600cc ye geçiş için ninja 250r mı hyo gt250r mi?
-
öncelikle herkese merhaba. 600 cc ye geçiş yapmadan önce (125 cc den sonra) ninja 250r almaya karar verdim ve bazı arkadaşların dedikleri kafamı karıştırdı. hyo tam bi racer ama ninja 250r tam bir racer sayılmaz dediler. (oturuş pozisyonu dolayısıyla). 2. el almaya karar verdim ve sizce 600 cc racer e geçiş için hangisi daha uygun? artık son kararımı vermek istiyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden Herkese Teşekkürler..
Reklamlar
-
600cc ye geçeceksen en uygunu Hyosung, çünkü kalıbı 600cc ile aynı, Hyosung kullanıp 600cc ye geçersen daha rahat edersin..
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
metci adlı üyeden alıntı
600cc ye geçeceksen en uygunu Hyosung, çünkü kalıbı 600cc ile aynı, Hyosung kullanıp 600cc ye geçersen daha rahat edersin..
motordan da çok iyi anlıyor sayılmam ama kalite olarak biraz şüphem var
-
Hyosung Japonlar kadar kaliteli değildir ama Hyosung kalitesiz bi motosiklet değildir
Üstelik geçiş motorun olacak bence hiç düşünme al Hyosung'u...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
metci adlı üyeden alıntı
Hyosung Japonlar kadar kaliteli değildir ama Hyosung kalitesiz bi motosiklet değildir
Üstelik geçiş motorun olacak bence hiç düşünme al Hyosung'u...
sağol kardeşim bana 2. el hyo gider ozaman
-
Daha bi kaç saat önce ninja 250 gördüm.
Çok fazla cılız bir motor değil görünüşüde çok güzeldi.
Tercih senin,temizini bulursan ikiside sana sorun çıkarmaz.
-
Üstelik 2. El fiyatları baya farklı, Ninja 8000 9000 civarı ama Hyosung 5500 6000 civarı, ayrıca Hyosung'un 2. el piyasası daha aktif. Memlekete gittiğimde ilk işim Hyosung almak olucak içini rahatlatcaksa
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
kanucan adlı üyeden alıntı
Daha bi kaç saat önce ninja 250 gördüm.
Çok fazla cılız bir motor değil görünüşüde çok güzeldi.
Tercih senin,temizini bulursan ikiside sana sorun çıkarmaz.
valla dostum bende farkına varmaya başladım yavaş yavaş ninjadan başkasını gözüm görmüyodu ama hyo 600 cc ye biraz daha yatkın ilerde bana kolaylık sağlayacak gibi görünüyor.
-
-
kardeş ben sıfır aldım kullandım gt 250r,sana tek kelime ile şunu söyleyim ben yandım sen yanma,ama illa istiyorsan git al bir musubet bin nasihatten betermiş
-
st-gt-250r adlı üyeden alıntı
kardeş ben sıfır aldım kullandım gt 250r,sana tek kelime ile şunu söyleyim ben yandım sen yanma,ama illa istiyorsan git al bir musubet bin nasihatten betermiş
Hocam merak ettim neden böyle yazdınızki... Belliki olumsuzluklar yaşamışsınız... Yaşadığınız olumsuzluklardan bahsederseniz bizde seçimlerimizde ona göre tercih ederiz ;) Yani referans olur deneyimleriniz..
-
motosiklete yabancı değilim yani acemi değilim ve gözüm gibi bakarım titizimde gittim 3 4 bin tl fazla verip 2.el değil sıfırını aldım çok temiz baktım, 2500 km gibi eksantrikleri kırdı motor,fabrika gergiler sorunlu dedi yeni gergiler takıldı bu arada motor indi açıldı miğde bulantısı başladı,4500 5000 km gibi krankını kırdı,1 2 ay kadar motor yattı sezon geçti bu sefer krank için motor dağıldı,toplandı sağından solundan yağ atmaya başladı,ilk 5000 km de bunların haricinde aklıma gelen arızalar arka fren merkezi yolda kitledi,lastikler sırtından şerit halinde dilik dilik yarıldı v.s vs, anlayacağın tip olarak belki güzeldir,kasa olarak büyüktür ama benim canımdanda önemli değil,krankı kırdığı gün 140 km lik yoldan gelmiştim ve sabah çalışmadı ya yolda kırsaydı diye düşündüm ve kuralkan kanuni şebekesnden uzak durulması gerektiğini anladım, bu arada bu benim başıma gelen bi olay arkadaşlar.başkasını bilemem tabiki
-
st-gt-250r adlı üyeden alıntı
motosiklete yabancı değilim yani acemi değilim ve gözüm gibi bakarım titizimde gittim 3 4 bin tl fazla verip 2.el değil sıfırını aldım çok temiz baktım, 2500 km gibi eksantrikleri kırdı motor,fabrika gergiler sorunlu dedi yeni gergiler takıldı bu arada motor indi açıldı miğde bulantısı başladı,4500 5000 km gibi krankını kırdı,1 2 ay kadar motor yattı sezon geçti bu sefer krank için motor dağıldı,toplandı sağından solundan yağ atmaya başladı,ilk 5000 km de bunların haricinde aklıma gelen arızalar arka fren merkezi yolda kitledi,lastikler sırtından şerit halinde dilik dilik yarıldı v.s vs, anlayacağın tip olarak belki güzeldir,kasa olarak büyüktür ama benim canımdanda önemli değil,krankı kırdığı gün 140 km lik yoldan gelmiştim ve sabah çalışmadı ya yolda kırsaydı diye düşündüm ve kuralkan kanuni şebekesnden uzak durulması gerektiğini anladım,
bu arada bu benim başıma gelen bi olay arkadaşlar.başkasını bilemem tabiki
Bilgi için teşekkürler... Bu da demek oluyorki iyice araştırmak gerekiyor ve hemen hemen bütün kullanıcılarıyla ayrı ayrı konuşmak gerekiyor... Mazallah senin kadar tecrübelide diiliz başımızı sıkıntıya sokmuyalım...
-
Dostum,
Artık ST Kanuni olarak gelişmiş modellerİ çıkıyor. Hız kesici , enjeksiyonlu , digital göstegre , vb. Araştır bence.
Selamlar
Bu bir Tutku ve Tarzdır. TT Selamlar
-
ben seni etkilemek istemem ama bu arada şunuda söyleyim ön farım kırılmıştı 750 tlgibi uçuk bir rakam demişlerdi geri serviste sigorta ile hallettik,yani parça olarakta ucuz değil japonlarla aynı fiyat, kawasaki yi kullanmadım yorum yapamam ama 2008 st yi satıp 98 600 f aldım daha sağlam çıktı ona göre pay biç kaza yapmadıktan sonra helede sıfır japon alırsan ömürlük gider. arkadaşta ybr var 21bin km de fren balatalarını daha değiştirmedi,diğer bi arkadaşta honda wave var 18 bin km de debriyaj balatası yeni değişecek 2005 model motor
-
qenc_motorcu adlı üyeden alıntı
öncelikle herkese merhaba. 600 cc ye geçiş yapmadan önce (125 cc den sonra) ninja 250r almaya karar verdim ve bazı arkadaşların dedikleri kafamı karıştırdı. hyo tam bi racer ama ninja 250r tam bir racer sayılmaz dediler. (oturuş pozisyonu dolayısıyla). 2. el almaya karar verdim ve sizce 600 cc racer e geçiş için hangisi daha uygun? artık son kararımı vermek istiyorum ve yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden Herkese Teşekkürler..
bence direk 600 e geç hiç bekleme :D
ZevkLer ve RenkLer TartışıLmaz...
-
bence Hyosung geciş için en idaali... hatta eminimki seni oldukça tatmin edecek bir makina...
:cat:[B]Bazen gidilecek yere en çabuk varmanın yolu mola vermektir[/B]:cat:
-
bende s&t kanuni gt 250 r almayı düşünüyorum sıfır km fakat kimi çok güzel motor diyor kimide çok arıza yaptığından bahsediyor inanın bende çok kararsızım o görüntüye dayanamıyorum ama arkadaşımızın dediği gibide olursa ne anlamı kaldı diyede düşünmüyor değilim kimi krank kırıyor diyor kimi motor şişiyor diyor vs vs ne yapıcam bilmiyorum bende bir konu açsam mı ki yardım için :((
-
2007 yılında Hyosung GT250R ile 5500 km yol yaptım. Bana katkısı olmadı desem yalan olur.
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
-
Paran varsa Ninja derim..Ama Ben 600 Lük makinaya geçiş için alıcam Çokda binmem diyosan hyo alırsın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)