Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

tüplü motorsikletler sizce emniyetli mi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    27 Haziran 2009
    Şehir
    istanbul / Teşvikiye
    Motosikleti
    CBF250
    Alıntı amfibik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim
    Öncelikle selamlar, Bende Piaggio X9 kullanıcısıyım, acaba tüp taksak verimli olurmu? Tüpü koymak için kolduğun altı uygun olurmu?
    Tvs Apache '09 , Piaggio X9 250 '05 , Yamaha XT600 '94 , Honda CBF150 '11

  3. #3

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    slmlar. yağsız benzin kullanan her motora takılabilir. motorunuzda yeterli boşluk yoksa bile arka bağaj kısmı kullanılabilir.

  4. #4
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Emniyetlidir.
    Emniyetten arkadaşlar gördükleri yerde motoru bağlarlar.

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Doğru montajla tehlikesi en fazla benzin kadar olur.
    http://gastechproducts.com/gasconverter.html

  6. #6
    Doobly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Eylül 2008
    Şehir
    Nilüfer/BURSA
    Motosikleti
    GT250R
    Bana yanımda bomba taşıyormuşum hissi veriyor.
    Ne motorsikletimde ne de arabamda kullanmayı düşünmüyorum.

  7. #7
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Daha önceden epeyce tartışılmış bir konu..
    MT'deki genel kanı; darbe anında patlama riski olan basınçlı bir depoyu arkanda ya da altında taşımak akıl karı değil şeklinde olmuştu..

  8. #8

    Üyelik
    12 Kasım 2009
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    cbf150
    bizdeki benzin fiyatlar uçtukça, daha çok tartışırız bunu.
    Murat Kehya
    Acemi Motorcu
    A-(eksi)

  9. #9

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    arkadaşlar her türlü koruma aynı arabalarda olduğu gibi herhangi bir kaza anında sistem otomatikmen gazı kesiyor. tankın yerinden çıkması halinde zaten gaz yeri tıkanıyor. gaz kesiliyor. emniyetin bağlaması durumuna gelince benzine geç kontrolden sonra tekrar yola devam et polis nereden anlayacak. tankın patlaması içinde 130 tonluk bir sıkışma gerekiyor. bu sıkışmadanda sen zaten pestil olursun. yani kısaca önemsiyecek bir yaşamın zaten kalmayacak

  10. #10
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı amfibik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar her türlü koruma aynı arabalarda olduğu gibi herhangi bir kaza anında sistem otomatikmen gazı kesiyor. tankın yerinden çıkması halinde zaten gaz yeri tıkanıyor. gaz kesiliyor. emniyetin bağlaması durumuna gelince benzine geç kontrolden sonra tekrar yola devam et polis nereden anlayacak. tankın patlaması içinde 130 tonluk bir sıkışma gerekiyor. bu sıkışmadanda sen zaten pestil olursun. yani kısaca önemsiyecek bir yaşamın zaten kalmayacak

    Ben eski arabamda kullandım 3 sene, gayet keyifli ve ekonomikti. Lpg ile 80.000 yaptım herhangi bi sorun yaşamadım. Sadece benzini az bıraktığınız zaman benzin otomatiği sürekli çalıştığından yanabiliyor. Elektronik avanslı motorlarda da oksijen sensörü ağrızası verebiliyor..
    Motosiklette ne kadar gerekli tartışılır aslında
    Tmm pestil olduktan sonra belki çokta bi işe yaramıyacak patlaması ama bu kadar tekil düşünemezsin, bu dünyada yalnız yaşamıyorsun sosyal bir varlıksın ve altndaki motosiklet seni pestil ettikten sonra gidip sağa sola vurabilir..Başka insanların ölümüne de yol açabilir patlama hadisesi..
    Bence güvenlik yaklaşımlarını daha farklı yerlerden aç ki mantığımız bir olsun..
    GKN MOTORS

  11. #11
    CERRAHI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Bu sistem araclarda cıktıgında da cok tartısılmıstır.
    Ama beklenen sıkıntılar gerceklesmedi.
    Motosiklet uzerine uygulanmadan once araclardaki gibi duzgun emniyetli bir uygulama yapılırsa sorun olacagını sanmıyorum.
    Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?

  12. #12
    aSuBaYaH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    iki teker
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Ben eski arabamda kullandım 3 sene, gayet keyifli ve ekonomikti. Lpg ile 80.000 yaptım herhangi bi sorun yaşamadım. Sadece benzini az bıraktığınız zaman benzin otomatiği sürekli çalıştığından yanabiliyor. Elektronik avanslı motorlarda da oksijen sensörü ağrızası verebiliyor..
    Motosiklette ne kadar gerekli tartışılır aslında
    Tmm pestil olduktan sonra belki çokta bi işe yaramıyacak patlaması ama bu kadar tekil düşünemezsin, bu dünyada yalnız yaşamıyorsun sosyal bir varlıksın ve altndaki motosiklet seni pestil ettikten sonra gidip sağa sola vurabilir..Başka insanların ölümüne de yol açabilir patlama hadisesi..
    Bence güvenlik yaklaşımlarını daha farklı yerlerden aç ki mantığımız bir olsun..
    GKN, benim kanaatim zevkin LPG si olmaz, günümüzde bir çok insan motoruna 3-5 bg. eklemek için neler yapıyor, lpg takınca kaç bg kaybetmiş oluruz
    lpg sistemini 125 lik scooterda 2000 yılında sanayide LPG ci arkadaşım denedi, sonuç verimli değildi,
    verim vermeyen kısmı
    1- beyin su sistemi ile ısınıyor
    2- beyini ve lpg tankını nereye koyacaksın
    3- sistem bayağı kalabalık, bundan dolayı sıkıntılıydı

  13. #13
    blt_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    motorsuz :(
    şimdi anlamadıgım bu mereti motoramı uyduruyolar yoksa motosiklete özel tasarımlı bi sistemmi var ?
    eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir

  14. #14
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    şu anda yasal değil bildiğim kadarıyla ki olmasın da bence iki kuruş ay yakıcak diye bombayla gezmenin alemi yok
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  15. #15
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı aSuBaYaH adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GKN, benim kanaatim zevkin LPG si olmaz, günümüzde bir çok insan motoruna 3-5 bg. eklemek için neler yapıyor, lpg takınca kaç bg kaybetmiş oluruz
    lpg sistemini 125 lik scooterda 2000 yılında sanayide LPG ci arkadaşım denedi, sonuç verimli değildi,
    verim vermeyen kısmı
    1- beyin su sistemi ile ısınıyor
    2- beyini ve lpg tankını nereye koyacaksın
    3- sistem bayağı kalabalık, bundan dolayı sıkıntılıydı
    Bende bu kanıdayım zevkinveresiyeside olmaz lpgside
    Ha diyosanki motorum çok yakıyor alıcaksın bi cup paşa paşa biniceksin öle değilmi?
    GKN MOTORS

  16. #16
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    öle öle
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.

  17. #17
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    250cc ve altına tüp takılması gereksiz bir işlem olur bence
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  18. #18
    blt_59 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    motorsuz :(
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc ve altına tüp takılması gereksiz bir işlem olur bence
    böle bişeyi seriye döksünler 50 cc lerde bile görürüz 2.5 litre benzin 10 tl ..canım memleketim benim yaa ..
    eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir

  19. #19

    Üyelik
    10 Şubat 2010
    arkadaşlar normalde zaten sistem sulu çalışıyor. diyeceksiniz ki hava soğutmalı motorda su ne gezer maharette zaten orada eklediğim bir düzenekle devamlı sıcak su dönüşümünü sağlıyorum. güç kaybına gelince benzin yanma anında 1800 derecelik bir ısı çıkıyor. lpg de ise 1600 derecelik bir patlama oluyor. Yani güç kaybı yüzde 10 her araçta aynı motor güçlüyse sorun olmuyor. yani 10 beygirlik bir 125 cc 8 beygire iniyor. yokuşu 4 ile çıkacağına 3 ile çıkıyorsun. parasal olarak neye binerseniz binin yüzde 50 az para vermek kim istemez ki.

  20. #20

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı amfibik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar normalde zaten sistem sulu çalışıyor. diyeceksiniz ki hava soğutmalı motorda su ne gezer maharette zaten orada eklediğim bir düzenekle devamlı sıcak su dönüşümünü sağlıyorum. güç kaybına gelince benzin yanma anında 1800 derecelik bir ısı çıkıyor. lpg de ise 1600 derecelik bir patlama oluyor. Yani güç kaybı yüzde 10 her araçta aynı motor güçlüyse sorun olmuyor. yani 10 beygirlik bir 125 cc 8 beygire iniyor. yokuşu 4 ile çıkacağına 3 ile çıkıyorsun. parasal olarak neye binerseniz binin yüzde 50 az para vermek kim istemez ki.
    Segmanlar kuru yakıt ile çalışmaya alıştığında benzin ile çalışmak istemiyor motor. Vw 1303'üm gazlı ve benzinle çekmiyor,gazla son sürati olan 126 km/h i geçip 145 yapabiliyor(1300cc) Çekişte bir problem olmuyor,tabi gaz ayarı makineden başka gazın piri bir ustasında ayarlatmak gerekiyor.Ben deneye deneye buldum ayarını uçuyor,ışıklardan ilk kalkan benim

    Hava soğutmalı olduğundan buharlaştırıcı kafayı ısıtmada egsoz ısısı kullanıyor.



    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler