Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1681

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Arkadaşlar selam.
    Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
    Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1682

    Üyelik
    08 Ağustos 2012
    Şehir
    Maltepe / İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi
    saber35 bunu beğendi.

  3. #1683
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Bu motoru 7500 d/d ve üzerinde kullanınca gözlerim karardı be Çok virajlı (Umurcanın paylaştığı) yollarda +7000 d/d lerde kullanmak inanılmaz zevkli bişey. Sanki alet 200 le gidiyor gibi oluyor

    Alıntı saber35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam.
    Bizim motorun soğutma sistemi hava yaptığında bu durumu nasıl düzeltebiliriz bilen var mı acaba?
    Motoru kullanırken radyatörün üst kapağından yeşil bir sıvı çıktığını gördüm bir iki damla kadar. Soğutma suyu olduğunu tahmin ediyorum. Arkadaşım hortumları vs. kontrol etti hava yaptığı için basınçtan böyle olabileceğini belirtti.

    Alıntı h.can adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı problem ile bende karşılaştım. Motor ısındığında fan devreye giriyorsa herhangi problem göstergesi değil bu, fazla su tahliye borusundan dışarı atıyor. Fanın devreye girdiğine emin olmanı tavsiye ederim ama. Ben belirli bir seviyede tutuyorum su seviyesini sürekli. Amaç trafikte şaşkın bakışlar görmemek birde kirlenmesin tabi
    Bir başka arkadaş da aynı olayı yaşadı (lütfücüğüm). Yanlız biz tahliye hortumu göremedik ??? Hatta tahliye hortumu olmadığı için ısınan soğutma sıvısı kapaktan taşmıştı(sızmıştı). Büyük ihtimalle fabrika çıkışı bütün (yada birçok) Duke'e yeterli boşluk kalmayacak şekilde soğutma sıvısı koymuşlar. Tahliye hortumu da olmayınca kapaktan zorla atıyor bir miktar sıvı, benim tespitim bu yönde olmuştu sanırım.

    Sonuç olarak sorun olacağını sanmam, silin bezle leke yapmasın
    saber35 bunu beğendi.
    #sürenadam

  4. #1684

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.

  5. #1685

    Üyelik
    27 Temmuz 2012
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
    [IMG][/IMG]

  6. #1686
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    H.can hocam ben Duke almaya geldiğimde spormotoda karşılaşmıştık. Ekspertiz için bekliyordum hatta leovinceyi duymak için gitmeni beklemiştim.
    on numara sesi var. Her neyse konuya geleyim. Sticker işini nasıl hallettiniz ? Kendiniz çıkarttınız bildiğim kadarıyla. Yardımcı olabilir misin ?

  7. #1687
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Syanur dün yaptığımız gezi dönüşü yol bilgisayarına baktım 2.0 lt gösterdi tünele girdiğimizde 138km kadar denemek için gazlamasaydım belki dahada düşerdi [COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:43 ----------
    dünkü geziden








    resimler küçük oldu idare edin .

  8. #1688
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tahliye hortumu var coolant deposunun aşağısına bakmaya çalışın orda depo plastiğinin arkasında gizli bir kamış var tahliye borusu o. Ben motoru ilk aldığımda ağzına kadar doldurma gafletinde bulundum ne akla hizmetse oradan ve kapaktan sızmıştı hatta siyah plastikte kılcal damarda yaptı ordan çok iyi biliyorum coolant'ın olduğu mekanı. :D
    Doğrudur, baya incelemek durumunda kalmışsınız Ama madem tahliye hortumu var kapaktan neden sızıyor peki ?

    Alıntı saber35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Soğutma sıvısı seviyesine baktığımda MIN ve MAX çizgilerinin arasında duruyor. Fanın devreye girmesinde problem yaşamadım. Yeşil sıvıyı gördüğüm alan ise radyatöre arkadan baktığımızda sağ üst tarafta kalan kapak (siyah) benzeri conta. Ben de çok büyük sorun olduğunu düşünmüyorum ama yine de görüş almak istedim. Fotoğraf üzerinde bahsettiğim alanı işaretledim.
    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...60.jpg</a></a>
    Evet tam gösterdiğiniz kapaktan sızıntı olmuştu benim bahsettiğim de.

    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Syanur dün yaptığımız gezi dönüşü yol bilgisayarına baktım 2.0 lt gösterdi tünele girdiğimizde 138km kadar denemek için gazlamasaydım belki dahada düşerdi
    O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...
    saber35 bunu beğendi.
    #sürenadam

  9. #1689
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    selamlar, nihayet motorumu yarım da olsa aldım. neden yarım? plaka yarın gelecek, alıp yarın takacağım. kadıköyden alıp florya'ya kadar getirdim. ehliyetsiz ruhsatsız plakasız. değişik bir tecrübe oldu. ama 3 haftadır sabrediyordum. dayanamayıp aldım. muhteşem bir makina. kullandıkça göreceğiz.
    kokopellifd ve rmz_71 bunu beğendiler.
    Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)

  10. #1690
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200


    Yeni lastiklerim, michelin pilot road 2 110/70/17 - 150/70/17 toplam maliyet 840 tl. Şimdiden güven veriyor rodajdan sonra görüşlerimi paylaşırım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:25 ----------


  11. #1691
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...
    +7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da Ya keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.

    Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?
    Heil Spellcheck

  12. #1692
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    O iş de bir gariplik var dostum. önceki msj'ımda bahsettiğim +7000 d/d kullanımımdan sonra (ki +40 km sürdüm) 2.8 lt yazıyordu göstergede.... Uzun yolda umurcanla ölçtük manuel olarak; ~90 kmh hızla gezdik, duke 3.18 , 3.07 gibi bişeyler yaktı, benimki de +0.1~0.2 civarı fazlasını yakmıştı...[/QUOTE]

    gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.

  13. #1693
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200

  14. #1694
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
    rmz_71 bunu beğendi.
    Smart Roadster (2012-2013) + KTM Duke 200 ABS (2013-2015) + Yamaha MT-07 ABS (2015-...)

  15. #1695
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
    170 genişliği, 70 yanak kalınlığı, 17 jant boyutu. Çift hamur lastiğin farklı setlikteki iki hamurdan yapılmış olduğunu gösteriyor. Örnek olarak yanakların daha yumuşak hamurdan üretilmesi. Sanırım yattığın zaman yol tutuşunu arttırmak için. Orya kısımlar daha sert yani daha dayanıklı. Pilot pover 3 yağmurlu havada 2 ye göre daha kısa fren mesafesi sağlıyo bir karşılaştırma videosunda görmüştüm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    +7000le gezersen sürekli 3.5 i de aşar da Ya keyif almak için çıkılan bir gezide ve virajlı yollarda 3-3.5 arası yakıyor illa.

    Erdal, hacı iki resminin linki kırık, ayrıyetten arka lastiğin şekli nasıl bir daha güzel açılardan çekebilir misin? Orjinaline göre nasıl kenarları?
    Yarın tekrar çekerim.
    sahbazomer ve rmz_71 bunu beğendiler.

  16. #1696

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Sİz gene çok iyi yakmışsınız benzin sarfiyatı değerleri çok iyi 200 olmasına rağmen benimki 3,2'ydi ama ben hızım düşükte olsa devirli kullanmayı tercih ediyorum büyük ihtimal ondan. Panik frende çok işe yarıyor panik freninde ne zaman olacağı belli olmayacağından ben 7000-10000 arasındadır sürüşüm.
    Hem yksek devirde torkta maksimumda olacağından acil durumlarda kaçış gazlaması ve yol tutuşu maksimum seviyede oluyor.
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.

  17. #1697
    zombieahmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    NC700 X 2013
    Arkadaşlar merhaba,
    Arka lastiğime 2 tane çivi girmiş. Çıkarmayı denedim baktıp fıslıyor bıraktım. Yamamı yaptırmalı, dışardan fitil filan mı. Şimdi pek müsait değilim nakit olarak lastikleri değiştirmek istiyorum ama...
    Bu arada el koruma aldım yurtdışından standart turuncu olanlardan. Kendim taktım takması sor değil bilginiz olsun görünüşü güzel ama. Resim eklicektim ama beceremedim.

  18. #1698

    Üyelik
    08 Ağustos 2012
    Şehir
    Maltepe / İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Hatirladim hayirliolsun. Cok sevindim. Stickerlari kendim tasarlayip uygulamasini yaptim. İsteyen tum arkadaslara ps. Formatinda yolluyorum. Uygulama kisminda baski yaptirdigin yere gore bazen olceklemede farkliliklar oluyor ama ufak rotuslarla cok guzel yertestirmesini yapalirsin. h.candursun@gmail.com mail adresim bos mail atarsan yolliyabilirim

  19. #1699
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    bende lastiklerimi pilot road 2 ile degisicem

    Bu orjinal lastiklerden nefret ediyorum

  20. #1700
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gazla gazla sonra çok yakıyor de 6000 devrin üstüne çıkma bak nasıl düşüyor.
    Anlatamadım sanırım, 2.8 aşırı düşük bir tüketim +7000 d/d kullanımı için. 3 ün altına inmesi mantıklı değil, 3.5 civarı beklerdim. Bu değerler bir yerde evrensel hani, daha bu gücü verip de bu devirde kullanınca 2.5~2.8 yakabilen bir motor olduğunu sanmıyorum. Sakin kullanırsan ne görürsün bilemiyorum orası ayrı

    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya şu lastik olayını biri detaylı bir biçimde hiç anlamayan birine anlatıyormuş gibi anlatabilir mi? 170 falan ne oluyor? neden çift hamur alalım? hangi ebatta alalım? pilot power 3 falan ne işe yarıyor? fiyatlar ortalama nedir? detaylı bir bilgi bekliyoruz arkadaşlar.
    170 tabangenişliği, 70 ise genişliğin %'si olarak lastiğin yüksekliği(170 x %70 şeklinde), 17 de 17" teker çapı demek.

    Eğer orjinal lastikleri michelin gibi bişeyle değiştirecekseniz 140/70/17 arka ebat tavsiye ederim sizin motor için.
    vanesy bunu beğendi.
    #sürenadam


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)