Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

suzuki sv 650 düşünüyorum,yardımlarınıza ihtiyacım var

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    http://www.motosikletpazari.com/ilangoster/8386.aspx

    arkadaşlar selam,suzukinin bu modelini ilk defa gördüm,2004 model segmenti sport-touring,2 silindir,645 cc 75,9 hp,granajlı bi makine,30000 kmde,devil eksoz,11500 tl fiyat çekmiş,sahibi siirtte subay ama motor istanbulda,almaya niyetlendim,kullanan arkadaş varsa,bilen arkadaş varsa,tavsiye ve görüşlerinizi merakla bekliyorum
    şimdiden saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    O fiyat çok pahalı,tanınan bir model, örneğin 2008-9 fazer düşünün.

  3. #3
    ufuktan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2009
    Şehir
    malatya
    Motosikleti
    Kawasaki Zx10R
    madem çift silindir düşüneceksin ... ER-6f bak

    ama o paralara başka ve 4 silindirli alternatiflere bakılabilir !!!

  4. #4
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    benim sürekli takip ettiğim bir üründü. hyosung gt 650 cametin atasıdır.
    650 svS ve 650 sv modeli var. S modeli kafa karenajlı olandır.
    o resimde görülen ise nadir bir modeldir. karenajını kırıldığında bulman zordur ancak gerçekten iyi bir makinadır.
    2004 model için 11,500 çok çok çok fazladır. 8000 tl civarı fiyat uygundur.
    11,500 tl ye 2007 model gsr600 başta olmak üzere pek çok 2007 üstü model alabilirsin

    hakkında hayırlısı ne ise o olsun
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  5. #5
    tigermbz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Şubat 2006
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Ducati 797
    sv650 yi er6f veya er6n ile kıyaslamak lazım ki bu makinalar 2. elde 9-10000 liraya bulunabiliyorken sv650 nin rekabet edebilmesi için epey uygun fiyatlı olması gerek.

  6. #6
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    yürekçenin dediği gibi GT650 ile çok benzer bir motosiklet SV650. Hatta motorları neredeyse %95 aynı. Tamam belki Suzuki malzeme kalitesi olarak biraz daha yüksek olabilir ama 2007 model 5 bin km civarlarında bir Comet 650 8-9 bin TL ye alınabilirken 2004 model 30 bin km deki SV650 alınmaz bence.

    Güzel bir motosiklet ve Türkiyede değil ama Avrupada tutulan bir model. Türkiyede nedense motosiklet alırken o segmentteki en yüksek beygirli ve en çok silindire sahip alet alınıyor. Ama bence tork beygir gücünden daha önemli.

    Yine de fiyat yüksek.

  7. #7
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim sürekli takip ettiğim bir üründü. hyosung gt 650 cametin atasıdır.
    650 svS ve 650 sv modeli var. S modeli kafa karenajlı olandır.
    o resimde görülen ise nadir bir modeldir. karenajını kırıldığında bulman zordur ancak gerçekten iyi bir makinadır.
    2004 model için 11,500 çok çok çok fazladır. 8000 tl civarı fiyat uygundur.
    11,500 tl ye 2007 model gsr600 başta olmak üzere pek çok 2007 üstü model alabilirsin

    hakkında hayırlısı ne ise o olsun
    En doğru cevap
    Yürekçe ye ek olarak ;
    Sv650 nin ederi max 8 liradır, oda 3-5 binde kmsiz makinalar içindir.
    Muhtelemen karenajlı olması ilgini çekmiş, karenajlarını ebay den bulabilirsin çok düşük ücretlere,bulamasanda yaptrıılabilir, maslak sanayide..
    Sv performans olarak orta erecede bir makinadır, yakıt tüketimi düşük vibrasyonu düşük kullanımı keyifli şehir içinde ağır gidonu kamyon gibi bir makinadır.
    Performans olarak er6 dan daha yavaş hızlanmakla beraber daha yüksek son sürate ulaşabilmekte..
    GKN MOTORS

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    20 Ocak 2009
    Şehir
    Mimaroba
    Motosikleti
    Kanuni Racer 200 // Northwing SLR 150
    sv650nın fıyatını bılmem ama dıkkatımı cektı ve bana sacma geldi

    http://www.sahibinden.com/full_grena...QQdisplayitem?

    bı bak ıstersen 10.500 buda sana 1mılyar ındırım yaptım hadi

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------

    bak buda 2008 model granajlı 11mılyar
    http://www.sahibinden.com/suzuki_sv_...QQdisplayitem?

    benım sana tavsıyem bence bıraz araştır bı motoru begenmeden once

  9. #9
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Acikcasi kendine bazi sorular sorman gerekiyor. Touring mi istiyorum , torkmu istiyorum gibi. Cunku unutmaman gereken bir sey var. Cift silindir motor ile 4 silindir motorlar arasinda farkliliklar vardir. Tork istiyorsan ve kalkis kuvveti istiyor isen cift silindirli bir makina her zaman 4 silindirliye gore fazla tork basar. Basit bir fiziki kuraldir. iki silindirin guc dagilimi ile 4 silindirin guc dagilimi es degildir. En iyi naked ve enduro makinalar cift silindirlilerden cikar. Ama suzuki ile kawasaki arasinda daha onemli bir farklilik var. Kawasaki Twin engine kullanirken Suzuki 90 Derecelik V engine kullaniyor. Saniyorum bu motor ile Vstrom motoru ayni olsa gerek. Kendini ispatlamis kuvvetli bir motor. V aci her zaman sirali silindirden iyi tork verir , daha az benzin tuketir , daha zor ariza cikarir fakat ufakta olsa bir vibrasyon yapabilir. Suzukinin kalitesine diyecek bir sey yok. Bu motor alinir ama fiyat ucuk. 1 litrelik bir makina olsa ne ise ama 650 cc bir makina icin biraz sacma bir rakkam. Birde kacinilmaz gercekler var , Hyousung resmen taklit etti bunu. Mide bulandiracak seviyede hemde. Motorun kisiligi bozuldu. Yolda gordugunde suzukimi gordum yoksa hyosung mu gordum diye karistirmak icten degil. Acikcasi bu tarz makinalarin en guzeli Suzukinin TL1000S modelidir. Motor teknolojisi olarak muhtesem dir. Bence fiyat konusunda arastirma yap, sonrasi ve pazar payini da dusun.
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  10. #10
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birde kacinilmaz gercekler var , Hyousung resmen taklit etti bunu. Mide bulandiracak seviyede hemde. Motorun kisiligi bozuldu. Yolda gordugunde suzukimi gordum yoksa hyosung mu gordum diye karistirmak icten degil.
    Eğer sen yolda Hyosung Gt650 ile sv650 i karıştırıyorsan söylenecek birşey yok. 2 motosiklet belki benzer motorları kullanıyorlar ama şekil olarak o kadar da benzer motorlar değiller.

    Ayrıca motorlarının benzer olması da çok şaşırtıcı bir durum değil ya da Hyosung'un kopya motor yaptığını göstermiyor. Hyosung zamanında Suzuki için motor üreten bir şirket olduğu için benzer bir motor üretmesini normal karşılıyorum.

    Suzuki ile Hyosung'un aynı kalitede motosikletler olduğunu düşünmüyorum. Suzuki bana göre de bir adım önde ama Hyosung da birilerinin midesini bulandıracak kalitede bir motosiklet değil. Zaten genelde üzerine bile binmeden bu yorumlar yapılıyor genelde.

  11. #11
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acikcasi kendine bazi sorular sorman gerekiyor. Touring mi istiyorum , torkmu istiyorum gibi. Cunku unutmaman gereken bir sey var. Cift silindir motor ile 4 silindir motorlar arasinda farkliliklar vardir. Tork istiyorsan ve kalkis kuvveti istiyor isen cift silindirli bir makina her zaman 4 silindirliye gore fazla tork basar. Basit bir fiziki kuraldir. iki silindirin guc dagilimi ile 4 silindirin guc dagilimi es degildir. En iyi naked ve enduro makinalar cift silindirlilerden cikar. Ama suzuki ile kawasaki arasinda daha onemli bir farklilik var. Kawasaki Twin engine kullanirken Suzuki 90 Derecelik V engine kullaniyor. Saniyorum bu motor ile Vstrom motoru ayni olsa gerek. Kendini ispatlamis kuvvetli bir motor. V aci her zaman sirali silindirden iyi tork verir , daha az benzin tuketir , daha zor ariza cikarir fakat ufakta olsa bir vibrasyon yapabilir. Suzukinin kalitesine diyecek bir sey yok. Bu motor alinir ama fiyat ucuk. 1 litrelik bir makina olsa ne ise ama 650 cc bir makina icin biraz sacma bir rakkam. Birde kacinilmaz gercekler var , Hyousung resmen taklit etti bunu. Mide bulandiracak seviyede hemde. Motorun kisiligi bozuldu. Yolda gordugunde suzukimi gordum yoksa hyosung mu gordum diye karistirmak icten degil. Acikcasi bu tarz makinalarin en guzeli Suzukinin TL1000S modelidir. Motor teknolojisi olarak muhtesem dir. Bence fiyat konusunda arastirma yap, sonrasi ve pazar payini da dusun.
    TL1000S motorlarda şase çatlama problemi vardı, o yüzden tutunamadı. mersinde 2, alanyada 1 motor var benim bildiğim( arkadaşlarım) aynı sorundan dolayı satılan
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  12. #12

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    bugün kadıköye makinaya bakmaya gideceğim,arkadaşlarım 4 silindirde ısrar ediyor.2 silindirin neresi kötü anlamadım,bakıcam motor 2008 model,satmak için almıycam ayrıca,doğru ülkemizde bilinmeyen bir motor,belki gümrük malıdır gidip iyice soruşturmak lazım

  13. #13
    slamdunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul (Çanakkale)
    Motosikleti
    Mondial X-Treme Supermoto 250
    Daha önce de söylediğim gibi Türkiyede en çok silindire sahip ve en yüksek beygir gücüne sahip motosiklet en iyi motosiklet anlayışı var. O nedenle satış rakamlarına bakılınca yurtdışında çok tutan modeller Türkiyede hiç satamıyor bazen. Bunlardan biri de SV650 mesela. Neden? Çünkü 4 silindir varken 2 silindir alınırmıymış :-)

  14. #14
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı by_dengesiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugün kadıköye makinaya bakmaya gideceğim,arkadaşlarım 4 silindirde ısrar ediyor.2 silindirin neresi kötü anlamadım,bakıcam motor 2008 model,satmak için almıycam ayrıca,doğru ülkemizde bilinmeyen bir motor,belki gümrük malıdır gidip iyice soruşturmak lazım
    hakkında hayırlısı ne ise o olsun, 2 silindirin hiç bir kötü yanı yok. sadece gösteriş için ses yapmaz o kadar.
    Allah kaza bela vermesin, ne alırsan da hakkında en hayırlısı o olsun
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  15. #15
    starblazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yoktur
    mavi motordan bahsediyorsan yakından gördüm motoru , gözüm kalmadı değil ama biraz ağırdır dediler

  16. #16

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    Alıntı slamdunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce de söylediğim gibi Türkiyede en çok silindire sahip ve en yüksek beygir gücüne sahip motosiklet en iyi motosiklet anlayışı var. O nedenle satış rakamlarına bakılınca yurtdışında çok tutan modeller Türkiyede hiç satamıyor bazen. Bunlardan biri de SV650 mesela. Neden? Çünkü 4 silindir varken 2 silindir alınırmıymış :-)
    bende bunu anlamıyorum zaten,arkadaşlarım illa 600f diyor neden 4 silindirliymiş,bu modelin pazarı yok ama ben satmak için almıyorum,sanki piste çıkacakmışım gibi bana yanından 4 silindirli makinalar geçince için cız eder diyolar,çok yanlış,asıl kaza yapınca adamın içi cız eder,bir motor 160 yapsın bana yeter,önerilerin için minnettarım arkadaşım teşekkür ederim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:00 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hakkında hayırlısı ne ise o olsun, 2 silindirin hiç bir kötü yanı yok. sadece gösteriş için ses yapmaz o kadar.
    Allah kaza bela vermesin, ne alırsan da hakkında en hayırlısı o olsun
    ah kardeşim sen gibi diyen yokki adam tutturmuş bi 4 silindir gidiyo,ses yapmayıversin beni gideceğim yere götürsün öpüp başıma koyarım,(memlekietim simavda bile suzuki servisi var yeni öğrendim ayrıca),bizim gösterişle işimiz olmaz sağolasın yardımcı olduğun için

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:04 ----------

    Alıntı starblazer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mavi motordan bahsediyorsan yakından gördüm motoru , gözüm kalmadı değil ama biraz ağırdır dediler
    ağır bir görünümü var 169 kg çok da ağır değil bence, ha birde direksiyonu racing tarzı olduğundan baya bi ağır,komyon direksiyonu gibi ama alırsam şehirlerarası kullanacağım,cbr125 im de şehir içi için

  17. #17
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    SlamDunk Hyosung ile Suzuki bariz benziyor. Caddede yanindan gecse, yada sokagin diger tarafinda 50 mt ilerde park halinde olsa inan sende karistirirsin. Bu firmanin Suzukinin eski taseronu oldugunu ve o kaliplari satin alarak kullandigini biliyoruz. Mide bulandiran kalitesi degil var olan ve eski tasere ettigi firmanin kopyasi ile piyasaya cikmasi. Hyosung kotu bir motor degil ama bunca senelik tecrubesi ile daha bagimsiz tasarimlar yapabilirdi kanimca...



    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  18. #18

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    http://www.sahibinden.com/suzuki_sv_...XQQdisplayitem

    benim bakacağım motor bu granajlı yane

  19. #19

    Üyelik
    23 Aralık 2008
    Şehir
    Levent-İST
    Merhaba bende senin gibi çok tereddütte kaldım.

    İlk motorum cbr125 idi
    sonra 99 cbr600f kullandım
    ara ara çeşitli motorlarıda kullandım. 600rr-1000rr (tabiki bambaşka makine onlar)

    Daha sonra yurtdışında tanıştım SV650S grenajlı model ile ve o anda farkettim TR'ye gelmediğini. Fakat yanılmışım çünkü az miktarda gelmiş.

    Bende senin gibi çok fazla kararsız kaldım gittim denedim. geçen sene bu zamanlar 3 motor arasında kalmıştım. sv650s - cbr600f - Fazer600
    gittim SV650S aldım ve inan çok ama çok memnunum. Bi kere bambaşka bir motor saydıklarım arasında düşük devirlerde inanılmaz torklu, kaslı ve iri görünümüne rağmen kullanımı ve kıvraklığı çok rahat. benm boyum 1.66 ve trafik içinde hiçbir sorun yaşamıyorum.

    Hani yedek parça gibi sorunlarından çekinmiştim ama bi kere motor ve mekanik parçaları DL650 ile aynı olduğu için o kısımda sorun yok. ayrıca yurtdışında birçok fanı olan bir motor ve gerçekten özellikle isviçre-ingiltere ve almanyada çok ciddi modifiyeli çeşitlerini görebilirsin yollarda, Usa'yı bahsetmiyorum bile. Benzin sarfiyatı ise; benim motorumda hava filtesi ve yoshimura egzost var şehir içi ortalama demiyorum tam rakam veriyorum; 10 litra benzin ile geçen hafta içi 165 Km. yol yapmışım. Depoyu her zaman fullerim kapağa kadar dolayısıyla ölçmesi kolay oluyor.

    Yalnız sport touring densede biraz racing bir pozisyonu var bunun içinde 250€ luk bir kit ile bildiğin naked motor gidonu oluyor. ben ebayden getirttim fakat takmadım hnz.


    Diyeceğim 4 silindirli bir motor kullnmış biri olarak L motorlu canavarımdan çok memnunum. Yalnız özellikle güneşli havalarda benzincilerde diğer motorcu arkadaşların çok fazla soruları oluyor bunuda belirtiyim

    Hayırlı satınalamalar, kazasız belasız sürüşler dilerim.

  20. #20

    Üyelik
    14 Ağustos 2009
    Şehir
    MaTrİx
    Motosikleti
    2 teker olsun da tahtadan olsun
    Alıntı mertaltinok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bende senin gibi çok tereddütte kaldım.

    İlk motorum cbr125 idi
    sonra 99 cbr600f kullandım
    ara ara çeşitli motorlarıda kullandım. 600rr-1000rr (tabiki bambaşka makine onlar)

    Daha sonra yurtdışında tanıştım SV650S grenajlı model ile ve o anda farkettim TR'ye gelmediğini. Fakat yanılmışım çünkü az miktarda gelmiş.

    Bende senin gibi çok fazla kararsız kaldım gittim denedim. geçen sene bu zamanlar 3 motor arasında kalmıştım. sv650s - cbr600f - Fazer600
    gittim SV650S aldım ve inan çok ama çok memnunum. Bi kere bambaşka bir motor saydıklarım arasında düşük devirlerde inanılmaz torklu, kaslı ve iri görünümüne rağmen kullanımı ve kıvraklığı çok rahat. benm boyum 1.66 ve trafik içinde hiçbir sorun yaşamıyorum.

    Hani yedek parça gibi sorunlarından çekinmiştim ama bi kere motor ve mekanik parçaları DL650 ile aynı olduğu için o kısımda sorun yok. ayrıca yurtdışında birçok fanı olan bir motor ve gerçekten özellikle isviçre-ingiltere ve almanyada çok ciddi modifiyeli çeşitlerini görebilirsin yollarda, Usa'yı bahsetmiyorum bile. Benzin sarfiyatı ise; benim motorumda hava filtesi ve yoshimura egzost var şehir içi ortalama demiyorum tam rakam veriyorum; 10 litra benzin ile geçen hafta içi 165 Km. yol yapmışım. Depoyu her zaman fullerim kapağa kadar dolayısıyla ölçmesi kolay oluyor.

    Yalnız sport touring densede biraz racing bir pozisyonu var bunun içinde 250€ luk bir kit ile bildiğin naked motor gidonu oluyor. ben ebayden getirttim fakat takmadım hnz.


    Diyeceğim 4 silindirli bir motor kullnmış biri olarak L motorlu canavarımdan çok memnunum. Yalnız özellikle güneşli havalarda benzincilerde diğer motorcu arkadaşların çok fazla soruları oluyor bunuda belirtiyim

    Hayırlı satınalamalar, kazasız belasız sürüşler dilerim.
    hay Allah senden razı olsun inşallah,içim rahatladı valla,sabahtan moralim bozuktu,şimdi etrafa gülücükler saçıyorum,bak abicim,benim ev 4.levent taşkent sokakta yakınsan görüşelim hem tanışmış oluruz,yok yok alacam bu motoru kim ne derse desin sen hariç

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:22 ----------

    hayret bende fazer ve 600f düşündüm ama olmadı üstelik benimdecbr125im var,artık 2.motorum olacak inşallah hayırlısı dualarınızı bekliyorum

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------

    çok soruları olur derken tam anlamadım,ne gibi mesela??


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler