Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #15281
    search16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    GTS Evo 250 - Hero Hunk 150
    Selamunaleyküm dostlar. Bir arkadaşımızın pulsar 200 ns motosiklet i çalındı. İki ay sonra buldu polis. Motor aksamında sıkıntı yok lakin bazı elektronik aksamlarda sorunlar var. Mesela gösterge hiç çalışmıyor, farlar yanmıyor. Gidondaki mavi ışıklarda yanmıyordu. Sele altı sigorta lardan biri yanmış. Değiştirdim lakin sadece gidon ışıkları geldi. Far ve gösterge halen yok. Bunun da ayrı bir sigortası varmı. Düzkontak yapmışlar motora,far aksamındaki çoğu kabloyu kesmişler siyah soket yok ve onları bantlayarak birleştirmişler. Kablo bağlantı şeması varsa bilen atabilirmi. Yada konu hakkında yardımcı olabilecek varmı.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #15282

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
    Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.

  3. #15283
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı search16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamunaleyküm dostlar. Bir arkadaşımızın pulsar 200 ns motosiklet i çalındı. İki ay sonra buldu polis. Motor aksamında sıkıntı yok lakin bazı elektronik aksamlarda sorunlar var. Mesela gösterge hiç çalışmıyor, farlar yanmıyor. Gidondaki mavi ışıklarda yanmıyordu. Sele altı sigorta lardan biri yanmış. Değiştirdim lakin sadece gidon ışıkları geldi. Far ve gösterge halen yok. Bunun da ayrı bir sigortası varmı. Düzkontak yapmışlar motora,far aksamındaki çoğu kabloyu kesmişler siyah soket yok ve onları bantlayarak birleştirmişler. Kablo bağlantı şeması varsa bilen atabilirmi. Yada konu hakkında yardımcı olabilecek varmı.
    kablo renklerini takip ederek ekleme şeklinde birleştirmeyi deneyin, ana sigorta atık olsa hiç elektrik gelmez, sigortayı kontrol ettim demişsiniz hepsini kontrol edin ve büyük ihtimal kablolar kesilmeden dolayı elektrik gelmiyordur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
    Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.
    amortisör gıcırdıyor olabilir mi diyeceğim oturup iniyorsunuz ses yok demişsiniz, vida somun kontrolü yapın arka kısımların, sele altı yan grenaj plastiğinin orta kısmında delikli pencere var onu da kontrol edin.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  4. #15284

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    Arabacı
    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba, motorum 2017 12000 km'de. Motosikleti hareket ettirdiğimde arka taraftan ara ara bir gıcırtı sesi geliyor. Kapı gıcırtısı gibi. Baya kontrol ettim ama sebebini çözemedim olduğu yerde oturayım kalkayım zıplayım ses yok ama çok ilerlettiğimde boşta vitesde vs. gıcırtı başlıyor. Öyle sürekli değil ama düşük hızda boşa alınca sesi duyuyorum. Sebebi ne olabilir. Zincirim çok az gevşek sayılır o mu yapıyor acaba bu haftasonu gerip bakacağım. Başına gelen var mı? Arka Amartisör sıvısını da kontrol ettim tam.
    Başına gelen varsa fikirlerini bekliyorum. Gidişinde duruşunda bir sorun yok bu arada.
    Arka disk balataya surtuyor olabilir.

  5. #15285

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    kdiner hocam,
    Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
    Levend84 hocam,
    Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.

  6. #15286

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    Arabacı
    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kdiner hocam,
    Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
    Levend84 hocam,
    Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.
    Arka teker mil gobegine sivi sprey gres sık biraz,

    Olmadi,

    Orta sehpaya al
    Mili sök çikar
    Elinle milin dış yuzeyine katı gres sür,rulman masurasina ve burçlara`da sur
    Mili tekrar tak.

    10dk ni almaz bu işlem

  7. #15287
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kdiner hocam,
    Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
    Levend84 hocam,
    Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.
    Arka stop üzeri grenaj ses yapıyor olabilir mi veya arka çanta varmı motor da. Orta sehpaya al tekeri karşılıklı iki elinle tut sağa sola kastırmaya çalış bak göbek te boşluk var mı belki koruyucu toz contası varya göbekte oda yırtılma yaptı ise oda ses yapıyor olabilir dicem çevirince yokmdiyorsun yükte yapıyor.

  8. #15288

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı alp010 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kdiner hocam,
    Dediğiniz kontrolleri yaptım ama sorunu tespit edemedim valla.
    Levend84 hocam,
    Demin 20 km bi sürüş yaptım hiç arkafren kullanmadım ve indiğimde de disk buz gibiydi. Ama hala ilk şüphem arka frende ikinci olarak arka teker rulmanlari gıcırtı tarzı bi ses yapıyor olabilir mi ? Ama boşa alip orta ayakta teker çevirince ses gelmiyor. Bu yuzden rulman suphem azaldi. Üstüne oturup oldugum yerde amartisore agirligimi verip indirip kaldirdigimda da ses yok. Ama orta ayaktan indirip bosta ittiğimde ya da ustune oturup normal surdugumde ses geliyor. Gerçekten çok ilginç hala çözemedim.arka salincak kısmıni wd40 banyosu yaptırdım. Yarın bidaha bakalım olacak mı.
    dostum sök arka tekeri, rulmanlara balata spresi sıkıp hemen elinle çevirmeye çalış. takılma gıcırtı boşluk vs var ise rulmanlar değişecek. çok zor değil kontrol etmesi.

    teker çıkmış iken salıncağa da bak gıcırtı var mı? varsa ya normal gres ya da sıvı gres sık. ama wd40 sıkma.

  9. #15289

    Üyelik
    26 Eylül 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2017
    Arkadaşlar önerileriniz için teşekkür ederim bu ara yoğunluktan fırsat bulamadım ilk fırsatta deneyip sonuçları yazacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka stop üzeri grenaj ses yapıyor olabilir mi veya arka çanta varmı motor da. Orta sehpaya al tekeri karşılıklı iki elinle tut sağa sola kastırmaya çalış bak göbek te boşluk var mı belki koruyucu toz contası varya göbekte oda yırtılma yaptı ise oda ses yapıyor olabilir dicem çevirince yokmdiyorsun yükte yapıyor.
    Arka çanta var hatta yeni taktim sayılır ama gıcırtı gibi olunca çok ona bağlamadim genelde de boş oluyor çanta zaten ama gene bi söküp deneyim.

  10. #15290

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhaba arkadaşlar.
    Ledli elcik koruma almıştım, montaj yaptım bir süredir kullanıyorum ama Ledlerin montajını yapmamıştım.
    Fakat şimdi montaj yapmak istiyorum bağlantıyı nerden yapmalıyım? Motorun elektrik aksamını etkilemeyecek bir bağlantı noktası var mıdır?
    Önerilerinizi alabilir miyim?

  11. #15291

    Üyelik
    07 Mayıs 2012
    Şehir
    Çeşme
    Motosikleti
    pulsar ns 200
    selamlar geçenlerde pulsarın fren balatalarını kontrol etmek istedim söküp taktım ve bu işlemden sonra diskte ısınma ve balata kokusu farkediyorum ve elimle tekeri cevirdiğimde balata sürtüyor gibi bir ses duyuyorum. frenleme vs performans eskisi gibi ancak bu ısınma ve kokuyla ilgili bir fikri olan olup paylaşırsanız çok sevinirim

  12. #15292
    Kocaeli İl Temsilcisi Ezio41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2020 Yamaha MT-25 Ice Fluo
    Bajaj'ın 2020 model fiyat listesi yayımlanmış arkadaşlar. NS 200'ün sıfırını 16.990 TL'ye çekmişler.

    http://globalbajajcms.azurewebsites....at-listesi.pdf

  13. #15293
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    aynen valla ikinci el fiyatları baya düşecektir bu nedenle, su an gözlemlemekteyim uygun buldugumda alacağım inşallah

  14. #15294
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Beyler Selam.

    Birkaç sorum olacak. Motosikletin 2015 ve alt modellerinde kronik sorunlar var 2016'da düzeldi deniliyor, bunlar nelerdir?

    Bir de bu motor sizce max kaç km'de alınmalı? 35 bin km'de 2016 model bir ns200 alınır mı?

  15. #15295

    Üyelik
    30 Temmuz 2018
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Bende 2016 vardı sıfır almıştım soğuk havalarda ekran resetlemesi vardı birde kompresör yapınca debriyaj sıkıldığında stop ediyordu arada onun haricinde memnundum

  16. #15296

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler Selam.

    Birkaç sorum olacak. Motosikletin 2015 ve alt modellerinde kronik sorunlar var 2016'da düzeldi deniliyor, bunlar nelerdir?

    Bir de bu motor sizce max kaç km'de alınmalı? 35 bin km'de 2016 model bir ns200 alınır mı?
    O kronik sorunları(yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme, soğuk havalarda ekran resetleme) abs'li versiyonlarında bile düzeltemediler.
    abs'li versiyonlarında ek olarak ön fren diski yamulması sorunu da eklendi. Düzelttikleri 2 şeyden biri koltuk sertliğini bi tık yumuşatmaları, diğeri de aküyü yatık pozisyondan dikey pozisyona getirmeleri.
    Ancak ekran resetleme olayını satın alacağınız ya da kendisiniz yapabileceğiniz ufak bir aparat ekleyerek çözebiliyorsunuz(önceki sayfalarda detayları var). Ön diskin yamulması konusunda yapılacak bir şey yok, zira değişseniz de yamuluyor, aynı sorun Dominar'larda da var.

    İkinci sorunuza gelirsek, motorun km'si tabii önemli ama bence km'den çok nasıl bakıldığı, nasıl kullanıldığı kısacası geçmişi önemli.
    Ben 2014 model ns200'ümü 43'bin km'de iken sattım. 27500km'ye kadar her 2500km'de bir yağ+yağ filtresi değişmiştim(ben ara bakımlarda motul5100,servis eni marka kullanıyordu ), her 8 bin km'de hava filtresi, her 12bin km'de ise benzin filtresi değişmiştim(hepsi de zamanından önce yapıldı yani) . 27500 km'den sonra satana kadar yağ+yağ filtresini kitapçığındakine uygun olarak 5000km'de bir değiştim,fren hidroliklerini değiştim,30bin km'de lastik rulmanlarını değiştim vs vs Ve bunların fotolarını çektim, face'e koydum, aldığım sarf malzemelerinin faturalarını sakladım ve bunları motoru alan arkadaşa gösterdim. Fren balataları da bitmek üzereydi, değişime zamanım olmadığı için yeni fren balatalarıyla birlikte motorun bakımını da yapıp, vermiştim.

    Geçmişini bilmiyorsanız bin km'deki motor bile riskli canım ülkemde. Tabii fiyat olarak çok uyguna satıyordur, "sorun çıksa da yaptırır sürerim, zarar etmem" düşüncesindesinizdir, o zaman başka.

  17. #15297
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS 200
    Alıntı maktama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kronik sorunları(yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme, soğuk havalarda ekran resetleme) abs'li versiyonlarında bile düzeltemediler.
    abs'li versiyonlarında ek olarak ön fren diski yamulması sorunu da eklendi. Düzelttikleri 2 şeyden biri koltuk sertliğini bi tık yumuşatmaları, diğeri de aküyü yatık pozisyondan dikey pozisyona getirmeleri.
    Ancak ekran resetleme olayını satın alacağınız ya da kendisiniz yapabileceğiniz ufak bir aparat ekleyerek çözebiliyorsunuz(önceki sayfalarda detayları var). Ön diskin yamulması konusunda yapılacak bir şey yok, zira değişseniz de yamuluyor, aynı sorun Dominar'larda da var.

    İkinci sorunuza gelirsek, motorun km'si tabii önemli ama bence km'den çok nasıl bakıldığı, nasıl kullanıldığı kısacası geçmişi önemli.
    Ben 2014 model ns200'ümü 43'bin km'de iken sattım. 27500km'ye kadar her 2500km'de bir yağ+yağ filtresi değişmiştim(ben ara bakımlarda motul5100,servis eni marka kullanıyordu ), her 8 bin km'de hava filtresi, her 12bin km'de ise benzin filtresi değişmiştim(hepsi de zamanından önce yapıldı yani) . 27500 km'den sonra satana kadar yağ+yağ filtresini kitapçığındakine uygun olarak 5000km'de bir değiştim,fren hidroliklerini değiştim,30bin km'de lastik rulmanlarını değiştim vs vs Ve bunların fotolarını çektim, face'e koydum, aldığım sarf malzemelerinin faturalarını sakladım ve bunları motoru alan arkadaşa gösterdim. Fren balataları da bitmek üzereydi, değişime zamanım olmadığı için yeni fren balatalarıyla birlikte motorun bakımını da yapıp, vermiştim.

    Geçmişini bilmiyorsanız bin km'deki motor bile riskli canım ülkemde. Tabii fiyat olarak çok uyguna satıyordur, "sorun çıksa da yaptırır sürerim, zarar etmem" düşüncesindesinizdir, o zaman başka.


    aydınlatıcı bilgi için teşekkürler, bu mantık ile kronik sorun acısından 2015 / 2016 farkını göz ardı ediyorum.

    Ne yazık ki motorun gecmişini bilmek imkansız, bir ustaya göstereceğim tanıdık, oldukca iyi anlar kendisi.

    Ekstra özenli olarak değil de standart bir kullanıcının standart bakımlarını yaptıgımızı varsaydıgımızda km limiti ne olmalı?

    Bir japon 50bin km'de iyi sayılabilir iken ns200 için bunu kaç bin olarak almalıyız
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  18. #15298

    Üyelik
    14 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Selam arkadaşlar pulsar 200ns im 30bin'e geldi, 10bin de anlas tournee takmıştım, değişim için üç seçenek buldum

    1 Metzeler Lasertec 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S

    2 Pirelli Angel City 100/80-17 52S ve 130/70-17 62S

    3 Michelin Pilot Street 100/80-17 - 130/70-17

    Bir arkadaş pilot street takmıştı fakat pirelli kafada soru işareti kaldı. Adetten lasertec i de 3. olarak ekledim :D. Sizce hangi modeli takayım?

  19. #15299
    Memo84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial sfc ve bajaj discover
    Buradaki yazılara bakınca pulsarda sorun yumağı bir motor. Bende bajaj discover 125 modeli var. Motorun huyunu suyunu biliyorum pulsar 150 veya 200'lüğe terfi edeyim dedim de elektronik sorunlar olursa hele ki bajajdaki parça yokluğu bilinen birşey uğraşamam.
    Servislerden beklentim yok onların kendine hayrı yok, Yetkili parçacı desen bir kere elimde poşetle dükkandan çıkmadım ne sorarsam yok. Yedek parçalar ucuz değil zaten hele pulsarda diğer motorlardan parça uyduramayız gibi gözüküyor.

  20. #15300

    Üyelik
    30 Aralık 2019
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Arkadaşlar merhaba,motora yeni başlayacağım ve boyum 168. 200 NS ile başlamak istiyorum. İlk çekincem boydan yana sorun yaşar mıyım? İkincisi bazı kronik sorunları olduğunu okudum, gördüm. 2017 model 24 binde bir tane buldum gidip bakıp, iyiyse almak istiyorum. Önerileriniz olursa şuna bak, buna dikkat et diye çok memnun olurum.


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)