Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Hyosung gt250r yeni başlayanları zorluyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Cogumuzun bildigi gibi hyosung yeni 2011 kasasında gt 250r in kuyruk kısmını tamamen yeniledi her ne kadar bu kuyruk kawasakiden çalınmış on tasarımda ducatiden kopyalanmis gibi dursada o süper egsozuyla motor eşsiz bir ss havasına sahip olmuş ve bence hyosung tekraren gösterişli 250cc ss yapmayı basarmış

    Yeni motorsiklete basliycak olan bilgili arkadaşların yani 600ccden önce emniyet ve kabiliyetlerini geliştirmek icin 125 veya 250 cc den basliyan arkadaşların kafası galiba bu motor yüzünden su günlerde çok karışmış durumda

    Herkesin bildigi gibi hyosung = krank sorunuydu ama duyumlarına göre bu motorsiklette bu sorun tamamen sona ermiştir daha yeni inceleme şansım oldu motoru ve ilk düşüncem bu motor 250 cc mı oldu dış görünümü gercekten çok dolgun ve selede oturuş pozisyonu ve kullanılış bakımından bir sonraki motorunu bir ss düşünenler icin mükemmel gibi

    Cogunlugun akında olan soru sanırım hyosungun dısı seni ici beni yakar sorunu evet cogunlugun ortak fikri egsoz hariç mükemmel görünümlü bir motor fakat motoru ve elektrik sistemi

    Galiba bu motorda hyosung bu sorunlarida ortadan kaldırmış kullandığım kadarıyla eskiden sınırlarının zorlanmasını sevmeyen bu hyosung gt şimdi sınırlara daha çok yaklaşmış elbetteki bir kawasaki ninja kadar seri veya bir Honda Cbr kadar sağlam değil ama bu motor kısa süreli alışma motoru olarak kullanicak kisiler icin mükemmel bir şans elektrik sisteminde söylenene göre bir kaç degisiklik yapılmış ve eski sorunlardan eser yokmuş

    On çift disk avantajı ilede diğer karsilastirildigi motorlardan bir artısını oluşturuyor tabi bu demek degilki kawasaki veya Honda one tek disk koydu onlar dandik durmuyo böyle bir şey soz konusu olamaz o yılların motoru kawasaki ve Honda tasarlayanlar onu kesinikle dusunmustur ama bu çift disk insana bir rahatlık sağlıyor bir diğer iyi yani ise resmen 250 cc Honda ve kawasakinin yanına konulduğunda gerek arkadan gerek onden tek cılız durmayan motor olması

    Lastik ebatları acısından göz ardı edilmiycek bir avantaja sahip olan Kore malı motorsiklet diğer japon arkadaslarından kendini ayırıyor

    Şimdi soruna gelelim cogu insanı ozellikle cebinde 8-10 milyar parası olan ve 250 cc kendini egitme ve trafiğe alışmak isteyen genc kullanıcılar icin akla gelen uç motosiklet var

    Kawasaki ninja 250

    Honda Cbr 250r

    Hyosung gt250r

    Peki ya hangisi

    Açıkcası ben kiyaslarken zorlanıyorum çünkü hyosung ayrı bir sınıf motorsiklet yapmış sanki diğer iki motorsikletin yanında babaları gibi dürüyor

    Gel gelelim performans ve sağlamlığa ben bu güzel yorumları duymama rağmen açıkcası hyosung gt250rdan hala korkuyorum çünkü kız arkadasınızı aldiginizda arkanıza aniden motorun bozulması planda olmayan biseydir veya kız arkadasında hava atarken devirleri zorladığı krank kılınızın kırılması gercekten kötü bir durum yaşatır sizlere

    Performans acisindansa herkesin düşüncesi tabimize kawasakidir 33hp lik eşsiz ninja imzalı motoru ile diğer 250cc arkadaslarınıza aynadan bakmanız icin ilk adımı oluşturuyor

    Sağlamlık konusunda Honda ve kawasakinin yanına kaylasamiycak olan hyosung bu kategoride rakiplerinden geride kalıyor

    Fakat öğrendiğime gore hyosung süzülmüş motor imal editimiz buna çok sasirdim

    Sıralama yapmak gerekirse

    Kawasaki
    Hyosung
    Honda


    Cogunluk abs gelsin diyor Honda icin fakat inanın bana ozellikle İstanbul gibi bir yerde abssiz olanı fazlasıyla yetiyor

    Eğer bir yere giderken herkes dönüp size ve motorunuza baksın istiyorsanız ve Buda ne böyle demesiniz istiyorsanız birde motorsikleti 6ay gibi kisa süre kullanicaksaniz sonra saticaksaniz hyosungu tercih edin o kadar kısa bir sürede asla sorun çıkartmaz emin olabilirsiniz

    Bu uç motor arasında en gösterişli karizmatik ve yakışıklı olanı tartışmasız hyosungdur

    250cc ss tasarım ödülü bence düşünülmeden hyosungun bu sene

    Yeni başlayan genc sürücüler ilk motor olarak 600cc bir tabut olur sizin icin yavaş yavaş insanlar ilkokul ortaokul lise okumadan üniversiteye gecemiycegi gibi şişede 125 veya 250 cc kullanmadan 600ccye geçmeyin

    İlk motor olarakta kısa alışma süreci icin hyosung ideal geliyor bana

    Kawasaki ve hyosung arasında kısa süre kullanıp saticaksaniz bir secim yapmanız sanırım çok zor

    Herkese saygılar selamlar




    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    güzel yazı olmuş bence hyosung sadece geçiş motoru olarak değilde 250cc bana yeter gösterişli bi motor olsun diyenler içinde tercih edilebilir bi motor olmuş.honda ve kawasaki ise daha dik oturuş pozisyonuyla uzun yolda belinizi ağrıtmadan dolaşabilceğiniz bi motor diye düşünüyorum ama hiçbirinide sürmedim
    gt250r ın tek sorunu kanuni etiketinde satılmasıdır
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  3. #3

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı Felon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    güzel yazı olmuş bence hyosung sadece geçiş motoru olarak değilde 250cc bana yeter gösterişli bi motor olsun diyenler içinde tercih edilebilir bi motor olmuş.honda ve kawasaki ise daha dik oturuş pozisyonuyla uzun yolda belinizi ağrıtmadan dolaşabilceğiniz bi motor diye düşünüyorum ama hiçbirinide sürmedim
    gt250r ın tek sorunu kanuni etiketinde satılmasıdır
    Teşekkür ederim bir yararım dokunduysa ne mutlu bana
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL

  4. #4
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    bence de gt 250 r yeniden tasarlanmış gibi yakışıklı olmuş hiç tarzım degiill fakat beğendim peki acaba bunun ss değil de naked olanın da yeni bir şeyler varmı tasarım makyaj gibi bilginiz varmı?
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  5. #5

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence de gt 250 r yeniden tasarlanmış gibi yakışıklı olmuş hiç tarzım degiill fakat beğendim peki acaba bunun ss değil de naked olanın da yeni bir şeyler varmı tasarım makyaj gibi bilginiz varmı?
    Üzgünüm ama yok sanırım arkadasım :(
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı Goktug adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üzgünüm ama yok sanırım arkadasım :(
    ne yapalım sağlık olsun önümüzde zaman var bizde yamaha mt 3 bakarız ondada yedek parça sıkıntısı olacaktır diye düşünüyorum
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  7. #7

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne yapalım sağlık olsun önümüzde zaman var bizde yamaha mt 3 bakarız ondada yedek parça sıkıntısı olacaktır diye düşünüyorum
    Sanmıyorum çünkü o motorun üretimi 2009 da bitti bir üretici üretimi durun motosikleti icin elinde hazır 10 sene parça bulundurmak zorundadır tek sorun biraz zaman alabilir 4-5 gün kadar gelmesi parçanın
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL

  8. #8

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    çok güzel yazı olmuş ellerin dert görmesin
    doğru tesbitler de bulunmuşsun.

  9. #9
    desert3737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    cbf 150
    arkadaşım kusura bakma ama ben aynı fikirde değilim seninle. bozulacakmış, krank sorunuymuş... şehir efsanesi onlar. 600lükler 1000likler neden krank sorunu çıkarmıyo? çünkü limitlerde kullanamazsın da ondan. daha tecrübeli bazı üstadlarımız onların da limitlerde kullanılırsa normal bir şekilde krank sorunu çıkarabileceğini yazmışlardı foruma. hyoyu alan son vites redline yapıyo sonra krank sorunu!!! yok böyle bir şey. akıllı kullanılanda hiç bir sorun olmaz. ben bir sene bindim oradan biliyorum.

    Ayrıca On çift disk avantajı ilede diğer karsilastirildigi motorlardan bir artısını oluşturuyor tabi bu demek degilki kawasaki veya Honda one tek disk koydu onlar dandik durmuyo böyle bir şey soz konusu olamaz o yılların motoru kawasaki ve Honda tasarlayanlar onu kesinikle dusunmustur ama bu çift disk insana bir rahatlık sağlıyor buna da karşıyım. bu fikre göre en eski olanın en kaliteli olması gerekir. öte yandan hyosung tek disk koysa diğerleri çift koysa kimse demediğini bırakmazdı. peki şimdi niye onların bir bildiği vardır diyoruz??? sizce bir tezat değil mi bu? benim canımın sıkıldığı nokta hiç bilmeyen ama hyoya özenen insanların böyle yazılardan sonra hyoya negatif yaklaşmaları. forumda bir arkadaşımız bmw ve borusan hakkında çözülmeyen problemlerle ilgili uzunca bir yazı yazmıştı. biz şimdi bmw kötüdür mü diyeceğiz peki? bi kaç kişinin başına gelen hadise kesinlikle kronik sorun olarak lanse edilemez.

    lütfen yanlış anlama. bunları seni kırmak için söylemiyorum ama ortaya çıkan ürünü de biraz insaflı değerlendirelim. japonsa iyidir başka uzak doğuludan hayır çıkmaz mantığını bırakmalıyız bence.
    "cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...

  10. #10
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Şu yazıları Türkçe karakterler kullanarak yazsanız da biz de zorlanmadan okusak.
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  11. #11

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı desert3737 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım kusura bakma ama ben aynı fikirde değilim seninle. bozulacakmış, krank sorunuymuş... şehir efsanesi onlar. 600lükler 1000likler neden krank sorunu çıkarmıyo? çünkü limitlerde kullanamazsın da ondan. daha tecrübeli bazı üstadlarımız onların da limitlerde kullanılırsa normal bir şekilde krank sorunu çıkarabileceğini yazmışlardı foruma. hyoyu alan son vites redline yapıyo sonra krank sorunu!!! yok böyle bir şey. akıllı kullanılanda hiç bir sorun olmaz. ben bir sene bindim oradan biliyorum.

    Ayrıca On çift disk avantajı ilede diğer karsilastirildigi motorlardan bir artısını oluşturuyor tabi bu demek degilki kawasaki veya Honda one tek disk koydu onlar dandik durmuyo böyle bir şey soz konusu olamaz o yılların motoru kawasaki ve Honda tasarlayanlar onu kesinikle dusunmustur ama bu çift disk insana bir rahatlık sağlıyor buna da karşıyım. bu fikre göre en eski olanın en kaliteli olması gerekir. öte yandan hyosung tek disk koysa diğerleri çift koysa kimse demediğini bırakmazdı. peki şimdi niye onların bir bildiği vardır diyoruz??? sizce bir tezat değil mi bu? benim canımın sıkıldığı nokta hiç bilmeyen ama hyoya özenen insanların böyle yazılardan sonra hyoya negatif yaklaşmaları. forumda bir arkadaşımız bmw ve borusan hakkında çözülmeyen problemlerle ilgili uzunca bir yazı yazmıştı. biz şimdi bmw kötüdür mü diyeceğiz peki? bi kaç kişinin başına gelen hadise kesinlikle kronik sorun olarak lanse edilemez.

    lütfen yanlış anlama. bunları seni kırmak için söylemiyorum ama ortaya çıkan ürünü de biraz insaflı değerlendirelim. japonsa iyidir başka uzak doğuludan hayır çıkmaz mantığını bırakmalıyız bence.
    Ben olabildiğince hyosungu savundum aslında dikkat edersen ve hyosung 2006 kasalarında ozellikle bu krank sorunu yüzünden çok zor günler geçirdi hadi diyelim sürekli redline kullanıldığa krank sorunu çıktı peki ya Honda veya kawasaki su güne kadar en fazla 2 kiside rastlanmalıdır bu soruna Buda Honda ve kasakinin hyosungdan daha kaliteli olduğunun bir göstergesi elbette Japonlar hariç hiç bir uzakdoğu ülkesi bişeyi bile beceremez demiyorum beceriyorki hyosung var ama hiçbir zaman bır suzuki yamaha kawasaki Honda gibi olamaz hyosung
    Benim çok yakın bir arkadasimda sorulmuş 125 rs var ve hız tutkunu motorda 2. Viteste yuksek devirlerde giderken vites küçültmeyi ve sürekli son devirde kullanmaya bayılıyor fakat su güne kadar 1 sene oldu motoru alalım tek bir krank sorunu çıkartmadı haykırdık adamda ben krank sorunu cozuldumu peki hyosungdan duyunca hiç tepki göstermedi sadece eski modellerde olusan hata giderildi ypeni bir krank yerleştirildi motosikletlere dedi

    Su disk meselesine gelirsek bilindiği üzere kawasakinin ve hondanin ismi altında çalışan milyonlarca insan var her bir motorun tasarımı ayrı ayrı testlerden geçiyor yüzlerce prof tarafından onaylanıyor yüzlerce motor hurda oluyor ufak bir tasarım icin bile yıllarca ugrasiliyor o fabrikalarda peki ya hyosung ??? Çok isterim aynı demeyi ama fabrikası hondanin fabrikasının yannda gece kondu gibi kalıyor ve altında çalışan işçi sayısı hondanin ve kawasakinin yanında onemsenmiycek kadar az tasarım adına çalışanda pek bir insan yok en basit ornegini motorun bir kopya olmasında bulabilirsin on tasarımını ve yan tasarımını tamamen ducatiden almıştır hatlarının keskinliği bizlere suzukinin gsxr serisini hatırlatıyor peki ya bu yeni kuyrukta neyin nesi sanki bir er serisi kawasakiden koparilip gtr250 ye uygulanmış gibi

    Bu disk meseleside aynı Honda milyonlarca test sonucu bu kanıya varirken hyosung olabilecek en iyisini yapmış hiç kasmamış görüntü acisindansa fena olmamış tabi dikkat ettiysen bende öyle yazdim
    Unutmadan birde kimse sanmasının kawasaki ve Honda mükemmel 8-10 bin tllik motordan asla mükemmel bisey beklemeyin bişeyi iyidir bişeyi kötüdür her vasıtanın açık bir yani vardır, vardır ki model satsın eğer mükemmel bisey kusursuz bisey yaparlarsa o kasayı makyajliyinca satmaz
    Gülü seven dikenine katlanır 3 motorunda kullanım yeri ayrı hadi hondayı geçtik diyelim kawasaki ve hyosungun detaylica acikladim diye düşünüyorum kimse negatif bakmamalı ben hyosungun gayet övdüm yazımda ve insanlar bu yazılara göre değil kendi test sürüşlerine göre motor almalı bu bir zevk meselesi beklentiler farklıdır

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:26 ----------

    Alıntı TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu yazıları Türkçe karakterler kullanarak yazsanız da biz de zorlanmadan okusak.
    Apple larin akıllı sözlüğü yüzünden böyle oluyo her kelimeye müdahale ediyolar kapatmayı bulamadım kusura bakma türkce ancak bu kadar çıkıyor
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL

  12. #12
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Düşünmen yeter. Bu arada endurodan süpersporta geçmeye niyetim yok. Şu yolların haline bak. E5 bile çukurlar, zeminde 2-3 farklı asvalt yüksekliği falan. Korkutuyor açıkcası.
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  13. #13
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010
    Görünüm olarak her türlü Hyosung!
    www.motorumla.net

  14. #14
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    Hyosung'un sarısı çok tatlı hem de 250 olmasına rağmen grenajları falan bayağı litrelikmiş gibi duruyor. Ön farlar da aynı bir güzel.
    Türkçe giderse, Türkiye gider!

  15. #15

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı TutkuluAcemi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düşünmen yeter. Bu arada endurodan süpersporta geçmeye niyetim yok. Şu yolların haline bak. E5 bile çukurlar, zeminde 2-3 farklı asvalt yüksekliği falan. Korkutuyor açıkcası.
    Türkiyede akıllı bir motorcunun yapması gereken son hız 150 olmalıdır çünkü en ufak bir çukurda ss lar çok rahat yalpalayabilir ve zor anlar yaşatabilir gecen ay E5 e hiç bir uyarı tabelası olmadan tümsek sermişler nedenide yolun o kısmı çatlamış insan düz birsey serer yere koca tümsek sermisler 3 seritlik
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL

  16. #16
    desert3737 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    cbf 150
    ben de tüm bu açıklamalarımı kullandığım için yaptım . "ama hiçbir zaman bır suzuki yamaha kawasaki Honda gibi olamaz hyosung" demişsin belki şu an öyle değil ama kesinlikle harika alet. bu tip cümleler de bir ön yargı ifadesi bence. malum japonlara da bunlar söylenmişti vaktiyle. o yüzden kullanıp yorum yapmak en iyisi. fark ettiysen hiç görmediğim honda hakkında ben bir yorum yapmadım. tekrar söylüyorum iğnelemek için söylemedim ama Sezar'ın hakkı Sezar'a
    "cemalsafi.org"=> şiirden daha ötesi Üstad Cemal SAFİ...

  17. #17

    Üyelik
    15 Nisan 2010
    Hangi bilgi ve hangi tecrübeyle bu konuyu açtın açıklar mısın?Bu 3 motoru test ettin mi,hepsini kullanıp mekaniğini inceledin mi?İnternetten ya da başkalarından duyduğun şeyleri birleştirip konu açmışsın ama yetersiz olmuş.

  18. #18
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    o beyaz motorun markası st kanuni değil mi ?
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  19. #19
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Gel gelelim performans ve sağlamlığa ben bu güzel yorumları duymama rağmen açıkcası hyosung gt250rdan hala korkuyorum çünkü kız arkadasınızı aldiginizda arkanıza aniden motorun bozulması planda olmayan biseydir veya kız arkadasında hava atarken devirleri zorladığı krank kılınızın kırılması gercekten kötü bir durum yaşatır sizlere

    Yapma be hocam. Bırakın bu önyargıları millet tutturmuş bi krank kırma diye gidiyor. Öyle kız arkadaşınla giderken motorun krank kırmasından çok artçını riske atmak daha kötü bi durum bence. Motoru pekmezi akana kadar zorlarsanız japonu da çinliside krank da kırar kol da çıkartır yani kullanım şekli ve altınızdaki motorun limitlerini bilmeniz gerekli 250 cc bir motordan alacağınız performans bellidir sınırları zorlamanın alemi yok daha fazla güç istiyorsanız 600 alın 1000 alın kesmediyse 1300 alın
    2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125

  20. #20

    Üyelik
    20 Mart 2011
    Motosikleti
    Hyosung GT250R '11-Vespa ET4 '01-Mondial 150ZC '09
    Alıntı recoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi bilgi ve hangi tecrübeyle bu konuyu açtın açıklar mısın?Bu 3 motoru test ettin mi,hepsini kullanıp mekaniğini inceledin mi?İnternetten ya da başkalarından duyduğun şeyleri birleştirip konu açmışsın ama yetersiz olmuş.
    Hyosungu bugün kullandım ve test etme imkanım oldu
    Kawasakiyi neredeyse her hafta 10 dakikada olsa kullanabiliyorum
    Cbr a gelince fuar sonrası mutluhan da test surusundeydim ve hiç beğenmedim Honda bu sefer istediğini yapamamış

    Umarım soruların yanıt bulmuştur bu kadar tepkili yaklaşmana gerek yoktu bence soruların asılsız ve boş belki sana gore yetrsiz bı yazı olmuş umarım daha iyisini yazabilirsin

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:49 ----------

    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel gelelim performans ve sağlamlığa ben bu güzel yorumları duymama rağmen açıkcası hyosung gt250rdan hala korkuyorum çünkü kız arkadasınızı aldiginizda arkanıza aniden motorun bozulması planda olmayan biseydir veya kız arkadasında hava atarken devirleri zorladığı krank kılınızın kırılması gercekten kötü bir durum yaşatır sizlere

    Yapma be hocam. Bırakın bu önyargıları millet tutturmuş bi krank kırma diye gidiyor. Öyle kız arkadaşınla giderken motorun krank kırmasından çok artçını riske atmak daha kötü bi durum bence. Motoru pekmezi akana kadar zorlarsanız japonu da çinliside krank da kırar kol da çıkartır yani kullanım şekli ve altınızdaki motorun limitlerini bilmeniz gerekli 250 cc bir motordan alacağınız performans bellidir sınırları zorlamanın alemi yok daha fazla güç istiyorsanız 600 alın 1000 alın kesmediyse 1300 alın
    Yazımın basında ilk defa trafikte motor kullanmaya basliycak genc sürücüler icin yazmıştım ben aslında 250cc icin ama su bir gercekki 2006-2007 kasaları hiç sağlam degildi ama bayiideki adamında söylediğine gore sanırım daha sağlam bir krank mili yapmışlar motorun bir ömrü vardır ben hiçbir motoru savunmuyorum bu yazıda hepsi güzel ama sağlamlık konusunda herkesin tek bir fikir olması gerekiyor hyosung bir Honda veya kawasaki gibi sağlam ve sağlıklı bir motosiklet üretemedi daha kawasakiyi ve hondayi pistte sınırlarına kadar zorlasaniz ilk önce hyosungun pes ettigini görürsünüz diye düşünüyorum zaten bayiideki adamda kawasaki tabi daha sağlam daha ömürlü bir motor ama fiyat acısından aralarında 2-3 bin goye yakın para oynuyor dedi yani bunu hyosungun satıcısı bile onayladı
    ::tutkuy:: ::thanks: ::cheeeeer

    GÖKTUĞ TÜREL


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)