çok güzel bi motor iyimi sağlammı acaba
çok güzel bi motor iyimi sağlammı acaba
kişisel neyimiz varki iletimiz olsun...
Asya yazdığına bakmayın bu Zongshen'in ürettiği bir motosiklettir.
Ülkemize Çin makinalarından Zongshen (ve alt gruplarının) ve Loncin diye bir markanın kros modelleri girmiştir.
Geri kalanını saymıyorum.
Loncin dediğim Kanuni oluyor.
Sağlamlıkta Zongshen gy-a ve gy-2 (bu model) en sağlamlarıdır gerçekten de.
Ben yeni kullanıcısıyım bu motosikletin,toplamda 1000 kilometre ancak yaptım ama;
Sağlam olduğuna emin olacak kadar test gerçekleştirdim.
arkadaşlar ilk sayfalarda yağ kçarma sorunu vardı.
bu konuda yardımcı olablirmisiniz?
kronik bişey mi?şans işi mi?
Orgazma Dudak Büktürür
Axoyum bugün benim swich i inceledim.Swich büyük ihtimalle gösterge tarafına doğru çıkmıyor.Debriyaj kolunun olduğu tarafa doğru çıkan tırnaklı bişey sanırım.Sen ne yaptın halledebildin mi?
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Bir de Lifan markası var o da GY 200
http://www.youtube.com/watch?v=UjNf4...eature=related
lifan dedin motor izledigim kadarıyla tam bır cross ama asya yani bizim motor ondan daha kibar yada sole diyim biraz daha asfalta yönelik olanı ....
ama sesini beyendim motorun :D bizimki nası cıkıyo bilemiyorum kafamda kaskla pek anlasılmıyo ama benim hanım geldigini anlıyorum diyo sesinden.... ayırt edici bi sesi var demek ki ama biraz daha tok olsa daha iyi olur gibi..
huceyn
yağ kaçırma sorunu demiş benimkinde yok kronik bi durum değil bence biraz şans işi gibi ... çinli ya bazı şeyler şansa bakıyo bence benimkinde ole bi durum yok allaha şükür...
°o.O°•._.•PiOnEeRKiNg•._.•O.o°O.o°
ALL THE GEAR ALL THE TIME
Gunaydin arkadaslar;
ilanda bulunan motoru almayi dusunuyorum sizce nasil
http://www.sahibinden.com/4571km_de_...XQQdisplayitem
Avcılar Asya bayindeki satılık olan asya bu.Arkadaşım Bence bu motor 4571 km.de değil gibi geliyor bana.Egzost manifold çıkışına bakacak olursan komple pas içinde.Eğer o manifold borusu o motora ait ise en 15000 km.de olması lazım o motorun.Yada başka mir asya ile hayrına değiş tokuş yapmış olabilirler.Sahibinden i sürekli takip ediyorum.Birde bunlara bak derim.
http://www.sahibinden.com/super_cros...XQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/satilik_kr...XQQdisplayitem
Pioneerking, senin motorun resimlerine ön cam montajı yaptım.İstersen ekleyeyim resimleri.Sana danışmadan eklemek istemedim.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
sagol road bilgin icin ama ben taksitle alabilicegim bi motor ariyorum 800 ile 1000tl sini pesin vericem gerisini taksitle oduyebilirim.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
ewt gorustum taksit yapiyorlar bide onunla gorusucem oda cok hosuma gitti yaparsa cok iyi olur.
road bugün bir seri lamba ile swichi kontrol ettim swich sağlam gayet güzel çalışıyor. arıza nerde diye başladım kabloyu takip etmeye farın içinde kablo yumağından bu kabloyu buldum oarsıda sağlam kablo doğruca CDİ düzenleyiciye gidiyor oarada hangi kablo olduğunu yarın seri lamba ile bakacağım muhtemelen kablodo kısa devre var.
bugün biraz bakım yaptım sanayiyi altüst ettim hiç ummadığım bir yağcıda castrol 2T yi 5 tl ye bulunca 2 tane aldım. ama bir türlü buji bulamadım üzerinden çıkan buji TTNC D8TC (MADE İN PRC) galiba orjinal bujisi (18000 km).
herşey tamam derken
1- baktım ki yağ boşaltma tapası altındaki yaylı filtereyi takmamışım bu filtre ne işe yarıyorsa takacaktım ama hafızamı zorladığımda yönünü hatırlayamadığımdan takmadım. bunun yönü hangi taraf?
2- benim arka fren hiç tutmuyor ve kampana üzerindeki ibre en arka pozisyonda balatamı bitti yoksa ayarla kurtarırmıyım?
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
Axoyum castrol 2T yağ almışsın.Ama 2T iki zamanlı motor yağı.Tam değeri kaç.15w-40 dan daha ince ise çok ince gelir o yağ.Yağ tapasındaki süzgeç yayın iç kısmına giriyor.Yani resimde gösterdiğin gibi.Yayın boşta kalan kısmıda tapa tarafına geliyor.Buji olarak D8EA da olur.keşke service manual'a baksaydın gitmeden önce.Birde service manual en alt sayfada elektrik tesisat şeması var bir bak derim.Clutch switch olarak geçiyor.kablo renkleri biri pembe,diğeri yeşil olması lazım.Yeşil kablo ignition switch'e bağlı.Yani sağ taraftaki on-off anahtarına.Pembe kablo da starting relay(marş rolesine) gidiyor.Sağ yan kapağın orda CDİ nin yanında.Arka balata çok incelmiş olabilir.Arka jantın göbek mili somununu sök.mili uzun bir tornavida ile içeri doğru it ama tam çıkarma.sadece tekerlekle arka maşa arasından kampanayı alabilecek kadar it.alt kol bağlantısını sök.Zincir ayar aparatları kaç dişte ayarlı sökmeden önce ona bak.Jant ile arka maşa arasından tekerleği komple sökmeden kampanayı alabiliyorsun çünkü.Balata olarak honda activa ların balataları aynı ölçüde.fiyatı 15-20 lira arası.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Uzun yola çıkmadan shell'in 20w\50 yağını koysak makinaya nasıl olur(4t advance)?
ben şu anda orta karar bi markanın 10w\40 yağını kullanıyorum yarım saat geçince teneke gibi ses çıkıyo makinadan.
road castrol 2T iki zamanlı motorlar için evet ama değerleri şöyle
Yoğunluk @15 C, gr/cm3 : 0.883
Viskozite @ 40 0C, cSt : 95.4
Viskozite @ 100 0C, cSt : 10.9
Viskozite İndeksi : 100
Parlama Noktası, 0C : 232
Akma Noktası,0C : -12
anladığım kadarıyla 100 derecede vizkositesi 10.9, 40 derecede 95.4 bence idare uyğun. (ama kafama takıldı)
şu kabloları tam takip etmedim yarın şu olayı şözeceğim nasipse.
birde yağı 1 lt ekledim ama seviyede bir türlü göremedim içi bombaş gözüküyor seyyar lamba ile baktım.
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
Axoyum motoru tam düz konuma getirmen gerekiyor yoksa herzaman boş görünüyor.
Yani ayaklıkta dururken boş görünüyor.
bu arada izmirdeki motor satılalı çok oldu arkadaşlar ben de aramıştım 1-2 hafta önce yetişememişiz
ORTADAKİ OLABİLRİMİ YOKSA FLAŞÖRMÜ O
YARIN ŞUNU YAPMAK İSTİYORUM ÖNCE SERİ LAMBA İLE KABLOYU KONTROL EDEYİM EĞER SONUÇ ALAMAZSAM DİYAGRAMDAKİ İGNİTİON SWİCH ÜZERİNDEKİ TARİF ETTİĞİN SOKET UÇLARINDAN ÇIKIŞ ALIP MARŞ YAPMAYI DENEYEYİM
MOTOR SEHPADA (BU ARADA HARİKA SEHPA YAPTIM YARIN RESİMLERİ EKLERİM 3 DK MI ALDI)
BİLGİ SAHİBİ OLMADAN FİKİR SAHİBİ OLMA
Arkadaşlar.Su soğutmalı motorlarda motor sıcaklığı termostat ve fan rölesi sayesinde yaz kış aynıdır.örneğin çalışma sıcaklığı 95 derece ise bu sıcaklık yaz da aynıdır,kış içinde aynıdır.Ama bizim motorlar hava ile soğudukları için kışın çalışma sıcaklığı farklı yazın daha farklıdır.Yazın daha fazla sıcaklıkta çalışıyor.Ben yazın 20w-50,kışın 15w-40 kullanıyorum.Enduromania, motorunda seslerin artmasının sebebi kullandığın yağın motor çalışma sıcaklığına geldiğinde neredeyse su gibi olmasından kaynaklanıyor.Arkadaşlar önümüz yaz.Önemle 20w-50 yağ kullanmanızı öneriyorum.
Axoyum şemada start buton olarak belirttiğin parça marş rolesi. (?) işaretiyle gösterdiğin parçalardan solda olanı sinyal rolesi,sağdaki marş rolesi.Birde yağ seviyesine bakarken her iki lastikte yere basıyor olmalı ve motor dik konumda durmalı.Yağ miktarı 1.1 lt.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Sağolasın Road.
Axoyum nerede diye belirttiğin yeri yanlış söylemişim sana pardon.ignition switch kontak.Debriyaj switchinden marş rolesine giden P(pink)pembe kabloya bak bence.Yeşil olan debriyaj switchinden direk kontağa gidiyor çünkü.Birde switchi iyi kontrol ettin mi?akım geçiriyor mu tam olarak.Debriyaj kolu serbestken de kontrol et sıkılıykende kontrol et bide istersen.
MEMLEKETİN NERE DİYE SORAN OLURSA, BEN BİR DÜNYA VATANDAŞIYIM.
İnsanlarıda tıpkı para gibi ışığa tutun, eğer içinde ATATÜRK yoksa sahtedir!...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)