Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kenan Sofuoğlu Son Virajda Galibiyeti Yakaladı. İşte o anlar!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    admin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2003
     
    Motosiklette Dünya Supersport Şampiyonası'nın Hollanda'da düzenlenen 4. ayağını kazanan Kawasaki Puccetti pilotu Kenan Sofuoğlu, üst üste 2'nci galibiyetini aldı.

    Hollanda'nın Assen kentiyle aynı adı taşıyan 4 bin 542 metrelik pistte 18 tur üzerinden yapılan mücadeleye 4. sırada başlayan Kyle Smith, ilk virajı lider olarak geçti. Büyük Britanyalı pilotu, Kenan Sofuoğlu, Jules Cluzel ve Patrick Jacobsen izledi.

    3. turda Cluzel, Sofuoğlu'nu geride bırakarak 2'nciliğe çıktı. Yarışı önde götüren Smith, 4. turda yaptığı hata sebebiyle Cluzel ve Sofuoğlu'na geçildi.

    Cluzel-Sofuoğlu ikilisi, turlar geçtikçe rakiplerinden koptu. Bitime 8 tur kala atak yapan Sofuoğlu, ilk sıraya yükseldi. 16. turun sonunda Cluzel'in geçtiği Sofuoğlu, 17. turun başında yaptığı karşı atakla liderliğini korudu.

    Yarışın sondan 2. virajında bir kez daha geçilen Kawasaki Puccetti sürücüsü Sofuoğlu, son virajın çıkışında Cluzel ile yaşadığı temasa rağmen önde kalmayı başardı ve sezonun 2'nci, kariyerinin 29. yarış zaferine ulaştı. MV Agusta Reparto Corse takımından Cluzel 2'nci, PATA Honda'dan Smith ise 3. oldu.

    Puanını 80'e yükselten şampiyona lideri Kenan Sofuoğlu, en yakın rakibi Jacobsen ile arasındaki puan farkını 25'e çıkardı.

    Dünya Supersport Şampiyonası'nın 5. yarışı, 10 Mayıs'ta İtalya'nın Imola Pisti'nde koşulacak.


    SÜRÜCÜLER KLASMANI:

    1. Kenan Sofuoğlu (Türkiye) - 80 puan
    2. Patrick Jacobsen (ABD) - 55
    3. Jules Cluzel (Fransa) - 45
    4. Kyle Smith (Büyük Britanya) - 45
    5. Lorenzo Zanetti (İtalya) - 41

    MARKALAR KLASMANI:

    1. Kawasaki - 80
    2. Honda - 73
    3. MV Agusta - 63
    4. Yamaha - 21

    Kaynak: Ntvspor.net



    Video linki
    karadenizz, shooter1, beycank ve 3 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    çok acayip Cluzel ya tekeri taşlara kaptırıyor ya da boyalı bölümde yatamayınca motoru dikleştiriyor. sonra da suçu Kenan'a atmak istiyor gibi geldi bana?

  3. #3
    Guven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2005
    Şehir
    HATAY-ANTAKYA
    Motosikleti
    Crf 250 L
    Kenan'ı tebrik ederim.

  4. #4
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Alıntı sdirer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok acayip Cluzel ya tekeri taşlara kaptırıyor ya da boyalı bölümde yatamayınca motoru dikleştiriyor. sonra da suçu Kenan'a atmak istiyor gibi geldi bana?
    Kenan'ın kazanmasına tabii ki çok sevindim,ama aynı şeyi rakibi Kenan'a yapsaydı aynen böyle mi düşünürdünüz?

    Aslında yıllardır bize de çok haksızlıklar yapıldı.Onun için helal olsun Kenan'a diyorum.

  5. #5
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kenan'ın kazanmasına tabii ki çok sevindim,ama aynı şeyi rakibi Kenan'a yapsaydı aynen böyle mi düşünürdünüz?

    Aslında yıllardır bize de çok haksızlıklar yapıldı.Onun için helal olsun Kenan'a diyorum.
    Aynı şeyi Kenan'a yapsalar, Kenan geri çekilip yavaşlamaz, zorlamaya devam ederdi. Geçmişte örnekleri mevcut.

    Ayrıca geçişte faul yok. Hatalı olan Kenan değil Cluzel. Kenan'ın çizgisine bakarsanız, olması gerektiği gibi atak yapmış. (Battle diyor ecnebiler.)
    Pozisyon öncesinde Cluzel çizgisini kaybediyor ve Kenan bir anda araya girince panik yapıyor. Zorlamak yerine geri adım atıyor ve konsantrasyonu bozulduğu için yoldan çıkıyor.

    Zaten Kenan kurallara aykırı bir hareket yapmış olsa birinciliği tescillenmez ve podyuma çıkmazdı. Hatırlarsanız geçtiğimiz sezon Kenan yarışı 1. bitirdiği halde motosikleti 138 Gram hafif çıktığı için ceza yemiş ve podyuma çıkamamıştı.

    Son olarak, Kenan pistin en agresif sürücüsü. Cluzel MV Agusta ile düzlüklerde öne geçiyor ancak virajlarda aynı performansı gösteremiyor. Bunun için Kenan'ı suçlamasın, viraj çalışsın.
    Mitoqondri, sey_47, atillatopal9 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  6. #6
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    cluzel yarıs sonrası kenana faul yaptın bana dıyo kenanda si... lan diyo belli
    Shrieker, Blackjet ve xismailaydin bunu beğendiler.

  7. #7
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    argadaşlar ben pek anlamıyorum yarış kuralları gereği hatalı kim...Kenanı viraj sprinti mi nizami mi...yani herşey serbest değil mi yarışta...

    yani bu başarılı bir atraksiyon mu...

  8. #8
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Çok anormal yada kurallara uymayan bir durum yok.

    Bu bir yarışma ve son düzlük çekişmesi.

    Kenanın bu atağı yapacağını kestiremeyen rakibi viraja yayılarak gireceğini düşündüğü için kenanı görmesiyle yayılamayacağını anlaması arasında saliseler var. yayılsa ikiside yerde panik frenle yoldan çıktı.

    İlerki yarışlarda bu çekişme sertleşerek devam edecektir.
    xismailaydin bunu beğendi.

  9. #9
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    benim için sezon bitmiştir kenan ın şampiyonluğu hayırlı olsun diyorum bilmediğimiz tek şey şampiyonluğun nasıl geleceği üst üste rekorlar lamı yoksa kıl payımı olacağı tek rakibini sağlam motoruyla (agusta sorunlu bir motor bence cluzelin bitiremediği yarışlar daha olacaktır ) gördük bu gün kenan ın agresifliği ,tekniği ,tecrübesi hiç birinde yok motor da iyi hayırlısı olsun

    nasıl omuz koyuyur cluzel in motoruna hiç birinde yok o yürek

  10. #10
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6-F
    Pistler çok önemli şu durumda. Çünkü MV Agusta düzlükte çıldırıyor. Eğer bir pistte son viraj ve finish çizgisi arasındaki mesafe çoksa, yani finish düzlüğü uzunsa Kenan'ın çok dikkatli olması lazım.

    Geçen yarışta düzlükte Kenan'ın arka tekerinde olan Cluzel, düzlük bittiğinde Kenan'ı arka tekerine almıştı. O yarış da çok çekişmeli geçiyordu ancak MV Agusta'da gaz sorunu çıktı ve yarıştan kotpu Cluzel. Yarışı bitirebilmiş miydi hatırlamıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim için sezon bitmiştir kenan ın şampiyonluğu hayırlı olsun diyorum bilmediğimiz tek şey şampiyonluğun nasıl geleceği üst üste rekorlar lamı yoksa kıl payımı olacağı tek rakibin gördük bu gün kenan ın agresifliği ,tekniği ,tecrübesi hiç birinde yok motor da iyi hayırlısı olsun

    nasıl omuz koyuyur cluzel in motoruna hiç birinde yok o yürek
    Kenan'ın kafa attığı yarışları biliyoruz

    --

    Geçen yıl takımı sabotaj yaptı Kenan'a. Doğru düzgün destek olmadıkları gibi motosikletindeki sorunu bile çözmemişlerdi.

    Kenan sezon bitmeden şu anki takımına geçmiş ve nihayet yarışları bitirebilmeye başlamıştı. Çünkü önceki takımda bırakın birinciliği zorlamayı, motosiklet sorunları nedeniyle yarış tamamlayamıyordu.

    Şu anki takımı Pucetti, geçen yıl Kenan'ı aldıktan sonra Toprak'a da destek çıktı hemen. Toprak'ın şu an yarıştığı klasmandaki son yarışa sokmuştu ve kazanmıştı.

    MAHI Racing India, daha Kenan'ın motosikletindeki sorunu çözemezken, Pucetti hem sorunsuz bir motosiklet sunmuş, hem de daha geçen sezondan manevi destek olarak Toprak'a arka çıkmıştı. Toprak da hem geçen sezon hem de bu sezon başarılarıyla Pucetti'nin emeklerinin karşılığını veriyor bence.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .

  11. #11

    Üyelik
    09 Eylül 2014
    Şehir
    ankara
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pistler çok önemli şu durumda. Çünkü MV Agusta düzlükte çıldırıyor. Eğer bir pistte son viraj ve finish çizgisi arasındaki mesafe çoksa, yani finish düzlüğü uzunsa Kenan'ın çok dikkatli olması lazım.

