Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5181

    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250...06 BY 7262
    merhabalar dun bahsettıgım gıbı suspansıyon ayarıyla oynadım elımle 1 e aldım tek kısı 1 ıdeal geldı bana malum bu hız motoru degıl rahatlıkda lazım..

    ayrıca bugun bı egzozcu arkadasa gıttım egzozun son tıpasını cıkardık ses tam ıstedıgım gıbı oldu tok bı ses ısınınca daha guzel oluyo ..

    bu arada aldıgımda on sınyalın tekı kırıktı yenı bı sınyal aldım takım halınde satılıyomus 30 tl ye hyosung bayııden aldım malum st kanunıler beyaz olarak cıkıyo..

    yenı sınyalı taktık ancak bı sure sonra once bırı sonra ıkısıde yanmamaya basladı tekrar yan grenajı sokup baktım bı sorun gorunmuyo acaba sıgortası falan mı attı? normal ,uzun kısa, gosterge ısıklarında problem yok..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5182

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hyosung GT250R modelinde kullandığı motor bloğunun aynısını GV250 Cruıser içinde kullanmıştır. Ama R modeli ile Cruıser modeli arasında ki temel fark şanzuman dişli oranlarındadır. Bu dişliler ile fabrikasyon olarak basitçe oynanarak GV250 az oranda tork verilirken HP yitirmiş GT250R modelinde ise az oranda tork kaybederken HP daha fazla verilmiştir.

    GT250R modeli rahatlıkla 150-160 km lik hızları görürken GV250 en son hız olarak 130 km dir.

    Ama şahsen ben gezi amaçlı bir motosiklet düşündüğümden yazın 40 derece sıcakta yüklü ve artçılı iken önümdeki 10 derecelik yokuşu çıkarken istediğim şey hız değil, tamamen çekiş gücüdür.. Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
    sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.
    Selçuk Bey, verdiğiniz bilgiler (tecrübe ile sabittir)'e katılmamak elde değil, sonuna kadar doğrudur. Sadece yanlış anlaşılma olmasını önlemek ve bir yanlışı düzeltmek için yukarıdaki yazdıklarınıza hitaben şunu belirtmek istiyorum.

    Her iki motor (GV250 ve GT250) da motor beygir yani HP değerleri aynıdır.
    Farklılık ürettikleri torkdadır. Tork = Güç(HP) / Hız (devir/dakika) olduğu için daha fazla tork için daha düşük hız, daha yüksek hız için daha az tork olduğunu söyleyebiliriz. Güç, her 2 koşulda da aynı kalmaktadır. Sadece gücün tork için mi yoksa hız için mi kullanılacağı değişmektedir.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  3. #5183

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    selçuk müdürüm teknik kısmını anlatmış ben de bu v twin işinin görsel olarak ayrı bi hastasıyım...kapak çok şık bence, ilk gördüğümde de aklımı almıştı, sonunda kendiminkini de görüntülemek nasib oldu...



    bu kapağı o kadar seviyorum ki, hakkaten severken () bi baktım bi gün depo vidalarından biri gevşemiş hafif bi benzin kaçağı olmuş kapakların üzerine...sevmesem farketmem yani öyle ufak bi sıkıntı. civata sıkıldı sorun kalmadı

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:05 PM ----------

    gtR de yok bu şıklık yeminlen
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  4. #5184
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    selçuk,kardeşim yazdıkların tam bir referans mektubu tadında olmuş gv250 için, eline sağlık.
    Maddi durumum müsait olsa şehir içi kullanım için 5.500 ytl sıfır hyosung bir saniye düşünmeden alırdım.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #5185

    Üyelik
    05 Mayıs 2009
    Motosikleti
    S&T GV250
    s&t hakkında pek müspet konuşulmuyor üzülüyorum

    ben de minimum 5000'i göreyim döktürcem buraya...bu sizdeki hyo aşkı yüzünden yemnederim kendi motorumdan soğudum yahu enjeksiyonlu diye
    [B][COLOR="Black"]LAUBALİLİKTEN HOŞLANMAM, CİDDİYETİ SEVERİM, DİSİPLİNE HAYRANIM[/COLOR][/B]

  6. #5186
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    işin gerçeği 650cc de enjeksiyon farkı 100 km de yarım litre tasarruf sağlarsa 250cc de ciddi bir fark yaratmaz kanısındayım. Karbüratörlü cruser veya chooper ile performans eksozu takıp jetkid ilave edebilirken enjeksiyonlulara bu müdahaleyi yapamadıklarından chooperın anavatanı Amerika karbürator sisteminden vazgeçemedi desek doğru olur.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #5187
    ibrahimb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    havran/balıkesir
    Motosikleti
    hyosung gv 250
    evet ben de selçuk'a katılıyorum. ben 2.el aldım 9500 de, 16000 e geldi 1 yılda.buji bile sökmedim nerdeyse. yağ +filtre+benzin yola devam. 1 haftada 2200 km yol yaptık Havran/antalya arası tık bile demedi maşallah.

  8. #5188
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selçuk Bey, verdiğiniz bilgiler (tecrübe ile sabittir)'e katılmamak elde değil, sonuna kadar doğrudur. Sadece yanlış anlaşılma olmasını önlemek ve bir yanlışı düzeltmek için yukarıdaki yazdıklarınıza hitaben şunu belirtmek istiyorum.

    Her iki motor (GV250 ve GT250) da motor beygir yani HP değerleri aynıdır.
    Farklılık ürettikleri torkdadır. Tork = Güç(HP) / Hız (devir/dakika) olduğu için daha fazla tork için daha düşük hız, daha yüksek hız için daha az tork olduğunu söyleyebiliriz. Güç, her 2 koşulda da aynı kalmaktadır. Sadece gücün tork için mi yoksa hız için mi kullanılacağı değişmektedir.

    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
    sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.

    ...
    Zaten o hususta tam emin olmadığımı beyan etmiştim. Teşekkür ederim. Umarım faydalı olabilmişimdir..
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  9. #5189

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı Selka adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hyosung GT250R modelinde kullandığı motor bloğunun aynısını GV250 Cruıser içinde kullanmıştır. Ama R modeli ile Cruıser modeli arasında ki temel fark şanzuman dişli oranlarındadır. Bu dişliler ile fabrikasyon olarak basitçe oynanarak GV250 az oranda tork verilirken HP yitirmiş GT250R modelinde ise az oranda tork kaybederken HP daha fazla verilmiştir.

    GT250R modeli rahatlıkla 150-160 km lik hızları görürken GV250 en son hız olarak 130 km dir.

    Ama şahsen ben gezi amaçlı bir motosiklet düşündüğümden yazın 40 derece sıcakta yüklü ve artçılı iken önümdeki 10 derecelik yokuşu çıkarken istediğim şey hız değil, tamamen çekiş gücüdür.. Yani GV 22 Nm tork 28 HP verirken
    sanırım buradan emin değilim GT250R 19Nm tork ile 30 HP vermektedir.
    Ben yukarıda işaretlediğim kısım için yorumda bulunmuştum.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  10. #5190
    Selka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    SUZUKI DL650 V-STROM
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yukarıda işaretlediğim kısım için yorumda bulunmuştum.


    Alıntı ibrahimb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet ben de selçuk'a katılıyorum. ben 2.el aldım 9500 de, 16000 e geldi 1 yılda.buji bile sökmedim nerdeyse. yağ +filtre+benzin yola devam. 1 haftada 2200 km yol yaptık Havran/antalya arası tık bile demedi maşallah.
    Teşekkürler İbrahim bey kazasız sürüşler....





    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selçuk,kardeşim yazdıkların tam bir referans mektubu tadında olmuş gv250 için, eline sağlık.
    Maddi durumum müsait olsa şehir içi kullanım için 5.500 ytl sıfır hyosung bir saniye düşünmeden alırdım.
    Serden Hocam rica ederim.. Eğer referans olarak görüyorsan ne mutlu bana.. Sizin GV250 ve GV650 hakkındaki yazılarınız sayesinde motosiklet zevkine ve tutkusuna sahip olmuştum.
    SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA

  11. #5191
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Tüm bilgi,deneyim,kazanımları bu sayfalarda üşenmeden paylaşmak basit bir olay değildir. zaman süreci var işin içinde ki bilgi çağında yaşıyorken hayat şartlarında bilgi=para dır. En basit örneği, seminer dönemimizde bize etkili öğretimi öğretmek adına toplamda 5 saatini ayıran hocamız 2000 ytl parasını aldı ve gitti. Servise gittiğimizde çayımızı yudumluyoruz esirgeyen olmuyor ama bakım periyodu dışında ücretsiz şu motorun sağını solunu kontrol edermisin dediğinizde pek ilgi göremiyorsunuz.
    Biz burada geniş bir zaman dilimini beraber geçiriyorsak, bunun karşılık beklemeden tam tarifi motosiklet kardeşliği olsa gerek. Saygılarımla.
    kuşadasında çekilmiş resim,böyle el yapımları satılıyormu acaba
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  12. #5192

    Üyelik
    20 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyosung gv250
    selam arkadaşlar ben motorumu değiştirirken çok düşündüm , sizin bu paylaşımlarınızı okuduktan sonra zaten almak istediğim ama düşündüğüm gv 250 yi artık hiç düşünmeden koştum ve aldım. şu an 650 km yol yaptım ve gerçekten güzel bir motor bende bu motoru tavsiye edenler arasındayım artık...hepinize teşkkürler bende ilerleyen zamanlarda yorumlarda bulunarak sizin yanınızda olacağım....

  13. #5193
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Gv 250'nin iyi hazırlanmış bir videosu



    http://www.youtube.com/watch?v=q5Z0fY9Dwvk&hl=tr

  14. #5194
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Hiç üşenmemiş
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  15. #5195

    Üyelik
    19 Haziran 2006
    Şehir
    Çerkezköy
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    yazılanları okudukca tüylerim diken diken oluyo
    gerçekten güzel makina korelilere helal olsun

    ama bu hafta sonu baldızlarım yanımızda olduğu için arabayla yol yapmak zorunda kaldık

    ama hafta içi bir akşam kıyıköy yapmak istiyorum belki sakinleşirim
    [B]34 [COLOR="Red"]FF[/COLOR] 4929[/B]

  16. #5196

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Video paylaşımı için teşekkürler, çok güzel fikirler ve detaylar var o videoda.
    GV250 de fiyat/performans oranı maksimum seviyede.
    Benim gibi birçok forum üyesi bu başlık sayesinde GV250 almaya karar verdi.
    Viceroy, mrock, Selka ve daha nick ini hatırlayamadığım arkadaşların tecrübe ve bilgi paylaşımları hem karar vermemizi kolaylaştırdı, hem bilgi kirliliğini ortadan kaldırdı hem de bilinçli motorcu (!!!) lar olmamızı sağladı. Herkese katkılarında ve paylaşımlarında ve samimiyetinden dolayı teşekkürler.
    Umarım bu başlık hep böyle samimi ve doğru kalır, kirlenmden...
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  17. #5197
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Video paylaşımı için teşekkürler, çok güzel fikirler ve detaylar var o videoda.
    GV250 de fiyat/performans oranı maksimum seviyede.
    Benim gibi birçok forum üyesi bu başlık sayesinde GV250 almaya karar verdi.
    Viceroy, mrock, Selka ve daha nick ini hatırlayamadığım arkadaşların tecrübe ve bilgi paylaşımları hem karar vermemizi kolaylaştırdı, hem bilgi kirliliğini ortadan kaldırdı hem de bilinçli motorcu (!!!) lar olmamızı sağladı. Herkese katkılarında ve paylaşımlarında ve samimiyetinden dolayı teşekkürler.
    Umarım bu başlık hep böyle samimi ve doğru kalır, kirlenmden...
    şahsım adıma rica ederim umarım yanlış yönlendime yapmamışımdır.Çok teşekkür ederim


    Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
    [COLOR="Red"]motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak::xrock::.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak...[/COLOR]
    [IMG] http://www.allstategarage.com[/IMG]

  18. #5198
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
    Emrah haberim var benimde durumdan. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa İstanbul'dan mutlaka haberim olsun. Zaten Koray'la sürekli irtibattayım
    ..::.. GO ..::..

  19. #5199

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı mrock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şahsım adıma rica ederim umarım yanlış yönlendime yapmamışımdır.Çok teşekkür ederim


    Bu arada Koray abimizin GV si Ayvalıkta ufak bir sorun çıkarmış... bakalım yardımcı olmaya çalışıcam umarım bu sorunu halledeceğiz.Herkese iyi haftalar...
    Rica ederim,
    Koray Arkadaşımızın problemi umarım kısa sürede çözülür.
    Problemi burada paylaşmanız da mümkün mü?
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  20. #5200
    emekkoray - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2008
    Şehir
    balıkesir
    Motosikleti
    bmwR1150gs & honda crf250l
    herkese merhaba.. gerçekten moralim çok bozuk 2 gündür.. gece çalıştığım yerden çıkıp eve gitmek için motosiklete bindim marşa bastım fakat motor çalışmadı.. daha sonra 1 2 denemeden sonra çalıştı fakat sesi garip geliyordu.. viragosu olan bi abimiz yanıma geldi baktı ve silindirlerden birinin ( öndeki) çalışmadığını söyledi.. tek silindir yola koyulayım dedim ama 20 metre sonra stop etti.. bu arada ayvalıkta adı bilinen birkaç tane motor tamircilerinden biri denk geldi. ve bakmaya başladı sağına soluna.. depoyu söktü.. kablolara baktı.. en sonunda silindirlerin ön tarafındaki bobinlere ( galiba fincan deniyormuş) elektrik gelmediğini söyledi.. söylediğine göre silindirlerden birinin elektriğiyle ikisini birden çalıştırdı.. motoru cundadan ayvalıka kadar götürdük ( sabah 5 te ) ertesi gün pazardı açık olmadığından bu sabah gittim.. oraya bide elektrikçi çağırdılar.. ustalar baktı ve şunu söyledi.. beyinden çıkan ön silindire giden sarı siyah kabloya elektrik gelmiyor. alternatif olarak başka bir motorun beynini uydurabiliriz istersen dediler ama kabul etmedim.. onlarda önermediler.. neyse daha fazla uzatmayayım ben.. şimdi emrahtan beyni bekliyorum.. muratla konuştuk kuralkanda 350 lira imiş.. istanbul motoru aradım 550 lira dediler.. bunuda unutmadan paylaşayım.. sanırım istanbul motordakinin yazıları sedef altın ve yakut taşlarla süslü ama o kadarına gerek yok alacağım beyin biraz düşünsün yeter dimi ? ehehehee.. bu arada ilk önce biraz canım sıkıldı ama halen gv mi çok seviyorum.. saygılar herkese..
    bir sıcak söz.. bir demlik çay.. işte sevmek bu kadar kolay..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)

Bu Konudaki Etiketler