Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Haziran 2016, 17:42
#12001
selamlar,
300 km akabinde durum özeti
1- yakıt tüketimi
ortalama 3 litre gerektiğinde red de yaptım ama normal sürüşleri içerir
2-lastikler
motoru aldım 20 km yaptım geri döndüm motorcuya hemen michelin takıldı
mrf lastikler mukavva kalitesinde
bazı arkadaşlar kuruda iyi falan demişler ama ben kurudada beğenmedim
3-frenler
arka fren hissiz gibi aşırı basınca kilitleme potansiyeli var. yavaşlama için yeterli. ön fren muhteşem.
4-hızlanma
1-2-3 viteslerde gayet güzel hızlanıyor 4-5 gibi azalsada motorun 130 hızı görmesi çok zaman almıyor. ara hızlanmalarda vites küçültme olmaksızın başarılı. sonuçta 200 cc ve 24 ps bir motor. varadero performansı beklemek yanlış olur.
5-titreşim
arkadaşlar motorda titreme var ve olması normal. benim ideal konfor hızım 6.viteste 80 km. o hızda rüzgar yoksa ideal
6-servis
bursa servisi eskiden yamaha servisiydi. o yuzden şanslıyız.leb demeden çözüm sunuyorlar.
7-aksesuar
motora cam çanta gidon yukseltme takınca minik bir enduro oluyor. arka amortisörü enyumuşak hale getirmenizi öneririm.
8-kalite
motorun malzeme kalitesi kötü değil. çinli kesinlikle değil. japonlara yakın.
9-kronik sıkıntı
2016 larda yok deniyor bende daha bir problem olmadı
olanlarında az olduğunu duyuyoruz. stop etme her motorda oluyor.
faydalı olur umarım.
Reklamlar
-
14 Haziran 2016, 18:13
#12002
resources adlı üyeden alıntı
selamlar,
300 km akabinde durum özeti
1- yakıt tüketimi
ortalama 3 litre gerektiğinde red de yaptım ama normal sürüşleri içerir
2-lastikler
motoru aldım 20 km yaptım geri döndüm motorcuya hemen michelin takıldı
mrf lastikler mukavva kalitesinde
bazı arkadaşlar kuruda iyi falan demişler ama ben kurudada beğenmedim
3-frenler
arka fren hissiz gibi aşırı basınca kilitleme potansiyeli var. yavaşlama için yeterli. ön fren muhteşem.
4-hızlanma
1-2-3 viteslerde gayet güzel hızlanıyor 4-5 gibi azalsada motorun 130 hızı görmesi çok zaman almıyor. ara hızlanmalarda vites küçültme olmaksızın başarılı. sonuçta 200 cc ve 24 ps bir motor. varadero performansı beklemek yanlış olur.
5-titreşim
arkadaşlar motorda titreme var ve olması normal. benim ideal konfor hızım 6.viteste 80 km. o hızda rüzgar yoksa ideal
6-servis
bursa servisi eskiden yamaha servisiydi. o yuzden şanslıyız.leb demeden çözüm sunuyorlar.
7-aksesuar
motora cam çanta gidon yukseltme takınca minik bir enduro oluyor. arka amortisörü enyumuşak hale getirmenizi öneririm.
8-kalite
motorun malzeme kalitesi kötü değil. çinli kesinlikle değil. japonlara yakın.
9-kronik sıkıntı
2016 larda yok deniyor bende daha bir problem olmadı
olanlarında az olduğunu duyuyoruz. stop etme her motorda oluyor.
faydalı olur umarım.
iki kişi binecek isen arka amortisörü en yumuşak yapmayın, yolun durumuna göre esnemeden dolayı vurma sesi duyabilirsiniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
14 Haziran 2016, 18:51
#12003
mavellen adlı üyeden alıntı
bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
Motor 136km hızda RPM limit ışığını yakıyor. Arka dişliyi küçültmediyseniz redline görmemeniz imkansız.
-
14 Haziran 2016, 18:56
#12004
mavellen adlı üyeden alıntı
bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
Rüzgar karşıdan vs esmiyorsa 143 görmesi normal yokuş aşağı bile 160ı göremedim kesiciye girdiğinde devri düşürüyo 160ı görmen zor
-
14 Haziran 2016, 19:26
#12005
Son hiz kac yaparsa yapsin bu motorda 100 uzeri hizlar pek guvenli degil
-
14 Haziran 2016, 20:23
#12006
arkadaşlar burda bi yer var. kesici iptali ve yazılım yüklemesi yapıyorlar. 2-3 beygir veriyormuş. ne dersiniz?
-
14 Haziran 2016, 21:37
#12007
mavellen adlı üyeden alıntı
bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
Mengu16'nin da dedigi gibi 136km rpm isiginin yandigi hiz, yani redline'a girmis oluyorsun, yanlisin var!
