Motosiklet Tasarımlarınız
-
01 Aralık 2006, 18:19
#121
Arkadaşlar hepinizin fikrine saygı duyuyorum, bu sadece bir tasarım, yani dahada geliştirilebilir.
Nevzat kardeş, motora biniş konusunda haklısın, bahsettiğin biniş şekli zaten en mantıklısı ama en kolayı değil. Özellikle Bayanlar, yaşlılar, şişmanlar, etekliler, testtürlüler falan senin dediğin şekilde binemiyorlar onu ancak bizim gibi delikanlılar yapabilir. Bu tasarım ise tam onlara göre. İkidebir in bin yapmak zorunda olan insanlar içinde rahattır.
Görkem kardeş, arka boşken, biraz garip görünebilir tabi ama o koltuk sırtlığı olduğu gibi yatırılabiliyor ve yolcu bindiği zaman tam olarak dolacaktır arka, bir suzuki yapacak olsa dandik koltuk yapmaz değil mi, sen bilirsin yinede yani dahada geliştirilebilir.
Benim amacım insanların kafasında bir fikir oluşturabilmek, patent falan alamam tabi de en azından bunu görenlere belki ilham kaynağı olur ne dersiniz. Böyle bir model tam bana ve eşime göre, arkadaki yolcu benim için önemlidir. Madem scooter, o zaman otomobil rahatlığı olsun değilmi ama
Reklamlar
-
01 Aralık 2006, 18:25
#122
www.ahmetusta61.blogspot.com
ÇILGIN MOTORCU
-
01 Aralık 2006, 18:40
#123
güzel bir tasarım tebrikler
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
-
01 Aralık 2006, 21:01
#124
güzel olmuş ama başlığı değiştirmelisin burgman 250 yerine burgman 400 e kotlk tasarımı yaptım yazabilirsin mesela emeğe saygı teşekkürler.
-
01 Aralık 2006, 21:54
#125
EXSELANS adlı üyeden alıntı
güzel olmuş ama başlığı değiştirmelisin burgman 250 yerine burgman 400 e kotlk tasarımı yaptım yazabilirsin mesela emeğe saygı teşekkürler.
kardeş, başlık değiştirilir mi acaba ? onu bilmiyorum
-
01 Aralık 2006, 22:25
#126
bacak demıre carpar ve okadar yuksekte artçının en ufak hareketi motorun dengesini bozar
-
01 Aralık 2006, 22:28
#127
[url]http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=23339[/url] :rendeer: artvin borçka
-
01 Aralık 2006, 22:39
#128
Forumdan Uzaklaştırıldı
valla süper bişey olmuş bu, motorda değil arabada gibi hisseder insan kendini
-
01 Aralık 2006, 22:39
#129
wanahakaloogi adlı üyeden alıntı
bacak demıre carpar ve okadar yuksekte artçının en ufak hareketi motorun dengesini bozar
kardeş, o gördüğün fotoğrafın gerçek ölçülerinden ve gerçek oturma yüksekliğinde hiçbir farkı yok. Yani gerçeğindede sürücü ve yolcu aynı milimetrelerde oturuyor. Oturma pozisyonu kesinlikle gerçeğinden farlı değil, sadece şekil itibariyle sana öyle geliyor. Yani orada ne olmuş ? gerçek koltuğa ortadan büyük yarık açılmış ve sırtlık monte edilmiş, yani denge, oturma, merkez olayı kesinlikle değişmemiş her şey aynı.
-
02 Aralık 2006, 04:50
#130
Bence çok şık...arka koltuk katlanabilir olsun katılıyorum...
-
02 Aralık 2006, 06:30
#131
Süper, bence tasarım yarışmalarına yolla derim...
...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
...55VATAN41MEKAN...
-
02 Aralık 2006, 20:39
#132
Forumdan Uzaklaştırıldı
valla dostum hep eleştiriyorum gibi gelicek sana ama, ben düşündüğüm şeyleri yazıyorum.... eğer rahatsız olursan cidden bu msjlarımı silerimm...
bence motor kullanırken sırtımızı koltuk gibi bir nesneye dayamak yanlış olur. neden derseniz:= motorda ani ve sert yan rüzgar aldığımızda, rüzgar yönüne doğru vücudumuzu yani belimizin üst kısmını yatırırız, ki motor rüzgarla şerit değiştirmesin... veya önüzümde bir çukur var ve kısa sürede motorun yönünü değiştirmek için, motor üzerinde sağa veya sola bel üst kısmını yatırıp birde direksiyonu kullanarak hızlı bir şerit değiştirmek mümkündür... fakat sen sırtını dayayıp, sabit tutup şerit değiştirmeye çalıştığında bu birazdaha uzun zaman alıcaktır. sonucta denge kurup yol alıyoruz...
sırtımızı yaslamak bence sakıncalı fakat bu rider için geçerli, arkadaki yolcumuz zaten herzaman patates çuvalı gibi olmalı, onun sırtını yaslaması sorun olmaz, zaten onun hareket etmesi bizi yorar.. fakat riderın sırtını yaslaması bence ii sonuçlar doğurmaz... bence en fazla belle destek vericek kadar bir minder rider a yeter daha fazlası motorun kullanımı zorlaştırır...
saygılar, benimde çorbada tuzumun olmasını isterim.. umarım yeni burgman daha kullanılışlı bir dizynda çıkar...
-
02 Aralık 2006, 20:46
#133
güzel olmuş eline sağlık.
peki.. varmı bunu yapabilecek ustaların üstadı?
[RIGHT][B][I][SIZE="2"][COLOR="Silver"]..[COLOR="Gray"]::[COLOR="DimGray"]TO[COLOR="Black"]L[COLOR="DimGray"]GA[COLOR="Gray"]::[COLOR="Silver"]..[/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/I][/B][/RIGHT]
-
02 Aralık 2006, 21:45
#134
güzel olmus fakat arka kullanilmadigi vakit katlanabilir olsa daha güzel olurdu.
-
02 Aralık 2006, 22:05
#135
Tasarımına saygı duyuyorum.
Bu tür tasarımın benzeri olarak , topcase'i olan motorlar için , topcase arkasına; yolcu için koltuk arkalığı eklenebilir.
-
02 Aralık 2006, 22:10
#136
güzel olmuş ama ortası boş olduğu için pek hoş görünmüyor
-
03 Aralık 2006, 01:23
#137
arkadaşlar fikirleriniz için teşekkürler.
Ama nevzat kardeş, sen sanıyorsunki sürücü sırtını arkaya yaslayacak. Hayır yaslamayacak sürücü koltukta dik oturunca sırtlık zaten belini tutacaktır o biçimde, yani onu arkaya yaslanma değil, dik oturarak arkaya yaslanma olarak düşün. Ayrıca o koltuklar insandan daha küçük, sen sanıyorsunki insan o kolduğun içinde kaybolacak. Bir de ön camı unutuyorsunuz, ön cam zaten düzenli bir hava akışı sağlayacaktır. Ayrıca arkasında topcase olan scooter çok var piyasada, üç kişi binip arkaya arkaya ve birbirlerine yaslanıyorlar bir sorun olmuyor. Sonuçta bu yarış motoru değil, tekerleri küçük bikere zaten hızlı viraj falanda dönemezsiniz, yani ralli yapamazsınız. Bazılarıda orta boşluğun olmasının hoş durmadığını belirtmiş, eğer orta boşluk dolarsa bu koltuk tasarmı hiçbir işe yaramaz çünkü amaç bayanların, yaşlıların falan rahat binebilmesi için ayaklarını o boşluktan rahatça arka tarafa atmaları.
Yinede fikirlerinizi bekliyorum, sonuçta bu yapılmış bir şey değil, yani olumlu olan bir şey varsa uygulayabiliriz.
sevgiler ....
-
03 Aralık 2006, 05:09
#138
bence arka koltuktan uzatılıp üstünü kapatsak daha sonrada yaptıgın arka koltuğada kol dayama yerleri yapıp makinayıda 650 lik kasasında oynasan bi denemek lazım üstü kapalı burgm.650 deisik olur belki
-
06 Aralık 2006, 23:55
#139
glock adlı üyeden alıntı
bence arka koltuktan uzatılıp üstünü kapatsak daha sonrada yaptıgın arka koltuğada kol dayama yerleri yapıp makinayıda 650 lik kasasında oynasan bi denemek lazım üstü kapalı burgm.650 deisik olur belki
Yok olmaz, o zaman bir özelliği kalmaz.
Motosiklet, scooter tutkunları için en fazla bunu yapabiliriz.
-
07 Aralık 2006, 00:15
#140
harbiden süper olmuş dedigi gibi bide kolluk olsa tamam dır .
paylaşımın için saol..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler