Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

5 Dk da Biten (Randevulu) Muayene İşlemim...

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Arkadaşlar geçen kendi isteğimle sildirdiğim bu topici tekrar açıyorum işinize yarar işallah...Forrapıda kırmıştım haybeye sonra barıştık bilginize he...



    Arkadaşlar muayene işlemlerine çeki düzen gelmiş..TUVTURK sayesinde işlemler adam gibi profesyonel yapılıyor ve tahmini 3 dakiika sürüyor...evrakların onaylanmasıda 2 dakika sürüyor...

    Yani muayene işlemi eğer randevulu iseniz sıra numarası alma sizi çağırmaları muayene işlemi ile birlikte 15-20 dakika...

    randevusuz giderseniz numara alıyorsunuz (bankadaki gibi) ama 3-4 saat sonrasına sallıyorlar haberiniz olsun...oradaki kalablığın hepsi o bekleyen randevusuz kalabalık...tabi istasyon hareketliliğine bakar bu işler...motorcu adam akılı uyanık adamdır...orada ne yapacağını bilmeyen tiplerden olmanızı istemem...



    1.adım...Muayene için TUVRTURK web sitesine girip RANDEVU almanız...


    web site adresi bu...

    http://www.tuvturk.com.tr/


    Muayene istasyon çalışma saatleri..

    Tüm İstasyonlar için Standart Saatler
    Pazar hariç haftanın her günü 08:30 – 17:15 (Öğlenleri de Açık)

    İstanbul İstasyonları

    Hafta İçi
    Mimarsinan, Orhanlı, Çatalca 07:00 - 18:45
    Pendik, Haraççı, Dudullu, Esenyurt, Sultanbeyli, Hadımköy 07:00 - 21:45
    Silivri, Kavaklı, Şile 07:30 - 17:45
    Samandıra 08:30 - 18:15


    Cumartesi

    Samandıra 08:30 - 18:15
    Tüm İstasyonlar 08:00 - 15:45




    http://www.tuvturk.com.tr/content/default.aspx?cid=114



    Muayene istasyon noktaları...

    http://www.tuvturk.com.tr/pages/arac.aspx


    önceki bildiğiniz muayene istasyonlarıyla alakası olmayan farklı yerler...ve istasyon sayısı gerçektten az...istasyonlar ebesinin şeyinde...bana en yakın Dudulludakiydi...tahminim çoğunuza en yakın yer Dudullu olacak...




    ön kayıt ve sıra aldığınız parayı ödediğiniz yer burası...









    Randevu için...istediğiniz saat ve günü bir kaç bilgi girişi ile yapabilirsiniz...randevu alma işlemini kendiniz yapabilirsiniz...basit...

    https://reservation.tuvturk.com.tr/W...ayContent.aspx


    .................................................


    Randevunuzu aldınız ..Muayene istasyonuna gittiniz...



    En önemli detaylar...haybeye gitmemeniz için...

    Öncelikle...
    1.Motorlu Taşıtlar Vergi Borcunuz olmayacak...(MTV...6 ayda bir ödenen ...eğer gecikme yoksa ödemenize gerek yok..şu an ödenmesi gereken MTV vergimi ödemedim...son ödemem 31 Ocakta çünkü...yani borcum var ama son ödemesine daha var...muayenem 15.01 de bitti..

    MTV borc kontrol için site bu...

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp



    2.Aracınıza ait trafik cezanız olmayacak...ceza kontrol içinde aynı adres...

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp




    3.Köprü cezanız olmayacak...Ziraat Bankasına gidip yatırın...ama tebligat varsa Ziraat kabul ediyor...Yoksa Boğaziçi veya FSM Köprüye gidip oradan kağıt alıp oradaki Zİraate yatırabilirsiniz...bir cezalı geçiş 41.50 toplamı..benim 2007 den cezam vardı indirime giremedi...tebligat 7-8 ay olmuştu...mutlak ödeyin yoksa işiniz olmuyor beyler...

    köprü ceza kontrolü için...


    http://ihlal.kgm.gov.tr/otoyol/



    İstasyona geldiniz..randevunuz 12:00 de...15 dakka önce orada olun...ama öncesi sıra numarası alınız...sıra numarası alırken RANDEVULU ARAC butonuna basınız...önemli size farklı numara verilecek...İstasyonun içinde bilgi işlem merkezi var...orada önce arac kayıt olacak...

    sıra numaranız yandığında görevli sizden şunları isteyecek...

    1.Ruhsatınızdaki TESCİL yapraklarını çıkarın...
    2.Ruhsatınızdaki Trafik Sİgorta Poliçesini çıkarın...
    3.65 TL hazırlayın...


    Fenni Muayene Belgesi veya Vergi Dairesinden BORCU YOKTUR kağıdı falanda almanız agerek yok unutmayın...


    benim muayene tarihim 15.01 de bitiyor...16 sında gittim...1 günde geciktirseniz 29 günde 5 tl cezası var unutmayın...

    vergi köprü ve trafik cezalarınız varmı diye bilgisayardan kontrol ettikten sonra

    işlemleri yapıp verdiğini bu evrakları alıp dışarı çıkıp beklemenizi isteyecek...

    sizi dışarda mavi tulumlu muayene görevlisi çağıracak...

    .....................


    yaptığı işlemler çok basit...


    motorun önüne ışık kontrolü için bir cihaz koyuyor...

    a.UZUN AÇ KAPA diyor...

    b.ön sağ ve sinyali yak diyor...

    c.arka sağ ve sol sinyali yak diyor...

    d.arka frene bas diyor...stop ışığı için...birde ön freni sıkıyosun yine arka ışık yanıyormu diye bakıyor...

    e.birde arka freni hareket halinde sert basarak kızakla diyor...

    f.Motor Şasi nosunu mutlaka temizleyin o an görevlinin bakması için...




    muayene BİTTİ beyler...içeri gidiyor...

    onaylayıp size yaprağınızı veriyor...

    Yaprağınızda şu hologram ver ve 2 yıllık muayeneniz bitti...





    birde TUVTURK teknik kontrol kağıdı veriyor ruhsatta bulundurunuz...


    Ayrıca plakanıza şu çıkartmayı yapıştırıyor...








    kısa özet....

    1.Mutlaka randevulu gidiniz...randevuyu burdan alınız...

    http://www.tuvturk.com.tr/

    2.MTV cezanız olmayacak..sorgulama için link...

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp



    3.Plakanıza ait trafik cezanız olmayacak..ceza sorgusu için link burada..

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp


    4.Köprü geçiş cezanız olmayacak...sorgulama için buraya...


    http://ihlal.kgm.gov.tr/otoyol/


    ............................

    gittiğinizde tescil yapraklar trafik sigorta poliçesin ve 65 liranızı içerden randevulu özel numaranızı alarak vereceksiniz...

    kaydınız yapıldı dışarı çıkıop çağrılmayı bekleyeceksiniz...muayene işlemlerini yazdım zaten...işiniz 5 dakkada biter...



    Motosikletde egsoz emisyon ölçüm belgesi olmaz böyle bir uygulama yok unutmayın...ayrıca ilk yardım çantası yangin söndürme cihazı falanda olmaz aklınızda olsun...kafanıza arabadan takılmasın...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    NX250
    Motorlar arabalara göre daha şanslı.. Pek bakmıyorlar.... Ama arabada b..unu çıkarıyorlar resmen....

    İnsan araç sahibi olduğuna pişman oluyor... Saçma salak bahaneler buluyorlar...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #3
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    Bu konunun sabit kalması faydalı olacaktır
    Eline sağlık Mete.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...

  4. #4

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    +1,muayene gecikme faizi her ay %5.
    36 ay gecikme ödemiştim Cgl'yi alırken 100 Tl fazla tutmuştu.

  5. #5
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    BEn motoru yeni aldım muayne yaptırmam gerekli mi? Plakasında o cıkartmadan yokta.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  6. #6
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Metehan bey abi xenonun takılı gittin dimi

  7. #7
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    Teşekkürler bilgilendirme için. Yanlız kafama takılan birşey var ki oda köprü kaçak geçişleri... Çünkü benim motorda ilk sahipleri tarafından tahmin ettiğim kaçak geçişler görülüyor şuan muayeneye gitsem yapılmayacak demek ki ozaman.. Bu cezalardan nasıl kurtulabilirim acaba?
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  8. #8
    -ibrahim- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2009
    Şehir
    Gaziantep
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    Alıntı zenon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    BEn motoru yeni aldım muayne yaptırmam gerekli mi? Plakasında o cıkartmadan yokta.
    Sıfır km araçlar 3 yıl doldurduktan sonra muayene ediliyor. ruhsatında yazar (ilk muayene geçerlilik süresi)

  9. #9
    dagulapeyi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    VStrom-DL650
    Eline sağlık metehan.Çok önemli ve faydalı bilgiler vermişsin.
    Bende dün gidip arabanın muayenesini yaptırdım.Toplamda 40-45 dk surdu.
    küçük bir not motorda bulunması greken tek ekipman kask.kaskı olmadan muayeneden geçemiyosunuz.

  10. #10
    tasarslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2007
    Şehir
    Adapazar
    Motosikleti
    LX 150
    Metehan güzel bilgilendirme için teşekkürler..
    ..İslam kadını dişiliğiyle değil, kişiliğiyle var olandır..

    Gülün dikene katlanması, onu güzel kokulu yaptı. - Mevlâna Celâleddin-i Rûmî

  11. #11
    ferhat uçank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    ninja 250r kısa bir süre için:)
    çok faydlı bir paylaşım olmuş emeğine sağlık abicim....
    benm merek ettiğim iki iey var gözlemleriniz varsa veya biliyorsanız iyi olur...

    egsoz ve xenon konusunda sorun çıkıyormu yani performans egsoz çok abartılı olmamak kaydı ile sorun çıkarıyormu???

  12. #12
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    NX250
    Çok faydalı ve güzel konuya değinmişsin..Arada böyle faydalı işler yapmasan hiç çekilmessin...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  13. #13
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Mayıs 2009
    Motosikleti
    Kawa...
    Metahan abi, motor ile şase noyu kontrol etmiyorlarmı? onları yazmamışsında.

  14. #14
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    NX250
    Alıntı edii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metahan abi, motor ile şase noyu kontrol etmiyorlarmı? onları yazmamışsında.
    Baktıkları zaten o.... Birde farlara ve görünüşe bakıyorlar... Ani frende kızaklamasını istiyorlar....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  15. #15
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sıfır km araçlar 3 yıl doldurduktan sonra muayene ediliyor. ruhsatında yazar (ilk muayene geçerlilik süresi)
    Ruhatına hic dikkat etmemiştim için rahatladı çok teşekürler.
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...

  16. #16
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı edii adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metahan abi, motor ile şase noyu kontrol etmiyorlarmı? onları yazmamışsında.
    Yahu etmezmi...asıl muayene amacı şasi no kontrolu bak yazmışım yukarı görmüyorsunuz ayıp ama ya...

    edii sen önce bi göz muayenesine git bende hacıı...

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    f.Motor Şasi nosunu mutlaka temizleyin o an görevlinin bakması için...




    ...
    .........

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:24 ----------

    Alıntı -ibrahim- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Metehan bey abi xenonun takılı gittin dimi
    kanka xenon takılı değildi...şu an taktırdığım zenon tekli H7 zaten...yani hayatta geçmez ...illaki uzun kısa olacak...xenon falan önemli dğeil...

    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler bilgilendirme için. Yanlız kafama takılan birşey var ki oda köprü kaçak geçişleri... Çünkü benim motorda ilk sahipleri tarafından tahmin ettiğim kaçak geçişler görülüyor şuan muayeneye gitsem yapılmayacak demek ki ozaman.. Bu cezalardan nasıl kurtulabilirim acaba?
    usta o cezalar bu yeni sistemden sonra yeni alıcıya girer...ha mahkemeye gidip iptal ettirirsin orası ayrı ama illaki ödenecek...

    Alıntı dagulapeyi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline sağlık metehan.Çok önemli ve faydalı bilgiler vermişsin.
    Bende dün gidip arabanın muayenesini yaptırdım.Toplamda 40-45 dk surdu.
    küçük bir not motorda bulunması greken tek ekipman kask.kaskı olmadan muayeneden geçemiyosunuz.

    usta eminmisin kaskla ne alakası var...benim kask motorun çantasındaydı...bişey diyende olmadı...

    bu muayenede sorulan şeyler efsanesinden biri olmasın dediğin...öyle bişey yok usta...kaskla motorun ne alakası varki..BU TEKNİK MUAYENE:::

    mantıkende hatalı zaten yanlışın var dostum...

    Alıntı ferhat uçank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok faydlı bir paylaşım olmuş emeğine sağlık abicim....
    benm merek ettiğim iki iey var gözlemleriniz varsa veya biliyorsanız iyi olur...

    egsoz ve xenon konusunda sorun çıkıyormu yani performans egsoz çok abartılı olmamak kaydı ile sorun çıkarıyormu???
    valla motor çalışırken egsoza bişey sokmadılar ses iğret durursa bişey dermi bilmiyorum...ama sesle alakalı bişey denmedi...bi egsoz ölçümü yapılmadı...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  17. #17
    fthinky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2009
    Şehir
    sakarya, istanbul
    Motosikleti
    gt250comet
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    valla motor çalışırken egsoza bişey sokmadılar ses iğret durursa bişey dermi bilmiyorum...ama sesle alakalı bişey denmedi...bi egsoz ölçümü yapılmadı...
    Ya bu araba içinde geçerli.. muayene olurken egzoz emilsiyon istemiyorlar.. ama 600 tl cezası varmış, nasıl iş anlamadım

  18. #18
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı fthinky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya bu araba içinde geçerli.. muayene olurken egzoz emilsiyon istemiyorlar.. ama 600 tl cezası varmış, nasıl iş anlamadım
    motorda egsoz emisyon falan yok...bunu unutmayın...aracla motosiklet farklı muamele görüyor orda...adam fazla incelemiyor...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  19. #19
    RunemagicK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2008
    Şehir
    Çekmeköy
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT, Burgman 400 ve SYM Maxsym 400
    gidip dudulludaki yere sormuştum bende. havalı korna yasak, muayeneden geçirmezler

    birde benim arka teker kilitlenmiyo, yerler kayganmı bari orda, frenden kalmıyalım
    ATAMASI YAPILAN ÖĞRETMEN

  20. #20
    savaskayan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    Çorlu-Tekirdağ
    Motosikleti
    BMW 1150gs Adventure,Yamaha WR 250 R.Lifan 125 sco
    bana kask sordular.
    www.savaskayan.com
    Vahim olan, yolun yolcusuz olması değil; asıl vahim olan yolcunun yolsuz olmasıdır;Yolsuz, hedefsiz, amaçsız, şaşkın, hercai ve seyyal...


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler