Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8321
    R_E_B_E_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    B M W R 1 2 0 0 G S
    Canantaş orta sehpa varsa, makineyi orta sehpaya kaldır, arka teker aşağı doğru düşsün.Bu durumda zincir muhafazası daha kolay monte edilecektir.
    !! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8322
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Sanırım zincir korumadaki kırılan vida yerini polyerterle tamir edicem.Yani küçük bir kırık için korumayı olduğu gibi çöpe atmak içim el vermiyor.

  3. #8323
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canantaş orta sehpa varsa, makineyi orta sehpaya kaldır, arka teker aşağı doğru düşsün.Bu durumda zincir muhafazası daha kolay monte edilecektir.
    Arkadaşlar denk gelmişken sorayım, aranızda orta sehpa taktıran varmı? Varsa nereden ne kadara taktırdınız?
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  4. #8324
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canantaş orta sehpa varsa, makineyi orta sehpaya kaldır, arka teker aşağı doğru düşsün.Bu durumda zincir muhafazası daha kolay monte edilecektir.
    murat abi sen yaşıyo musun ya?aldın orhandan transalpi geziyon bakıyom ufaklık nasıl dicem ama kocaman olmuştur artık arada kendini göster be abi..saygılar...
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  5. #8325

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Canantaş orta sehpa varsa, makineyi orta sehpaya kaldır, arka teker aşağı doğru düşsün.Bu durumda zincir muhafazası daha kolay monte edilecektir.
    Orta sehpa yok ama bir takoz ile işi halledebilirim sanırım. Bilgi ve yardım için teşekkür ederim
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  6. #8326
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Murat'ın keyfi yerinde İlkercim dediğin gibi aldı Transalpi geziyor valla Gezsin gezsin hakkını veremedim ben tam olarak Murat kardeşim versin bari.

    Canan bende 1-2 kere çıkarmıştım o muhafazayı sonrasında takarken hep pişman oldum. Çünkü takmak ayrı bir meziyet. Yerine oturtursun vidasıyla somununu denk getiremezsin, anahtarla sıkma yerin dardır felan. Tavsiyem kırılmadığı sürece o muhafazayı çıkarmayın bırakın pis kalsın Ben temizlemek için çıkarmıştım da
    ..::.. GO ..::..

  7. #8327
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı mayildiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar denk gelmişken sorayım, aranızda orta sehpa taktıran varmı? Varsa nereden ne kadara taktırdınız?
    Orta sehpa yuki motordan aldım ikitelli de yerleri. YK 250-4 chopper modeli var onun ayağı tam uyuyor diyebilirim sadece pimi biraz ince onu da pimin dışına tornacıda bir parça yaparak halletmiştim.Fiyatı 25 lira falandı sanırım.

  8. #8328
    mayildiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mart 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 abs
    Alıntı kilitci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orta sehpa yuki motordan aldım ikitelli de yerleri. YK 250-4 chopper modeli var onun ayağı tam uyuyor diyebilirim sadece pimi biraz ince onu da pimin dışına tornacıda bir parça yaparak halletmiştim.Fiyatı 25 lira falandı sanırım.
    teşekkürler
    Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.

  9. #8329
    R_E_B_E_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    B M W R 1 2 0 0 G S
    İlker merhaba; başlığı sürekli takip ediyorum.Bundan sonra yazmak için daha fazla vaktim olacak.
    Çocuklar büyüyor, ufaklığın keyfi yerinde, ellerinden öper.



    Orhan yaza yetiştir sende bir motosiklette beraber gezeriz.

    Canantaş benim GV250' nin gezerken zincir muhafazayı gövdeye sabitleyen vidaların birinin montaj deliği kırılmıştı.Arkadaşım motorun arka tarafını kaldırmaya çalışırken ben yerine oturtmuştum.Diğer haliyle amortisörü sökmek çok daha zor gözüküyor.Bu olaydan sonra orta sehpanın gerekliliğine karar verip makineye orta sehpa takmıştım.
    !! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR

  10. #8330
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlker merhaba; başlığı sürekli takip ediyorum.Bundan sonra yazmak için daha fazla vaktim olacak.
    Çocuklar büyüyor, ufaklığın keyfi yerinde, ellerinden öper.



    Orhan yaza yetiştir sende bir motosiklette beraber gezeriz.