    Geçen yarışta düzlükte Kenan'ın arka tekerinde olan Cluzel, düzlük bittiğinde Kenan'ı arka tekerine almıştı. O yarış da çok çekişmeli geçiyordu ancak MV Agusta'da gaz sorunu çıktı ve yarıştan kotpu Cluzel. Yarışı bitirebilmiş miydi hatırlamıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------



    Kenan'ın kafa attığı yarışları biliyoruz

    --

    Geçen yıl takımı sabotaj yaptı Kenan'a. Doğru düzgün destek olmadıkları gibi motosikletindeki sorunu bile çözmemişlerdi.

    Kenan sezon bitmeden şu anki takımına geçmiş ve nihayet yarışları bitirebilmeye başlamıştı. Çünkü önceki takımda bırakın birinciliği zorlamayı, motosiklet sorunları nedeniyle yarış tamamlayamıyordu.

    Şu anki takımı Pucetti, geçen yıl Kenan'ı aldıktan sonra Toprak'a da destek çıktı hemen. Toprak'ın şu an yarıştığı klasmandaki son yarışa sokmuştu ve kazanmıştı.

    MAHI Racing India, daha Kenan'ın motosikletindeki sorunu çözemezken, Pucetti hem sorunsuz bir motosiklet sunmuş, hem de daha geçen sezondan manevi destek olarak Toprak'a arka çıkmıştı. Toprak da hem geçen sezon hem de bu sezon başarılarıyla Pucetti'nin emeklerinin karşılığını veriyor bence.
    siz hayırdır oluum. benim dayımın oğlu motora kafa atıyo :D https://www.youtube.com/watch?v=zvbYIIZcCzYhttp://www.youtube.com/watch?v=zvbYIIZcCzY

  12. #12
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Ulan ne uyuz oluyorum bir kaç yarışta burda yapsalar gerçi yapıldıda ne oldu birbirine girdi zırto'lar

  13. #13
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Kenan 2 sene önce Aragon'daki yarışta Foret'ye kafa atmadı. Az daha atıyodu ama Gavur spiker/yorumcular "hee bu zaten gafa attıydı" demeyi seviyolar gerçi.

    Kenan'ın çok sert hatta kural dışı hamleleri var rakiplerine karşı. Yarış klasmanında sıra düşme gibi ufak tefek yaptırımlara maruz kalmışlığı da var. Ama bugünkü yarıştaki hamlesi bence -çok sert olsa da- kural dışı değildi. Benzer bi hadise az önceki MotoGP yarışında Rossi ve Marquez arasında yaşandı, Marquez için hüsranla sonuçlandı. Kimse çıkıpta Rossi'ye hişşşştt kışşşşşşt demedi doğal olarak.

  14. #14
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Kenan ilk cluzel in geçisin de geçme hop der gibi ayağını fazlasıyla açıyor. Bu rekabet sırasında aşırı hırslanmasıyla yaptığı kontrol dışı bi hareket kendini engelleyememiş.

    viraj da otomatik açıyormuş gibi yapıp rakibe savurdu bariz Faul değil tabi deymedi...

  15. #15
    kim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda
    çirkin bir birincilik...

  16. #16
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı kim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çirkin bir birincilik...
    Bu spor full contact değil tamam, ama bu yorum da isabetsiz ve gereksiz olmuş... Yukarda da yazdım, az önceki motoGP yarışında Rossi ve Marquez aynı virajda 1 saniye arayla iki kere temas etmeyi başardılar ve Marquez düştü sonunda. Hakemler dönüp bakmadılar bile. Dediğim gibi full contact değil ve temas kesinlikle hoş karşılanmıyor (ben dahil) yine de yarışlarda olabiliyor böyle şeyler, her sert manevrayı dışardan çirkin diye damgalamak yanlış...
    mhmtesk bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Kenan abi'de hiç bir hata yok, adam çizgisinde ilerledi o kadar.

    Cluzel, sondan önceki viraja kenan'ı geçmek için hızlı girip geç frenledi. Buda onun viraj çizgisinden çıkmasına ve normalden daha çok yavaşlamasına neden oldu.

    Tabi bunun olacağını 2 sporcuda kestirmesi çok normal, Clusel'in amacı kenanın önüne geçtiğinde önünü kapatmak ve geçmesine imkan vermeden 1. liği almaktı.

    Kenan' abi pes etmedi, ve Kazandı. Tebrik ederim. Türkiyenin gururu Kenan ve Toprak. 3 te 3 yaptılar.
    Morphin ve amanbe bunu beğendiler.

  18. #18
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    Alıntı kim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çirkin bir birincilik...
    bu bölüm sana göre değil anlaşılan kardeşim seni şuraya alayım http://www.motosiklet.net/forum/moto...vuk-ezdim.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...a-carptim.html
    Blackjet, miginfly, Morphin ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  19. #19
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    Kenan adamın içinden geçmiş o kadar teknik detaya girmeye gerek bile yok ...

  20. #20
    Berkay* - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul / Eskişehir
    Motosikleti
    Superlight / 48
    24. Saniyede dirseğiyle mv agusta'yı bariz ittirmiş. :D


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)