arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim
arkadaşlar motorlara tüp taktığımı daha önce bildirmiştim. bu konuda ki fikirlerinizi alabilirmiyim
slmlar. yağsız benzin kullanan her motora takılabilir. motorunuzda yeterli boşluk yoksa bile arka bağaj kısmı kullanılabilir.
Emniyetlidir.
Emniyetten arkadaşlar gördükleri yerde motoru bağlarlar.
Doğru montajla tehlikesi en fazla benzin kadar olur.
http://gastechproducts.com/gasconverter.html
Bana yanımda bomba taşıyormuşum hissi veriyor.
Ne motorsikletimde ne de arabamda kullanmayı düşünmüyorum.
Daha önceden epeyce tartışılmış bir konu..
MT'deki genel kanı; darbe anında patlama riski olan basınçlı bir depoyu arkanda ya da altında taşımak akıl karı değil şeklinde olmuştu..
bizdeki benzin fiyatlar uçtukça, daha çok tartışırız bunu.
Murat Kehya
Acemi Motorcu
A-(eksi)
arkadaşlar her türlü koruma aynı arabalarda olduğu gibi herhangi bir kaza anında sistem otomatikmen gazı kesiyor. tankın yerinden çıkması halinde zaten gaz yeri tıkanıyor. gaz kesiliyor. emniyetin bağlaması durumuna gelince benzine geç kontrolden sonra tekrar yola devam et polis nereden anlayacak. tankın patlaması içinde 130 tonluk bir sıkışma gerekiyor. bu sıkışmadanda sen zaten pestil olursun. yani kısaca önemsiyecek bir yaşamın zaten kalmayacak
Ben eski arabamda kullandım 3 sene, gayet keyifli ve ekonomikti. Lpg ile 80.000 yaptım herhangi bi sorun yaşamadım. Sadece benzini az bıraktığınız zaman benzin otomatiği sürekli çalıştığından yanabiliyor. Elektronik avanslı motorlarda da oksijen sensörü ağrızası verebiliyor..
Motosiklette ne kadar gerekli tartışılır aslında
Tmm pestil olduktan sonra belki çokta bi işe yaramıyacak patlaması ama bu kadar tekil düşünemezsin, bu dünyada yalnız yaşamıyorsun sosyal bir varlıksın ve altndaki motosiklet seni pestil ettikten sonra gidip sağa sola vurabilir..Başka insanların ölümüne de yol açabilir patlama hadisesi..
Bence güvenlik yaklaşımlarını daha farklı yerlerden aç ki mantığımız bir olsun..
GKN MOTORS
Bu sistem araclarda cıktıgında da cok tartısılmıstır.
Ama beklenen sıkıntılar gerceklesmedi.
Motosiklet uzerine uygulanmadan once araclardaki gibi duzgun emniyetli bir uygulama yapılırsa sorun olacagını sanmıyorum.
Bilgin Sana Kıymet, Talebin Ne ise O sun Sen. İnsanlığı Sade Yiyip İçmekte mi Sandın ? Halin Ne ise Müşteri Sen Oldun O Hale, Noksanı Meğer Adli İlahidemi Sandın ?
GKN, benim kanaatim zevkin LPG si olmaz, günümüzde bir çok insan motoruna 3-5 bg. eklemek için neler yapıyor, lpg takınca kaç bg kaybetmiş oluruz
lpg sistemini 125 lik scooterda 2000 yılında sanayide LPG ci arkadaşım denedi, sonuç verimli değildi,
verim vermeyen kısmı
1- beyin su sistemi ile ısınıyor
2- beyini ve lpg tankını nereye koyacaksın
3- sistem bayağı kalabalık, bundan dolayı sıkıntılıydı
şimdi anlamadıgım bu mereti motoramı uyduruyolar yoksa motosiklete özel tasarımlı bi sistemmi var ?
eger kask takmıyorsan koruyacak bir şeyin yok demektir
şu anda yasal değil bildiğim kadarıyla ki olmasın da bence iki kuruş ay yakıcak diye bombayla gezmenin alemi yok
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
öle öle
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
250cc ve altına tüp takılması gereksiz bir işlem olur bence
gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY
arkadaşlar normalde zaten sistem sulu çalışıyor. diyeceksiniz ki hava soğutmalı motorda su ne gezer maharette zaten orada eklediğim bir düzenekle devamlı sıcak su dönüşümünü sağlıyorum. güç kaybına gelince benzin yanma anında 1800 derecelik bir ısı çıkıyor. lpg de ise 1600 derecelik bir patlama oluyor. Yani güç kaybı yüzde 10 her araçta aynı motor güçlüyse sorun olmuyor. yani 10 beygirlik bir 125 cc 8 beygire iniyor. yokuşu 4 ile çıkacağına 3 ile çıkıyorsun. parasal olarak neye binerseniz binin yüzde 50 az para vermek kim istemez ki.
Segmanlar kuru yakıt ile çalışmaya alıştığında benzin ile çalışmak istemiyor motor. Vw 1303'üm gazlı ve benzinle çekmiyor,gazla son sürati olan 126 km/h i geçip 145 yapabiliyor(1300cc) Çekişte bir problem olmuyor,tabi gaz ayarı makineden başka gazın piri bir ustasında ayarlatmak gerekiyor.Ben deneye deneye buldum ayarını uçuyor,ışıklardan ilk kalkan benim
Hava soğutmalı olduğundan buharlaştırıcı kafayı ısıtmada egsoz ısısı kullanıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)