    Canantaş benim GV250' nin gezerken zincir muhafazayı gövdeye sabitleyen vidaların birinin montaj deliği kırılmıştı.Arkadaşım motorun arka tarafını kaldırmaya çalışırken ben yerine oturtmuştum.Diğer haliyle amortisörü sökmek çok daha zor gözüküyor.Bu olaydan sonra orta sehpanın gerekliliğine karar verip makineye orta sehpa takmıştım.
    abi maşallah çok tatlı yaa.. allah analı babalı büyütsün.darısı da benim başıma artık..biraz geç oldu ama iyi günlerde kullan transalpi,kazasız belasız inşallah..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

    arkadaşlar aklıma gelmişken danışayım dedim: bizim motorların fabrika çıkışı orjinal aküsü 12v 6 ah.acaba 6ah yerine 9 yada 12 ah alsak,motora elektriksel olarak ne gibi zararlar verir?elektrikten pek anlamıyorum da..sadece sis farı takmayı planlıyorum 4 tane.kaldırması açısından soruyorum..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #8331
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi maşallah çok tatlı yaa.. allah analı babalı büyütsün.darısı da benim başıma artık..biraz geç oldu ama iyi günlerde kullan transalpi,kazasız belasız inşallah..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:19 ----------

    arkadaşlar aklıma gelmişken danışayım dedim: bizim motorların fabrika çıkışı orjinal aküsü 12v 6 ah.acaba 6ah yerine 9 yada 12 ah alsak,motora elektriksel olarak ne gibi zararlar verir?elektrikten pek anlamıyorum da..sadece sis farı takmayı planlıyorum 4 tane.kaldırması açısından soruyorum..
    Hocam benim motorda 12v 9 amper akü var ve bir sorunla karşılaşmadım. Fakat 4 adet sis farı takacaksanız 9 amperlik akü az gelir birincisi, 12 amper kullansanız sigortaların değişmesi gerekir, son olarak ihtiyacınız olan elektiriği sağlayacak yeni bir konjektöre ihtiyacınız olur diye düşünüyorum. Fakat ben Tapucuyum meslekten bir arkadaş da bilgilerimi yerer ya da desteklerse iyi olur.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  12. #8332
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    arkadaşlar aklıma gelmişken danışayım dedim: bizim motorların fabrika çıkışı orjinal aküsü 12v 6 ah.acaba 6ah yerine 9 yada 12 ah alsak,motora elektriksel olarak ne gibi zararlar verir?elektrikten pek anlamıyorum da..sadece sis farı takmayı planlıyorum 4 tane.kaldırması açısından soruyorum..
    Aküde amperin artmasıyla herhangi bir sıkıntı çıkmaz önemli olan voltajdır tek sıkıntı amper yükseldikçe akünün boyutları büyür ve yerine olmaz.
    Hakan hocam sigortaları veya konjektörü değiştirmeye gerek de olmaz sadece akünün amperi büyüdükçe şarj süresi uzar.

  13. #8333
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    şimdi o zaman 12 amperlik bişi alsak sadece hacminden doalyı mı sıkıntı yaşarız?.acaba 9 amperlik yeterli olur mu ki?bir de şöyle bizim ön farın çapına yakın büyüklükte sis farı nereden temin edebilirim.nette bulmakta zorlanıyorum..bir tane buldum o da 6 cm çapında..küçük geldi bana
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  14. #8334
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Hocam 9 amperlik akü bence 4 tane sis farına yetmez (ampüllerin büyüklüğü de önemli bu yargımda). Hacimden kastınız akünün boyutları ise akü haznesinde pedler var onlar çıkartılarak yer elde edilebilir.

    Ben de sis farı almayı düşünüyordum. O yüzden ufak bir araştırma yaptım.

    1) http://www.hepsiburada.com/Liste/dre...oryId=20024687

    tek satılıyor iki adet sipariş vermek lazım. 8cm çap.

    2) http://www.hepsiburada.com/Liste/kro...oryId=20024687

    fiyat performansı çok iyi diyorlar. 9,1 cm çap.

    3) http://www.hepsiburada.com/Liste/max...4689#Gorseller

    kolormatik cam olduğundan düşünülebilir. Fakat çapını sormak lazım.

    4) http://www.hepsiburada.com/Liste/car...4689#Gorseller

    tipi 1 numaraya çok benziyor 16 cm çaplı.

    5) http://www.hepsiburada.com/Liste/car...oryId=20024687

    fiyatı çok tuzlu. çapı sorulmalı. Uyarayım bu mavi çerçeveli sis farlarının bazıları çok adi. Gerçekleri fotoğrafları gibi olmuyor.

    6) http://www.hepsiburada.com/Liste/car...oryId=20024686

    bu da bizim motorlara uygun zenon far ama çok pahalı.

    Hocam ben 1 ile 4 arasında kararsızım. Ocaktan sonra bir karar veririm.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  15. #8335
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    hakan hocam teşekkür ederim.çok iyi oldu bu paylaştıkların.çok sağol.hemen bakıyorum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:52 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:44 ----------

    4. sıradaki 16cm çaplı olan.fena değilmiş ama derinliği de fazla onun gibi geldi bana..benim aklımdaki plan.iki tane ön farın yanına iki tane de koruma demirinin kenarlarına koymayı planlıyorum ama bunun için 12amperlik akü lazım olacak galiba..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  16. #8336
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    4. linkteki sis farlarının tek ampulü 55w tüketiyor. Buna göre 2 takım sis farı 220w + 55w kısa far + 5w park + 5w stop + 5w plaka lambası toplam 290w, bu da 24 amperden fazla yapar. Yani tam olarak dolu yeni bir 6 amper aküyle motosiklet çalışmadığında 15 dakikada, 12 amper aküyle 30 dakikada akü tamamen boşalır. Motor rölantide çalışırken, trafikte kaldığınızda ve düşük devirli kullanırken de bu tüketimi karşılayacak kadar elektrik üretilmez. Yani bu sis farlarını takarsanız bir kaç saat trafikte kaldığınızda motor çalışmasına rağmen akü bitebilir. Motor stop etmez ama stop ettirdikten sonra tekrar çalışmaz da. Kaç amper akü takarsanız takın eğer sürekli şehirdışı gibi yerlerde kullanmayacaksanız motoru üretilen tüketileni karşılayacak çalışma zamanı bulamadığı için akü bitecektir. Sis farı takıp sorunsuz kullanmak istiyorsanız daha düşük güçte ampul kullanan ve bir takım far takarsanız sorun olmaz.

  17. #8337
    audioslave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    34
    Motosikleti
    Honda & Yamaha
    Bizim motorlara akü olarak 9amperden daha büyük kapasite takılamaz.Çünkü sığmıyor.Yan pedleri çıkartınca alan açılıyor ama bu kez de yükseklik yetmiyor.Yanlamasına dizayn edilmiş bir akü olsa belki 10-12 ampere kadar çıkabilir kapasite ama böyle dizayn edilen bir akü yok.Hatta tam tersi yüksekliği arttırılmış genişliği düşürülmüş aküler var ki hiç işimize yaramaz.
    Benim motorum içinde olan ve eylülde değiştirdiğim akü 9 amper Eurostar nano jel. 6 amperden 9 ampere aküsünü büyütmek isteyen olarsa tavsiye ederim .Yuasa kadar da pahalı değil ayrıca.

  18. #8338
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Sis farların içine led ampul alıp takılırsa daha az enerji tüketecektir tam olarak kaç watt olduklarını bilmiyorum ama normal ampule göre çok daha az güç çekeceği belli böylece aküyü değiştirmeye gerek de kalmaz.



    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/H3-BU...Q5fAccessories

    Türkiyede varmı bunlardan bilmiyorum biraz araştırmak lazım olmadı ebaydan getittirilebilir.

    Bence önce hangi sis farı bizim motorlara daha iyi olur,daha güzel yakışır hep birlikte ona karar verelim sonra ampul işini çözeriz.

  19. #8339
    gv650i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    HAREM ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    GV 650 HYOSUNG AGUİLA

    sisi farı

    ankarada mesut korkmaz bu sisi farlarını yapıp satıyor aiağıda yazısını size aktarıyorum web sitesi de mevcut ordan irtibat kurabilirsiniz

    http://www.mesutkorkmaz.com/


    Peki neden bu kadar üzerinde durdum?
    Malumunuz akülerimizin kapasiteleri küçük. Bir araba aküsü 45-90 amper/saat kapasitesine sahipken motosiklet aküleri genelde 5 – 15 amper/saat kapasiteye sahip. En yükseği de sanırım 30amper/saat kapasiteli.

    Elektrik sistemine bağlayacağımız cihazlar motosiklet çalışırken alternatörden, çalışmadığı zamanlarda da aküden besleniyor. Ancak bağladığımız cihaz alternatörümüzün aküyü şarj etmek için ürettiği akımdan çalmaya başladığı andan itibaren bizim akümüz yeterince şarj olamıyor. Daha sonra da “akü bitmiş” , “akü şarj olmamış” , “marş basmıyor” gibi sorunlar yaşıyoruz ya da bunları yaşamamak için bağladığımız cihazları çok gerekmedikçe çalıştırmıyoruz. (Bir bilgi notu: Benim F650GS’in alternatörü 400W. Isıtıcılarımı çalıştırırken sorun yaşamadım. Ancak 2 tane 55W sis takıp çalıştırınca 2 farklı günün sabahında sorun yaşadım. Marş basmadı. Sisleri hemen söktüm.)

    Bir örnekle açıklamak gerekirse. 150W lık alternatörü olan bir motosiklette seyahat sırasında fazladan 2 halojen far kullanıyorsanız 2x55W=110W güç harcaması yapmış olacaksınız. E peki motorun diğer aksamları için gereken enerji nereden sağlanacak? Geride kalan 40W lık enerjiden ve aküden. Bırakın akünün şarj olmasını, akü sistemi beslemek zorunda kalacaktır. Bakınız aşağıdaki tablo:





    Sözü bayağı uzatmışım. Bitiriyorum.

    Amacımız görünürlüğü arttırmak olduğuna göre yüksek güçlü halojen farlar yerine led farlar kullanırsak sorun yaşamayız. Aydınlatma konusunda aşağıdaki fotoğraflar sanırım yeterli olacaktır.

    Çektiğim fotoğraflarda motosiklet çalışır durumda değildi. Yani besleme gerilimi sadece aküden 12V idi. Motor çalıştığında ve maksimum tork devrine ulaştığında bu gerilim 13.5 - 14V a kadar yükselebiliyor. Ledlerin parlaklığı belirgin bir şekilde artıyor. (Gerilimin %15 civarında artmasına rağmen parlaklık daha çok artar.)

    Dört ayrı model ve 2 ayrı renk (Parlak metal ve mat siyah) seçeneği ile. Sırasıyla 1 Ledli far, 3 Ledli far, 6 Ledli far, 12 Ledli far.



    Gündüz fark edilmemek mümkün değil. Park lambası ile birlikte.


    Gece kısa far ile birlikte kıyaslama durumu. Sırasıyla: 1 Ledli far, 3 Ledli far, 6 Ledli far, 12 Ledli farın 3 tanesi, 12 Ledli farın 9 tanesi, 12 Ledli farın tamamı.


    Kapalı bir alanda aydınlatma durumu. Sırasıyla: Kısa far, Uzun far, 1 Ledli far, 3 Ledli far, 6 Ledli far, 12 Ledli farın 3 tanesi, 12 Ledli farın 9 tanesi, 12 Ledli farın tamamı.


    Yolda aydınlatma durumu. Sırasıyla: Kısa far, Uzun far, 1 Ledli far, 3 Ledli far, 6 Ledli far, 12 Ledli farın 3 tanesi, 12 Ledli farın 9 tanesi, 12 Ledli farın tamamı.


    Geceleri bu farları tam kapasite ile yakmak karşıdan gelen araç sürücüleri için sıkıntı oluşturabilir. Bu yüzden elektronik kontrol ünitesi ile gece seyahat durumuna göre ışığın kısılması gerekmekte.

    Teknik veriler:
    Besleme gerilimi 12V
    Güç harcaması :
    1 Ledli takım................. 4W
    3 ledli takım.................. 8W
    6 ledli takım.................. 16W
    12 ledli takım................ 32W

    Boyutlar: (Montaj ayağı hariç)
    1 Ledli far çapı ................ 28mm
    3 ledli far çapı ................. 56mm
    6 ledli far çapı.................. 78mm
    12 ledli far çapı ................ 105mm

    Işık kaynağı gücü:
    Her bir led 110 Lümen

    Fiyat soracağınızı tahmin ettiğimden fiyatları da çıkardım. Sipariş durumuna göre ilk etapta 10'ar takım olarak yapacağım. Teslim süresi maksimum 25 gün.

    Fiyatlar: (2 far + montaj ayakları + vidaları + akım sınırlama devresi + montaj kablosu ) (KDV ve kargo hariç)
    1 Ledli takım................. 70TL
    3 ledli takım.................. 115TL
    6 ledli takım.................. 175TL
    12 ledli takım................ 275TL


    Elektronik Kontrol Ünitesi ........ 75TL (Kdv hariç ve kargo hariç)
    (Tek butonla kontrollü. Tam yanma, %50 kısık yanma, çakar şeklinde yanma ve flaşör şeklinde yanma olmak üzere 4 fonksiyonlu)


    Bilgi olsun diye eski fiyatları silmeden aynen bıraktım. Güncel fiyatlar için buradan 7. sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

  20. #8340
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    ya arkadaşlar bu led olayı iyi de fiyatlar biraz fazla gibi geldi.ben muhtemelen şu 15 Tl lik düşük watlı farlardan alacağım.
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)

Bu Konudaki Etiketler