Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15901
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben sorayım, motorum çok az yakıyor ne yapmak lazım?
    bence motoru en az 1 sene yıkama temizleme :p farkı kesinlikle göreceksin
    Alıntı burdurlu1985 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok tesekkur ederim abi simdi gv sahibi olmadigim icin yavas yavas taniyorum aldigim zaman aklimda bir kosede bulunsun diye
    asil aldiktan sonra kafama takilan birsey olursa burada sizlerle paylasacagim
    ne zaman istersen dostum
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15902
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    @Ridvan; pehhh bunuymus kamyon!
    @burdurlu; ugramak isterim afyona bi sag saglim gelelim de;)
    @Salih;aliminyumdan olur tabiki ama plastik olaninin omru tas catlasa 20000km,titresimden cok etkilenen bir yer,muhtemelen plastik olmasi olasi kopma durumunda herhangi bir yere saplanmadan uzaklasmasi icin olabilir.

  3. #15903
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    cihan biber gazı sinek kovucu spreyler falan da almayı ihmal etme yanına.şimdiden yolun açık olsun dostum.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  4. #15904
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Evet biber gazi alicam en iyisi,silah sopa bana ters kullanamam zaten biber gazini da deodorant sanip koltuk altina sikamaktan korkuyorum dalginlikla

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:31 ----------

    Bu arada bendeki gv 250 kullanim kilavuzunda yag+filtre degisimine 1.85lt,efi model gvlerin kullanim kilavuzunda yag ve filtre 1.5lt yaziyor. Karburatorlu ve enjeksiyonlu modellerde yag kapasitesi fark ediyor mu

  5. #15905

    Üyelik
    14 Ağustos 2012
    Şehir
    MERSİN SİLİFKE
    Motosikleti
    Rx3i EVO 2016 TURUNCU
    Alıntı burdurlu1985 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    insallah gelecek sezona bi aksilik cikmaz ise alacagim
    tesekkur ederim tekrardan
    benim memlekette olmadigi icin diger illere bakacagim belki de sizin oralardan alirim eger musait olirsaniz ve isterseniz birlikte bi cay icer motoru da birlikte aliriz

    bu arada nerede gv ci arkadaslar bilgilerinizi paylastikca motoru daha ii taniyorum da kusra bakmayin

    Tekeriniz duz bassin
    Çok sevinirim. her zaman beklerim buralara. Eğer bir yardımım olursa ne mutlu . Valla hanımla beraber geziyoruz beraber iki gündür. çok rahat, çok keyifli bir sürüşü var. Bir de sissy bar olayını halledince çok güzel olacak bizim hanım için.

  6. #15906
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Bendeki kullanım kılavuzunun 25.sayfasında şöyle bir şey yazıyor;


    Yani motor açıldığında demek rodajı bittiğinde mi demek yoksa motor silindirleri vs açılması rektefiyesi gibi bişey mi?Ben şimdiye kadar hep 1.75-1.8lt koyuyordum,bir sıkıntısını görmedim ama merak ettim bu durumu hangisi doğru?

  7. #15907
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı cakirsalih adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    500x40x40mm alüminyum köşebent alıp mevcut bağlantı delikleri ve sacını kullanarak bağlayabilirsiniz. Ben yaptım oldu.
    Güzel fikir, eğer çinlilerden falan uyduracak bir şey bulamazsam öyle yaparım.

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence motoru en az 1 sene yıkama temizleme :p farkı kesinlikle göreceksin
    3 ay kadar olmuştu zaten fazla kalmamış

    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Salih;aliminyumdan olur tabiki ama plastik olaninin omru tas catlasa 20000km,titresimden cok etkilenen bir yer,muhtemelen plastik olmasi olasi kopma durumunda herhangi bir yere saplanmadan uzaklasmasi icin olabilir.
    Bence plastik olması tamamen maliyet kaynaklı, başta çinliler olmak üzere demir olanları da var. Ayrıca benimki 30.000'de kırıldı.

    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada bendeki gv 250 kullanim kilavuzunda yag+filtre degisimine 1.85lt,efi model gvlerin kullanim kilavuzunda yag ve filtre 1.5lt yaziyor. Karburatorlu ve enjeksiyonlu modellerde yag kapasitesi fark ediyor mu
    Kesin ve net; tüm modeller 1,5 lt.

    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani motor açıldığında demek rodajı bittiğinde mi demek yoksa motor silindirleri vs açılması rektefiyesi gibi bişey mi?Ben şimdiye kadar hep 1.75-1.8lt koyuyordum,bir sıkıntısını görmedim ama merak ettim bu durumu hangisi doğru?
    Motor açıldığında dediği ikinci tahmininde dediğin gibi motorun sökülmesi, dolayısıyla tüm parçalardaki yağın süzülmesi sonucu oluyor. Şimdiye kadar hep fazla koyuyormuşsun. En güzeli 1,5 lt koyup yandaki pencereden bakmak.

  8. #15908
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Yandaki pencerede motor yağ seviyesini hep geçiyordum.Daha bugun yağ değiştirdim,1700ml koydum.Yarın ilk işim sırıngayla fazla 200ml yi çekmek olcak.

  9. #15909
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    aslında sanki ben de 1,7 gibi bir miktar koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..yalnız 1,5 lt den fazla alıyor..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  10. #15910
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yandaki pencerede motor yağ seviyesini hep geçiyordum.Daha bugun yağ değiştirdim,1700ml koydum.Yarın ilk işim sırıngayla fazla 200ml yi çekmek olcak.
    Yağı çekmen iyi olur. Motoru stop ettikten 5 dk. sonra yağın F çizgisi civarında, en fazla yağ penceresini kapatacak kadar olması gerekir.

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında sanki ben de 1,7 gibi bir miktar koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..yalnız 1,5 lt den fazla alıyor..
    1,5 lt koyunca tam seviyede görünüyor yağ.

  11. #15911
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    dostum ben biraz fazla koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  12. #15912
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum ben biraz fazla koyuyordum diye hatırlıyorum ama emin değilim..
    Tamam işte kendin de söylüyorsun, fazla koyuyormuşsun.

  13. #15913
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    9 ay daha bekleyip senin motorun 1 lt daha az yada fazla yakacağını göreceğiz.sık dişini sabret biraz
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  14. #15914

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    İlker abi tesekkur ederim elbette ilk fikir alacagim yer burasi olacak
    mustafa hocam planladigim gibi giderse gelecek mayista insallah alacagim o zaman sizinle bi bilgi alisverisi yapariz. Bende esimin rahati icin acele ediyorum aslinda hakikaten driftin tek sikintisi artci icin sele cok rahatsiz
    cihan abi kazasiz sikintisiz bi yolculuk diliyorum cani gonulden

  15. #15915

    Üyelik
    25 Ağustos 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Hyosung gv250
    Ankara Atilla bugün aldım gv250 Ankaradan arkadaşlar ile bir araya gelmek umudu ile...

  16. #15916

    Üyelik
    26 Ağustos 2012
    Şehir
    iskenderun/hatay
    merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yörük sayesinde üye oldum gruba sizlerinde fikrini almak istedim paramı ve kendimi rezil etmek istemiyorum kanuni tiger 250 den sonra bu motor alınır mı ,kronik sorunları var mı,ikinci el piyasası nasıl
    bilgilendirirseniz sevinirim birde yeni modelinde st kanuni ismi var bu beni soğuttu acıkcası kullananlar varmı ?

  17. #15917
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı seyyah06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var yörük sayesinde üye oldum gruba sizlerinde fikrini almak istedim paramı ve kendimi rezil etmek istemiyorum kanuni tiger 250 den sonra bu motor alınır mı ,kronik sorunları var mı,ikinci el piyasası nasıl
    bilgilendirirseniz sevinirim birde yeni modelinde st kanuni ismi var bu beni soğuttu acıkcası kullananlar varmı ?
    Kullanan yok. 800 sayfa mesaj olmuş kullanan var mı sorusu da enteresan geldi. İkinci el piyasası için sahibindene bak kendin gör. Tiger 250'yle kıyaslanmaz bile bu, alırsan ben motosiklete binmiyormuşum önceden diyebilirsin. Ben de 250 mctden buna geçtim. Cruiser devam edeceksen 250lik alabileceğin en iyisi bu. Rakibi yok.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  18. #15918
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Selam beyler!yola ciktim 20gun kadar yollarda olucam hersey cok super ama motorda ozellikle benzin azalmaya basladigi zaman benzin bitiyormus gibi teklemeler oluyor ve hatta 5000devirde takilmasi gibi inat ediyor belli bir devirin uzerine cikmiyor,ilk benzin aldigimda olmuyor ama aradan 150km falan gectimi yapiyor bunu,depoya bakiyorum daha benzin var hatta sallayinca delikten benzin de gozukuyor.atesleme boboninden dolayi diye yazilmisti sanirim burada,ama bana depoda pislik varmis gibi geliyor yada benzini ceken sistemden dolayida olabilir,karburatorum temiz biliyorum onun disinda hava filtresi 1000km oldu degiseli,siz ne dersiniz neden olabilir belki cok isiniyor ondan mi yapiyor vallahi bilemedim bi fikir verin

  19. #15919
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam beyler!yola ciktim 20gun kadar yollarda olucam hersey cok super ama motorda ozellikle benzin azalmaya basladigi zaman benzin bitiyormus gibi teklemeler oluyor ve hatta 5000devirde takilmasi gibi inat ediyor belli bir devirin uzerine cikmiyor,ilk benzin aldigimda olmuyor ama aradan 150km falan gectimi yapiyor bunu,depoya bakiyorum daha benzin var hatta sallayinca delikten benzin de gozukuyor.atesleme boboninden dolayi diye yazilmisti sanirim burada,ama bana depoda pislik varmis gibi geliyor yada benzini ceken sistemden dolayida olabilir,karburatorum temiz biliyorum onun disinda hava filtresi 1000km oldu degiseli,siz ne dersiniz neden olabilir belki cok isiniyor ondan mi yapiyor vallahi bilemedim bi fikir verin
    Depoda pislik olsa ya sürekli olur ya da deponun sonlarına gelmeye başladığında olur, 150km olmasını beklemez. Ateşleme bobiniyle alakalı bir sorun olsa yine 150km ile bir alakası olamaz ama benzin aldıktan sonra 150 km (1,5-2 saat) kadar sürekli gittiğin için bobinde ufak bir çatlak falan varsa ısınıp sorun çıkartıyor, benzin almak için durduğunda da soğuyup tekrar 150 km kadar idare edecek hale geliyor olabilir.
    Yapabildiğim en iyi tahmin bu oldu. Çünkü pislik kaynaklı bir şey hep 150 km civarında olmaz, motorun ısınıp performansı düşmesi gibi bir şey de yok, en sıcak günlerde Antalya'dan çıkıp tek seferde 600 km yaptığım da oldu. Ayaklık sensörüyle alakalı sorunun olabilir belki ama o da 150 km'de denk gelmez her seferinde. En iyisi sen tek seferde 150 km'den fazla yol yapıyorsan, bir daha ki sefer 100 km'den sonra yarım saat kadar mola ver bakalım bir değişiklik olacak mı?

  20. #15920
    Dr.Aequitas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2011
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan VN 900 Classic
    Abicim adam motosikletlerin doktoru ya.. Benim diyen usta tanı koymada eline su dökemez bence bu adamın. Ve tabi ki bizim sayfamızda olması da cabası.. Dadından yinmiyo Thumbs up for Rıdvan diyorum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler