Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Bugun Süper Bir Tanışma Gerçekleştirdim :)

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    kujumax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Kuşadası (09), Rize (53)
    Motosikleti
    Fazer Fz6 ( 2006 ) Beyaz
    Herkese iyi Aksamlar bugun aksam 10:30 Gibi Kuşadasında 2 motor 4 arkadas geziyorduk sahilde duralım oturalim filan dedik ve tam durdugumuz yerde 01 plaka bir abi duruyordu belliydi uzun yoldan geldigi hemen motorcu dayanısması die selam verdik başladık muhabbete sonra sordugum takildiginiz site filan varmı die sans budurki bizim sitede motosiklet.net takiliyormus Nick Sordugumda KarKavPor Dedi Ama Arama Yaptım Bulamadım Sanırım Yanlıs Söyledi :(

    Abinin Hikayesi kısaca anlattı adanadan yola cıkmıs 10 gün önce 30 gün gezicekmiş yıllık iznine ayrılmıs Ybr 2009 model full Motoru Farket sistemi ile donatılmıs bir motoru vardı. motorunu filan tanıttı 26.000 km olmasına ragmen Motor mükemmel birşeydi hayran kaldik abi uzun yol problemlerini vs anlattı güzel bir tanışma oldu .

    Motosiklet.net kullanıcıları kanları birbirini çekiyor resmen

    Tanıyan varsa Bi İletisim bilgisi verirse sevinirim

    nick acılımı kavunkarpuzportakal'mış
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    safakk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2011
    Şehir
    İzmir/Ankara
    Motosikleti
    Honda CB
    herkes bir gün mt li olacak

  3. #3
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    nick açılımı senin söylediğine göre karpuzkavunportakal olması gerek KarKavPoryoksa nicki KavKarPor olmasınneyse şaka bi yana iyi denk gelmişsiniz tek başına mı geziye çıkmış?

  4. #4
    kujumax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Kuşadası (09), Rize (53)
    Motosikleti
    Fazer Fz6 ( 2006 ) Beyaz
    Evet Tek Basına Vstorm alıcakmıs hatta bir aya kadar belki adanadan tanıyan cıkar die konuyu actım acılımı tam yazamamıs olabilirim
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur

  5. #5
    onur35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2009
    Şehir
    İzmir/Çeşme
    Motosikleti
    YAMAHA XT660X
    Adada havalar nasıl bu aralar burasını sel götürüyor ama yarından sonra açacak sanırım belki yolumuz düşer o tarafa,bu havalarda tek başına hemde uzun soluklu gezi yapmak zor iş Adanalı abinin gözü karaymış belliki

  6. #6
    kujumax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Kuşadası (09), Rize (53)
    Motosikleti
    Fazer Fz6 ( 2006 ) Beyaz
    Çok Kötü Yagmur var Motorlarla Pek Gezemiyoruz 2 gündür. hafta sonu yarışta olucam ama haftaya beklerim hem açık olması bekleniyor havaların.
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur

  7. #7
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    ben ADANA'danım,25 yıldır motosiklet sürücüsüyüm,yıllardır da bu siteye üyeyim,böyle nickli birini duymadım da görmedim de.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  8. #8
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ADANA'danım,25 yıldır motosiklet sürücüsüyüm,yıllardır da bu siteye üyeyim,böyle nickli birini duymadım da görmedim de.
    en yetkili ağızdan bilgi almak da güzel oluyor yani
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  9. #9
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F
    eyvallah sencerim.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  10. #10
    kujumax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Kuşadası (09), Rize (53)
    Motosikleti
    Fazer Fz6 ( 2006 ) Beyaz
    Valla bilmiyorum Bakalim Belki Buluruz
    (K)aza (A)nında (S)eni (K)orur

  11. #11
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Biz de Adriana Lima falan sanmistik :p


    BLUE MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)