Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #23161
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Kubanın TNT250'de yaptığı gibi GV300 de ülkemize muhtemelen 250 olarak düzenlenip getirilecektir. Bence fiyatı eski kasasıyla üç aşağı beş yukarı aynı olacaktır..
    ATAdamZU ve siyahus bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #23162
    ATAdamZU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    34/Kadıköy
    Motosikleti
    2008 ledow 250 / 2013 gv 250 efi
    Alıntı Akhunturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kubanın TNT250'de yaptığı gibi GV300 de ülkemize muhtemelen 250 olarak düzenlenip getirilecektir. Bence fiyatı eski kasasıyla üç aşağı beş yukarı aynı olacaktır..
    ağzın bal yesin
    siyahus bunu beğendi.

  3. #23163
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı mkarahasan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    açıkçası gv300 e 15 bin vericeme 20 ye mt 7 alırım
    Çok mantıksız. Biri Naked 700cc, biri cruiser 300cc. Cruiser bir motosikleti cruiser ile kıyaslayın. Dersen ki R25'e ya da geldiğinde MT-25'e 14-15 vereceğime 5 daha koyar MT-07 alırım, orası okey.

    GV300'ün yerleşeceği noktada ona benzeyen başka bir motosiklet varsa alternatif olabilir. Haa gönlünüz naked'dan yanadır o zaman anlarım. Ama bu kıyas doğru değil. Ayrıca R125 ve MT125 gibi motosikletlerin 10 bin liranın üstüne satıldığı bu ülkede MT-07'nin fiyatı şaşırtıcı derecede düşük. Gerçekten inanılır gibi değil.

    Ayrıca GT300R ile aynı bloğu kullanan bu motosikletin ülkemize GT250R'ın getirilmesiyle yine GV250 olarak gelebilmesi kuvvetle muhtemel. Biliyorsunuz ki R25 aslında yurtdışında R3 olarak satılıyor ki ülkemizdeki vergi dilimine ayak uydurabilmesi için 250 cc hacme düşürülmüştü. Aynı şekilde bir modifikasyon olabilir diye düşünüyorum ama bunlar sadece tahmin. Bundan da ötesi ön ve arkada Bosch ABS'li disk fren olup şekil şemal olarak bu kadar güzel 250-300 cc cruiser tarzında hiçbir motosiklet yok. Bu segmentin liderliği yine Hyosung'da olacaktır. Ben bile 2. motosiklet olarak düşünüyorum şu anda.
    ATAdamZU ve Xantiph bunu beğendiler.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  4. #23164
    ATAdamZU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    34/Kadıköy
    Motosikleti
    2008 ledow 250 / 2013 gv 250 efi
    gerçekten zaten yamaha xv 950 ile aşırı benzeşiyo ve 883 iron ile yamaha starbold favori motorlarım ve gelecekte istediğim makineler ha yamaha daha ağır basıyo görsel olarak benim zevkime daha çok hitap ediyo fuarı bekliyicez bakalım napıcaklar ne edicekler ve gerçekten tasarım olarak 250 300 lüklerde tek rakibi kendisi olucak gibime geliyo.

  5. #23165

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 EFI
    mt 7 ile kıyas yapmadımki ben olsam tüketici olarak bu motora 15 vermem başka mantıklar yönlenirim demek istedim. Benim için motosiklet tarz değil keyiftir ve bu keyfi her tür motordan alabiliyorum.Dolayısı ile paranın miktarına göre en iyi seçenekleri kalite ve keyif olarak değerlendiriyorum ve bu parayı 300 lük bi makinaya elbetteki vermem nihayetinde güçsüz bi makina.Ama ben şuan gv250 den memnun değilmiyim? aşırı memnunum ama 8500 lira verdiğimi göz önüne alıyorum yoksa bu aletede gidip 13 küsür bin harcamam.Dediğiniz gibi tercih tabi.Burda söylediğim şey kıyaslama kriteri tarz olarak ele alma değilde daha çok para ve yarar ilişkisine göre kişisel tercih meselesi.Sonuçta ben de müşteriyim ve o fiyata almam başkalarının bu noktadaki fikri benim için çok bişeyi değiştirmiyor.Ama güzel makina olmuş. İkinci ele düşünce 11 12 bin verilir gayet
    ATAdamZU bunu beğendi.

  6. #23166

    Üyelik
    13 Kasım 2015
    Arkadaşlar bay motoyu aradım hysounga artık onlar bakmıyormuş. İstanbul anadolu yakasında yetkili servisi var mı ?

  7. #23167
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı opie41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bay motoyu aradım hysounga artık onlar bakmıyormuş. İstanbul anadolu yakasında yetkili servisi var mı ?
    Orijinal mesaj GreenArrow nick'li arkadaşımıza aittir. Bizzat kendisi kitapçıktan fotoğrafı çekmiştir. Burada tekrar paylaşmakta fayda var.

    2015 İSTANBUL'DAKİ TÜM YETKİLİ GÜNCEL HYOSUNG SERVİSLERİNİN LİSTESİ:





    Edit: Resimler görünmüyorsa link olarak da vereyim:

    1. http://hizliresim.com/l75kpp

    2. http://hizliresim.com/og4Apq
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  8. #23168

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal mesaj GreenArrow nick'li arkadaşımıza aittir. Bizzat kendisi kitapçıktan fotoğrafı çekmiştir. Burada tekrar paylaşmakta fayda var.

    2015 İSTANBUL'DAKİ TÜM YETKİLİ GÜNCEL HYOSUNG SERVİSLERİNİN LİSTESİ:

    http://hizliresim.com/l75kpp

    http://hizliresim.com/og4Apq

    Edit: Resimler görünmüyorsa link olarak da vereyim:

    1. http://hizliresim.com/l75kpp

    2. http://hizliresim.com/og4Apq


    M800 tebrikler dostum.


    Benim gittiğim yolun tam tersi istikameti Ben de c800 den gv ye geçmiştim.Şehiriçi kullandığım için daha rahatım ama c800 ü her uzun yolda yaşlı gözlerle anıyorum.


    Senin adına sevindim

  9. #23169
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı reason667 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    M800 tebrikler dostum.


    Benim gittiğim yolun tam tersi istikameti Ben de c800 den gv ye geçmiştim.Şehiriçi kullandığım için daha rahatım ama c800 ü her uzun yolda yaşlı gözlerle anıyorum.


    Senin adına sevindim
    Teşekkürler. Ben de Dragstar 1100 ile geçirdiğim kazadan sonra düşük hacimli GV250'ye geçmiştim ama sonra yeniden yükseltmek icap etti. Aslında hiç hesapta yoktu. Başka bir motosikleti satın alacakken son kez ilanlara bakayım dedim, yanlışlıkla başka bir motosikletin kategorisine konmuş henüz 632 km'deki fıstığı kaçırmayayım dedim. Güzel de bir fiyata denk getirdim. Hem zaten sport-cruiser kafasında olduğum için en azından görüntüde onu yakalıyor bu motor. Şimdilik 2 şikayetim var; sert sele ve her Suzuki'de olduğu gibi frenleme : )
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  10. #23170
    puyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Merhaba.Hyosung gv 250 nin üzerindeki orjinal lastikler nasıl?Çok mu kötü yoksa idare ediyormu ıslak kuru asfalt performansı?alır almaz motoru değiştirmek gerekir mi?
    UNdocab bunu beğendi.

  11. #23171

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Kullanıma göre değişir. Ben yağışlı havalarda kullanmadığım için 7000 km dir olumsuzluk yaşamadım. Yağışlı havalarda orijinal lastiklerin kötü olduğu yazılıyor. Burada genelde Sava takılıyor. Sava takanlar memnun ama çabuk çatladığını duydum, yağışlı havalarda kullanmadığım için orijinal lastikleri kullanmaya devam ettim.

  12. #23172

    Üyelik
    20 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV250 EFI
    Ben lastikleri city grip yaptım memnunum güzel tutuyor yolu

  13. #23173
    UNdocab - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT650, RT125
    Alıntı puyol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Hyosung gv 250 nin üzerindeki orjinal lastikler nasıl?Çok mu kötü yoksa idare ediyormu ıslak kuru asfalt performansı?alır almaz motoru değiştirmek gerekir mi?
    Lastikler orjinal ama bayat değilse sıkıntısız kullanırsın. Ben GT 250R üzerindeki Shinkoları 30.000km her koşulda kullandım. Türkiyede her yere gittim. Bir sıkıntı yaşamadım. Daha iyi lastiğe paran yetiyorsa her zaman daha iyi lastik al tabi ama bu üzerinde gelenler kullanılamaz demek değil.
    puyol bunu beğendi.
    ver gazı... ver çoşkuyu

  14. #23174
    siyahus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul - Bahçelievler
    Motosikleti
    Mondial 125 ZN - RR DD250- GV 250 - Yamaha MT-25
    Alıntı puyol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba.Hyosung gv 250 nin üzerindeki orjinal lastikler nasıl?Çok mu kötü yoksa idare ediyormu ıslak kuru asfalt performansı?alır almaz motoru değiştirmek gerekir mi?
    bende 7000 km dir kullanıyorum. Lastikleri ısıtana kadar dikkatli ol özellikle lk 10-15 dakika dikkatli fren yap.Isınınca sorun yok. Uçmakderede ayaklık sürtecek kadar yatırdım kaymadı ama asfalt yanıyordu, dün sabah ilk çıktığımda 20-25 km hızda arkayı kilitledi. Birde ıslakta kötü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

    Arkadaşlar bizim zincir ölçüsü 520 116 bakla mıdır? O-ring veya X-ring takabiliyor muyuz? Birde DID biliyoruz muhteşem de şu YBN nasıl bir markadır ? takılır mı yoksa hiç bulaşmamalı mı?
    puyol bunu beğendi.

  15. #23175

    Üyelik
    04 Aralık 2014
    Şehir
    Kocaeli/Gebze
    Motosikleti
    NC 700 X
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bizim zincir ölçüsü 520 116 bakla mıdır? O-ring veya X-ring takabiliyor muyuz? Birde DID biliyoruz muhteşem de şu YBN nasıl bir markadır ? takılır mı yoksa hiç bulaşmamalı mı?
    520 116 Evet. X-Ringin takılabildiğini biliyorum. Orijinal zinciride zaten O-Ring. Benim orijinal zincirin iki baklasının O-Ringi bozulmuştu. Taiwan malı 100 TL ye O-Ringli zincir aldım. 6500 km dir kullanıyorum. İlk başlarda gıcırtılı bir ses çıkarıyordu. Şu anda o ses kesildi gibi ama bir şey dikkatimi çekti zincir hiç uzamıyor gibi bir şey. Orijinal zinciriyle baya uzunluk farkı var. ikisinin yaptığı km de yaklaşık 6500 km. Ama DID alabiliyorsan en iyisinin o olduğu söyleniyor.
    siyahus bunu beğendi.

  16. #23176
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı siyahus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 7000 km dir kullanıyorum. Lastikleri ısıtana kadar dikkatli ol özellikle lk 10-15 dakika dikkatli fren yap.Isınınca sorun yok. Uçmakderede ayaklık sürtecek kadar yatırdım kaymadı ama asfalt yanıyordu, dün sabah ilk çıktığımda 20-25 km hızda arkayı kilitledi. Birde ıslakta kötü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

    Arkadaşlar bizim zincir ölçüsü 520 116 bakla mıdır? O-ring veya X-ring takabiliyor muyuz? Birde DID biliyoruz muhteşem de şu YBN nasıl bir markadır ? takılır mı yoksa hiç bulaşmamalı mı?
    motorun zincir ölçülerini şimdi hatırlamıyor olsamda, sattığım canım motorumda did zincir vardı ve 25.000 km kullanmıştım, sattığım arkadaş ile beraber 30 bin km yol yaptı zincir.. zincir germe işlemi hiç yapmadık, fakat lastik sökülüp takıldığında ayarlanıyor ama şöyle söyleyeyim daha germek için bolca payı var.

    sana tavsiyem orjinal D.İ.D zincirden şaşma, başta pahalı gelsede eğer motoru düzgün kullanırsan çok uzun süre zincir değiştirmek gibi derdin olmaz...

    yine eski sayfaları karıştırırsan 40.000 km üzerinde did zincir ile dolaşan arkadaşlar var.

  17. #23177

    Üyelik
    02 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV650
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orijinal mesaj GreenArrow nick'li arkadaşımıza aittir. Bizzat kendisi kitapçıktan fotoğrafı çekmiştir. Burada tekrar paylaşmakta fayda var.

    2015 İSTANBUL'DAKİ TÜM YETKİLİ GÜNCEL HYOSUNG SERVİSLERİNİN LİSTESİ:

    http://hizliresim.com/l75kpp

    http://hizliresim.com/og4Apq

    Edit: Resimler görünmüyorsa link olarak da vereyim:

    1. http://hizliresim.com/l75kpp

    2. http://hizliresim.com/og4Apq
    Tek tavsiyem galeri ilyastan uzak durun. bakımı gelir götürürsünüz hiçbirşey yapmaz 200 lira para ister.
    computeus bunu beğendi.

  18. #23178

    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Gv300 de neden ayna yok arkadaslar ? Sonradan mi ekleniyor bizmi takiyoruz nedir bunun olayi. Diger modellerde var eicmada hyosungun. Birde gd450 de yok galiba.

  19. #23179
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Aynalı olarak satın alacaksınız tabii ki. Sonradan almak gibi bir durum yok. Zaten trafiğe çıkamazsınız aynasız. Muhtemelen tanıtım amaçlı görüntüyü bozmaması için takmamışlardır.

    Hakikaten çok tatlı yahu:









    2. fotoda ayna bağlantı yerleri görünüyor. Kasten takılmamış.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.

  20. #23180
    ATAdamZU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    34/Kadıköy
    Motosikleti
    2008 ledow 250 / 2013 gv 250 efi
    abi çok güzel alet ya aynasız stopsuz farsız bile kullanırım :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler