Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12001

    Üyelik
    26 Mart 2016
    selamlar,
    300 km akabinde durum özeti

    1- yakıt tüketimi
    ortalama 3 litre gerektiğinde red de yaptım ama normal sürüşleri içerir
    2-lastikler
    motoru aldım 20 km yaptım geri döndüm motorcuya hemen michelin takıldı
    mrf lastikler mukavva kalitesinde
    bazı arkadaşlar kuruda iyi falan demişler ama ben kurudada beğenmedim
    3-frenler
    arka fren hissiz gibi aşırı basınca kilitleme potansiyeli var. yavaşlama için yeterli. ön fren muhteşem.
    4-hızlanma
    1-2-3 viteslerde gayet güzel hızlanıyor 4-5 gibi azalsada motorun 130 hızı görmesi çok zaman almıyor. ara hızlanmalarda vites küçültme olmaksızın başarılı. sonuçta 200 cc ve 24 ps bir motor. varadero performansı beklemek yanlış olur.
    5-titreşim
    arkadaşlar motorda titreme var ve olması normal. benim ideal konfor hızım 6.viteste 80 km. o hızda rüzgar yoksa ideal
    6-servis
    bursa servisi eskiden yamaha servisiydi. o yuzden şanslıyız.leb demeden çözüm sunuyorlar.
    7-aksesuar
    motora cam çanta gidon yukseltme takınca minik bir enduro oluyor. arka amortisörü enyumuşak hale getirmenizi öneririm.
    8-kalite
    motorun malzeme kalitesi kötü değil. çinli kesinlikle değil. japonlara yakın.
    9-kronik sıkıntı
    2016 larda yok deniyor bende daha bir problem olmadı
    olanlarında az olduğunu duyuyoruz. stop etme her motorda oluyor.

    faydalı olur umarım.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12002
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selamlar,
    300 km akabinde durum özeti

    1- yakıt tüketimi
    ortalama 3 litre gerektiğinde red de yaptım ama normal sürüşleri içerir
    2-lastikler
    motoru aldım 20 km yaptım geri döndüm motorcuya hemen michelin takıldı
    mrf lastikler mukavva kalitesinde
    bazı arkadaşlar kuruda iyi falan demişler ama ben kurudada beğenmedim
    3-frenler
    arka fren hissiz gibi aşırı basınca kilitleme potansiyeli var. yavaşlama için yeterli. ön fren muhteşem.
    4-hızlanma
    1-2-3 viteslerde gayet güzel hızlanıyor 4-5 gibi azalsada motorun 130 hızı görmesi çok zaman almıyor. ara hızlanmalarda vites küçültme olmaksızın başarılı. sonuçta 200 cc ve 24 ps bir motor. varadero performansı beklemek yanlış olur.
    5-titreşim
    arkadaşlar motorda titreme var ve olması normal. benim ideal konfor hızım 6.viteste 80 km. o hızda rüzgar yoksa ideal
    6-servis
    bursa servisi eskiden yamaha servisiydi. o yuzden şanslıyız.leb demeden çözüm sunuyorlar.
    7-aksesuar
    motora cam çanta gidon yukseltme takınca minik bir enduro oluyor. arka amortisörü enyumuşak hale getirmenizi öneririm.
    8-kalite
    motorun malzeme kalitesi kötü değil. çinli kesinlikle değil. japonlara yakın.
    9-kronik sıkıntı
    2016 larda yok deniyor bende daha bir problem olmadı
    olanlarında az olduğunu duyuyoruz. stop etme her motorda oluyor.

    faydalı olur umarım.
    iki kişi binecek isen arka amortisörü en yumuşak yapmayın, yolun durumuna göre esnemeden dolayı vurma sesi duyabilirsiniz.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  3. #12003
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
    Motor 136km hızda RPM limit ışığını yakıyor. Arka dişliyi küçültmediyseniz redline görmemeniz imkansız.

  4. #12004
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
    Rüzgar karşıdan vs esmiyorsa 143 görmesi normal yokuş aşağı bile 160ı göremedim kesiciye girdiğinde devri düşürüyo 160ı görmen zor

  5. #12005

    Üyelik
    26 Mart 2016
    Son hiz kac yaparsa yapsin bu motorda 100 uzeri hizlar pek guvenli degil

  6. #12006
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    arkadaşlar burda bi yer var. kesici iptali ve yazılım yüklemesi yapıyorlar. 2-3 beygir veriyormuş. ne dersiniz?

  7. #12007

    Üyelik
    28 Mart 2016
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün zorlamadan 143 gördüm hiç redline girmedim.Heralde böyle açmaya devam edersem 160 km hız mümkün
    Mengu16'nin da dedigi gibi 136km rpm isiginin yandigi hiz, yani redline'a girmis oluyorsun, yanlisin var!

