Hyosung gt250r yeni başlayanları zorluyor
-
Reklamlar
-
güzel yazı olmuş bence hyosung sadece geçiş motoru olarak değilde 250cc bana yeter gösterişli bi motor olsun diyenler içinde tercih edilebilir bi motor olmuş.honda ve kawasaki ise daha dik oturuş pozisyonuyla uzun yolda belinizi ağrıtmadan dolaşabilceğiniz bi motor diye düşünüyorum ama hiçbirinide sürmedim
gt250r ın tek sorunu kanuni etiketinde satılmasıdır
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
-
Felon adlı üyeden alıntı
güzel yazı olmuş bence hyosung sadece geçiş motoru olarak değilde 250cc bana yeter gösterişli bi motor olsun diyenler içinde tercih edilebilir bi motor olmuş.honda ve kawasaki ise daha dik oturuş pozisyonuyla uzun yolda belinizi ağrıtmadan dolaşabilceğiniz bi motor diye düşünüyorum ama hiçbirinide sürmedim
gt250r ın tek sorunu kanuni etiketinde satılmasıdır
Teşekkür ederim bir yararım dokunduysa ne mutlu bana
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
bence de gt 250 r yeniden tasarlanmış gibi yakışıklı olmuş hiç tarzım degiill fakat beğendim peki acaba bunun ss değil de naked olanın da yeni bir şeyler varmı tasarım makyaj gibi bilginiz varmı?
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
bence de gt 250 r yeniden tasarlanmış gibi yakışıklı olmuş hiç tarzım degiill fakat beğendim peki acaba bunun ss değil de naked olanın da yeni bir şeyler varmı tasarım makyaj gibi bilginiz varmı?
Üzgünüm ama yok sanırım arkadasım :(
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
Goktug adlı üyeden alıntı
Üzgünüm ama yok sanırım arkadasım :(
ne yapalım sağlık olsun önümüzde zaman var bizde yamaha mt 3 bakarız ondada yedek parça sıkıntısı olacaktır diye düşünüyorum
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
F54 adlı üyeden alıntı
ne yapalım sağlık olsun önümüzde zaman var bizde yamaha mt 3 bakarız ondada yedek parça sıkıntısı olacaktır diye düşünüyorum
Sanmıyorum çünkü o motorun üretimi 2009 da bitti bir üretici üretimi durun motosikleti icin elinde hazır 10 sene parça bulundurmak zorundadır tek sorun biraz zaman alabilir 4-5 gün kadar gelmesi parçanın
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
çok güzel yazı olmuş ellerin dert görmesin
doğru tesbitler de bulunmuşsun.
-
-
Şu yazıları Türkçe karakterler kullanarak yazsanız da biz de zorlanmadan okusak.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
desert3737 adlı üyeden alıntı
arkadaşım kusura bakma ama ben aynı fikirde değilim seninle. bozulacakmış, krank sorunuymuş... şehir efsanesi onlar. 600lükler 1000likler neden krank sorunu çıkarmıyo? çünkü limitlerde kullanamazsın da ondan. daha tecrübeli bazı üstadlarımız onların da limitlerde kullanılırsa normal bir şekilde krank sorunu çıkarabileceğini yazmışlardı foruma. hyoyu alan son vites redline yapıyo sonra krank sorunu!!! yok böyle bir şey. akıllı kullanılanda hiç bir sorun olmaz. ben bir sene bindim oradan biliyorum.
Ayrıca
On çift disk avantajı ilede diğer karsilastirildigi motorlardan bir artısını oluşturuyor tabi bu demek degilki kawasaki veya Honda one tek disk koydu onlar dandik durmuyo böyle bir şey soz konusu olamaz o yılların motoru kawasaki ve Honda tasarlayanlar onu kesinikle dusunmustur ama bu çift disk insana bir rahatlık sağlıyor buna da karşıyım. bu fikre göre en eski olanın en kaliteli olması gerekir. öte yandan hyosung tek disk koysa diğerleri çift koysa kimse demediğini bırakmazdı. peki şimdi niye onların bir bildiği vardır diyoruz??? sizce bir tezat değil mi bu? benim canımın sıkıldığı nokta hiç bilmeyen ama hyoya özenen insanların böyle yazılardan sonra hyoya negatif yaklaşmaları. forumda bir arkadaşımız bmw ve borusan hakkında çözülmeyen problemlerle ilgili uzunca bir yazı yazmıştı. biz şimdi bmw kötüdür mü diyeceğiz peki? bi kaç kişinin başına gelen hadise kesinlikle kronik sorun olarak lanse edilemez.
lütfen yanlış anlama. bunları seni kırmak için söylemiyorum ama ortaya çıkan ürünü de biraz insaflı değerlendirelim. japonsa iyidir başka uzak doğuludan hayır çıkmaz mantığını bırakmalıyız bence.
Ben olabildiğince hyosungu savundum aslında dikkat edersen ve hyosung 2006 kasalarında ozellikle bu krank sorunu yüzünden çok zor günler geçirdi hadi diyelim sürekli redline kullanıldığa krank sorunu çıktı peki ya Honda veya kawasaki su güne kadar en fazla 2 kiside rastlanmalıdır bu soruna Buda Honda ve kasakinin hyosungdan daha kaliteli olduğunun bir göstergesi elbette Japonlar hariç hiç bir uzakdoğu ülkesi bişeyi bile beceremez demiyorum beceriyorki hyosung var ama hiçbir zaman bır suzuki yamaha kawasaki Honda gibi olamaz hyosung
Benim çok yakın bir arkadasimda sorulmuş 125 rs var ve hız tutkunu motorda 2. Viteste yuksek devirlerde giderken vites küçültmeyi ve sürekli son devirde kullanmaya bayılıyor fakat su güne kadar 1 sene oldu motoru alalım tek bir krank sorunu çıkartmadı haykırdık adamda ben krank sorunu cozuldumu peki hyosungdan duyunca hiç tepki göstermedi sadece eski modellerde olusan hata giderildi ypeni bir krank yerleştirildi motosikletlere dedi
Su disk meselesine gelirsek bilindiği üzere kawasakinin ve hondanin ismi altında çalışan milyonlarca insan var her bir motorun tasarımı ayrı ayrı testlerden geçiyor yüzlerce prof tarafından onaylanıyor yüzlerce motor hurda oluyor ufak bir tasarım icin bile yıllarca ugrasiliyor o fabrikalarda peki ya hyosung ??? Çok isterim aynı demeyi ama fabrikası hondanin fabrikasının yannda gece kondu gibi kalıyor ve altında çalışan işçi sayısı hondanin ve kawasakinin yanında onemsenmiycek kadar az tasarım adına çalışanda pek bir insan yok en basit ornegini motorun bir kopya olmasında bulabilirsin on tasarımını ve yan tasarımını tamamen ducatiden almıştır hatlarının keskinliği bizlere suzukinin gsxr serisini hatırlatıyor peki ya bu yeni kuyrukta neyin nesi sanki bir er serisi kawasakiden koparilip gtr250 ye uygulanmış gibi
Bu disk meseleside aynı Honda milyonlarca test sonucu bu kanıya varirken hyosung olabilecek en iyisini yapmış hiç kasmamış görüntü acisindansa fena olmamış tabi dikkat ettiysen bende öyle yazdim
Unutmadan birde kimse sanmasının kawasaki ve Honda mükemmel 8-10 bin tllik motordan asla mükemmel bisey beklemeyin bişeyi iyidir bişeyi kötüdür her vasıtanın açık bir yani vardır, vardır ki model satsın eğer mükemmel bisey kusursuz bisey yaparlarsa o kasayı makyajliyinca satmaz
Gülü seven dikenine katlanır 3 motorunda kullanım yeri ayrı hadi hondayı geçtik diyelim kawasaki ve hyosungun detaylica acikladim diye düşünüyorum kimse negatif bakmamalı ben hyosungun gayet övdüm yazımda ve insanlar bu yazılara göre değil kendi test sürüşlerine göre motor almalı bu bir zevk meselesi beklentiler farklıdır
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Şu yazıları Türkçe karakterler kullanarak yazsanız da biz de zorlanmadan okusak.
Apple larin akıllı sözlüğü yüzünden böyle oluyo her kelimeye müdahale ediyolar kapatmayı bulamadım kusura bakma türkce ancak bu kadar çıkıyor
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
Düşünmen yeter. Bu arada endurodan süpersporta geçmeye niyetim yok. Şu yolların haline bak. E5 bile çukurlar, zeminde 2-3 farklı asvalt yüksekliği falan. Korkutuyor açıkcası.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
Görünüm olarak her türlü Hyosung!
-
Hyosung'un sarısı çok tatlı hem de 250 olmasına rağmen grenajları falan bayağı litrelikmiş gibi duruyor. Ön farlar da aynı bir güzel.
Türkçe giderse, Türkiye gider!
-
TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı
Düşünmen yeter. Bu arada endurodan süpersporta geçmeye niyetim yok. Şu yolların haline bak. E5 bile çukurlar, zeminde 2-3 farklı asvalt yüksekliği falan. Korkutuyor açıkcası.
Türkiyede akıllı bir motorcunun yapması gereken son hız 150 olmalıdır çünkü en ufak bir çukurda ss lar çok rahat yalpalayabilir ve zor anlar yaşatabilir gecen ay E5 e hiç bir uyarı tabelası olmadan tümsek sermişler nedenide yolun o kısmı çatlamış insan düz birsey serer yere koca tümsek sermisler 3 seritlik
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
-
ben de tüm bu açıklamalarımı kullandığım için yaptım . "ama hiçbir zaman bır suzuki yamaha kawasaki Honda gibi olamaz hyosung" demişsin belki şu an öyle değil ama kesinlikle harika alet. bu tip cümleler de bir ön yargı ifadesi bence. malum japonlara da bunlar söylenmişti vaktiyle. o yüzden kullanıp yorum yapmak en iyisi. fark ettiysen hiç görmediğim honda hakkında ben bir yorum yapmadım. tekrar söylüyorum iğnelemek için söylemedim ama Sezar'ın hakkı Sezar'a
"cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...
-
Hangi bilgi ve hangi tecrübeyle bu konuyu açtın açıklar mısın?Bu 3 motoru test ettin mi,hepsini kullanıp mekaniğini inceledin mi?İnternetten ya da başkalarından duyduğun şeyleri birleştirip konu açmışsın ama yetersiz olmuş.
-
o beyaz motorun markası st kanuni değil mi ?
can't be worried about that shit. life goes on man.
-
Gel gelelim performans ve sağlamlığa ben bu güzel yorumları duymama rağmen açıkcası hyosung gt250rdan hala korkuyorum çünkü kız arkadasınızı aldiginizda arkanıza aniden motorun bozulması planda olmayan biseydir veya kız arkadasında hava atarken devirleri zorladığı krank kılınızın kırılması gercekten kötü bir durum yaşatır sizlere
Yapma be hocam. Bırakın bu önyargıları millet tutturmuş bi krank kırma diye gidiyor. Öyle kız arkadaşınla giderken motorun krank kırmasından çok artçını riske atmak daha kötü bi durum bence. Motoru pekmezi akana kadar zorlarsanız japonu da çinliside krank da kırar kol da çıkartır yani kullanım şekli ve altınızdaki motorun limitlerini bilmeniz gerekli 250 cc bir motordan alacağınız performans bellidir sınırları zorlamanın alemi yok daha fazla güç istiyorsanız 600 alın 1000 alın kesmediyse 1300 alın
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
-
::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer
GÖKTUĞ TÜREL
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)