2012 Motosiklet Fuarı Söylentileri
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
İyide bu 125 lik değil ki?.... V motor 125 lik hiç görmemiştim yahu..... Kaldı ki iki taane kocaman silindir var...
))
Ama 125 lik varaderolarda cbf125 motoru kullanıldığını duymuştum....
)
Hocam Aynı Yorumu Bende Daha Önce Bi yerde yapmıştım Linç Girişiminde bulundular
Hocam çift Silindir ve V2 Motor Olduğuna Baqma Özellikle Kalıplı Ve gü Lü olması amacı ile yapılmış 125 cc Ve çift silindir Bunun 250 Side yokmuşş 125cc
Reklamlar
-
NC700X hoş olmuş. Vergi sorunu yaşayacak bir makina, ABS'li modeli varsa ve 16-17 gibi bir fiyatla gelirse almak isterim.
-
yaw ne 16-17 bini bu motorda dünyadaki ilk olacak şanzımanlardan biri kullanılmış. 25 binden aşağı olacağını hiiç zannetmiyorum.böyle olursa bunun akibeti DN-01 modeli gibi olur.
-
sc-aquila adlı üyeden alıntı
yaw ne 16-17 bini bu motorda dünyadaki ilk olacak şanzımanlardan biri kullanılmış. 25 binden aşağı olacağını hiiç zannetmiyorum.böyle olursa bunun akibeti DN-01 modeli gibi olur.
ilk bakışta öyle ama avrupa fiyatları ile kıyaslama yaparsak buraya taş çatlasa 18bine gelmesi gerekir(vergileri falan aşağı yukarı hesapladım). yani hadi sizi biraz kazıklayalım deseler 19a verirler daha yüksek bir fiyat ihtimali çok zayıf. Ayrıca honda 100 kmde 3.7 yaktığını iddia ediyo izlediğim 2 test videosunda ortalama 4.5 yaktığını hesapladılar. sanırım türkiyede ki tek problemi vergi dilimi olacak.
-
Terapist adlı üyeden alıntı
ilk bakışta öyle ama avrupa fiyatları ile kıyaslama yaparsak buraya taş çatlasa 18bine gelmesi gerekir(vergileri falan aşağı yukarı hesapladım). yani hadi sizi biraz kazıklayalım deseler 19a verirler daha yüksek bir fiyat ihtimali çok zayıf. Ayrıca honda 100 kmde 3.7 yaktığını iddia ediyo izlediğim 2 test videosunda ortalama 4.5 yaktığını hesapladılar. sanırım türkiyede ki tek problemi vergi dilimi olacak.
hocam honda vfr 800x in fiyatı 27 bin küsür iken arada sadece 100 cc lik bi fark olan bi motor hemde yeni teknoloji şanzımanla ben dediğiniz fiyatın hayal olduğunu düşünüyorum. keşke sizin dediğiniz fiyattan satılsa.
-
alp_tunay adlı üyeden alıntı
İyide bu 125 lik değil ki?.... V motor 125 lik hiç görmemiştim yahu..... Kaldı ki iki taane kocaman silindir var...
))
Ama 125 lik varaderolarda cbf125 motoru kullanıldığını duymuştum....
)
Bunun kanlı canlısını gördüm konyada, almanya plakalıydı honda servisinde bakımı mı ne yapılıyodu. Adam teey nerelerden gelmiş konyaya o motorla, usta inandıramadı 125cc olduğuna iyice inceledim motoru, her yeri kocamandı ama ibrede en son 140 vardı, o zaman inandım olabilceğine
-
sc-aquila adlı üyeden alıntı
hocam honda vfr 800x in fiyatı 27 bin küsür iken arada sadece 100 cc lik bi fark olan bi motor hemde yeni teknoloji şanzımanla ben dediğiniz fiyatın hayal olduğunu düşünüyorum. keşke sizin dediğiniz fiyattan satılsa.
Almanya: Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı) cbr250r: 4775euro (11.000tl) nc700x: 6255euro (14.500tl)
İngiltere: Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı) cbr250r: 3950gbp (11.000tl) nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
honda.com:Vfr800x: Sitede Yok cbr250r: 4099 dolar (7.250tl) nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
Türkiye: Vfr800x: 27.850tl cbr250r: 9500tl nc700x: X?
Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.
-
-
Terapist adlı üyeden alıntı
Almanya:
Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı)
cbr250r: 4775euro (11.000tl)
nc700x: 6255euro (14.500tl)
İngiltere:
Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı)
cbr250r: 3950gbp (11.000tl)
nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
honda.com:
Vfr800x: Sitede Yok
cbr250r: 4099 dolar (7.250tl)
nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
Türkiye:
Vfr800x: 27.850tl
cbr250r: 9500tl
nc700x:
X?
Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz
saygılar.
Yalnız şöyle bir şey var ilgiltere ve almanyadaki cbr250r lar absli versiyon olması lazım.Zaten 250r ın en büyük ilgi çeken özelliğide 250cc motorda abs olmasıydı fakat türkiyeye onuda getirmediler.
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Terapist adlı üyeden alıntı
Almanya:
Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı)
cbr250r: 4775euro (11.000tl)
nc700x: 6255euro (14.500tl)
İngiltere:
Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı)
cbr250r: 3950gbp (11.000tl)
nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
honda.com:
Vfr800x: Sitede Yok
cbr250r: 4099 dolar (7.250tl)
nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
Türkiye:
Vfr800x: 27.850tl
cbr250r: 9500tl
nc700x:
X?
Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz
saygılar.
Katılıyorum
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
şanzımanı inceledim D mode, S mode ve manuel sürüş seçeneği var şanzımanda. geldikten sonra eğer 2. elleri uygun olursa honda bana aldırabilecek bir motor üretmiş demektir
"DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.
-
S modeli X göre daha alçak ve cadde tipi, temel fark bu, diğer herşey aynı.. Sağdan soldan derlediğim bilgilerle ;
Güç : 51 hp@ 6250 rpm
Tork : 59 Nm@ 4750 rpm
Islak Ağırlık : 218 kg
Aktarma : Zincir
Sele Yüksekliği : 83 cm
Depo : 14,5 lt
Fren : Kombine ABS
Vites : 6 Manuel veya DCT-Otomatik*
* DCT, Triptronic gibi nane arkadaşlar. İsterseniz otomatik atıyor, isterseniz manetteki tuşa basınca.. Detay için videoya göz atabilirsiniz ;
http://www.youtube.com/watch?v=SBfsCSZwsAc
Genel yorumlar, öyle seni alıp kopartan tutkulu bir model olmadığı, efendi efendi az yakarak gezmeyi sevenlere hitap ettiği yönünde..Son devir de 6500 müş, dizel gibi neredeyse
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
Otoburkaplan adlı üyeden alıntı
S modeli X göre daha alçak ve cadde tipi, temel fark bu, diğer herşey aynı.. Sağdan soldan derlediğim bilgilerle ;
Güç : 51 hp@ 6250 rpm
Tork : 59 Nm@ 4750 rpm
Islak Ağırlık : 218 kg
Aktarma : Zincir
Sele Yüksekliği : 83 cm
Depo : 14,5 lt
Fren : Kombine ABS
Vites : 6 Manuel veya DCT-Otomatik*
* DCT, Triptronic gibi nane arkadaşlar. İsterseniz otomatik atıyor, isterseniz manetteki tuşa basınca.. Detay için videoya göz atabilirsiniz ;
http://www.youtube.com/watch?v=SBfsCSZwsAc
Genel yorumlar, öyle seni alıp kopartan tutkulu bir model olmadığı, efendi efendi az yakarak gezmeyi sevenlere hitap ettiği yönünde..Son devir de 6500 müş, dizel gibi neredeyse
dediğiniz gibi 6500 devirde kırmızı bölgeye giriyor yani daha az devir yaparak uzun motor ömrü ve daha az yakması sağlanmış gibi geldi bana bence güzel olmuş az dış aksamınıda güzel yapsalarmış on numara olurmuş
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
-
Adana İl Temsilcisi
Terapist adlı üyeden alıntı
Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri
v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz
saygılar.
kardeş V2 değil,sıralı 2.
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
Felon adlı üyeden alıntı
Yalnız şöyle bir şey var ilgiltere ve almanyadaki cbr250r lar absli versiyon olması lazım.Zaten 250r ın en büyük ilgi çeken özelliğide 250cc motorda abs olmasıydı fakat türkiyeye onuda getirmediler.
Evet almayadaki ABSli fiyat fakat ingilteredeki standart fiyatı
adanalı adlı üyeden alıntı
kardeş V2 değil,sıralı 2.
Haklısın orda fiyatları hesaplarken kafa gitmiş paralel 2 diyecektim
-
Honda varadero 125 twin motor, artık güzel ülkemde şehir efsanesi gibi bişey oldu.. Resmini ve bilgilerini ilk görenin ilk tepkisi şu şekilde oluyor genelde "Vay bee hem 125 cc hem 2 silindir hemde ne kadar kalıplı yahu Türkiye'ye gelse de alsak" Alırsınız.. gelmiyor işte yıllardır..
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
NC serisi, düşük güçlü, düşük devirli (maksimum devir 6500 D/dak), sakin yapılı ve maksimum torkunu düşük devirde veren çok hoş bir motor. Motosiklet kullanmaktan keyif alanların tercih edeceği bir model. Apaçilere gelmez yani. Fiyatı uygun olursa çok tutacaktır. Bildiğim kadarıyla ABS standart ve yine bir test yazısında okuduğum kadarıyla 100 km'de 4.5 litre yakıt tüketmiş. Tek dezavantajı vergisinin yüksek oluşu ama onu da tüketimle fazla fazla kapatır. Bu arada Honda'nın söylediğine göre 0 - 100 km hızlanması CBF600'den iyiymiş.
İnşallah getirirler.
-
bu motorda benim sevmediğim özellikler: 1-sıralı çift silindirli parelel motor 2-plakalıkla konumlandırılmış stop lambası 3- benzin deposunun arkada olması. bu nedenle benzin almak zahmetli olacak gibi. 4- madem enduro diye sınıflandırılmış acaba tel jantmı olsaydı? diye soruyorum.
sevdiğim yanları ise 1- kaslı görünüş 2- depoya kask koyma imkanı 3-S ve D modda sürüş olması iyi gibi sanki (tabi bunu test sürüşü yapacak olan üstadlardan daha iyi öğrenebiliriz.) 4-verilere göre az yakması 5- gösterge ekranı çok hoş ve teknolojik olmuş.
umarım fiyatı da makul seviyede olur.
-
Terapist adlı üyeden alıntı
Almanya:
Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı)
cbr250r: 4775euro (11.000tl)
nc700x: 6255euro (14.500tl)
İngiltere:
Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı)
cbr250r: 3950gbp (11.000tl)
nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
honda.com:
Vfr800x: Sitede Yok
cbr250r: 4099 dolar (7.250tl)
nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
Türkiye:
Vfr800x: 27.850tl
cbr250r: 9500tl
nc700x:
X?
Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz
saygılar.
Bende ilk sayfada bunu anlatmaya çalıştım. Motorun fiyatı uygun tutulmak için özel çaba sarfedilmiş.
Ama Bizde şöyle bir sorun var.
AB pazarındaki fiyatlardan bağımsız olarak ve sanki biz diğer pazarlarlarda bir modelin sitesie girip fiyatına bakmayı dahi bilmiyormuşuz gibi salak yerine hiç çekinmeden konulduk geçmiş yıllardan bu güne.
Şimdi bu model 16.000'e rahatça pazara sürülebilecekken fiyatı 28.7500 olan VFR800X crossrunner ın satışlarını tamamen durudurup modeli boşa çıkarmasın diye aradaki fiyat farkını düşük tutucaklar. Bu yüzden fiyat 19.500 seviyelerine çıkarılıcak.
Hem croosrunner ın satışı tehlikeye girmicek hemde NC700 den fazladan kar sağlıcaklar. Türk usulü ticaret ahlakı budur işte...
Gelsin görelim bakalım haklımıyım değilmiyim
-
Katılıyorum, Honda uyanıklık yapıp fiyatı Transalp ile aynı tutacaktır.
NC700X'i enduro olarak görmemek lazım, daha çok touring motor havası var. Kawasaki Versys sınıfında bir motor bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)