  8. #12008
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı resources adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son hiz kac yaparsa yapsin bu motorda 100 uzeri hizlar pek guvenli degil
    katılıyorum.
    hiç zorlanmadan 110-120 km yapıyor ama bana güven vermiyor.

  9. #12009
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 136km hızda RPM limit ışığını yakıyor. Arka dişliyi küçültmediyseniz redline görmemeniz imkansız.
    Özellikle gözüm devir saatindeydi rpm ışığı yansa farkederdim.3-4-5 vitesleri 8 bin devirde yükselttim,son vitesde redline değildi.Şehirler arası duble yolda yaptım.Sizi aldatmak gibi bir niyetim yok hem aldatmaya kalksam kime ne kazandıracağım Dişlilerim orjinal.500 bakımında koyduğum yağ gerçekten çok kaliteliymiş.Ayrıca bridgestone lardan çok ama çok memnun kaldım.Bu lastikler sayesinde motor asfalta kardeş oldu arka frenden ziyadesiyle memnun kaldım.Bundan önceki lastiklerde arka fren çok kötüydü.Ön fren iyi keskin fren yapmadan önce mutlaka boşluğu alıyorum.Yüksek hıza çıkacağımda mümkün olduğunca motoru dizlerimle tutuyorum ellerim hanım eli tutar gibi ve çok eğiliyorum.Rüzgar yoktu.140 çıktığımda motor gayet iyi stabildi.Altımdan gidecekmiş gibi değildi.Neticede ben bu motoru çok sevdim iyikide pulsar almışım.130 km hıza hemen çıkıyor ve benim motor 130 çıkanakadar canı kesilmiyor.

  10. #12010
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Mavellen sana R25 motorlu ve vites oranlı Pulsar vermişler o zaman ne diyelim. Dediğin olay pulsarin ureticisin kendi vermiş olduğu teknik verilere aykırı. Şimdi sana mı inalalim yoksa kendi Pulsarmiz ve üreticinin vermiş olduğu teknik verilere mi?

  11. #12011

    Üyelik
    24 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    bajaj pulsar 150 ns
    arkadaşlar herkese merhaba,ben 150 ns sahibiyim 2500 km de motordan memnunum sizdekine benzer stop etme sorunu bende de var karbüratorlü olmasına rağmen. motorla uzun yollar yapmak istiyorum fakat 150 ns ns yetersiz geldi bana 110 km civarı hızın üstünde sabit gidemez ve çok fazla yorar zaten hava soğutmalı.benim sorum 150 ns yi satıp 2000-2500 tl ekleyip 200ns almaya değermi ?

  12. #12012
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mavellen sana R25 motorlu ve vites oranlı Pulsar vermişler o zaman ne diyelim. Dediğin olay pulsarin ureticisin kendi vermiş olduğu teknik verilere aykırı. Şimdi sana mı inalalim yoksa kendi Pulsarmiz ve üreticinin vermiş olduğu teknik verilere mi?
    Mecburmusun bana inanmaya,inanmıyorsan hede geç uzatmaya ne gerek var.Benim motorum bu arkadaş.Yalan borcummu var kime ne ispatlıcam.143 yaptım diye yazanda kabahat bende.Lafa bak üreticiyemi inanacakmış banamı.Kime canın istiyorsa onan inan.Birde o tvs apachide sürdüm ölü cansız nazlı gitsemmi kalsammı arasında bir motor,pulsarı onunla kıyaslıyorsan yalınıyorsun.Sen şimdi benim sürdüğüm apachide yorgun dersin.Dipdiri motordu ama tüm gücü o başka yok gaza basıyorsun kimse yok :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

    Bence değer.
    serkany bunu beğendi.

  13. #12013
    coldboy35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2012
    Şehir
    İZMİR
    Alıntı walter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar herkese merhaba,ben 150 ns sahibiyim 2500 km de motordan memnunum sizdekine benzer stop etme sorunu bende de var karbüratorlü olmasına rağmen. motorla uzun yollar yapmak istiyorum fakat 150 ns ns yetersiz geldi bana 110 km civarı hızın üstünde sabit gidemez ve çok fazla yorar zaten hava soğutmalı.benim sorum 150 ns yi satıp 2000-2500 tl ekleyip 200ns almaya değermi ?
    Bende stop etme sorunu yok.

    Hız olarak 130-140 arası yapıyor. Rüzgar, ağırlık ve rampa aşağı gibi durumlar göz önüne alınmalıdır. Düşük hızlarda ivmelemesi iyi. 110 sonrası pek güven vermiyor. Yüksek hızlarda rüzgar can sıkıcı bir durum oluşturuyor. Tercih senin biraz daha biriktirip 250 cc motor alabilirsin.

  14. #12014
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mecburmusun bana inanmaya,inanmıyorsan hede geç uzatmaya ne gerek var.Benim motorum bu arkadaş.Yalan borcummu var kime ne ispatlıcam.143 yaptım diye yazanda kabahat bende.Lafa bak üreticiyemi inanacakmış banamı.Kime canın istiyorsa onan inan.Birde o tvs apachide sürdüm ölü cansız nazlı gitsemmi kalsammı arasında bir motor,pulsarı onunla kıyaslıyorsan yalınıyorsun.Sen şimdi benim sürdüğüm apachide yorgun dersin.Dipdiri motordu ama tüm gücü o başka yok gaza basıyorsun kimse yok :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

    Bence değer.
    TVS nerden karıştırdın anlamadım, Bende 23,5 hp lik standart pulsar var, R25 motorlulardan değil standart genel milletde olan ile aynısından..

    143 yaptı redline girmedi mevzusuna itirazımız var 143 yapmasına değil, hafif eğilimli bir otoyolda hızlı giden bir aracın hava kanalını kullanırsın 153 de yapar

    Olay yazdıklarına inanıp inanma meselesi değil, olay bu dediğin teknik olarak imkansız ha senin hız göstergen bozuktur olabilir, bir anlık dalgınlık ile öyle görmüş olduğunu da düşünebilirsin.

    He deyip ne geçelim her önüne gelen burayı çöplük mü yapsın doğru bilgi paylaşılsın bu tip formların amacı bu değil mi?

    Fazla magicmushroom sağlıklı değil ,Tvs falan diyorsun aman dikkat gözünüzü seviyim ,tekerin düz bassın yolun açık olsun.

  15. #12015
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TVS nerden karıştırdın anlamadım, Bende 23,5 hp lik standart pulsar var, R25 motorlulardan değil standart genel milletde olan ile aynısından..

    143 yaptı redline girmedi mevzusuna itirazımız var 143 yapmasına değil, hafif eğilimli bir otoyolda hızlı giden bir aracın hava kanalını kullanırsın 153 de yapar

    Olay yazdıklarına inanıp inanma meselesi değil, olay bu dediğin teknik olarak imkansız ha senin hız göstergen bozuktur olabilir, bir anlık dalgınlık ile öyle görmüş olduğunu da düşünebilirsin.

    He deyip ne geçelim her önüne gelen burayı çöplük mü yapsın doğru bilgi paylaşılsın bu tip formların amacı bu değil mi?

    Fazla magicmushroom sağlıklı değil ,Tvs falan diyorsun aman dikkat gözünüzü seviyim ,tekerin düz bassın yolun açık olsun.
    İşine bak bilader.Benim mesajlarıma cevap verme.Yalan birşeyler yazmıyorum.Lanet olası motor keşke yapmasaydı bende yazmasaydım.İyi biliyorsun hava kanalını, peki ilk mesajı yazarkende hava kanalı aklına gelmedimi.Şartlar koşullar o motoru redline girmeden 143 yaptıramazmış gibi inatla birde büyülü mantar falan yaw git işine.

  16. #12016
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Kesici 11 binde devreye girer rpm ışığı 9.500 devirde yakmaya başlar ikisi aynı şey deyil

  17. #12017

    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar 200ns
    Alıntı BajajRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tesekkur ederim biliyorum onu on 25 arka artcili ve ya artcisiz 32 yaziyor. Ben 28 32 basiyorum 25 basinca lakalarda kayma ihtimali oldugunu okumustum bir yerde. Merak ettiğim konu lastikten lastige basinc degisiyor mu? Atıyorum rosso 2 icin 30 basiyosundur. Pilot street icin 32 basilir gibisinden.

    Arkadaşlar şu lastik basıncı konusuna bir arkadaşımız açıklık getire bilir mi.? Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 28 yazıyor. Artçı varsa ön 25 arka 32 yazıyor.. 2015 200ns bu oranlara göre hava basıyorum. Bu güvenli mi? Fabrika çıkışlı lastikleri ile kullanıyorum

  18. #12018
    Schmuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2016
    Frame slider kullanan var mi? Koruma demirine gore arti ve eksileri nelerdir?

  19. #12019

    Üyelik
    24 Ekim 2014
    kılavuzunda ne yazarsa onu kullanın, çok şişirmek de konforu düşürür zaten

  20. #12020
    karaca3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    pulsar 200 ns
    Alıntı new_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar şu lastik basıncı konusuna bir arkadaşımız açıklık getire bilir mi.? Kullanım kılavuzunda ön 25 arka 28 yazıyor. Artçı varsa ön 25 arka 32 yazıyor.. 2015 200ns bu oranlara göre hava basıyorum. Bu güvenli mi? Fabrika çıkışlı lastikleri ile kullanıyorum
    serviste bana ön 30 arka 32 dediler. o sekilde hava basıyorum yola daha saglam basıyor.
    benim lastiklerde fabrika lastiklr (mrf)naylon grip


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)