Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Superlight 200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1461
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Burak ; şimdi biraz abuk bir soru soracağım : benzin aldığında kaç litre konduğuna dikkat ediyor musun ? Yani boğaza kadar doldurduğunda kaç litre yakıt alıyorsun ? Bunu şunun için soruyorum ; yakıt tankının içinde benzine dayanıklı ikinci bir katman vardır, depo içinde depo yani. Sende bu katman xyz nedenle deformedir fabrika hatası olarak, böyle bir durum varsa misal biz 14 ile full derken sen 12lt ile full görüyor olabilirsin diye geldi aklıma, aradaki fark böyle bir şey neredeyse ?
    Ptsi günü servis şefime danışacağım senin konuyu ayrıca, bilgi alınca tekrar yazarım.
    Shadow öncelikle ilgin için çok teşekkürler.

    En son 13 lt civarı almıştım. Yedek 2 lt normal 13 lt depomuz galiba.

    Bir de iki tane kırmızı çizgi var yan yana onların hangisi yedek depo anlamına geliyor tam anlayamadım.

    Bir de şöyle birşey var benzin göstergesine göre ibre fullden tam ortaya(yarım depo) gelesiye kadar 250 km gidiyorum ama yarıdan sonra ibre çok hızlı düşüyor.İbre yarıdan kırmızı çizgiye düşene kadar da 70 km gidebiliyorum en fazla..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    Alıntı polo34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egzozu deldiniz galiba, kapattırıp deneseniz? otobanda sabit hızlarla denerseniz iyi olur, dur kalkın çok olduğu durumlar yanıltır, her araç o şartlarda yakar...
    Ben genelde ev iş arası yaklaşık 20 km'lik yol yapıyorum her gün. Onun için tek seferde ölçme şansım olmuyor. Egzos konusunda ise birçok arkadaş benim gibi açık kullanıyor ve belirttikleri yakıt değerleri optimum seviyede..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1462
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    İbre normal bir problem yok, ben de tam fullediğimde ilk 100km boyunca hiç oynamıyor ibre, sonra 300-350 civarı yarım oluyor sonrasında da daha hızlı düşüyor bunun nedeni deponun yapısı bir çok otomobilde de böyledir. Dip çizgiler için tam bitirmek gibi bir alışkanlığım olmadığı için net bir şey diyemem en fazla iki kırmızı arasına kadar düştüm denemek için. Büyük ihtimal yedek depoya ihtiyaç olacak kadar boşalınca dip çizgiye değiyordur ibre.

  3. #1463

    Üyelik
    15 Haziran 2015
    Arkadaşlar merhaba; Benim motorun sesi 2 haftadır bir garip geliyor şöyle ki,bizim motorlardan gelen tok ses gitti daha ince tiz bi ses çıkarmaya başladı ayrıca egzozdan da dumanı pıt pıt pıt diye tekliyerek atıyor sizce bu neyden kaynaklı olabiir az önce biri bizim motorlarda devir daim hortumu patladı mı böyle ses gelir egzozdan fln dedi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda??

  4. #1464
    gkhn03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2015
    Motosikleti
    superlight 200
    arkadaşlar herkese merhaba
    ilk vitesli motor kullanıcısı olarak bakımdan önceki ilk 450 km lik tecrübemi anlatmak istiyorum;
    -ilk olarak sl200 yeni başlayanlar için oldukca ideal bir motor kullanması konforu cok rahat ben cok rahat alıştım
    -motoru sürmesi gayet keyifli ancak öle bastımmı kaçsın uzasın diyorsanız o iş biraz yaş ben rodajda oldugum için cok zorlamadım ama şöle söleyebirim 80km hıza rahat bir şekilde cıkıyor ondan sonra ivmelenmesi biraz yavaş gibi
    -keyifli sürüş hızı 90km ben 100ü bir kere test ettim dediğim gibi rodajında etkisi var ama 100 e çıkması biraz vakit alıyor
    -lastikler çok güvensiz kesinlikle değiştirilmeli
    -aynaların açısı ve boyu çok kötü bu sorun çözülmeli
    -arka frenlerim performansı pek iyi değil gibi geldi bana servise gidince soracagım
    -belki benim makinaya özgü olabilir ama ilk 3 viteste 4500 devirden sonra beni rahatsız edecek derecede titreşim ve ses çıkarıyor ben o yüzden 5000 deviri geçmeden vites atmayı tercih ediyorum
    -artçılı biniliyorsa sisy bar şart çünkü artçı arkada nereye tutunacağını sapıtıyor
    -bence sl200 geçiş motoru yada başlangıç motoru için çok ideal yada küçük bi ilçede şehir içi kullanım içinde ideal ama uzun yol yapılacaksa biraz daha tork ve hız aranmıyor değil
    -ön çam ve yan çantalar çok kullanışlı
    -bende boşa düşme olayı hiç olmadı viteslere tıkır tıkır geçiyor birtek boş hariç onuda motoru az ileri itiyorum halloluyor
    -benim motorum tek marşta genelde çalışıyor ve stop etme gibi sorun yaşamıyorum
    şimdilik aklıma gelenler bu şekilde 500 bakımda yağımı motul 10 40 ile değiştireceğim buji ngk olacak fren ayarlarımı, debriyaj ayarlarımı, gazda biraz fazla boşluk var onu, zincir bakımını yaptıracagım bakalım motorda ne gibi değişimler hissedeceğim ...
    saygılarımla

  5. #1465
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    gkhn03 ; arka fren ayarı çabuk düşüyor bakımda hallederler. Konforlu sürüş için 6000 rpm'ye kadar 4 vites uygun zaten ayrıca bizim motorun keyifli hızı 95-100

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:10 ----------

    EINSOF1385; muhtemel yağ inceldi eğer gelen ses mekanik bir tizleşme ise. Egzost için servise danış hava tahliyesinde bir problem de olabilir.

  6. #1466

    Üyelik
    31 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Alıntı fangelus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam boşa geçme sorununu tüm arkadaşlar yaşıyor sanırım. Ben 4-5 deneyişte anca boşa atabiliyorum, bazende dediğin gibi tek seferde olabiliyor. Virajlar konusunda fabrika lastiği kullandığım için aynı tedirginlik bende de var. Motoru çok yatırmamaya çalışıyorum.
    Trafik sigortası için Demir sigortaya sorabilirsin. Ben 400-1000 TL bandında fiyat almıştım şirketlerden, 200 TL ye Demir sigorta da yaptırdım. Benimde ilk motorum.
    Hocam Demir sigorta tavsiyen fazladan 400 liradan kurtardı beni .

    Bir sorum daha olucak, ruhsat yenileme işlemi yapıcam , Araç tescil geçici belgem, bir önceki sahibin verdiği ruhsat ve sigorta poliçem elimde mevcut.İnternette, direk gidin emniyete diyende var randevu alıp gidin diyende yakın zamanda ruhsat yenileme işlemi yapan varsa yardımcı olabilir mi?

    Randevuyu "Tescil ve Trafik Belgesi Yenileme " işlemi altında mı almam gerekiyor?

  7. #1467

    Üyelik
    02 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kuba Superlight 150
    herkese merhabalar.
    superlight 150 im için siperlik arıyorum yalnız cam dan olanların görüntüsü hoşuma gitmiyor pek.
    Yalnış hatırlamıyorsam forumdan bir kardeşimiz bizim motora harley-davidson street750ninkine benze plastik ya da onun gibi bi maddeden yapılma siperlik yaptırmış.
    amacım rüzgardan korunmaktan ziyade ışığın göstergeden parlamasını engellemek ve sinyalin açık kalıp kalmadığını gündüzleri anlayabilmek.
    sinyal mevzusuna arkadan çok küfür yiyorum gibi geliyor
    sizlere sorum bu parçanın adı nedir? ankaradayım bulma ve yaptırma ihtimalim nerede olabilir? ve sizce ihtiyacımı giderir mi?
    Herekese teşekkürler şimdiden

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------

    blackghost adlı kullanıcınınmış. baya güzel görünüyor. bilgi paylaşmak istemessen anlayışla karşılarım

  8. #1468
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    parça dediğiniz hangisi?

  9. #1469
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Muhtemel arkadaşımız fairing'i söylüyor Black Ghost, top sende
    Ben yalnızca onu takmak için ön cam sökülmeli diyerek çekiliyorum.
    Bu arada başlık 74 sayfaya dayanmış, bilgi paylaşmak istemez gibi bir halimiz mi var uzaktan ?!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:12 ----------

    @Burak ; senin yakıt olayını benim servisle konuştum. Önce ; bujiyi, sibop ayarlarını söyledi. Bunlar tamam dediğimde kullanıma göre de değişebilir dedi. 20-30 km , 5000 devir dedim bu kez açık egzost fark yapar dedi. Bu kadar yapmaz bence dedim son olarak hava filtesinin tıkanmış olabileceği aklına geldi. Dilersen filtreyi bir kez daha temizle. Ustaya göre bir depo ile 380-400 gayet iyi bir sonuç, ben 430 gittiğimi söyleyince çok iyi bir sonuç dedi. Çok net bir çözüm çıkartamadım sanırım ama aldığım bilgiler bunlar...

  10. #1470
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    bugün gayri hitiyari bir test yaptım yakıt konusunda.

    2850 km de iken depoyu fullemişdim.Depo göstergesi kırmızı altına indi ve ben şansımı zorlayayım istedim,yedek depo var nihayetinde
    3320 km ye geldiğimde ibre kırmızı depo çizgisinin altına düşdü ve ben ümraniyeden yola çıktım ikinci köprü yoluna devam ettim.Makine gazı yememeye başlayınca anladımki benzin bitiyor,en nihayetinde kavacıka girerken makine stop etti bende sağ şeride aldım makineyi,km ibresi 3320 km gösteriyordu ve yedek depoyua alıncada beni 3-4 km daha götürdü ,benzin istasyonunda da tekrar dolum yaptım.

    Hesaba göre bende 470 km üstüne çıkmışım baya.Tahmin etmiyordum ama bunun sebebleri şunlar olabilir;

    -benim ön aktarma dişlisi değişmiş ve 15 inçlik dişli takılmışdı bu bir sebeb olabilir
    -buji ve buji piposu değişmişdi bende ngk markada buda etken olabilir yakıtın yanma kalitesinden ötürü
    -hava filitresini açık olarak yapmışdım buda yanma kalitesini artırıp bir nebze etki etmiş olabilir
    -motul yağ ve bormax yağ katkısı kullandım ,özellikle bormaxın yakıtta tasaruf ettiği söyleniyordu bununda etkisi olabileceğini düşünüyorum.

    Bu arada egsozumu açtırmışdım,buna rağmen bu sonuç çıktı ortaya.

    Birkaç kez bu testi yapacağım şayet ortalamalar aynı çıkarsa yaptığım custom işlemlerinin sonuçları olumlu olmuş olacak.Doğru kombinasyon değişiklikleriyle 50-80 km fark elde edilebiliyorsa bunun geri dönüşüde güzel olacakdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    bugün gayri hitiyari bir test yaptım yakıt konusunda.

    2850 km de iken depoyu fullemişdim.Depo göstergesi kırmızı altına indi ve ben şansımı zorlayayım istedim,yedek depo var nihayetinde
    3320 km ye geldiğimde ibre kırmızı depo çizgisinin altına düşdü ve ben ümraniyeden yola çıktım ikinci köprü yoluna devam ettim.Makine gazı yememeye başlayınca anladımki benzin bitiyor,en nihayetinde kavacıka girerken makine stop etti bende sağ şeride aldım makineyi,km ibresi 3320 km gösteriyordu ve yedek depoyua alıncada beni 3-4 km daha götürdü ,benzin istasyonunda da tekrar dolum yaptım.

    Hesaba göre bende 470 km üstüne çıkmışım baya.Tahmin etmiyordum ama bunun sebebleri şunlar olabilir;

    -benim ön aktarma dişlisi değişmiş ve 15 inçlik dişli takılmışdı bu bir sebeb olabilir
    -buji ve buji piposu değişmişdi bende ngk markada buda etken olabilir yakıtın yanma kalitesinden ötürü
    -hava filitresini açık olarak yapmışdım buda yanma kalitesini artırıp bir nebze etki etmiş olabilir
    -motul yağ ve bormax yağ katkısı kullandım ,özellikle bormaxın yakıtta tasaruf ettiği söyleniyordu bununda etkisi olabileceğini düşünüyorum.

    Bu arada egsozumu açtırmışdım,buna rağmen bu sonuç çıktı ortaya.

    Birkaç kez bu testi yapacağım şayet ortalamalar aynı çıkarsa yaptığım custom işlemlerinin sonuçları olumlu olmuş olacak.Doğru kombinasyon değişiklikleriyle 50-80 km fark elde edilebiliyorsa bunun geri dönüşüde güzel olacakdır.

    @☺altiparmak

    aliexpresden fairing almışdım ,linkini uygun vaktimde atarım size şayet onu diyorsanız.

  11. #1471
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Zaten şu anki fiyatlarda kilometrede 16 kuruş yakıyorsak 470km gider bir depo ile. Farklı kullanım ve trafik durumunu da etken olarak hesaba kattığımızda 450'nin altına inmemeli. Yalnız bu gün benim servis şefim 15-20.000'den sonra yakıt az da olsa artacak dedi motor eskidikçe

  12. #1472
    ogeday35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2015
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KUBA SUPERLIGHT 200 2014
    https://www.youtube.com/watch?v=D3yt1jlB0Go
    Ben bundan istiyorum BlackGhost yaparsın sen :D
    özellikle kafa güzel olmuş :D

  13. #1473
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı ogeday35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=D3yt1jlB0Go
    Ben bundan istiyorum BlackGhost yaparsın sen :D
    özellikle kafa güzel olmuş :D
    custom işi tamamiyle hayal gücü ve cüzdan kalınlığına bağlı yapılacak işler.
    wunderfawe fz9 makinenin kırpılmış hali,ben chopper sever olarak naked yada ss sevmiyorum dolayısı ile chopper tarzında düşüncelerimi söyleyebilirim.

  14. #1474
    joviden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Daystar 250
    Blackgost, hava filtresini açık yaptırdım demissiniz.Gecen bakımında dikkat ettim bendeki hava filtresi metal bir çerçeve içinde koltuk süngeri gibi bişeydi. Sizin ki ya da orjinali nasıl merak ediyorum???

  15. #1475
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı joviden adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Blackgost, hava filtresini açık yaptırdım demissiniz.Gecen bakımında dikkat ettim bendeki hava filtresi metal bir çerçeve içinde koltuk süngeri gibi bişeydi. Sizin ki ya da orjinali nasıl merak ediyorum???
    Orjinal halki koltuk altında kapalı hava filitresidir ve genel anlamda performans vermemekdedir.

    Benimkisi ise şu şekilde

    http://img261.imagevenue.com/img.php..._122_211lo.jpg

  16. #1476

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Slm arkadaşlar herkeze Günaydın ben motorun tekerlerini değiştirmek için servise yolladım fakat sadece İrc marka var ve 400 tl diyor sizce iyimi yoksa baska tekermi bakmalıyım

  17. #1477
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    IRC için ubim arkadaşımızın kullanıcı yorumları eski sayfalarda var, biz michelin kullanıyoruz şu an tubeless sibop dahil maliyet 800-850 TL'dir.

  18. #1478

    Üyelik
    01 Temmuz 2015
    Çok saol buldum yorumları en iyisi biraz daha bekleyip michelin yada bridgestone almak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------

    Son bi soru daha sorcam :-) ebatlar belli 110/90/16 - 130/90/15 diye bişey di bunları biraz genişletmek mümkünü 120 ye 140 flan yada daha fazla çamurluk çarparmı ?

  19. #1479
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Motor yorulur ve yakıt artar, görünüm dışında yol tutuşuna da faydası olmaz, şahsen tavsiye etmem.

  20. #1480
    AsirMahfi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2015
    Şehir
    Beyoğlu
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Merhaba, benim bir sorum var. Benim motor şimdi 1500 km de ve bakıma götürcem. Ama diyorum ki servise götürmeden kendim halledemez miyim? Zaten servisimden de pek memnun değilim. Bişeyleri kakalıyorlar gibi hissediyorum. Veya şu ustaya git iyidir derseniz o da olabilir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)