Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #15681
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı PcKaoPath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    Cep telefonu şarjı için yabancı bir siteden USB girişi buldum. Fakat enerji alacak ucun çakmaklık(motorda yok), akü kutupları ve bi tane daha var (resimden bakabilirsiniz) nereye bağlanması daha makul bir çözüm olur bu konuda tecrübelerinize ihtiyacım var. Cevaplar için teşekkürler.

    Kablonun kendisi
    http://burnsmoto.com/img/usb-wp.jpg

    Bağlanacağı şekil
    http://burnsmoto.com/img/customUSB.jpg
    Ben aksesuarcıdan çakmak usb zımbırtısı alıp selenin altına sabitledim. Elektriği de kontağa bağlı olacak şekilde aldım gayet de güzel oldu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15682

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Motosikleti
    GV250 (2012)
    Ben motoru yeni aldım ondan fazla bilgim yok. Normalde motor çalışırken akü şarj oluyor mu?
    Bunun direkt micro usb li olanını buldum. uclarıda doğrudan aküye bağlanabiliyor. Resmi burda incelemek istersen.
    Böyle yapınca monte etme sorunu kalmıyor. Eğer aküye bağlamak sorun oluşturmayacaksa bundan almayı düşünüyorum.

  3. #15683

    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Kocaeli/Golcuk
    Motosikleti
    Hyosung GV250 (2006 Model)
    herkeze tekrardan merhaba bir sorum olucak motoru aldıgım günden beri benzin ibresi sıfır gösteriyor yani bozuk onu kocaeli istanbul çevresinde nerde yaptırabilirim ve kaça mal olur acaba kazık yememek için soruyorum ??
    Hyosung GV250 (2006 Model)

  4. #15684
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Ben motora marin tipi çakmaklık yaptım zamanında, rahat ettim.

    GPS i de bağladım

    telefonu da

    mp3 çalarım yok ama

    bağlardım onu da
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.

  5. #15685

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Motosikleti
    GV250 (2012)
    Arkadaşlar bu resimdeki beyaz kutuda bulunan 4 uc ne işe yarıyor. İçlerinden ne kadarlık akım geçiyor neleri oralara bağlayabiliriz?
    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...08657184_n.jpg

  6. #15686
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı PcKaoPath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu resimdeki beyaz kutuda bulunan 4 uc ne işe yarıyor. İçlerinden ne kadarlık akım geçiyor neleri oralara bağlayabiliriz?
    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...08657184_n.jpg
    Hiç bir şey bağlayamazsın. Fotoğraftan ne olduğu anlaşılmıyor ama ucu boşta bir soket varsa o da diagnostic cihazı içindir, başka bir şey için kullanılamaz.

  7. #15687

    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Motosikleti
    GV250 (2012)
    Alıntı Slayerrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç bir şey bağlayamazsın. Fotoğraftan ne olduğu anlaşılmıyor ama ucu boşta bir soket varsa o da diagnostic cihazı içindir, başka bir şey için kullanılamaz.
    Teşekkür ederim Slayerrr.
    Ben 2 tane aparat bağlamayı düşünüyorum. Daha sipariş vermedim ondan sorayım dedim.
    ilki bu usb kablosu sanırım akü uçlarına bağlanıyor. http://www.sportouring.com/itemImage...age2medium.jpg
    ikincisi acumen vites göstergesi http://www.acumen-electronics.co.uk/..._w450_h400.jpg
    sizce bunların gv250 ye uymaması gibi bir sorun olur mu?

  8. #15688
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı PcKaoPath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Slayerrr.
    Ben 2 tane aparat bağlamayı düşünüyorum. Daha sipariş vermedim ondan sorayım dedim.
    ilki bu usb kablosu sanırım akü uçlarına bağlanıyor. http://www.sportouring.com/itemImage...age2medium.jpg
    ikincisi acumen vites göstergesi http://www.acumen-electronics.co.uk/..._w450_h400.jpg
    sizce bunların gv250 ye uymaması gibi bir sorun olur mu?
    USB taktığında çalışır sorun olmaz. Vites göstergesi de çalışır ama sadece vites göstermesi için 200-250 TL vermek bence çok manasız. Muhtemelen acemi olduğun için sana çok gerekli gibi geliyor ama bana bedava versen motordaki kabloları kesip biçtiğime, uğraştığıma değmez diye alıp da takmam. Bir kaç ay sonra senin de böyle düşünmen muhtemel.

  9. #15689

    Üyelik
    18 Temmuz 2012
    sevgili ilker peki gv 250 yi sıfırmı almalıyım 2. elmi daha avantajlı olur

  10. #15690
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    Alıntı mozenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili ilker peki gv 250 yi sıfırmı almalıyım 2. elmi daha avantajlı olur
    bu biraz zevk ve maddi imkanlarla alakalı ama ben yerinde olsam temiz ikinci el alırdım..çünkü belli bir zamandan sonra hacim büyütme ihtiyacı hissedebilirsin.o zaman da satarsın,sıfır alıp sonra satacağın zaman boşuna para kaybetmeye gerek var mı?


    sevgili abilerim ve kardeşlerim..nihayet uzun uğraşların ardından motorumu aldım.artık suzuki dl650 sahibiyim.motoru alma ve arama sürecinde rıdvan arkadaşımın yoğun yardımlarını unutamam..bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim rıdvan..geçtiğimiz cuma günü izmirden aldığım motorumu bir defa olduğu yerde yatırma(benzin almak için pompanın hizasına geldiğim zaman dengemi kaybettim ve motoru kontrollü bir şekilde yana yatırmak zorunda kaldım ) ve seyir esnasında bir defa küçük bir kaza ile toplam 1100 km katederek cumartesi akşam hava kararmadan iskenderuna getirmeyi başardım kazam konya çıkışında oldu..döner kavşağı dönerken önümden giden çöp kamyonunun yüklediği çöpleri sıkmasıyla kamyonun arkasından akan çöplerin ne idüğü belirsiz suları tam döner kavşakta dökülünce bende sağımdaki ve solumdaki araçların yüzünden tam üzerinden geçmek zorunda kalınca viraj esnasında arka tekeri kaptırdım o suya(sanırım o esnada biraz gaz vermiş olacağım ki kaydı ama gaz verip vermediğimi hatırlamıyorum) ve motorla birlikte yana yatıp yaklaşık 3-5 metre sürüklendik.sonuç: ön camım kırıldı,elcik korumam kırıldı,debriyaj manetim kırıldı,cillop gibi yan çantam sağlam şekilde çizildi,koruma demirim ve ön far grenajım çizildi.motoru kaldırıp takım çantamdaki pense yardımı ile debriyaj telini çekerek vitesi 1 e taktım ve yaklaşık 3 km ötedeki motorsiklet caddesi diye tabir ettikleri (cadde boyu motor mağazaları ve servisleri var) yere gittim.ön camı yapıştırdı ama çok çirkin oldu,debriyaj maneti orjinali ile değişti (40 tl) ve gerekli kontroller yapıldı ve yaklaşık 45 dk sonra tekrar yola koyuldum ve daha sonra kazasız belasız iskenderun'a geldim..yol boyunca o kadar çok ilgi gösterdiler ki motora, kesin nazar değecek dedim,birşeyler olacak dedim ve ufak tefek sıyrıklarla nazarını da aldık motorun..ben mi?mont,dizlik ve eldiven sayesinde sol dirseğimde sadece küçük bir çizikle atlattım..montun asfaltta sürtülen kısmı yırtıldı,dirsek koruma kısmı sayesinde yırttım..sol dizliğim de darbe almış ama çok şükür dizimde bişi yok..o kıytırık plastik dizliklerin bile ne kadar işe yaradığına şahit oldum dostlarım..

    eveet bu şekilde motorla ilk kazamı da yapmış bulunmaktayım.şuan iskenderun da evimdeyim ve yorgunluktan sızıp şimdi uyanınca yazmak da şimdi nasip oldu en büyük kazam bu olur inşallah.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin,
    saygılar,sevgiler..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  11. #15691
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Alıntı mozenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili ilker peki gv 250 yi sıfırmı almalıyım 2. elmi daha avantajlı olur
    Şahsen sıfır almanı tavsiye ederim, dul kadınla evlenmek farklı, el değmemiş kadın farklı. Sonuçta belki dul biriyle de mutlu olursun ama başına ne işler açacağı hiç belli olmaz. Bir de eski motorların görüntüsü kötü bence, siyah mis gibi gıcır gıcır. 5 ayda 10 bini geçti, büyütme ihtiyacı şahsen duymuyorum hiç, son hız 145 gördüm gayet de yeterli cruiser için. Büyütsen 100 km'de 5 yakacak, bununla 3-3,5 arası.
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.

  12. #15692
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu biraz zevk ve maddi imkanlarla alakalı ama ben yerinde olsam temiz ikinci el alırdım..çünkü belli bir zamandan sonra hacim büyütme ihtiyacı hissedebilirsin.o zaman da satarsın,sıfır alıp sonra satacağın zaman boşuna para kaybetmeye gerek var mı?


    sevgili abilerim ve kardeşlerim..nihayet uzun uğraşların ardından motorumu aldım.artık suzuki dl650 sahibiyim.motoru alma ve arama sürecinde rıdvan arkadaşımın yoğun yardımlarını unutamam..bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim rıdvan..geçtiğimiz cuma günü izmirden aldığım motorumu bir defa olduğu yerde yatırma(benzin almak için pompanın hizasına geldiğim zaman dengemi kaybettim ve motoru kontrollü bir şekilde yana yatırmak zorunda kaldım ) ve seyir esnasında bir defa küçük bir kaza ile toplam 1100 km katederek cumartesi akşam hava kararmadan iskenderuna getirmeyi başardım kazam konya çıkışında oldu..döner kavşağı dönerken önümden giden çöp kamyonunun yüklediği çöpleri sıkmasıyla kamyonun arkasından akan çöplerin ne idüğü belirsiz suları tam döner kavşakta dökülünce bende sağımdaki ve solumdaki araçların yüzünden tam üzerinden geçmek zorunda kalınca viraj esnasında arka tekeri kaptırdım o suya(sanırım o esnada biraz gaz vermiş olacağım ki kaydı ama gaz verip vermediğimi hatırlamıyorum) ve motorla birlikte yana yatıp yaklaşık 3-5 metre sürüklendik.sonuç: ön camım kırıldı,elcik korumam kırıldı,debriyaj manetim kırıldı,cillop gibi yan çantam sağlam şekilde çizildi,koruma demirim ve ön far grenajım çizildi.motoru kaldırıp takım çantamdaki pense yardımı ile debriyaj telini çekerek vitesi 1 e taktım ve yaklaşık 3 km ötedeki motorsiklet caddesi diye tabir ettikleri (cadde boyu motor mağazaları ve servisleri var) yere gittim.ön camı yapıştırdı ama çok çirkin oldu,debriyaj maneti orjinali ile değişti (40 tl) ve gerekli kontroller yapıldı ve yaklaşık 45 dk sonra tekrar yola koyuldum ve daha sonra kazasız belasız iskenderun'a geldim..yol boyunca o kadar çok ilgi gösterdiler ki motora, kesin nazar değecek dedim,birşeyler olacak dedim ve ufak tefek sıyrıklarla nazarını da aldık motorun..ben mi?mont,dizlik ve eldiven sayesinde sol dirseğimde sadece küçük bir çizikle atlattım..montun asfaltta sürtülen kısmı yırtıldı,dirsek koruma kısmı sayesinde yırttım..sol dizliğim de darbe almış ama çok şükür dizimde bişi yok..o kıytırık plastik dizliklerin bile ne kadar işe yaradığına şahit oldum dostlarım..

    eveet bu şekilde motorla ilk kazamı da yapmış bulunmaktayım.şuan iskenderun da evimdeyim ve yorgunluktan sızıp şimdi uyanınca yazmak da şimdi nasip oldu en büyük kazam bu olur inşallah.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin,
    saygılar,sevgiler..
    Hayırlı olsun motorun senin adına çok sevindim Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.Kazayı hafif atlatmışsın geçmiş olsun en büyük kazan böyle olsun dediğin gibi nazarı atmışsın.Artık fotoğrafları bekleriz...

  13. #15693
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    mustafa teşekkür ederim..yolda çok oyalanmadığım için rapor şeklinde foto çekmedim,ancak telefonla birkaç ttane çektim onları yükleyeceğim en kısa zamanda..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  14. #15694

    Üyelik
    12 Mart 2012
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    YAMAHA NMAX 155
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu biraz zevk ve maddi imkanlarla alakalı ama ben yerinde olsam temiz ikinci el alırdım..çünkü belli bir zamandan sonra hacim büyütme ihtiyacı hissedebilirsin.o zaman da satarsın,sıfır alıp sonra satacağın zaman boşuna para kaybetmeye gerek var mı?


    sevgili abilerim ve kardeşlerim..nihayet uzun uğraşların ardından motorumu aldım.artık suzuki dl650 sahibiyim.motoru alma ve arama sürecinde rıdvan arkadaşımın yoğun yardımlarını unutamam..bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim rıdvan..geçtiğimiz cuma günü izmirden aldığım motorumu bir defa olduğu yerde yatırma(benzin almak için pompanın hizasına geldiğim zaman dengemi kaybettim ve motoru kontrollü bir şekilde yana yatırmak zorunda kaldım ) ve seyir esnasında bir defa küçük bir kaza ile toplam 1100 km katederek cumartesi akşam hava kararmadan iskenderuna getirmeyi başardım kazam konya çıkışında oldu..döner kavşağı dönerken önümden giden çöp kamyonunun yüklediği çöpleri sıkmasıyla kamyonun arkasından akan çöplerin ne idüğü belirsiz suları tam döner kavşakta dökülünce bende sağımdaki ve solumdaki araçların yüzünden tam üzerinden geçmek zorunda kalınca viraj esnasında arka tekeri kaptırdım o suya(sanırım o esnada biraz gaz vermiş olacağım ki kaydı ama gaz verip vermediğimi hatırlamıyorum) ve motorla birlikte yana yatıp yaklaşık 3-5 metre sürüklendik.sonuç: ön camım kırıldı,elcik korumam kırıldı,debriyaj manetim kırıldı,cillop gibi yan çantam sağlam şekilde çizildi,koruma demirim ve ön far grenajım çizildi.motoru kaldırıp takım çantamdaki pense yardımı ile debriyaj telini çekerek vitesi 1 e taktım ve yaklaşık 3 km ötedeki motorsiklet caddesi diye tabir ettikleri (cadde boyu motor mağazaları ve servisleri var) yere gittim.ön camı yapıştırdı ama çok çirkin oldu,debriyaj maneti orjinali ile değişti (40 tl) ve gerekli kontroller yapıldı ve yaklaşık 45 dk sonra tekrar yola koyuldum ve daha sonra kazasız belasız iskenderun'a geldim..yol boyunca o kadar çok ilgi gösterdiler ki motora, kesin nazar değecek dedim,birşeyler olacak dedim ve ufak tefek sıyrıklarla nazarını da aldık motorun..ben mi?mont,dizlik ve eldiven sayesinde sol dirseğimde sadece küçük bir çizikle atlattım..montun asfaltta sürtülen kısmı yırtıldı,dirsek koruma kısmı sayesinde yırttım..sol dizliğim de darbe almış ama çok şükür dizimde bişi yok..o kıytırık plastik dizliklerin bile ne kadar işe yaradığına şahit oldum dostlarım..

    eveet bu şekilde motorla ilk kazamı da yapmış bulunmaktayım.şuan iskenderun da evimdeyim ve yorgunluktan sızıp şimdi uyanınca yazmak da şimdi nasip oldu en büyük kazam bu olur inşallah.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin,
    saygılar,sevgiler..
    hocam oncelikle gecmis olsun
    bi nazarlik bari tak uzerinizdeki gozler icin ve hayirli olsun
    yeni motorunuzla yaptiginiz son kaza olsun tekeriniz duz bassin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------

    Gv250 lerin uzun yoldaki sikintisiz ve rahat surus keyfini duydukca icim kipir kipir oluyo
    Takip ettigim sayfalar arasinda drift sayfasindan sonra burasi
    Yeni dugun yapmis olmamdan dolayi biraz sikintidayim insallah gelecek sezona hem tarz hem de motorumu degistirip bi gv 250 kullanicisi olup araniza katilacagim. Daha buyuk motorlari gonul isterki alayim ama bana yetecegini dusundugum icin de sifir alip kafami agritmadan kullanmak istiyorum. Kazasiz surusler bol gezmeler dilerim

  15. #15695
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Çook geçmiş olsun İlker hocam, neyse yine ucuz atlatmışsın, sende hasar olmaması sevindirici. Yeni motorun da hayırlı olsun, dl güzeldirr Ben de seneye nasipse naked düşünüyorum ama arada hala cruiser motorlara bakarken yakalıyorum kendimi, sahibindene girince zaten 2 saatten aşağı çıkamıyorum kötü bir durum Motordan memnunum aslında, hiçbir problemim yok, şeytan dürtmesi işte ya da büyütme hastalığı diyelim. Neyse sonunda aldın ya, tekrar hayırlı olsun, bir ara sitede bu sene alır mı almaz mı diye bahis falan açılacak sanmıştım
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  16. #15696
    serdarsom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Vulcan S
    İlker motorun hayırlı olsun. Kaza için de çok geçmiş olsun. 67 beygir olunca gazı daha dikkatli açmak gerekiyor herhalde. Gerçi GV250'deki sert lastiklerle gazı açınca çok da farklı bir tepki almıyoruzdur

  17. #15697

    Üyelik
    16 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul-tuzla
    Motosikleti
    GT250 naked
    Alıntı audioslave adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Salihcim geçmiş olsun tekerine sağlık demek istiyordum ama tekeri yardım yazmışsın nası becerdin naaptın o anda bende yola çıkacam bayramdan sonra valla motordan yana bu tarz çekincelerim var,lastik patlar,debriyaj teli atar vs. gibi.
    Sağol, benim lastik artık ömrünü tamamlamış, ben de öyle detaylı incelememiştim lastikleri. amasya'da düşük hızda yalpa başladı, Kaya abi bi baktı ön takıma; ön lastikte hafif balonumsu bişi vardı, sıkıntı çıkaracak bişi değil, kaptırdım Trabzon-Sümela. Sümela taşlık yol inişinde arka lastikten ses gelmeye başladı, bi baktım kocaman bi balon, etrafında 5cm kadar yarık, bastırınca içeri parmak giriyor tırıs tırıs inişe geçtim, yolda tesiste durup bi mıhlama yedim; sonra doğru merkeze. bi motorcu çevirip yer sordum. yedek parçacıda benim lastikten 3 tane vardı, aldım birini taktırdım servise.
    Çekincen olmasın; debriyaj telini yedek al, yağını koy ver gazı, arada da benzini ihmal etme! bayramdan sonra nereye, ben trakyadan çeşme-kaş yapacağım.

  18. #15698
    mhmtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2012
    Şehir
    istanbul başakşehir
    Motosikleti
    MT 07
    İlker geçen hafta bi ben alamadım diyordun 650 lik motor,senin adına sevindim darısı bize diyelim...hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız dicem ama ufak bi kaza atlatmışsın geçmiş olsun..bir daha olmaz inşallah.fotolarını ve deneyimlerini bekliyoruz...güle güle bin.

  19. #15699

    Üyelik
    16 Aralık 2011
    Şehir
    istanbul-tuzla
    Motosikleti
    GT250 naked
    Alıntı Bleach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze tekrardan merhaba bir sorum olucak motoru aldıgım günden beri benzin ibresi sıfır gösteriyor yani bozuk onu kocaeli istanbul çevresinde nerde yaptırabilirim ve kaça mal olur acaba kazık yememek için soruyorum ??
    kablo bağlantısını kontrol et. şamandıra falan bozuksa full gösterir ama çalışmasa da oluyor.

  20. #15700
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı Bleach adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkeze tekrardan merhaba bir sorum olucak motoru aldıgım günden beri benzin ibresi sıfır gösteriyor yani bozuk onu kocaeli istanbul çevresinde nerde yaptırabilirim ve kaça mal olur acaba kazık yememek için soruyorum ??
    Önce elektrik hattından depoya giden kablo yerli yerinde mi bir kontrol edin isterseniz. Eğer benzin göstergenizdeki led de yanmıyorsa o kablodan daha da fazla şüphelenin, tabi gerçekten gösterge bozuk da olabilir.

    Yaptıracak yer konusunda yardım edemeyeceğim.

    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu biraz zevk ve maddi imkanlarla alakalı ama ben yerinde olsam temiz ikinci el alırdım..çünkü belli bir zamandan sonra hacim büyütme ihtiyacı hissedebilirsin.o zaman da satarsın,sıfır alıp sonra satacağın zaman boşuna para kaybetmeye gerek var mı?


    sevgili abilerim ve kardeşlerim..nihayet uzun uğraşların ardından motorumu aldım.artık suzuki dl650 sahibiyim.motoru alma ve arama sürecinde rıdvan arkadaşımın yoğun yardımlarını unutamam..bir kez daha çok ama çok teşekkür ederim rıdvan..geçtiğimiz cuma günü izmirden aldığım motorumu bir defa olduğu yerde yatırma(benzin almak için pompanın hizasına geldiğim zaman dengemi kaybettim ve motoru kontrollü bir şekilde yana yatırmak zorunda kaldım ) ve seyir esnasında bir defa küçük bir kaza ile toplam 1100 km katederek cumartesi akşam hava kararmadan iskenderuna getirmeyi başardım kazam konya çıkışında oldu..döner kavşağı dönerken önümden giden çöp kamyonunun yüklediği çöpleri sıkmasıyla kamyonun arkasından akan çöplerin ne idüğü belirsiz suları tam döner kavşakta dökülünce bende sağımdaki ve solumdaki araçların yüzünden tam üzerinden geçmek zorunda kalınca viraj esnasında arka tekeri kaptırdım o suya(sanırım o esnada biraz gaz vermiş olacağım ki kaydı ama gaz verip vermediğimi hatırlamıyorum) ve motorla birlikte yana yatıp yaklaşık 3-5 metre sürüklendik.sonuç: ön camım kırıldı,elcik korumam kırıldı,debriyaj manetim kırıldı,cillop gibi yan çantam sağlam şekilde çizildi,koruma demirim ve ön far grenajım çizildi.motoru kaldırıp takım çantamdaki pense yardımı ile debriyaj telini çekerek vitesi 1 e taktım ve yaklaşık 3 km ötedeki motorsiklet caddesi diye tabir ettikleri (cadde boyu motor mağazaları ve servisleri var) yere gittim.ön camı yapıştırdı ama çok çirkin oldu,debriyaj maneti orjinali ile değişti (40 tl) ve gerekli kontroller yapıldı ve yaklaşık 45 dk sonra tekrar yola koyuldum ve daha sonra kazasız belasız iskenderun'a geldim..yol boyunca o kadar çok ilgi gösterdiler ki motora, kesin nazar değecek dedim,birşeyler olacak dedim ve ufak tefek sıyrıklarla nazarını da aldık motorun..ben mi?mont,dizlik ve eldiven sayesinde sol dirseğimde sadece küçük bir çizikle atlattım..montun asfaltta sürtülen kısmı yırtıldı,dirsek koruma kısmı sayesinde yırttım..sol dizliğim de darbe almış ama çok şükür dizimde bişi yok..o kıytırık plastik dizliklerin bile ne kadar işe yaradığına şahit oldum dostlarım..

    eveet bu şekilde motorla ilk kazamı da yapmış bulunmaktayım.şuan iskenderun da evimdeyim ve yorgunluktan sızıp şimdi uyanınca yazmak da şimdi nasip oldu en büyük kazam bu olur inşallah.Allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin,
    saygılar,sevgiler..
    Hocam ileride alacağım motor hususunda gv650 ile dl650 arasında gidip geliyor ve bir türlü karar veremiyorum.

    Çok güzel bir motor seçmişsiniz, adınıza çok sevindim. Yaptığınız küçük kaza da beni bir o kadar üzdü geçmiş olsun.

    Deneyimlerinizi ve fotoğrafları bekliyorum.
    En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler