş filtresi değişmi de tavsiye eder. Pahalı motorlarda durum nedir bilmiyorum ama bizim motorlarda çekinmeden değişebiliriz. Siteden 7-8 tane sipariş etsek bir şeylerin yanında, yeter bize.

    @HARSELL; hocam ben de bulamadım

  12. #3252

    Üyelik
    08 Kasım 2014
    michelin 130/80/17 si cuk oldu , çokta yakıştı artık viraja daha iyi yatıyor

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    İlker41 bunu beğendi.

  13. #3253
    serkan6767 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2013
    Şehir
    zonguldak alaplı
    Motosikleti
    hero hunk


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:09 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:16 ----------


  14. #3254
    re_death - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    selam arkadaşlar istanbul anadolu yakasında ön amortisör körüğü nereden bulabilirim
    işciliği iyi motosiklet boyacısı ve koltuk döşemecisi tavsiyelerinize açığım

    bi aksilik olmassa haziran sonu gibi boxerı alıp scramble projesini hayata geçirmeyi düşünüyorum
    birde merak ettiğim bir konu motoru alıp ruhsat çıkarmadan motorun rengini değiştirsek ruhsata yeni rengini işlettirme prosödürü nasıl işliyor acaba bilen varsa kısaca bir açıklama yaparsa sevinirim

  15. #3255

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı Rookie-94 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    michelin 130/80/17 si cuk oldu , çokta yakıştı artık viraja daha iyi yatıyor

    http://<a href="http://hizliresim.co...yW.jpg</a></a>

    http://<a href="http://hizliresim.co...Rr.jpg</a></a>
    Lastikleri ne kadara aldınız acaba

  16. #3256
    Mitoqondri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    Samsun
    Arkadaşlar Antalya'da yapacak olduğumuz buluşmamıza, sayfanızda Antalya'dan olan arkadaşlarımız davetlimizdir..

    Tanışmak, görüşmek isteyen tüm motor severleri bekliyoruz..

    http://www.motosiklet.net/forum/etki...015-pazar.html

  17. #3257
    twona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2006
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    Yamaha XMAX 400 & Bajaj BOXER 150
    Satmaktan vazgeçtim inadına binicem



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...

    Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet.ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor. Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.

    Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
    ebleksin bunu beğendi.

  18. #3258

    Üyelik
    22 Haziran 2014
    Motosikleti
    Bajaj boxer (Cafe racer) sym jet 14 200i
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satmaktan vazgeçtim inadına binicem

    http://www.resimekle.com/images/2015...239722953n.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...

    Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet.ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor. Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.

    Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
    Hocam hayırlısı olsun
    Sizi bulmuşken birşey soracağım nu gidonu takarken scrambler olanı kablolar falan kısa geldi mi yoksa tam mı oldu acaba

  19. #3259

    Üyelik
    08 Kasım 2014
    Ön pirelli 120/70 , arka michelin 130/80 , ikisini çıkma aldım 300 tl ye.

  20. #3260

    Üyelik
    15 Mart 2009
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Şu an yok.
    Alıntı twona adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Satmaktan vazgeçtim inadına binicem

    http://www.resimekle.com/images/2015...239722953n.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------

    Bugün Pulsar almak için Düzceye bayiye gittim. Test motorunu 20 dakika kadar kullandım. İzlenimlerim şöyle...

    Oturuş pozisyonu rahatsız, uzun kullanımda bilekleri çok ağrıtır. Göbeğim depoya yapışık seyahat ettim çok rahatsız edici geldi. Koltuk hala sert. Uuzn yol yapmak için düşünüyordum ama pulsar şehir içi kullanımı için kıvrak, seri ama konforsuz bir motosiklet.ben 90 kiloyum motorun 120-125 km hızdan sonra düz yolda nefesi kesiliyor. Bakmayın 157-160 yaptım diyenlere. Rüzgar arkadaysa ve eğim varsa evet yapar ama düz rüzgarsız yolda hız 125-130 km civarı. Ayrıca GPS ile baktığımdada 120 de 10-12 km fazla gösteriyor gösterge. Kısacası benim aradığım motor bu değil. Kötümü hayır değil ama dediğim gibi tarzım değil. Bir kere alt devirler çok cansız. Eğer gücü hissetmek istersen hep üst devirlerde kullanacaksınki buda yakıtı fazlalaştırır motorun ömrünüde kısaltır. 5-6 bin devir kullanayım dediğinde 150 lik bir motordan farkı yok. Plaka dahil 9 binlere yaklaşan bu motor yerine 2. el az km de SYM Wolf, Daelim Daystar, Hyo GV250 Hyo 250 gt yada gtr almak çok daha akıllıca diye düşünüyorum. İnanırmısınız Boxerdan aldığım o zevki Pulsarda bulamadım. Sesi falan çok itici geldi. Boxer daki o tek tek sayan egzos sesi malesefki pulsarda yok.

    Neyse çok uzattım. Pulsar alma hevesim erkenden bitti. 250 lik bir maxi, naked yada cruiser şart oldu Boxer ın yanına...
    Satmaktan vazgeçmene sevindim. Ben de aynı durumda olduğum için 2. motor olarak 200'lük Scarabeo aldım. Scarabeo'yu daha çok şehir dışında, Boxer'ı da şehir içinde kullanıyorum. Tavsiye ederim. Fiyat performans göz önünde bulundurursan Aprila-Piaggio-Gilera scooterların efendileri. Tek sıkıntısı olası durumda parçalarının cep yakması. Bu yüzden sıfır almak lazım.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)