Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ninja 250 r hakkında yorumlarım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Uzun zamandır motorsiklet tutkunu olarak çok çeşitli motorsikletlere bindim.
    şimdi ise onca 600 lük 1000 liklerden sonra ekonomik olsun diye sym hd 200 motorsiklet aldım. çok da memnun olarak 12 bin km bindim. fakat arkadaşlarım hep bana ss yakıştırdılar. hep sym ye binerken burun kıvırdılar. bende peki dedim en küçügünden ninja 250 r aldım.
    öncelikle süper sport gibi görünen bu motor süper turing rahatlıgında bir direksiyona ve süspansiyona sahip.
    fakat 2 kişi kesinlikle rahat degil aynı r makina gibi direksiyon turu var.
    virajları 600 lük makinadan daha üstün kilo farkı buna büyük bir etken
    sıvı agırlıkları ile motor 170 kg
    yüksek süratlerde 170 180 km hızlara çıkınca dengede bir bozukluk olmuyor.

    düz yolda 165 km hızı her zaman görmek mümkün
    motor alt devirlede 4 bin devir aralıgını geçtikten sonra 6. vitese atıp yolunuza devam edebilirsiniz. hatta 60 km geçtiyseniz yokuşlarıda bu vitesle çıkmak mümkün
    hızlanma golf 1,6 araç gibi 50 hp bir er 5 gibi yola atlama yok
    görüntü çok diri ve büyük motorsiklet gibi hatta er 6 n den daha büyük gösteriyor.
    uzun yolculuklarda ezilmiyor. araç sollamalar rahat ve güvenli
    yakıt ortalama 1 lt ile 25 km

    hayasung gtr ile kıyasladığımda motor sesi ninjanın daha bir tatlı ve haysung daki gibi bir vibrasyon ve bagalit aksamından gelen zarıltılar yok
    süpansiyon ve kullanım rahatlıgı ninjada yüksek
    ikinci elleri çok hızlı yüksek fiyatta alınıp satılmakta 8500 civarına peynir ekmek gibi satılıyor. alıcılar genelde yeni başalayan tecrubesi az olan gençler ve aldıgının ertesi gün motoru düşürüyorlar[


    <a href="http://www.ressim.net/show.php/2250423_sahibinden-pic-0006.jpg.html"> < img src = " http://ressim.net/a/upload/592c35c6.jpg "Title = " Free Image Hosting sitede "border = "0" /> </ a>


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    virajları 600 lük makinadan daha üstün kilo farkı buna büyük bir etken

    su kısmını bıraz daha acıkalrmısınız ?
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  3. #3
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    virajları 600 lük makinadan daha üstün kilo farkı buna büyük bir etken

    su kısmını bıraz daha acıkalrmısınız ?
    O biraz iddialı olmuş gibi, bence vfr(250kg)'nin viraj kabiliyeti ninjaya göre daha üstün, durma hızlarındaki manevralara dikkat etmek gerekiyor sadece
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  4. #4
    volkanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2009
    Motosikleti
    Ford Fiesta 1.5 2013
    çok güzel bir yorum olmuş
    bilgilendim
    ben de yeni kullanıcıyım
    teşekkürler

  5. #5

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    viraj deyince 180 dönülen virajlardan bahsetmiyorum.40 km hızla dönülen virajlardan bahsediyorum ki
    vfr 800 ile uzun aralıklı bol virajlı 80 km hızı geçemeyen bir yolda ninja 250 yarış etse ninja 250 vfr ye fark atar. yada başka bir 600 lük motora üzerindeki binicilerin de aynı oldugunu düşünürsek ninja daha iyi viraj çeker. çünkü firen basıp 250 kg agırlıgındaki motoru yavaşlatıp virajı ayarlayıp tekrar hızlanma derken motorun gücünden dogan dengesizlikler teker kayması durdurmadaki irkilme virajları yavaşlatırken hafif olan bu ninja bazı yerde sadece gazı salmak bile yetecektir.

  6. #6
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    kardeş hayırdır motosikletini satılığa mı çıkaracaksın
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  7. #7
    Potenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bmw S1000 RR HP4 & Aprilia Sr150 2T
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj deyince 180 dönülen virajlardan bahsetmiyorum.40 km hızla dönülen virajlardan bahsediyorum ki
    vfr 800 ile uzun aralıklı bol virajlı 80 km hızı geçemeyen bir yolda ninja 250 yarış etse ninja 250 vfr ye fark atar. yada başka bir 600 lük motora üzerindeki binicilerin de aynı oldugunu düşünürsek ninja daha iyi viraj çeker. çünkü firen basıp 250 kg agırlıgındaki motoru yavaşlatıp virajı ayarlayıp tekrar hızlanma derken motorun gücünden dogan dengesizlikler teker kayması durdurmadaki irkilme virajları yavaşlatırken hafif olan bu ninja bazı yerde sadece gazı salmak bile yetecektir.
    Yanlış anlamayın ama bu yorum bana çok göreceli geldi.Vfr 250kg. olabilir ama ona göre de hp si 109 + torku da yüksek.Yani 40 km ile dönülen bir virajda bu karşılaştırmayı yapmak biraz sanki elma ile armutu toplamak gibi olmuş.Ağırlıkları farklı olabilir,bence böyle bir karşılaştırmada kg/hp olarak bir rasyo olmalı.40 km ile dönülen virajlar şile-ağva arası yada kandıra çıkışı-kefken girişi arasındaki tarz virajlar,bence böyle bir parkurda birinin birisini geçmesi çok belirleyici bir etken olamaz.Aynı virajlardan Sinop çıkışında da var,Anamur a girerken de var ama bilemiyorum aklıma yatmadı bu 250R ile diğer ss leri yada st leri bu şekilde karşılaştırmak.
    250R ı 2-3 kere kullandım,enfes rahat,konforlu frenleri güçlü ve o kadar da cimri bir makine.tek beğenmediğim yanı 2.dünya savaşındaki savaş uçaklarının göstergelerini andıran göstergeleri...durumu iyi olan her motorcunun garajında 2. motor olarak olması gereken yada 250 lik ler arasında en tarz makine diyebilirim...
    Herkes hakettiğini yaşar.

  8. #8
    forevermore - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2010
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 (2013 Kırmızı)
    Cuma teslim alayım hafta sonu uzunca yol yapıp ben de bol resimli bir inceleme yayınlayacağım ;)
    Aptallık En Büyük Günahtır !

  9. #9
    matagp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Piaggio X-EVO
    Merhabalar,

    valla bende bu motosikletten baktım.Hatta gayette ciddi ciddi alıcaktım.
    Kullandıktan sonra CBR 125 le aynı geldiğini görünce dedim bu olamaz.Tabiki bu yorumu hız veya gücü konusunda yapmadım.Kasanın oturumu ve altınızda duruşu için söylüyorum.Birde ani tepki veya hızlanma beklemeyin.Tabiki 250 cc ve malzeme kalitesi en yüksek makina.

    tşk.
    Old machines
    PGO Star-50,Yamaha FLY-ONE 150,Peugeot Vivacity-100,Piaggio TPH125XR,Daelim S2-250 FreeWing Lc,Honda CBR600F,Honda NT700V Deauville,Yamaha XVS1100 DragStar Classic..

  10. #10

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    evet göstergeler igrenç olmuş şöyle elektironik olsa idi daha bir ciks olurdu.
    ama bu ibrelere eski motorum bandit ten alışkınım

    http://img525.imageshack.us/img525/5...771frs1286.jpg

    http://yfrog.com/elbig5439725622771frs1286j

  11. #11
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj deyince 180 dönülen virajlardan bahsetmiyorum.40 km hızla dönülen virajlardan bahsediyorum ki
    vfr 800 ile uzun aralıklı bol virajlı 80 km hızı geçemeyen bir yolda ninja 250 yarış etse ninja 250 vfr ye fark atar. yada başka bir 600 lük motora üzerindeki binicilerin de aynı oldugunu düşünürsek ninja daha iyi viraj çeker. çünkü firen basıp 250 kg agırlıgındaki motoru yavaşlatıp virajı ayarlayıp tekrar hızlanma derken motorun gücünden dogan dengesizlikler teker kayması durdurmadaki irkilme virajları yavaşlatırken hafif olan bu ninja bazı yerde sadece gazı salmak bile yetecektir.
    Yavaşlama konusunda 800cc, 80 NM tork, kombine abs ve çift disk fren gibi faktörleri göze almak lazım kaldıki vfr'nin en iyi özelliği mükemmel frenleri kullanmadan yorum yapmamak lazım 600cc'ler ile de vfr'yi bir tutmayın. 8bin km dir. Kullanıyorum hızlı kalkışlarda pati çektiğim çok olmuştur. Ama daha arkasının yağmur,çiğ dışında kaydığını görmedim. 13.000km de ninja kullandım şunu diyebilirim defalarca motorun kıçı atmıştır.

    Öte yandan Viraj içinde ön frene basabileceğiniz race var mı?

    Pilotaj faktörüde önemlidir. Denemek lazım
    Kawasaki Ninja 250r: 0/13.000km, VFR 800:13.000/ --- km

  12. #12

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    250 cc motorun kıvraklığı ile büyük motorların kıvraklıgı asla bir olmaz. hatta 125 cc ybr ile 250 cc kıvraklıgıda bir olmaz motor küçüldükce kıvrak olur hakimiyet kolaylaşır. bunu tartışmaya bile gerek yok. 92 yılından beri denenmedik hareket koymadım. motorun tekeri büyüdükce viraj kabiliyeti artmaz hatta biraz teker eskidi mi yere basan noktası büyür ve viraj çok zorlaşır. yatıramazsın

    hiç bir motora viraj içinde durdurmak için firen basılmaz ABS li olsa dahi ancak yavaşlatmak için biraz dokunulur. eğer durdurmak gerekirse motor düzeltilir.ve firenlere eze eze basılmak süratiyle durdurmaya çalışılır. abs li motor çok kullandım.tabiki güven veren noktası çok ama viraj içinde abs yi çalıştıracak kadar firen basarsan düşersin sakın deneme


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)