-
14 Haziran 2016, 21:48
#12008
resources adlı üyeden alıntı
Son hiz kac yaparsa yapsin bu motorda 100 uzeri hizlar pek guvenli degil
katılıyorum.
hiç zorlanmadan 110-120 km yapıyor ama bana güven vermiyor.
-
15 Haziran 2016, 00:23
#12009
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motor 136km hızda RPM limit ışığını yakıyor. Arka dişliyi küçültmediyseniz redline görmemeniz imkansız.
Özellikle gözüm devir saatindeydi rpm ışığı yansa farkederdim.3-4-5 vitesleri 8 bin devirde yükselttim,son vitesde redline değildi.Şehirler arası duble yolda yaptım.Sizi aldatmak gibi bir niyetim yok hem aldatmaya kalksam kime ne kazandıracağım Dişlilerim orjinal.500 bakımında koyduğum yağ gerçekten çok kaliteliymiş.Ayrıca bridgestone lardan çok ama çok memnun kaldım.Bu lastikler sayesinde motor asfalta kardeş oldu arka frenden ziyadesiyle memnun kaldım.Bundan önceki lastiklerde arka fren çok kötüydü.Ön fren iyi keskin fren yapmadan önce mutlaka boşluğu alıyorum.Yüksek hıza çıkacağımda mümkün olduğunca motoru dizlerimle tutuyorum ellerim hanım eli tutar gibi ve çok eğiliyorum.Rüzgar yoktu.140 çıktığımda motor gayet iyi stabildi.Altımdan gidecekmiş gibi değildi.Neticede ben bu motoru çok sevdim iyikide pulsar almışım.130 km hıza hemen çıkıyor ve benim motor 130 çıkanakadar canı kesilmiyor.
-
15 Haziran 2016, 00:45
#12010
Mavellen sana R25 motorlu ve vites oranlı Pulsar vermişler o zaman ne diyelim. Dediğin olay pulsarin ureticisin kendi vermiş olduğu teknik verilere aykırı. Şimdi sana mı inalalim yoksa kendi Pulsarmiz ve üreticinin vermiş olduğu teknik verilere mi?
-
15 Haziran 2016, 09:32
#12011
arkadaşlar herkese merhaba,ben 150 ns sahibiyim 2500 km de motordan memnunum sizdekine benzer stop etme sorunu bende de var karbüratorlü olmasına rağmen. motorla uzun yollar yapmak istiyorum fakat 150 ns ns yetersiz geldi bana 110 km civarı hızın üstünde sabit gidemez ve çok fazla yorar zaten hava soğutmalı.benim sorum 150 ns yi satıp 2000-2500 tl ekleyip 200ns almaya değermi ?
-
15 Haziran 2016, 09:47
#12012
serkany adlı üyeden alıntı
Mavellen sana R25 motorlu ve vites oranlı Pulsar vermişler o zaman ne diyelim. Dediğin olay pulsarin ureticisin kendi vermiş olduğu teknik verilere aykırı. Şimdi sana mı inalalim yoksa kendi Pulsarmiz ve üreticinin vermiş olduğu teknik verilere mi?
Mecburmusun bana inanmaya,inanmıyorsan hede geç uzatmaya ne gerek var.Benim motorum bu arkadaş.Yalan borcummu var kime ne ispatlıcam.143 yaptım diye yazanda kabahat bende.Lafa bak üreticiyemi inanacakmış banamı.Kime canın istiyorsa onan inan.Birde o tvs apachide sürdüm ölü cansız nazlı gitsemmi kalsammı arasında bir motor,pulsarı onunla kıyaslıyorsan yalınıyorsun.Sen şimdi benim sürdüğüm apachide yorgun dersin.Dipdiri motordu ama tüm gücü o başka yok gaza basıyorsun kimse yok :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
Bence değer.
-
15 Haziran 2016, 10:54
#12013
walter adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba,ben 150 ns sahibiyim 2500 km de motordan memnunum sizdekine benzer stop etme sorunu bende de var karbüratorlü olmasına rağmen. motorla uzun yollar yapmak istiyorum fakat 150 ns ns yetersiz geldi bana 110 km civarı hızın üstünde sabit gidemez ve çok fazla yorar zaten hava soğutmalı.benim sorum 150 ns yi satıp 2000-2500 tl ekleyip 200ns almaya değermi ?
Bende stop etme sorunu yok.
Hız olarak 130-140 arası yapıyor. Rüzgar, ağırlık ve rampa aşağı gibi durumlar göz önüne alınmalıdır. Düşük hızlarda ivmelemesi iyi. 110 sonrası pek güven vermiyor. Yüksek hızlarda rüzgar can sıkıcı bir durum oluşturuyor. Tercih senin biraz daha biriktirip 250 cc motor alabilirsin.
-
15 Haziran 2016, 11:34
#12014
mavellen adlı üyeden alıntı
Mecburmusun bana inanmaya,inanmıyorsan hede geç uzatmaya ne gerek var.Benim motorum bu arkadaş.Yalan borcummu var kime ne ispatlıcam.143 yaptım diye yazanda kabahat bende.Lafa bak üreticiyemi inanacakmış banamı.Kime canın istiyorsa onan inan.Birde o tvs apachide sürdüm ölü cansız nazlı gitsemmi kalsammı arasında bir motor,pulsarı onunla kıyaslıyorsan yalınıyorsun.Sen şimdi benim sürdüğüm apachide yorgun dersin.Dipdiri motordu ama tüm gücü o başka yok gaza basıyorsun kimse yok :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
Bence değer.
TVS nerden karıştırdın anlamadım, Bende 23,5 hp lik standart pulsar var, R25 motorlulardan değil standart genel milletde olan ile aynısından..
143 yaptı redline girmedi mevzusuna itirazımız var 143 yapmasına değil, hafif eğilimli bir otoyolda hızlı giden bir aracın hava kanalını kullanırsın 153 de yapar
Olay yazdıklarına inanıp inanma meselesi değil, olay bu dediğin teknik olarak imkansız ha senin hız göstergen bozuktur olabilir, bir anlık dalgınlık ile öyle görmüş olduğunu da düşünebilirsin.
He deyip ne geçelim her önüne gelen burayı çöplük mü yapsın doğru bilgi paylaşılsın bu tip formların amacı bu değil mi?
Fazla magicmushroom sağlıklı değil ,Tvs falan diyorsun aman dikkat gözünüzü seviyim ,tekerin düz bassın yolun açık olsun.
-
15 Haziran 2016, 11:50
#12015
serkany adlı üyeden alıntı
TVS nerden karıştırdın anlamadım, Bende 23,5 hp lik standart pulsar var, R25 motorlulardan değil standart genel milletde olan ile aynısından..
143 yaptı redline girmedi mevzusuna itirazımız var 143 yapmasına değil, hafif eğilimli bir otoyolda hızlı giden bir aracın hava kanalını kullanırsın 153 de yapar
Olay yazdıklarına inanıp inanma meselesi değil, olay bu dediğin teknik olarak imkansız ha senin hız göstergen bozuktur olabilir, bir anlık dalgınlık ile öyle görmüş olduğunu da düşünebilirsin.
He deyip ne geçelim her önüne gelen burayı çöplük mü yapsın doğru bilgi paylaşılsın bu tip formların amacı bu değil mi?
Fazla magicmushroom sağlıklı değil ,Tvs falan diyorsun aman dikkat gözünüzü seviyim ,tekerin düz bassın yolun açık olsun.
İşine bak bilader.Benim mesajlarıma cevap verme.Yalan birşeyler yazmıyorum.Lanet olası motor keşke yapmasaydı bende yazmasaydım.İyi biliyorsun hava kanalını, peki ilk mesajı yazarkende hava kanalı aklına gelmedimi.Şartlar koşullar o motoru redline girmeden 143 yaptıramazmış gibi inatla birde büyülü mantar falan yaw git işine.
-
15 Haziran 2016, 12:36
#12016
Kesici 11 binde devreye girer rpm ışığı 9.500 devirde yakmaya başlar ikisi aynı şey deyil
-
15 Haziran 2016, 17:12
#12017
BajajRider adlı üyeden alıntı
Tesekkur ederim biliyorum onu on 25 arka artcili ve ya artcisiz 32 yaziyor. Ben 28 32 basiyorum 25 basinca lakalarda kayma ihtimali oldugunu okumustum bir yerde. Merak ettiğim konu lastikten lastige basinc degisiyor mu? Atıyorum rosso 2 icin 30 basiyosundur. Pilot street icin 32 basilir gibisinden.
Arkadaşlar şu lastik basıncı konusuna bir arkadaşımız açıklık getire bilir mi.? Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 28 yazıyor. Artçı varsa ön 25 arka 32 yazıyor.. 2015 200ns bu oranlara göre hava basıyorum. Bu güvenli mi? Fabrika çıkışlı lastikleri ile kullanıyorum
-
15 Haziran 2016, 17:25
#12018
Frame slider kullanan var mi? Koruma demirine gore arti ve eksileri nelerdir?
-
15 Haziran 2016, 18:42
#12019
kılavuzunda ne yazarsa onu kullanın, çok şişirmek de konforu düşürür zaten
-
15 Haziran 2016, 19:59
#12020
new_rider adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar şu lastik basıncı konusuna bir arkadaşımız açıklık getire bilir mi.? Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 28 yazıyor. Artçı varsa ön 25 arka 32 yazıyor.. 2015 200ns bu oranlara göre hava basıyorum. Bu güvenli mi? Fabrika çıkışlı lastikleri ile kullanıyorum
serviste bana ön 30 arka 32 dediler. o sekilde hava basıyorum yola daha saglam basıyor.
benim lastiklerde fabrika lastiklr (mrf)naylon grip
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)