Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2012 Motosiklet Fuarı Söylentileri

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide bu 125 lik değil ki?.... V motor 125 lik hiç görmemiştim yahu..... Kaldı ki iki taane kocaman silindir var... ))
    Ama 125 lik varaderolarda cbf125 motoru kullanıldığını duymuştum.... )
    Hocam Aynı Yorumu Bende Daha Önce Bi yerde yapmıştım Linç Girişiminde bulundular
    Hocam çift Silindir ve V2 Motor Olduğuna Baqma Özellikle Kalıplı Ve gü Lü olması amacı ile yapılmış 125 cc Ve çift silindir Bunun 250 Side yokmuşş 125cc
    Sado


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Khutuck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Yollarda...
    Motosikleti
    2.5 yıl akbil, sonra CuBuF150, şimdi Fazer, az KTM
    NC700X hoş olmuş. Vergi sorunu yaşayacak bir makina, ABS'li modeli varsa ve 16-17 gibi bir fiyatla gelirse almak isterim.

  3. #23

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    yaw ne 16-17 bini bu motorda dünyadaki ilk olacak şanzımanlardan biri kullanılmış. 25 binden aşağı olacağını hiiç zannetmiyorum.böyle olursa bunun akibeti DN-01 modeli gibi olur.

  4. #24
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yaw ne 16-17 bini bu motorda dünyadaki ilk olacak şanzımanlardan biri kullanılmış. 25 binden aşağı olacağını hiiç zannetmiyorum.böyle olursa bunun akibeti DN-01 modeli gibi olur.
    ilk bakışta öyle ama avrupa fiyatları ile kıyaslama yaparsak buraya taş çatlasa 18bine gelmesi gerekir(vergileri falan aşağı yukarı hesapladım). yani hadi sizi biraz kazıklayalım deseler 19a verirler daha yüksek bir fiyat ihtimali çok zayıf. Ayrıca honda 100 kmde 3.7 yaktığını iddia ediyo izlediğim 2 test videosunda ortalama 4.5 yaktığını hesapladılar. sanırım türkiyede ki tek problemi vergi dilimi olacak.

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk bakışta öyle ama avrupa fiyatları ile kıyaslama yaparsak buraya taş çatlasa 18bine gelmesi gerekir(vergileri falan aşağı yukarı hesapladım). yani hadi sizi biraz kazıklayalım deseler 19a verirler daha yüksek bir fiyat ihtimali çok zayıf. Ayrıca honda 100 kmde 3.7 yaktığını iddia ediyo izlediğim 2 test videosunda ortalama 4.5 yaktığını hesapladılar. sanırım türkiyede ki tek problemi vergi dilimi olacak.

    hocam honda vfr 800x in fiyatı 27 bin küsür iken arada sadece 100 cc lik bi fark olan bi motor hemde yeni teknoloji şanzımanla ben dediğiniz fiyatın hayal olduğunu düşünüyorum. keşke sizin dediğiniz fiyattan satılsa.

  6. #26
    bugay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2009
    Şehir
    istanbul
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide bu 125 lik değil ki?.... V motor 125 lik hiç görmemiştim yahu..... Kaldı ki iki taane kocaman silindir var... ))
    Ama 125 lik varaderolarda cbf125 motoru kullanıldığını duymuştum.... )
    Bunun kanlı canlısını gördüm konyada, almanya plakalıydı honda servisinde bakımı mı ne yapılıyodu. Adam teey nerelerden gelmiş konyaya o motorla, usta inandıramadı 125cc olduğuna iyice inceledim motoru, her yeri kocamandı ama ibrede en son 140 vardı, o zaman inandım olabilceğine

  7. #27
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam honda vfr 800x in fiyatı 27 bin küsür iken arada sadece 100 cc lik bi fark olan bi motor hemde yeni teknoloji şanzımanla ben dediğiniz fiyatın hayal olduğunu düşünüyorum. keşke sizin dediğiniz fiyattan satılsa.
    Almanya: Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı) cbr250r: 4775euro (11.000tl) nc700x: 6255euro (14.500tl)
    İngiltere: Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı) cbr250r: 3950gbp (11.000tl) nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
    honda.com:Vfr800x: Sitede Yok cbr250r: 4099 dolar (7.250tl) nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
    Türkiye: Vfr800x: 27.850tl cbr250r: 9500tl nc700x: X?

    Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.

  8. #28
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Nc700x iki versiyon şanzumana sahip. Otomatik şanzuman fiyatta fark ettirecektir. ( Scooter mantığıyla çalışan bir sistemse fark olmayabilir )
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  9. #29
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya: Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı) cbr250r: 4775euro (11.000tl) nc700x: 6255euro (14.500tl)
    İngiltere: Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı) cbr250r: 3950gbp (11.000tl) nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
    honda.com:Vfr800x: Sitede Yok cbr250r: 4099 dolar (7.250tl) nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
    Türkiye: Vfr800x: 27.850tl cbr250r: 9500tl nc700x: X?

    Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.
    Yalnız şöyle bir şey var ilgiltere ve almanyadaki cbr250r lar absli versiyon olması lazım.Zaten 250r ın en büyük ilgi çeken özelliğide 250cc motorda abs olmasıydı fakat türkiyeye onuda getirmediler.
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #30
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya: Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı) cbr250r: 4775euro (11.000tl) nc700x: 6255euro (14.500tl)
    İngiltere: Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı) cbr250r: 3950gbp (11.000tl) nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
    honda.com:Vfr800x: Sitede Yok cbr250r: 4099 dolar (7.250tl) nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
    Türkiye: Vfr800x: 27.850tl cbr250r: 9500tl nc700x: X?

    Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.
    Katılıyorum
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  11. #31
    ozgurakman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2008
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer 98Hp (isviçre çakısı)
    şanzımanı inceledim D mode, S mode ve manuel sürüş seçeneği var şanzımanda. geldikten sonra eğer 2. elleri uygun olursa honda bana aldırabilecek bir motor üretmiş demektir
    "DoksanSekiz Beygir." Herkes hakettiği gibi yaşar.

  12. #32
    Otoburkaplan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mobilette > Titan > GV650 > VERSYS > F650 CS
    S modeli X göre daha alçak ve cadde tipi, temel fark bu, diğer herşey aynı.. Sağdan soldan derlediğim bilgilerle ;

    Güç : 51 hp@ 6250 rpm
    Tork : 59 Nm@ 4750 rpm
    Islak Ağırlık : 218 kg
    Aktarma : Zincir
    Sele Yüksekliği : 83 cm
    Depo : 14,5 lt
    Fren : Kombine ABS
    Vites : 6 Manuel veya DCT-Otomatik*


    * DCT, Triptronic gibi nane arkadaşlar. İsterseniz otomatik atıyor, isterseniz manetteki tuşa basınca.. Detay için videoya göz atabilirsiniz ;

    http://www.youtube.com/watch?v=SBfsCSZwsAc

    Genel yorumlar, öyle seni alıp kopartan tutkulu bir model olmadığı, efendi efendi az yakarak gezmeyi sevenlere hitap ettiği yönünde..Son devir de 6500 müş, dizel gibi neredeyse
    Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better

  13. #33
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı Otoburkaplan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S modeli X göre daha alçak ve cadde tipi, temel fark bu, diğer herşey aynı.. Sağdan soldan derlediğim bilgilerle ;

    Güç : 51 hp@ 6250 rpm
    Tork : 59 Nm@ 4750 rpm
    Islak Ağırlık : 218 kg
    Aktarma : Zincir
    Sele Yüksekliği : 83 cm
    Depo : 14,5 lt
    Fren : Kombine ABS
    Vites : 6 Manuel veya DCT-Otomatik*


    * DCT, Triptronic gibi nane arkadaşlar. İsterseniz otomatik atıyor, isterseniz manetteki tuşa basınca.. Detay için videoya göz atabilirsiniz ;

    http://www.youtube.com/watch?v=SBfsCSZwsAc

    Genel yorumlar, öyle seni alıp kopartan tutkulu bir model olmadığı, efendi efendi az yakarak gezmeyi sevenlere hitap ettiği yönünde..Son devir de 6500 müş, dizel gibi neredeyse
    dediğiniz gibi 6500 devirde kırmızı bölgeye giriyor yani daha az devir yaparak uzun motor ömrü ve daha az yakması sağlanmış gibi geldi bana bence güzel olmuş az dış aksamınıda güzel yapsalarmış on numara olurmuş
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  14. #34
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.
    kardeş V2 değil,sıralı 2.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  15. #35
    Terapist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul/Atakent
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız şöyle bir şey var ilgiltere ve almanyadaki cbr250r lar absli versiyon olması lazım.Zaten 250r ın en büyük ilgi çeken özelliğide 250cc motorda abs olmasıydı fakat türkiyeye onuda getirmediler.
    Evet almayadaki ABSli fiyat fakat ingilteredeki standart fiyatı

    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş V2 değil,sıralı 2.
    Haklısın orda fiyatları hesaplarken kafa gitmiş paralel 2 diyecektim

  16. #36
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Honda varadero 125 twin motor, artık güzel ülkemde şehir efsanesi gibi bişey oldu.. Resmini ve bilgilerini ilk görenin ilk tepkisi şu şekilde oluyor genelde "Vay bee hem 125 cc hem 2 silindir hemde ne kadar kalıplı yahu Türkiye'ye gelse de alsak" Alırsınız.. gelmiyor işte yıllardır..
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  17. #37

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    NC serisi, düşük güçlü, düşük devirli (maksimum devir 6500 D/dak), sakin yapılı ve maksimum torkunu düşük devirde veren çok hoş bir motor. Motosiklet kullanmaktan keyif alanların tercih edeceği bir model. Apaçilere gelmez yani. Fiyatı uygun olursa çok tutacaktır. Bildiğim kadarıyla ABS standart ve yine bir test yazısında okuduğum kadarıyla 100 km'de 4.5 litre yakıt tüketmiş. Tek dezavantajı vergisinin yüksek oluşu ama onu da tüketimle fazla fazla kapatır. Bu arada Honda'nın söylediğine göre 0 - 100 km hızlanması CBF600'den iyiymiş.

    İnşallah getirirler.

  18. #38

    Üyelik
    21 Kasım 2008
    bu motorda benim sevmediğim özellikler: 1-sıralı çift silindirli parelel motor 2-plakalıkla konumlandırılmış stop lambası 3- benzin deposunun arkada olması. bu nedenle benzin almak zahmetli olacak gibi. 4- madem enduro diye sınıflandırılmış acaba tel jantmı olsaydı? diye soruyorum.
    sevdiğim yanları ise 1- kaslı görünüş 2- depoya kask koyma imkanı 3-S ve D modda sürüş olması iyi gibi sanki (tabi bunu test sürüşü yapacak olan üstadlardan daha iyi öğrenebiliriz.) 4-verilere göre az yakması 5- gösterge ekranı çok hoş ve teknolojik olmuş.
    umarım fiyatı da makul seviyede olur.

  19. #39
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Almanya: Vfr800x: 11.085euro(26.000tl civarı) cbr250r: 4775euro (11.000tl) nc700x: 6255euro (14.500tl)
    İngiltere: Vfr800x: 9200gbp(26.000tl civarı) cbr250r: 3950gbp (11.000tl) nc700x: 5850 gbp (16.250tl)
    honda.com:Vfr800x: Sitede Yok cbr250r: 4099 dolar (7.250tl) nc700x: 6999 dolar (12.500tl)
    Türkiye: Vfr800x: 27.850tl cbr250r: 9500tl nc700x: X?

    Denklem basit buna dayanarak fiyatın bu seviyeleri geçmeyeceğini düşünmekteyim. Bu arada vfr 800x konusunda arasındaki 100cc den ziyade motor teknolojisi önemli biri v4 biri v2 ayrıca biraz incelersenin nc700x in fiyatını düşük tutmak için malzemeden çalındığını görürsünüz saygılar.
    Bende ilk sayfada bunu anlatmaya çalıştım. Motorun fiyatı uygun tutulmak için özel çaba sarfedilmiş.

    Ama Bizde şöyle bir sorun var.

    AB pazarındaki fiyatlardan bağımsız olarak ve sanki biz diğer pazarlarlarda bir modelin sitesie girip fiyatına bakmayı dahi bilmiyormuşuz gibi salak yerine hiç çekinmeden konulduk geçmiş yıllardan bu güne.

    Şimdi bu model 16.000'e rahatça pazara sürülebilecekken fiyatı 28.7500 olan VFR800X crossrunner ın satışlarını tamamen durudurup modeli boşa çıkarmasın diye aradaki fiyat farkını düşük tutucaklar. Bu yüzden fiyat 19.500 seviyelerine çıkarılıcak.

    Hem croosrunner ın satışı tehlikeye girmicek hemde NC700 den fazladan kar sağlıcaklar. Türk usulü ticaret ahlakı budur işte...

    Gelsin görelim bakalım haklımıyım değilmiyim

  20. #40

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Katılıyorum, Honda uyanıklık yapıp fiyatı Transalp ile aynı tutacaktır.

    NC700X'i enduro olarak görmemek lazım, daha çok touring motor havası var. Kawasaki Versys sınıfında bir motor bence.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)