Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Aralık 2009, 08:07
#5761
herkese günaydın.cienfuegos şamandırayı yeniledikten sonra eğer depoyu fullediysen şamandıra yükselerek en yukarıda asılı kalmış olabilir.şamandıra yeni ise ve bayadır depoda beklemişse takılmadan önce,o zaman çıkarıp,yakıtın debisiyle yükselen balon kısmın hareket ettiği yeri biraz yağlamak lazım yada alıştırmak lazım,belki bir yere sürttüğü için rahat hareket etmiyor da olabilir.kafamda tam canlandıramadım şuan.nöbetten çıktığım için uykusuzum ama öle bişiler olması lazım
koruma demirine gelince hakanın gösterdiği yerden sipariş ver.kargo ile yolluyorlar.bende dönünce oradan sipariş vereceğim.orjinali benim de hoşuma gitmediği için bende bu sitedekinden yaptıracağım.krom kaplama değil tamamiyle kromdan imal edilmişti yanlış hatırlamıyosam ve ömür boyu paslanmazlık garantisi var.bizden murat,orhan ve koray abi almışlardı.ben o sırada sipariş veremedim fırdsatım olmamıştı.murat abi aldıktan sona nasıl takılacağını fotoğraflayarak göstermişti.çok zor bişi değil.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
-
22 Aralık 2009, 09:51
#5762
-
22 Aralık 2009, 10:41
#5763
beklerim orhan vaktin kalırsa uğra tanışalım
-
22 Aralık 2009, 13:15
#5764
Selam Arkadaşlar,
Bir süre uzak kaldım forumdan ama böyle canlandığını görmek çok hoşuma gitti.
Biraz geriden gelicem fakat bende konuşulan konulardaki yorumlarımı yapıyım;
2010 Hyosung GV250 bence fena değil ama dijital göstergeyi hiiiiççç sevmedim. Bence analog bir cruiser için daha iyi. GV 650 gibi sport cruiser lar için dijital gösterge olabilir ama klasik cruiser da bence analog daha iyi. Zaten yeni GV700 lerde de analog gösterge kullanılmış, hemde depo üzerinde.
Koruma demiri konusunda arkadaşlara kesinlikle katılıyorum. Bence de orjinal demir güzel durmuyor, hatta dışa çıkıntısı pek olmadığından koruyuculuk özelliğini nasıl sağlıyor anlamadım. Ben de arkadaşın tavsiye ettiği koruma demirinden taktırdım.
Neyse, şimdilik benden bu kadar. Aslında size anlatacağım bir şey var ama biraz uzun bir konu. Sonra zamanım olduğunda inşallah..
-
22 Aralık 2009, 16:02
#5765
-
22 Aralık 2009, 16:33
#5766
tmm ilker bizlerde güncel tutmak için elimizden geleni yaparız dostum
-
22 Aralık 2009, 21:29
#5767
hazerin dedigi cantaları aldım taktım. sag taraftakı canta eksoza bır kac santım yakınlıkta acaba eksozdan kaynaklanan sıcaklıkla canta yanar mı bılmıyorum.. resmını yukarı koyuyorum tabı basarabıldıysek.. saglıcakla kalın..
-
22 Aralık 2009, 22:21
#5768
Çanta kesinlikle yanar, hiç düşünme başka bi çözüm ara mesela çantanın alt kısmına dıştan yanmayacak bişeyle kapla belki görüntüyü bozabilir ama çantanın yanmayacagını düsünürsek pek de umursanmayabilir örneğin alimünyum folya.
-
22 Aralık 2009, 23:26
#5769
güle güle kullan tangoabi gayet yakışıklı olmuş...benim daha önceki motorumdada çantalar çok yakındı egsoza ve ufaktan yandı kısa zaman içinde...bende çantaları çıkarıp arka koltuk altından geçen deri parçasını ortadan kesip kısaltarak tekrar diktim(ortadan parça kesip çıkarma..3-4 santim kadar üst üste bindir tekrar dik)...çantaları geri taktığımda artık egsozdan baya yukardaydı...sen hem benim dediğimi hemde dejavunun dediğini uygula çift katlı ekmek kadayıfı olsun...tam sağlam olsun....GÜLE GÜLE kullan tekrar
-
22 Aralık 2009, 23:27
#5770
Tangoabi, benim ilk çantam da seninki gibi egzosta 2-3cm mesafede idi. Eğer çanta zamanla sarkmaz ise yanmaz ama o kısım ısınacağı için daha çabul deforme olup yırtılacaktır. Aslına bakacak olursan hareket halinde iken esen rüzgar ısının zaten çantaya gitmesine engel olur ama dururken sıkıntı yaratır elbette. Ben bunun önüne geçmek için paslanmaz malzemeden 3mm lik levha büktürdüm çanta demirimin altına. Böylelikle hem çamur, yağ vesaire çantaya sıçramıyor hem de çantayı egzostan korumuş oldum. Diğer yandan çantanın montajını da kolaylıkla yapabildim. Ömürlük bir çözüm oldu! Resmini çekip buraya eklerim yakında...
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
22 Aralık 2009, 23:31
#5771
cok tesekkur ederım hazer ...
aksesuar yakısıyor bu cıhaza... ben daha yenıyım sızden ogrenecegım cok sey var... motorumu daha bır ay once aldım..
ben bır sey daha sormak ıstıyroum bugun basıma geldı.. duz yolda gıderken demıryolu gecınden yaklastım fırenı bıraz sert asıldım arka fren sadece on frene hıc dokunmadım. motor arka teker kılıtlendı ve sola kıc attı .. bu frenlerde bır ayarsızlık mı oldugunu gosterır yoksa normal mıdır...saygılar..
tangoabi...
-
22 Aralık 2009, 23:51
#5772
-
22 Aralık 2009, 23:58
#5773
motoru aldıgımda her gun calıstırmassam benımde aku cırt edıyrodu her seferınde vurdururak calıstırıyordum.. akunun kapaklarını actım baktım suyu azalmıs su ılavesı yaptım ondan sonra duzeldı ... bende bugun ıkı saat bır gezıntı yaptım.. sırada sımdı sısybar ve motor koruma demırı kaldı onu yaptıracagım.. sısı barı ıstedıgım zaman cıkarabılecek bır sekılde yaptıracagım cunku parasutcuyuum ben parasutu arkaya uzatabılmem ıcın takılıp cıkarılan bısı olması benım ıcın ıyı olucak..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------
ayrıca canantas arkadas canta demırınden bahsetmıs bende canta demırı yok dırek taktım umıt ederım sarkmaz..
-
23 Aralık 2009, 00:10
#5774
tangoabi adlı üyeden alıntı
motoru aldıgımda her gun calıstırmassam benımde aku cırt edıyrodu her seferınde vurdururak calıstırıyordum.. akunun kapaklarını actım baktım suyu azalmıs su ılavesı yaptım ondan sonra duzeldı ... bende bugun ıkı saat bır gezıntı yaptım.. sırada sımdı sısybar ve motor koruma demırı kaldı onu yaptıracagım.. sısı barı ıstedıgım zaman cıkarabılecek bır sekılde yaptıracagım cunku parasutcuyuum ben parasutu arkaya uzatabılmem ıcın takılıp cıkarılan bısı olması benım ıcın ıyı olucak..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:57 ----------
ayrıca canantas arkadas canta demırınden bahsetmıs bende canta demırı yok dırek taktım umıt ederım sarkmaz..
usta paraşütü motorla giderken açmayacan demi
-
23 Aralık 2009, 00:40
#5775
tangoabi adlı üyeden alıntı
sırada sımdı sısybar ve motor koruma demırı kaldı onu yaptıracagım.. sısı barı ıstedıgım zaman cıkarabılecek bır sekılde yaptıracagım cunku parasutcuyuum ben parasutu arkaya uzatabılmem ıcın takılıp cıkarılan bısı olması benım ıcın ıyı olucak..
Bizler yönetim olarak paraşütün motor üstünde açılması yerine yamaçlarda açılması taraftarıyız ama tabiki seçim size ait
-
23 Aralık 2009, 02:28
#5776
Tangoabi, Paraşüt konusunda arkadaşlara katılıyorum, motor üzerindeyken açmamak lazım
Hazer, Orpa (ordu pazarı) Küçükyalı E5 yanyolda. Hani Ulusoy'un Otorbüs terminali var ya, oraya çok yakın. Yanyola Maltepe DOğuşkent in oradan gir, Küçükyalı daki çıkışa gelmeden önce kamyonların çok olduğu ve sağlı sollu park ettikleri bir yerden geçeceksin, hatta sağa doğru hafif sert bir dönüş var. Orada market, kıraathane de var. Oradan kimse sorsan gösterir...
Tangoabi, çanta demirin yoksa bu durumda çantan amortisöre temas ediyordu büyük ihtimalle. Bu durumda sürekli sürtünme ve sallantıdan çantanın o kısmı incelmeye ve yırtılmaya başlar. Hatta şekli bile deforme olur. Çanta demiri bence olması gereken bir aksesuar. Onu da dediğim yerde yaptırabilirsin, ben de orada yaptırmıştım (reklam gibi oldu).
[B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
[B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]
-
23 Aralık 2009, 09:16
#5777
günaydın arkadaşlar.
tangoabi kolay gelsin.frenlemede kızaklaması normal bişi hakanın dediği gibi her iki freni kullan.ben yavaşlamak için hep ön freni kullanırım.duracağım zaman arka freni kullanırım.çok acil bişi olduğu zaman da her iki freni,yavaşlamayı eşit dağıtaca şekilde kullanırsan problem çıkmaz.bunu da pratikle zamanla öğrenirsin.bir keresinde köpek çıktı karşıma ve aniden durup manevra yapmak zorunda kaldım ve her iki freni kullanarak aniden yavaşladım ve köpeğin solundan geçerek devam ettim.her iki freni kullandığın zaman kızaklama da yapmaz tekerler.
arka çantaya gelince gayet şık olmuş ama canan abinin dediği gibi çantayı taşıyacak demirler ekletmelisin ki amortisörle temas etmesin.çanta taşıyıcı demirler.herhangi bir sanayiden kolayca yaptırabilirsin.yükseklik olayını da hakanın dediği gibi çıkartıp üst üste gelecek şekilde sabitlersen o kulakçıkları diyim artık.o zaman biraz daha havada olurlar.ama taşıyıcı demirler olması lazım.nasıl bişi olduğunu geçmiş sayfalarda orhan bize resimlemişti basit bişi.sisy bara gelince orjinali fena değil.bende orjinali var ama biraz kısa gelebilir çoğu kişiye.yeni geçmiş sayfalara bakarsan koray abi onun fotoğraflı olarak karşılaştırmasını yapmıştı.aslında başlığımızda her konu daha önce tartışılmıştı ama sayfa sayısı fazla olduğu için bakmaya üşenilebiliyor.
akü olayına gelince bizim aküler kuru değilmiydi?şimdiye kadar hiç akü problemi ile karşılaşmadım ama sulu ise kontrol etmek lazım ve kurusu ile değiştirmek lazım..
canan abi çanta altlarına yaptırdığın saçların fotoğraflarını yollar mısın?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
23 Aralık 2009, 12:18
#5778
Bendeki akü kuru tip. Benim motor 2007 model. Belki daha eski modellerde sulu tiptir.
-
23 Aralık 2009, 12:53
#5779
bahsettıgım demır sısybarın devamı olarak demek ıstedım sadece parasut cantasını bır yerden bır yere tasımak ıcın yaklasık 20kg kadar yoksa motor uzerınde gıderken acmak ıcın degıl
-
23 Aralık 2009, 12:58
#5780
benim motor da 2007 model ve benimki de kuru tip diye biliyorum ama su ilavesi yaptım denince şaşırdım..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler