Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #20981

    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #20982
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?
    cruiser motorlar zaten genel olarak aerodinamik olmadığı için çantaların pek etkisi olmuyor açıkçası yani sarsıntı titreme falan çantadan yapmaz. rahat olun, ama çantaları dengeli yüklemezseniz çekme yapabilir oda ancak elinizi bırakırsanız düz gitmez..

  3. #20983
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba, aranıza 2010 model bir gv 250 ile yeni katılıyorum. Motor kullanımı hakkında çok tecrübem yok bu ilk vitesli motorum. Ankara'da motor koruma demiri ve ön cam taktırabileceğim yerler için tavsiyelerinizi bekliyorum. Bir de bu arkaya takılan heybeler hızlı gittiğimizde titreşim, sarsıntı vs sıkıntı çıkarıyor mu, taktırmalı mıyım yada ne tavsiye edersiniz?
    Bakımlar ve aksesuarlar için 4-44 motoru tavsiye ederim.
    Çantalar yan rüzgar olduğunda 100 km üzerinde sarsıntıya sebep olabiliyor. Daha doğrusu rüzgar bir anda patlayıp sallayabiliyor. Bunda arka çanta etken. ogzcngdk'nın dediği gibi zaten bu motosiklet hız için tasarlanmamış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:55 ----------

    Alıntı emrah006 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cam harbi çok yakışmış nerden temin ederiz kaça malolur acele cevap
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...219/pasif-ilan
    kargo dahil 60TL'ye aldım.
    Sanırım satıştan kaldırılmış.
    Montajı kendin yapacaksan plastiklere dikkat et. Fazla sıkma.

    http://www.sahibinden.com/listing/ye...1961452/detail

  4. #20984

    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Dostum bu ön cam biraz kısa mı kalmış? Rüzgarı kesiyor mu görüntü çok hoş ve elcikleri de kapatıyor gibi..?

  5. #20985
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
    Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
    ssates bunu beğendi.

  6. #20986
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
    Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
    https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...88394105_n.jpg
    Çok güzel olmuş.
    Özellikle egzoz üzerinde çantayı alttan kavrayacak L şeklinde eklenti yapabilirsen süper olur. Uzun yolda çantanın altı egzozun sıcaklığı nedeniyle kendini bırakmaz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:13 ----------

    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum bu ön cam biraz kısa mı kalmış? Rüzgarı kesiyor mu görüntü çok hoş ve elcikleri de kapatıyor gibi..?
    Motosikleti genellikle çevre yolunda ortalama 100-110km civarı kullanıyorum.
    Elime ve göğsüme aldığım rüzgar önemli ölçüde azaldı. Fakat camın dalgalı yapısı nedeniyle rüzgar omuzlarımın üzerinden kulaklarımın yanından geçiyor. Bu da daha fazla rüzgar sesi duymama sebep oluyor.
    Camın direnci olup daha fazla sallayacağını düşünmüştüm fakat motosikleti yüksek hızda stabilize ettiğini düşünüyorum. Nadir olsa da araçlardan kaçmak için 130km civarına çıkarım. Dün 130km civarında çok daha rahat manevra yapabildiğimi hissettim.
    100 km üzerinde çene açık seyahat etmedim. Fakat bu cam ile çeneyi açıp hız yaparsam kask kafamı olduğundan çok daha rahatsız eder.
    Uzun versiyonundan tercih edilebilir. Delikler aynı yerde ise motosiklete aynı şekilde oturur.

  7. #20987
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bu çıktı ortaya bir takım fazla var ilan vs koymuyorum buradan birinin ihtiyacı görülmesi amacıyla 50 tl fiyata verebilirim.
    Kromdur parlatılınca nikelaj gibi olur. Ben temizlemedim bile parlatma işini sonraya bıraktım.
    https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/...88394105_n.jpg
    Eline emeğine sağlık ilk deneme için çok güzel olmuş bence çantaları aşağıdan kavrayacak şekilde yapsan egsoza değmesini engellersin ben yatım geçen sene çok sağlam oldu seninki kadar estetik durmuyor ama çok kullanışlı istesen resim yüklerim
    ssates bunu beğendi.

  8. #20988
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Teşekkürler arkadaşlar.
    Hindistan motorları gibi görünmesini, istemediğim için bu şekilde yaptım. Çanta takılı değilken bu şekilde gayet estetik duruyor.
    Ayrıca kappa soft çanta kullanıyorum eksozla arası bayağı açık bir sıkıntı olacak gibi görünmüyor.

  9. #20989
    ssates - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2014
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    V strom
    [QUOTE=sorunlu17;3319435]Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık[COLOR="Silver"]

    Dediğin gibi mika ve çok iyi bir şey değil o yüzden motorun mevcut vidalarını kullandım. Sinyallerin üzerindekiler kendi orjinal vida yerleri.
    Sen boyama deyince aklıma film yapıştırmak geldi. Biraz kullanıp sararma başlayınca oto camlarına yapıştırılan siyah filmlerden yapılabilir.

  10. #20990
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    [QUOTE=ssates;3319452]
    Alıntı sorunlu17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaptığın işçilik çok güzel çok sağlam olmuş rüzgarda hiç sorun olmaz camın ama daha önce bu camı kullanmış biri olarak şunu söyleyim o cam cam değil mika olduğundan çok çabuk sararıyor silerken dikkat et çok kolay çiziliyor vede keşke sinyalleri tutan demiri delmeseydin yazık olmuş son olarak denemek istersen benimki sararınca çıkarıp arka taraftan siyaha boyamıştım ön taraftan bakınca orjinal gibi duruyordu benim motor kırmızı olduğundan bir süre sonra hoşuma gitmedi ama bence senin motora çok yakışır batwing gibi duruyor o zaman denemeni tavsiye ederim şu an givinin dragstar için kullandığı camı kullanıyorum emin olun bizim camlarla çok fark var herşeye rağmen eline emeğine sağlık[COLOR="Silver"]

    Dediğin gibi mika ve çok iyi bir şey değil o yüzden motorun mevcut vidalarını kullandım. Sinyallerin üzerindekiler kendi orjinal vida yerleri.
    Sen boyama deyince aklıma film yapıştırmak geldi. Biraz kullanıp sararma başlayınca oto camlarına yapıştırılan siyah filmlerden yapılabilir.
    orası senin hayal gücüne kalmış film olur karbon olur benim o camı bir kaç güne kadar arkadaşımın motora takıcaz o zaman resmini koyarım gör önce belki beğenmezsin boşuna camına yazık olmasın
    ssates bunu beğendi.

  11. #20991
    johnny bravo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2012
    Şehir
    Sakarya
    Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?

  12. #20992
    sorunlu17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2014
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı johnny bravo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
    temizi 5500-6000 kesinlikle daha fazla verme

  13. #20993
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Çantalı görüntü bu şekilde.

    ssates bunu beğendi.

  14. #20994
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?

  15. #20995
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı johnny bravo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
    temiz bakımlı ve full aksesuarlıysa (ön cam, çanta, koruma demiri vb )6000 den başlar..
    Bu fiyata çok diyecek arkadaşlar öncelikle piyasadaki makinelere baksınlar..

    tabi sadece aksesuarları yetmiyor..
    Lastikler , Zincir , akü bunlar da önemli ve mebla tutan malzemeler..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:24 ----------

    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?
    Evet diğerlerinde de aynıdır durum..Yüksek devir çeviren makineler genelde 6 binden sonra canlanır..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F

  16. #20996

    Üyelik
    14 Nisan 2014
    Motosikleti
    Hyosung gv 250
    Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.

  17. #20997
    yujinn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    hyosung gt 250r
    herkese selam,kısa bir gt 250 r deneyiminden sonra 2013 gv 250 mi dün alıp aranıza katılıyorum.
    ogzcngdk bunu beğendi.

  18. #20998
    ahriman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    Çanakkale-İstanbul
    Motosikleti
    SymWolf125 06 (r.i.p)/ HyoGv250 09 (r.i.p)/ybr 12
    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
    kucuk paslanmalar icin wd40, kromlarini metalik yerleri parlatmak icin de motul krom parlatici kullaniyordum ben. bu motul bi harika dostum.

    motul chrome polisher olmasi lazim adi, biraz pahalidir ama deger
    motosiklete bin oğlum çünkü motosiklet hayattır!

  19. #20999
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
    Küçük pasları hatta çok derin olmayan büyük pasları çözmek için Metylan metal parlatıcı kullanıyorum.Uygulaması biraz yorucu bolca ovalama istiyor ama gerçekten güzel sonuç veriyor.Temizlik sonrası paslanmayı önleyici bir şey bilmiyorum.Motosikleti çamurdan ve sudan koruyacaksın başka çaresi yok.Özellikle çamurlanırsa mümkün olduğunca geciktirmeden temizlemek lazım.Özellikle bütün motosikletlerde egsozun motordan çıkış noktaları çok çamur yediği için çabuk paslanma ve çürüme yapar.Bunların dışında motosikleti uzun süre kullanmayacaksan paslanmayı önlemek için WD 40 sıkabilirsin.
    hyo kenan bunu beğendi.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  20. #21000
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    Alıntı johnny bravo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. Bir tanıdığımızdan 2007 model gv250 almayı düşünüyorum fakat fiyat koyamıyoruz. Sizlerden sahibinden.com üzerinden satmak için değil denemek için koyanların oluşturduğu piyasa dışında gerçek piyasası nedir bir fikir verebilir misiniz ?
    ben 2006 model 20 bindeki makinayı 4.500 liraya aldım geçen sene kışın.. öğrenci olduğum için pazarlıkta yaptık saolsun şimdi motoru satmaya kalksam 5.500 den 1 kuruş aşağıya vermem (satmam gerçi ama) ama en fazla 6 bin lira hocam bence oda km si az olucak ve aksesuarlı olucak bakımları falanda olucak.. bazıları kafayı yemiş 2006 model motora 7.500 lira fiyat biçiyorlar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugun gv250 azda olsa test etme imkanım oldu aklıam tkaılan bi soru var motor 5.500 devire kadar cansız fakar 5.500 atladımı bi canlılık geliyor makinaya gt ve gtr lardada durum aynımı veya sizlerdede olemi ?

    5.500 devirde sanırım karbratöre gelen benzin hava karışımının artmasını sağlayan bir sistem var o devirdeki takılmalarda bu yüzden zaten..
    ayrıca 8 valf olmasınında yüksek devirlerde yüksek performans vermesini sağlıyor egzos gazını daha rahat atıyor içerde karbonmonoksit kalmıyor bu yüzdende daha iyi yanma sağlanıyor..

    evet aynı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------

    Alıntı hurtur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorun metalik ve mikelajlı kısımlarının temizlik sonrasında paslanmaması için bakım yaparken kullandığınız bir şey varsa paylaşır mısınız? Ayrıca küçük pasları çözmek için de çözüm yollarınızı bekliyorum.
    krom zaten dışardan çizilme vs olmadığı sürece kolay kolay paslanmaz.. bence yapılacak en güzel şey motoru her ay 1 kere yıkayıp cilalamak her türlü askamı koruyacaktır...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)

Bu Konudaki Etiketler