Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

süper sport teknik veri kandırmacası

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    arkadaşlar bu konu uzun zamandır aklımada takılı kalıyordu bugüne kısmetmiş


    bütün 1000 cc lerin teknik verileri yazılırken bazı markalar kuru agırlık belirtirken bazıları
    Yaş ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 206 kg gibi belirtiyor.
    bunun farkına varmayan bizler burda forum sitesinde 250 cc motor 169 kg gelince aa.. cbr 600 rr kilosunda diyoruz.

    yanlış bilmek yerine ögrenelim. 4 japon motorsikletin teknik verilerinden alıntılar.


    yamaha r1=
    Yaş ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 206 kg 182 hp

    suzuki gsxr 1000=
    yaş ağırlık 205 kg 185 hp


    kawasaki zx10-R=
    yaş ağırlık 208 kg 188 hp


    honda 1000 rr=
    yaş mı? kuru mu belli degil 199 kg 172 hp



    honda nın sıvı ağırlıklarını kg olarak yansıtmadığına inanıyorum. yoksa en hafif motor suzuki diye biliyorum. yanlış mı?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

    şimdi dergileri karıştırdım.

    2008 yılında yamaha r6 163kg dan bu gün 2010 yılındaki dergide 189 kg olarak belirtiliyor.



    2005 yılında zx6 kuru 164 kg iken
    2010 yılında yaş 191 kg denmiş

    ama honda hep kuru agırlıklarını belirtmiş.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Hakki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2005
    Motosikleti
    var
    2010 modellerde en hafif 1000cc SS honda 1000RR'dır
    199 kg yaş agırlıktır

  3. #3
    106GT! - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2009
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    16 Fireblade SP Repsol...
    Hatta çoğu insanda hondanın bu hafifliğne şaşıp kalmıştır
    GT! ...

  4. #4

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    honda motorsiklet kullananlar bende dahil olmak üzere hep reklam yapmayı seviyoruz.
    aslında honda bize bu reklamdan dolayı pay vermesi lazım. satışta bizimde payımız var.

    honda nın parça fiyatının yüksekliği karşısında bile biz buna bir kılıf uydururuz.

    yıllarca honda kullandım. o kadar da övgüyü malesef hak etmiyor. bir yamahadan yada kawasakiden farklıymış gibi lanse edilmesin. sadece parça fiyatları çok pahalı okadar.

  5. #5
    mogli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2009
    Şehir
    İzmit-İstanbul Otobanı
    Motosikleti
    Fazer1000 - F650 GS
    250 cc motosikletin 1000likle 600 lükle aynı ağırlıkta olmasına neden şaşırıyorsunuz ki?

    Sonuçta SS dediğiniz makinalarda ciddi malzeme ve mühendslik kalitesi söz konusu. Ona göre fiyatı ve kalitesi var. Ama ninja 250 ya da bir hyosung ın malzeme kalitesini ne 1000rr la ne de ZX le kıyaslayamazsınız. Şasi malzemelerinden tutun da plastik kalitesine kadar farklı.

    Zaten o mantıkla düşünürsek 250 cc 100 kg altında special SM ler var. Kıyaslarken bazı ayrıntıları göz önünde bulundurmak gerek, sizin de dediğiniz gibi.

    Ama kuru ve yaş ağırlık belirtmek bir aldatmaca sayılmaz. Hatta bunları belirtme zorunluluğu bile yok firmaların. Sadece makina mühendisleri odasına başvuruda izin için belirtiliyor sanırım. Ruhsatlarımızda yazan ağırlıkların kaçı doğru ki? Benim motorum ruhsatta 5 bg görünüyor. (Z750s 110 bg )
    Motosiklet bir ULAŞIM aracı değil bir İSYAN aracıdır!
    Her şeyin Aslı Güzeldir!
    Ömürüm boyunca hatırlanacaksın aYe...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)