Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Haziran 2017, 23:35
#14121
vaybe adlı üyeden alıntı
herkese selamlar,
geçen mesajlarda biri daha yazmıştı ama arada kaynamış sanırım, yeni abs'li modellerinden alıp kullanan var mı hiç? önceki modellerde karşılaşılan kronik tabir edilen sorunlar euro4 modellerinde de ortaya çıkıyor mu?
17 modellerde şimdilik hepsinde yaşanılan akü sıkıntısı var onun harici henüz facebook ta sıkıntı belirten olmadı veya ben duymadım.
Reklamlar
-
10 Haziran 2017, 08:52
#14122
Arkadaşlar malum dominar yüzünden pulsarımı satmıştım dominar alacağım için ama dominarı almakdan vazgeçtim.Bu ay içinde ALLAH nasip ederse 17 model pulsar alacağım euro4 olanlardan.Eski pulsarı sattım pişman oldummu diye sorarsanız,yokluğuna pişman oldum.Bence elinizdeki motorları tutun.Aslında ninja300 almakda istiyordum amma velakin eşşek yükü ile para vermek açıkcası zor geldi.Hiç yere kendimi şartlamayayım gidip 2017 model pulsar alayım işimi görecektir diye düşündüm zaten pulsarda tek şikayetim firenleri idi,yeni modeller absli bir nebzede olsa tatmin edecektir İNŞALLAH.
Pulsar candır,Gerisi heyecandır.
-
10 Haziran 2017, 11:41
#14123
Merhaba.
300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.
Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;
Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.
İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.
Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.
Artılarına gelecek olursak eğer;
Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.
Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.
Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.
Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.
Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.
İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
-
10 Haziran 2017, 12:04
#14124
nat675 adlı üyeden alıntı
Merhaba.
300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.
Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;
Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.
İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.
Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.
Artılarına gelecek olursak eğer;
Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.
Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.
Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.
Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.
Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.
İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım
-
10 Haziran 2017, 12:49
#14125
murat 60 adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=-lf3hPAFQ3I
1.10 dakıkada görünüyor kullandığınız motorda arkada da abs var ön disk içinde bulunan sık delikli yuvarlak nokta varya orası abs aynısı arkada da var
ikincisi resetleme durumuna gelirsek kontağı açtığınızda ekranda km ibresinin gidip gelme olayını tamamlamadan marşa basarsan resetler marş basarken acele etme ışıkların sönmesini bekle zırıltı işi pek çözüm bulmuyor birşeyler yapanlar var ama ben çözüm bulamamıştım
Arkada ABS yok arkadaşım. Serviste söyledi zaten olmadığını.
Ki zaten arka fren pedalına bastığımda arka tekerleği kilitliyor zaten. Abs olsa kilitler mi?
Senin o söylediğin arka tekerlekteki sık delikli halkaya aldanma. Sanırım ön tekerlekten alınan kilometre sayacı için o.
Ki zaten Bajajın sitesinde de yazıyor. Ön fren disk abs. Arka fren kelebek disk diyor sadece.
Marş basma işine gelecek olursak eğer, emin ol kontağı açtıktan sonra bayağı bir bekliyorum. Çok denedim. Hatta kendimce marş basma teknikleri geliştirmeye çalıştım ama yine yapıyor resetleme işini.
Ha ne geliştirdin dersen. Motosikleti stop edince sağ kumandadaki kırmızı anahtarı kapattım.
Çalıştıracağım zaman. Önce kontağı açıp gösterge kendine gelince sonra kırmızız anahtarı açıp enjeksiyonu bekledim. bastım yine resetledi.
Önce kırmızı anahtarı açıp sonra kontağı açıp bekledim yine aynısını yaptı.
Benim anladığım kadarıyla akünün anlık gücü hem marşa hem de göstergelere anlıkta olsa yetmiyor ve bu durumda gösterge resetleniyor.
Kaliteli bir aküyle çözülür gibi geliyor ama henüz bir fikrim yok gibi. belki başka bir sorundan dolayı yapıyordur bunu.
Zırıltı konusunda servis o zamazingoyla gösterge arasına lastik parçası gibi birşey sıkıştırmış ama pek işe yaramamış gibi. O parçanın nasıl söküldüğünü öğrenir öğrenmez kendim çözüm bulmaya çalışacağım artık.
-
11 Haziran 2017, 01:33
#14126
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
-
11 Haziran 2017, 03:50
#14127
Zırıltı konusunda benim gördüğüm kadarıyla siperlik ile gösterge arasına parmak konulunca sesi kesiyor. Yani o iki parça arası çift taraflı bant ile doldurulursa sanki ses kesilir gibi geldi. İlk fırsatta bunu çözmeye çalışıcam. Bunun dışında çok memnunum motordan. Hele gidon yükseltme ile daha da zevk almaya başladım. Kendini buldu motor bana göre bu şekilde.
-
11 Haziran 2017, 07:51
#14128
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
Aşağıdaki linkte AS 150 kullanım klavuzu var.
Sayfa 27'de istediğin bilgiler yazıyor arkadaşım.
Klavuzda yazana göre;
Sadece yağ değişiminde 1,2 litre yağ koyacaksın.
Yağ ve Yağ filtresini de değiştireceksen 1,4 litre yağ koyacaksın motoruna.
http://www.bajaj.com.tr/media/15921/rev00_pulsaras150kullan%C4%B1mklavuzu.pdf
-
11 Haziran 2017, 20:08
#14129
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
-
11 Haziran 2017, 20:16
#14130
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
11 Haziran 2017, 20:24
#14131
ayzek adlı üyeden alıntı
apache nin yan sanayisi çok piyasada orjinali gayet güzel ve sert ayar falan bozulmuyor fakat aynada kocaman yazı var
discover aynasıda gayet güzel ikisinide inceleyip karar verebilirsin
Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım
Düzeltme: Hocam bir de altında yazı olmayan buldum bir tane acaba yan sanayi olabilir mi yazısız olanı
-
11 Haziran 2017, 20:27
#14132
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Hocam araştırıyorum şimdi ikisini de dediğiniz gibi apachenin altı boydan boya yazı, tipi güzel ve her fiyattan var
Discover aynası hakkında pek birşey bulamadım
discoverde güzel etrafta görürsen incele yada servisten bakıp inceleye bilirsin madem pulsar aynalarını gözden çıkardın kestirip araya 5 6 cm demir kaynattırabilirsinde hem daha uyguna elde etmiş olursun
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
12 Haziran 2017, 00:06
#14133
Phoenixs adlı üyeden alıntı
Beyler iyi günler diğer başlık ölü
Bende as150 var yağ değiştircem fakat yağ kapasitesini bulamadım bilgisi olan var mı?
1 litre yağ konuluyor filtre dahil mi bilmiyorum servisten bilgi alabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Bu orijinal aynaları artık değiştirmek istiyorum bazıları TVS Apache ve Discover aynası takmış hangisi daha iyi acaba fiyatları aynı
orjinal tvs aynasında tek satır yazı vardır fiyatı 45tl üzeri olması lazım, çakma olanda ya yazı yoktur yada çift satır yazı vardır oda 30 40tl altı fiyatı olması lazım. Ben mesela orjinal pulsar aynası var fakat sap kısmı discovery aynasının sapı şimdilik bir sıkıntım yok.
-
12 Haziran 2017, 01:22
#14134
kdiner adlı üyeden alıntı
orjinal tvs aynasında tek satır yazı vardır fiyatı 45tl üzeri olması lazım, çakma olanda ya yazı yoktur yada çift satır yazı vardır oda 30 40tl altı fiyatı olması lazım. Ben mesela orjinal pulsar aynası var fakat sap kısmı discovery aynasının sapı şimdilik bir sıkıntım yok.
Hocam sagolasın
ayzek adlı üyeden alıntı
discoverde güzel etrafta görürsen incele yada servisten bakıp inceleye bilirsin madem pulsar aynalarını gözden çıkardın kestirip araya 5 6 cm demir kaynattırabilirsinde hem daha uyguna elde etmiş olursun
Doğru söylüyorsun hocam daha ucuz bir yol. Araştırırken ayna yükseltme civatası gördüm 10 tl ye almış bir arkadaş ondan bulamıyorum bulabilirsem oda uyguna gelecek
-
12 Haziran 2017, 02:13
#14135
Ben karaköyde civatacılarda bulmuştum tanesi 5 liraydı ama pulsarın ters diş olduğundan 1 tanesini kullanabilirsin her ne kadar metrik somun alsamda takarken dişleri yemiş herhangi bi sorun yaşamadım gayette güzel görüş saglamıştı aday düşüp maneti korınca yeni manete takmak için söktüğümde görmüştüm karaköyde bütün civatacıları tek tek gezdim ters diş hiçbirinde yoktu
Görüş harika olmuştu ve araba aynası derdinden kurtumuştum ama dişeri yiyor birde gri renkte var siyah yok spreyboya ile boyarsın ben elektrik bandıyla kaplamıştım okadar uğraşmadım civata yerine kesip ince birşey kaynatılabilir yanlış hatırlamıyorsam mengü o tarz bir uygulama yapmıştı ama uzun zamandır formda denk gelmiyorum görürse bilgi verebilir
[IMG][/IMG]
-
12 Haziran 2017, 02:24
#14136
Karaköye gitmektense atölyede kesip parça kaynatırım hocam dediğin gibi daha kolay olur
-
12 Haziran 2017, 10:14
#14137
nat675 adlı üyeden alıntı
Merhaba.
300km kadar oldu. Yeni ABS'li modelini kullanıyorum.
Motor henüz rodajda olduğu için bol bol incelemeye çalışıyorum doğal olarak.
Şimdiye kadar gördüğüm olumsuzluklara gelecek olursak eğer;
Birincisi malum ekran resetleme sorunu. Vu bunu 10 marştan neredeyse altısında yapıyor. Çok sinir bozucu bir durum.
Sanırım aküyle alakalı bir durummuş. Rodaj bakımı için gittiğimde detaylı bir şekilde bilgi almaya çalışacağım.
İkincisi ise malum yine hepsinde olan ön kafadaki o alın mı siperlik mi neyse felaket derecede zırıltı yapması. Söküp fırlatasım geliyor resmen.
Bu iki sıkıntı dışında hiçbir problemle karşılaşmadım şimdiye kadar. Umarım da karşılaşmam.
Artılarına gelecek olursak eğer;
Gri siyah olan rengi çok hoşuma gitti.
Euro 4 denen olaydan anladığım kadarıyla, motosikletin sürücüsüne olan bir etkisi yok. Tamamen çevreyi daha az kirletmesiyle alakalı bir durum.
Bir diğer artısı ise ABS olayı. Ama sadece ön frende ABS var. Arkada yok malesef. Hiç ABS'li motosiklet kullanmadığım için bayağı bir hoşuma gitti.
Ön tekerleğin frenden dolayı kilitlenmeyeceğini bilerek firene abanmak bayağı bir güzel ve güven verici bir olay.
Bunların dışında bildiğim kadarıyla bir fark yok eskisiyle arasında.
İlk izlenimler iyi yönde diyebilirim özetle.
O cızırtı için kurye arkadaşın biri şeffaf silikonlardan sık komple temas eden yerlere geçiyor demişti. ama gerçekten sinir bozucu durum motor sürerken müzik dinlediğimden pek duymuyorum ama dinlemediğim zamanlar yumruk atasım geliyor ön cama
-
12 Haziran 2017, 20:44
#14138
KumanBayram adlı üyeden alıntı
Telefon tutucu takmak istiyorum gezi planları var kullananlar nereye bağlıyor ?
ben buraya taktım çok kullanışlı... asıl önemliolan aparat
ben aliexpressten aldım şu
-
12 Haziran 2017, 21:49
#14139
[QUOTE=duykan;4164825]https://i.hizliresim.com/1gYMVN.jpg
Senin motorda son gidonda kırmızı düğme var 2 tane alt alta on of gibi birşeyler yazıyor,daha önce görmemiştim.Yeni pulsarlar bu şekildemi?
-
12 Haziran 2017, 22:08
#14140
duykan adlı üyeden alıntı
Merhaba.
Bu tutucudan ben de aldım bekliyorum bakalım.
Telefonu tutan kısımları yaylı mı yoksa fotoğraflarından anladığım kadarıyla telefonu yerleştirip arkadan sıkarak mı sabitliyoruz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)